alfa romeo gt wymiana oleju

sprawdź też:

alfa romeo

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?• Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używana Alfa Romeo 159.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?

Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Kupujemy używane. Manualne skrzynie M20 i M32 w Oplach i Fiatach. Ich remont może słono kosztować

Kupujemy używane. Manualne skrzynie M20 i M32 w Oplach i Fiatach. Ich remont może słono kosztować

z wady fabrycznej. Wspomniane mechanizmy spotkamy w praktycznie wszystkich modelach Opla, Alfy Romeo, Lancii oraz europejskiego Chevroleta z ostatnich lat. Różnią się one przeznaczeniem. M20 opracowana została z myślą o współpracy z silnikami generującymi do 200 Nm, zaś M32 teoretycznie znosi moment

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

unowocześnienia osprzętu motoru. W efekcie jednostka spełnia normę emisji spalin Euro 5. Na rynku obecna jest od 2008 roku - również w katalogu Opla, Saaba, Lancii i Alfy Romeo. Podobnie jak w przypadku 2.0 HDI, producent zastosował bezpośredni wtrysk paliwa common-rail, 16-zaworową głowicę, obowiązkowy filtr

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

pod wtryskiwaczami CR. Bywają nieszczelne, co przekłada się na gromadzenie sadzy w układzie smarowania. W efekcie zatka się sitko pompy oleju i zatrze silnik. Remont to przynajmniej kilka tysięcy złotych. Profilaktycznie warto po zakupie wymienić podkładki i wyczyścić układ. »> 1500 zł i 30

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Renault 8 - to już pół wieku

Renault 8 - to już pół wieku

najszybszej odmiany "ósemki". Prędkość maksymalna 170 km/h robiła wówczas duże wrażenie. Na rajdowych oesach oraz na torach wyścigowych auto z powodzeniem rywalizowało z Fordem Lotusem Cortina, Alfa Romeo Giulia Sprint GTA i Lancią Fulvia Coupé HF. Na salonie

Ferrari Testarossa | Test | Nocne espresso

Ferrari Testarossa | Test | Nocne espresso

. Nie dziwi więc, że niektórzy właściciele prowadzą prywatne śledztwa, które elementy stosowano także w innych autach (np. cewki Magneti Marelli - w Jaguarze XJS, czarny korek wlewu paliwa - w Fiacie 124, dźwigienki przy kierownicy - w Fiacie Argenta, okrągłe nawiewy powietrza - w Alfie Romeo 33

Coupe za 20 tysięcy złotych

Coupe za 20 tysięcy złotych

sprzedaży Fiat Coupe i Alfa Romeo Gtv Włoskie rodzeństwo do dzisiaj urzeka stylowymi opakowaniami. Atutem obydwu modeli jest także bogata oferta silników, dobre prowadzenie, skuteczne hamulce i przystępne ceny części zamiennych oraz

Re: MegaTEST: Alfa GT 2.0 JTS - Włoska robota

Jestem szczęśliwym posiadaczem Alfy Romeo 147 od trzech lat. Do serwisu zaglądam tylko na wymianę oleju i preglądy . Ani razu mnie nie zawiodła ,nic nie skrzypi, nie odpada ,wszystko działa . Jak czytam te bzdury o których piszą ,to żal mi tych dziennikarzy że są takimi lizusami w stosónku do

Re: Pomocy!?!

trzeba było wymienić tylne amortyzatory i tulejki wachaczy. No żesz ty !!! Co za szajs ! Nie wspomnę o permanentnych ( co 40 000 km ! ) wymianach klocków hamulcowych - obłęd jakiś. W trzeciej nic się nie zepsuło , ale ciągłe wymiany oleju ( co 15 000 km) doprowadzają mnie do szału. A