Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
• Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?• Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używana Alfa Romeo 159.
Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.
Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie
Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Kupujemy używane. Manualne skrzynie M20 i M32 w Oplach i Fiatach. Ich remont może słono kosztować
z wady fabrycznej. Wspomniane mechanizmy spotkamy w praktycznie wszystkich modelach Opla, Alfy Romeo, Lancii oraz europejskiego Chevroleta z ostatnich lat. Różnią się one przeznaczeniem. M20 opracowana została z myślą o współpracy z silnikami generującymi do 200 Nm, zaś M32 teoretycznie znosi moment

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego
unowocześnienia osprzętu motoru. W efekcie jednostka spełnia normę emisji spalin Euro 5. Na rynku obecna jest od 2008 roku - również w katalogu Opla, Saaba, Lancii i Alfy Romeo. Podobnie jak w przypadku 2.0 HDI, producent zastosował bezpośredni wtrysk paliwa common-rail, 16-zaworową głowicę, obowiązkowy filtr

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa
pod wtryskiwaczami CR. Bywają nieszczelne, co przekłada się na gromadzenie sadzy w układzie smarowania. W efekcie zatka się sitko pompy oleju i zatrze silnik. Remont to przynajmniej kilka tysięcy złotych. Profilaktycznie warto po zakupie wymienić podkładki i wyczyścić układ. »> 1500 zł i 30
![Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]](https://bi.im-g.pl/im/cc/b7/e2/z14858188D,Silnik-Nissan-3-0-DI.jpg)
Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]
Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik
ekologicznego. Eksploatacja skrzyni automatycznej nie jest droga. Należy przestrzegać zalecanych terminów wymiany oleju z filtrem. Awarie współczesnych automatów zazwyczaj dotyczą elektroniki, ale nie zdarzają się nader często. Ważna jest też odpowiednia eksploatacja. Więcej na ten temat znajdziecie w linku

Renault 8 - to już pół wieku
maksymalna 170 km/h robiła wówczas duże wrażenie. Na rajdowych oesach oraz na torach wyścigowych auto z powodzeniem rywalizowało z Fordem Lotusem Cortina, Alfa Romeo Giulia Sprint GTA i Lancią Fulvia Coupé HF. Na salonie paryskim w październiku 1965 roku odbyła się premiera Renault 8 Gordini 1300 z

Ferrari Testarossa | Test | Nocne espresso
. Nie dziwi więc, że niektórzy właściciele prowadzą prywatne śledztwa, które elementy stosowano także w innych autach (np. cewki Magneti Marelli - w Jaguarze XJS, czarny korek wlewu paliwa - w Fiacie 124, dźwigienki przy kierownicy - w Fiacie Argenta, okrągłe nawiewy powietrza - w Alfie Romeo 33

Coupe za 20 tysięcy złotych
Mazda wymaga delikatnego traktowania, zanim silnik nie osiągnie temperatury eksploatacyjnej. Nie wolno go wtedy gasić z powodu ryzyka zalania świec. Przekreśla to wypady do kiosku po gazetę, ale fani modelu traktują te kaprysy jako zalety. Mazda RX-7 - ogłoszenia sprzedaży Fiat Coupe i Alfa Romeo
alfa romeo gt wymiana oleju
Re: MegaTEST: Alfa GT 2.0 JTS - Włoska robota
Jestem szczęśliwym posiadaczem Alfy Romeo 147 od trzech lat. Do serwisu zaglądam tylko na wymianę oleju i preglądy . Ani razu mnie nie zawiodła ,nic nie skrzypi, nie odpada ,wszystko działa . Jak czytam te bzdury o których piszą ,to żal mi tych dziennikarzy że są takimi lizusami w stosónku do
Re: Pomocy!?!
trzeba było wymienić tylne amortyzatory i tulejki wachaczy. No żesz ty !!! Co za szajs ! Nie wspomnę o permanentnych ( co 40 000 km ! ) wymianach klocków hamulcowych - obłęd jakiś. W trzeciej nic się nie zepsuło , ale ciągłe wymiany oleju ( co 15 000 km) doprowadzają mnie do szału. A
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy