alfa romeo v6 charakterystyka silnika

Piotr Mokwiński

Pięć używanych limuzyn, na których możesz zarobić. Inwestycje to nie tylko BMW i Mercedes

Pięć używanych limuzyn, na których możesz zarobić. Inwestycje to nie tylko BMW i Mercedes

Z roku na rok obserwujemy wzrost cen limuzyn z lat 90. Wiele z nich wciąż kupimy za relatywnie niewielkie pieniądze. W przypadku niektórych musimy być przygotowani na obecność skomplikowanych rozwiązań technicznych, których obsługa wymaga fachowej wiedzy.

Limuzyny z lat 90., na których można nieźle zarobić w przyszłości. Osiem inwestycji

Z roku na rok obserwujemy wzrost cen limuzyn z lat 90. Wiele z nich wciąż kupimy za relatywnie niewielkie pieniądze. W przypadku niektórych musimy być przygotowani na obecność skomplikowanych rozwiązań technicznych, których obsługa wymaga fachowej wiedzy.

Te używane samochody będą coraz droższe. Słynny projektant mówi, które auta zostaną klasykami

Chcecie wiedzieć, jakie samochody zyskają na wartości? Frank Stephenson wam to powie. Projektant odpowiedzialny za wygląd nowego Mini, Fiata 500 i całej serii modeli Ferrari, Maserati i McLaren typuje przyszłe klasyki. Jego zdaniem warto inwestować w te auta.

Mini Cooper Works vs. Alfa Romeo Mito - test porównawczy

Mini Cooper Works vs. Alfa Romeo Mito - test porównawczy

ani V6. W Mito sprawę załatwia doładowany silnik 1.4 z intercoolerem, w Cooperze doładowany silnik 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Z jakim efektem? Znakomitym! Na każdego konia mechanicznego w niepozornej Alfie przypada tylko 7,39 kg, a w jeszcze mniejszym Mini tylko 5,71. Mniej niż w Subaru

Władcy miasta

Władcy miasta

ani V6. W Mito sprawę załatwia doładowany silnik 1.4 z intercoolerem, w Cooperze doładowany silnik 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Z jakim efektem? Znakomitym! Na każdego konia mechanicznego w niepozornej Alfie przypada tylko 7,39 kg, a w jeszcze mniejszym Mini tylko 5,71. Mniej niż w Subaru

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

, że to Włosi stworzyli pierwsze auto z niezależnym zawieszeniem przednich kół (Lambda, 1922) i silnikiem V6 (Aurelia, 1950). Zmysłowa uczta trwa w najlepsze także po otwarciu drzwi. Nawet wrogowie skórzanych tapicerek ulegną wobec obłędnego zapachu, jaki roztacza skóra

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

, Alfa Romeo Giulia Sprint GTA i Lancią Fulvia Coupé HF. Na salonie paryskim w październiku 1965 roku odbyła się premiera Renault 8 Gordini 1300 z silnikiem o mocy 88 KM. Gaźniki Solex zastąpiono dwoma Weberami. Osiągi auta były jeszcze bardziej imponujące: prędkość maksymalna wynosiła 175 km/h

Alfa GT 2.0 JTS

- ostentacyjna i przytłaczająca. Pół godziny później penetrowaliśmy hałdy Huty Lucchini. Jadąc patrolowym tempem (osłona pod silnikiem), przypomniałem sobie zdjęcia prototypowego coupé Alfy - Brery - w podobnej scenerii. Niezły efekt. Zresztą - popatrzcie sami. W tak surowym otoczeniu linie samochodu

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

. Topowe jednostki seryjnie łączone były z napędem na cztery koła quattro - w przypadku TT wykorzystującego międzyosiowe sprzęgło typu Haldex. W pozostałych wersjach moment obrotowy trafia na przednią oś. Istną ikoną motoryzacyjnej sztuki wciąż pozostaje produkowana od 2005 do 2010 roku Alfa Romeo Brera

Honda Accord 2.4 Executive

doliczono 35% cła. Konkurencyjna Alfa Romeo 156 2.5 V6 kosztuje niewiele mniej (115 tys. zł). Japońska limuzyna ma za to bogate wyposażenie, co usprawiedliwia wyższą cenę. Seryjnie montuje się w niej sześć poduszek powietrznych i ABS, a w testowanej wersji także system stabilizacji jazdy VSA (Vehicle

Re: koncepcja luznych silników alfa romeo

uki145 napisał: > Witam!dla zainteresowanych, aby lepiej zrozumiec załozenia konstruktorów > włoskiego boxera i niepowtarzalnosci afoskiego V6 ,warto tez zajrzec na > bardzo dokładny opis V6 . > www.cuoresportivo.pl/_mm/silniki/v6/index.html to przyblizy troche

Re: Najlepsze silniki

: HONDA 1.8L (ACCORD) 1.8L - 2.0L: HONDA 2L (S2000) 2.0L - 2.5L: ALFA ROMEO 2.5L V6 2.5L - 3.0L: BMW 3L TDi 3.0L - 4.0L: BMW 4L V8 TDi POWYŻEJ 4L: FERRARI 5.5L V12 MIĘDZYNARODOWY SILNIK ROKU 2000 Wyniki: 1.Hybrydowa Honda 1 .0 litr (Insight) - 153 pkt. 2.BMW 3 litry, 6 cylindrów TDi

Re: Diesel w alfie-profanacja???

, dynamiczny , niekłopotliwy. Przed erą Common Rail diesel był dobry jedynie dla taksówkarzy i długodystansowców - dlatego AR TD była rzadkością. Obecnie jego charakterystyka jest tylko inna , niz benzynowca - nie lepsza , czy gorsza - inna !!! -- rafal.gtv Alfa Romeo Forum

dziwne argumenty

Diesel? > -zdecydowanie zbyt miękkie,odstręczające od dynamicznej jazdy zawieszenie Jak chcesz dynamiznie jeździć kombi, to se kup Alfę Romeo. Stilo to nie jest sportowy samochód - ale zakrety na Trasie AK (kto z W-wy to wie o co chodzi) przejeżdża z predkością 100 km/h i więcej bez problemu