alfa romeo wtryskiwacze 146

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Poradnik | 1.4 T-Jet - Jak Fiat poradził sobie z downsizingiem?

Najstarsze egzemplarze przekroczyły granicę 250 tysięcy kilometrów. Mimo tego, wciąż dzielnie znoszą codzienną eksploatację. Włoska konstrukcja ma swoje początki w połowie lat 80. i uchodzi za jeden z najlepszych silników w swojej kategorii. Czy faktycznie warto postawić na 1.4 T-Jet?

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Kroki milowe Fiata

Kroki milowe Fiata

zarządzania płytami podłogowymi. To popularne dzisiaj podejście, gdy na jednej płycie powstaje kilka lub kilkanaście bardziej lub mniej podobnych modeli, ale to właśnie Tipo było pierwsze. Z jego płyty korzystały Tempra, Coupe, pięć modeli Alfy Romeo (145, 146, 155 oraz Spider i GTV) i dwie Lancie (Dedra i