alfa romeo gt praktyczność

Filip Trusz

Clarkson wybrał najgorszą piątkę roku. Dostało się SUV-owi Audi i taniej Dacii

Clarkson wybrał najgorszą piątkę roku. Dostało się SUV-owi Audi i taniej Dacii

Dacia Duster, Audi Q8 i Volvo V60 - co łączy te dobrze znane w Polsce modele? Wszystkie trzy znalazły się na liście najgorszych samochodów 2018 r. Jeremy'ego Clarksona. Brytyjczyk, jak zwykle, wzbudza kontrowersje.

Z archiwum moto.pl | Jeremy Clarkson wybiera 10 najlepszych aut 2015/2016 r.

[19.08.2016] Jeremy Clarkson to jedna z najsławniejszych postaci w całej branży. Kontrowersyjny były prowadzący "Top Gear" wybrał właśnie 10 najlepszych aut, jakimi miał okazję jeździć w 2015 i 2016 r. Na liście obok Lamborghini i Ferrari znalazł się także praktyczny europejski minivan [x]

Najpiękniejsze koncepty - Część I

Koncepty odgrywają bardzo ważną rolę w świecie motoryzacji. Prototypy są bowiem zapowiedzią nowego designu i technologii, która znajduje zastosowanie w przyszłych modelach światowych producentów. Stworzyliśmy zestawienie dwudziestu najpiękniejszych - naszym zdaniem - samochodów koncepcyjnych w historii motoryzacji

Zobacz wideo

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

Alfa Romeo Giulietta zastąpiła na rynku lubiany model 147. Pod względem wyglądu trudno jest mieć jakiekolwiek zastrzeżenia. To prawdziwa ślicznotka. Ale jak to z włoskimi autami, bywa kapryśna. Trzeba się przyzwyczaić do miewającej humory elektryki, a jeśli komuś to nie przeszkadza, to z Giuliettą

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

coupe z czterema drzwiami. Porsche też kiedyś miało takie auto. Jeżdżący prototyp H50 bazujący na modelu 928 nigdy nie doczekał się seryjnej produkcji. Inne marki również podejmowały podobne próby (vide Alfa Romeo), ale żadna nie była tak zdecydowana. Panamera podobnie jak CLS ma cztery niezależne

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

weszło Audi 80 w takiej właśnie wersji nadwoziowej. Smaczku całości dodaje fakt, że podobnie jak 80-ka sprzed 25 lat, A5 ma napęd quattro. I na tym podobieństwa się kończą. Nad kształtem A5 pracował sam Walter de'Silva. Ten sam, który "stworzył" Alfę Romeo 156 i 147, potem przewinął się przez