alfa selespeed nie reaguje

Waldemar Czerniszewski, Jacek Łęgiewicz

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Najsilniej obsadzona klasa kompaktowa ma swoje prestiżowe nisze - premium i sport. Są producenci, którzy łączą je, by stworzyć superkompakt. Na każdego pretendenta już czeka ?komitet powitalny? w mocnym składzie - także Alfa 147 i Audi A3 grzały dwulitrowe silniki na powitanie nowego BMW.

ALFA ROMEO 156 GTA

Alfa Romeo nie ukrywa swoich sportowych aspiracji. Nowy model o oznaczeniu GTA je potwierdza - 250 KM i sprint od 0 do 100 km/h w 6,3 s. A przecież to tylko rodzinna limuzyna. Choć nie całkiem.

Tajemnicze skrótowce cz. II

Lista wyposażenia współczesnego samochodu może przyprawić o zawrót głowy. ASF, DSG, FAP, TCS czy VSA to tylko czubek góry lodowej. Żeby było trudniej, różne marki te same systemy nazywają zupełnie inaczej. Jak się w tym połapać? Dziś druga część naszego przewodnika

Zobacz wideo

Alfa Romeo 156 sportwagon 2.0 JTS

dziwnego - w stylizacji Alfy Romeo 156 niewiele można poprawić. Mimo upływu lat jej linia się nie starzeje, a wersja SW (Sportwagon) przez wielu jest uważana za najładniejsze kombi na rynku. Dużo w standardzie Najtańszy Sportwagon napędzany silnikiem 2.0 JTS kosztuje 95 300 zł (wersja Progression