alltrack test

Juliusz Szalek

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

Dla Volkswagena trzy centymetry to naprawdę sporo. Na tyle dużo, by nieco podniesiony Passat zasłużył na przydomek - Alltrack. Czy uterenowione kombi różni się jednak czymś jeszcze od wersji cywilnej?

Subaru Levorg vs Volkswagen Golf Alltrack | Serce kontra rozum

Oba mają nadwozie kombi, napęd na cztery koła, automatyczne skrzynie i benzynowe silniki. To, co pozornie łączy, w tym przypadku dzieli. Subaru Levorg czy Volkswagen Golf Alltrack? Przewaga jednego nad drugim jest minimalna

Volkswagen Golf Variant | Ceny w Polsce | Alltrack, GTD i R wycenione

Golf w wersji kombi to duże i bardzo pojemne auto rodzinne. W polskich salonach debiutują trzy jego nowe odmiany

Salon Genewa 2016 | Subaru zapowiada nowe XV

Salon Genewa 2016 | Subaru zapowiada nowe XV

, galerię uzupełniliśmy zdjęciami z naszego TESTU Subaru XV. ZOBACZ TAKŻE: Serce kontra rozum | Subaru Levorg i VW Golf Alltrack

Czas na nowego Forda Focusa

Czas na nowego Forda Focusa

Passat Alltrack | Polskie ceny | Tani nie jest W Stanach Zjednoczonych nowy Ford Focus ma zadebiutować jako rocznik modelowy 2018. Oficjalnej prezentacji możemy się więc spodziewać już pod koniec tego albo na początku przyszłego roku. Co już wiemy o nowym kompakcie? Ford to jeden z najbardziej

Ofensywa Volkswagena

Ofensywa Volkswagena

pięciu gwiazdek w niezależnych testach zderzeniowych Euro NCAP. Znane są już ceny pięciodrzwiowej wersji Up! , która pojawi się w sprzedaży nieco później. Będzie ona droższa od trzydrzwiowej zaledwie o 1060 zł (od 32 350 zł). Volkswagen zakłada, że ponad połowa nabywców zdecyduje się na bardziej

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

długodystansowego testu zobaczymy, jak uterenowione Audi sprawdzi się w polskich warunkach. Już niedługo pierwsze wrażenia z jazdy. Silnik: benzynowy ,R4 turbo, 1984 cm3 Moc: 252 KM przy 5000 obr./min. Moment obr.: 370 Nm przy 1600-4500 obr./min. Skrzynia biegów: automatyczna, 7b Wymiary (dł./szer./wys.): 4750/1842

Volvo V60 Cross Country | Test | Pełne sprzeczności

Volvo V60 Cross Country | Test | Pełne sprzeczności

silnik wersji D4 po wkręceniu na wyższe obroty brzmi jak rasowy benzyniak, pokazując zupełnie inną naturę. Szkoda, że niebawem w Volvo dostępne będą wyłącznie 4-cylindrowe jednostki. Krótka chwila zapomnienia szybko zwiększa spalanie. Średnie zużycie paliwa podczas całego testu (około 85 proc. jazdy w

Volkswagen Passat GTE | Ceny w Polsce | Hybryda klasy średniej

Volkswagen Passat GTE | Ceny w Polsce | Hybryda klasy średniej

przekraczają normy emisji Volkswagen Tiguan | Polskie ceny | Konkurencja ma się czego obawiać Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy cz. I | Odbiór specjalny Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena CONTINENTAL ContiPremiumCon... CONTINENTAL ContiPremiumCon... Fulda ECOCONTROL 145

Największe bagażniki w klasie cz. III

Największe bagażniki w klasie cz. III

Variant 5 477,5 605/1730 Volvo V60 5 463,0 430/1240 Volvo V70 5 482,5 575/1580 * - model 2012 ZOBACZ TAKŻE: BMW 3 Touring - test | Pierwsza jazda Hyundai i40 - test | Pierwsza jazda Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda Volvo V60 Plug-in Hybrid

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

dostępna jest także ekskluzywna Octavia L&K. Skoda zachęca klientów dużym wyborem jednostek napędowych i bardzo korzystnymi cenami: Do wersji Combi trzeba dopłacić około 4 tysięcy złotych. ZOBACZ TAKŻE: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy Wykorzystana w 1996

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Wolfsburg jest jednym z liderów terenowego szaleństwa. Niemcy oferują w Polsce m.in. bardzo dobrze przyjętego przez rynek Passata Alltrack. Również Golf doczekał się offroadowego wydania. Volkswagen rozpędził się jednak jeszcze bardziej. W uterenowionej rodzinie znalazło się bowiem miejsce dla

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

Najbliższym konkurentem jest bliźniacza Skoda Superb z napędem 4x4 i opcjonalnym pakietem na bezdroża - też jest podniesiona, też ma osłony, a przy tym jest sporo tańsza. Natomiast nazwanie samochodu z napędem na jedną oś "Alltrack" to po prostu przegięcie.

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

Funkcję biegu jałowego zimą należy wyłączyć!!! dla własnego bezpieczeństwa!!! dlaczego? zazwyczaj przed zakrętem odpuszczamy gaz, a w połowie zakrętu lekko dodajemy gazu, jeśli jedziemy ze stałą prędkością przez zakręt czasami korygujemy prędkość odpuszczając na chwilę gaz, a potem lekko dodając. W

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Ludzie a może najpierw przeczytajcie artykuł a potem komentujcie ... Passat Alltrack tylko w podstawowej najtańszej opcji ma napęd na przód, a w pozostałych napęd 4Motion (szwedzki Haldex 4 generecji płynnie regulujący moc i moment obrotowy na 4 koła, może wysterować nawet do 90% napędu na jedną z

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Nigdy nie kupie zadnego niemieckiego auta na cztery lapy (pomijam Mercedesa G ) wszystkie to wielki G .Jak mozna porownywac wartosci jesli chodzi o prowadzenie i wlasciwosci jezdne takiego VW Alltrack czy Audi Allroad ,do Subaru outback. To jest jakas pomylka .Ten ostatni jest klasa dla siebie

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@1mississauga "Jak mozna porownywac wartosci jesli chodzi o prowadzenie i wlasciwosci jezdne takiego VW Alltrack czy Audi Allroad ,do Subaru outback. To jest jakas pomylka." To jest rzeczywiscie pomylka. Taki Outback z dychawicznym dieslem o mocy 150 KM i szesciobiegowa manualna skrzynia biegow

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

Powyższy artykuł to laurka dla VW stworzoną przez marketingowców z vw. Z rzetelnym testem dziennikarskim nie ma to nic wspólnego.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Podziwiam pisanie "testu" mając folder vw na biurku. Na prawdę podziwiam i zazdroszczę kunsztu :) Bo test to żaden

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Wczoraj widziałem w TVN Turbo w Moto On test Passata Alltracka w Austrii w warunkach zimowych i auto wypadło bardzo dobrze. Mimo że redaktorek marudził na zbyt mało zimowe opony to auto naprawdę dawało radę na śniegu. Moim zdaniem taki Passek to świetna alternatywa dla SUVa zwłaszcza że za te

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Dlaczego "model zrobiony na siłę" ? porównując go do innych tego typu modeli ma dokładnie to samo, jest przestrony, nieźle wykonany, ma przyzwoitą cenę, ma wszystko co potrzeba i czego oczekuje klient od tego rodzaju auta. Do tego jak wykazują testy ma niezłe właściwości jezdne na śniegu, mokrym

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Model zrobiony na siłę. Byle tylko była oferta VW w każdym segmencie. Nie ma tam nic czego można by oczekiwać od samochodu tego typu. Dobry marketing może jednak zrobić swoje...

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Napewno nie pije sików ze Starbucksa :)" Ja w ogóle nie pije kawy, ale co to ma do rzeczy? :) Starbucks jeśli chodzi o postrzeganie marki stoi wyżej niż np. Inmedio Cafe i nic na to nie poradzisz..

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Upada przy okazji jeden z wyznaczników Pat-a co do premium. Touareg ma 8 biegowego automata. Co do napędu Touarega - jest Torsen, a nie Haldex4." Akurat Touareg i Phateon to jak najbardziej premium dla tych, którzy nie chcą się obnosić z "badgem" w przeciwieństwie do Hyundaia czy innych wynalazków

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Aha i ta analogia ze Starbucks jak najbardziej trafiona. Audi to po prostu zwykla sieciówka, podobniejak Starbucks. Takie premium dla nowobogackich z pierwszego czy drugiego pokolenia :)

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat Audi A7 to pewnie model z 1999? Audi A7 w Europie też nie ma Torsena:

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat Jak zwykle mataczysz - piszesz o S7, a na potwierdzenie dajesz linka do katalogu A7, na dodatek w wersji amerykańskiej (tiptronic zamiast S-tronica), a materiały nierzetelnych dziennikarzy to inna sprawa. Można więc sprawdzić u źródła:

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Nie roztargnienie, tylko pozerstwo, nie rób dalej z siebie "eksperta" ;-)." Człowieku z głupią literówką wyzywasz mnie od pozerów? Gdzie ja z siebie zrobiłem eksperta? Chciałeś mi dociąć? Wyluzuj Pacik i ciesz się dobrą pogodą- a potrollujesz w sieci po niedzieli. Pozdrawiam.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

eh.. naprawdę nie widzicie róznicy między np: goła skoda octavia tour rocznik 2012: photos04.otomoto.pl/photos/original/C23/92/50/C23925015_7.jpg gołe audi a3 sprzed 6 lat?

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Świat i technika poszła do przodu, więc nie wszystko musi klekotać jak 1.9TDI ... (chociaż i słynne V6 VW nieziemsko klekotały)" 1.6 HDI klekota podobnie. Nie wspominając już o bokserze dieslu Subaru i innych tych wynalazkach. "mogę powiedzieć, że firma Adidas proponuje mi setki modeli (i kolorys

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Za 167 tys zł można kupić Audi A4 Allroad ... no i co z tego, A4 jest wyraźnie mniejszy od Passata, każdy kto widział wnętrze A4 wie dobrze że jest podobne jak w typowym kompakcie, a Passat to już typowy przedstawiciel segmentu D. Do tego kwestia wykończenia wnętrza która moim zdaniem jest podobna w

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Najtańsza wersja Outbacka to wydatek ok. 147 tys. zł. Za 167 tys" Szalek ile ci płacą niemcy? ja tu jakoś widze outbacka 118 tys a nawet tansze widziałem za 106. Skorumpowana GW zero odpowiedzialności za artykuły

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Bardzo mozliwe, co nie zmienia postaci rzeczy, ze kawa ze Starbucksa to takie premium jak Audi wsrod aut :) Zrozumiales analogie?

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Niestety prawda o Audi jest taka, ze taka z niej klasa premium jak z Toyoty. Najlepsze z tego wszystkiego jest podniecanie takich jak pat. Ze niby Audi to prestiz? Watpliwy skoro takie auta widac na kazdym rogu. Byc moze daje to jakies zludne poczucie wyzszosci. Juz na pewno to, ze mozna wybrac po 1

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Patrząc na to auto zastanawiam się czy Volkswagen sam sobie nie zamordował sprzedaży Tiguana, czy nawet Touarega. Kto kupi Touarega za min. 220 tys zł skoro za 120 tys może mieć Alltracka z napędem na 4 koła.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat jakieś 90% wyjeżdzających obecnie z salonu modeli z Quattro nadal ma Torsena, albo ew. Haldex Twardych danych nie znam, ale biorąc pod uwagę, że A6 nie ma ani Torsena, ani Haldeksa - śmiem wątpić. @pat Kupują iPhona bo oczekują pewnego standardu i jakości Właśnie - i kupując iPhone'a nie dos

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Bzdura. Kierownica wielofunkcyjna i radio też są za dopłatą." @liczbynieklamia ja tam widzę te opcję w bazowym audi a3 prime line.. sa tez ksenony. jesli jestesmy juz tak dokladni to octavia w bazie klimatyzacji tez nie ma ;).

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Audi A7 w Europie też nie ma Torsena" Napisałeś o wszystkich nowych Audi, a nie europejskich nowych Audi ;-). "To tak jak porównanie butelki Nałęczowianki o neutralnym smaku, zapachu, bez szkodliwych substancji i drobnoustrojów do butelki uryny z etykietką Vittel czy Perrier, ze zrozumiałych wzgl

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Jak zwykle mataczysz - piszesz o S7, a na potwierdzenie dajesz linka do katalogu A7" Kto tutaj mataczy.. Napisałeś, cytuję "Od 2010 roku nowe Audi z silnikami umieszczonymi wzdłużnie nie mają torsenów". To jak to w końcu jest? Audi A7 to pewnie model z 1999? A "nierzetelnym" dzienniakrzom ufam n

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat W której niby generacji Quattro? Haldex był w TT i A3 od zawsze. Od 6 generacji quattro dla silników umieszczonych wzdłużnie, dostępnej od RS5. S7 też nie ma torsena. @pat Reszta ma torsena. Nawet najnowsze S7. Jak zwykle wykazujesz się ignorancją i upierasz się przy swoich nieprawdziwych t

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Jak zwykle wykazujesz się ignorancją i upierasz się przy swoich nieprawdziwych teoriach. Od 2010 roku nowe Audi z silnikami umieszczonymi wzdłużnie nie mają torsenów, tylko nowy mechanizm różnicowy z kołem koronowym. Dotyczy to także S7." Co Ty nie powiesz... Stanął Ci? "Drive is permanently appo

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat Torsena w Skodzie też nie uświadczysz i można tak długo o tym co różni Audi od innych marek z portfolio VAGa.. Przecież Audi już zrezygnowało z Torsena w najnowszej generacji quattro. Oczywiście zrezygnowało na rzecz mechanizmu sterowanego elektronicznie. @coś n/t Prosze państwa - ponad 90% s

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

Wzrosty sprzedazy w USA kwiecien 2012 do kwietnia 2011. VW...................+31,5 % Hyundai.............+0,8 % Mercedes...........+23,8 % Audi..................+15 % Toyota..............+12 % Fiat-Chrysler........+20 % GM.............minus 8,2 % Ford...........minus 5,1 % Honda......

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

O, jeszcze tu przykład: www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=XxL5vNFisxs

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@volksdojcz ale co ty chcesz porownywac przyspieszenia? bez sensu - tu chodzi o sam napęd (koncepcja, rozwiązania etc) a nie o to co pod maską kryjesz? Rozumiesz? Doskonale cytujesz broszurki dostępne w salonach. @pat Diesle PSA uważam, za jedne z najlepszych (obok włoskich jtd), a współpracę którą

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Aldi nie istnieje jako premium do czasu aż nie przestanie montować tzw. multitronika (czytaj przekładnia a'la rowerowa) i brać części (w tym silniki) od szkody. To damo n/t ludo-wagena. W tym sklepie masz wybor jak z greckiej tragedii: albo obciachowa i obsmiewana szkoda (kura + nazwa + ks

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@jjagislaw - VW i prestiż? Przecież to zwykłe mega przeciętne samochody a ostatnimi czasy jeszcze do tego awaryjne...

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

No i jak wy polaczki będziecie tę supernowoczesną technikę niemiecką za 15 lat naprawiać jak zaczniecie ściągać to do polszy. Przecież to będzie aż ślisko na drogach od tych przeciekających super skrzyń i haledxów.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

co za beztalencia pisza te artykuly??? Ten kto napisal ten artykul przesiadl sie chyba z konia do samochodu. Napisal to co mu w VW kazali i jeszcze wstawil z bledami. Zaloze sie, ze nawet nie siedzial w tym samochodzie. Od dzisiaj bede wchodzil na inne portale motoryzacyjne!!!! Jakis czas temu c

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@Michal, bo się pomylili jak prawie w każdym artykule, gdzie dają tabelkę.. ostatnio pisali, że BMW ma belkę skrętną....

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Nie wiem czym się tu zachwycać, 121tys za podniesionego o 3cm Passata z 2.0 TDI (który w standardzie zapewnia wszelkie przygody serwisowe), w tej cenie można mieć auto z tak zwanego segmentu premium, no chyba że dla kogoś VW jest premium, wtedy współczuję... PS. Uważam że powinien być wyceniony max

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Ktoś kto chcę się wpakować w technologie ludowozów czy "premium"aldi powinien brać szkodę - co prawda jeszcze wiekszy obiach niz ludowóz ale to samo pod maską (te sam pulapki w postaci ientycznego TDI i DSG). Można się domyslac , że wyprodukowanie takiej szkody nie jest drozsze niz aldi - więc

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

funkcja toczenia.....a mowia, zeby na luzie nie jezdzic bo sie zuzywa wiecej paliwa. zdanie zmieniaja producenci jak choragiewki..

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Dlaczego "model zrobiony na siłę" ? porównując go do innych tego typu modeli ma dokładnie to samo" Zacznijmy od napędu na jedną oś. Pozdrawiam. Jan Jagisław.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Nie do wiary ze mozna byc takim debilem Najtanszy Outback to w/g cennika to ok 140tys wiec sie nie osmieszaj

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Ale nie marnuj czasu i nie tłumacz mi oczywistości. W Polsce za sukces jest uważane kupno nowej Fabii. Przejdźmy do konkretów, jaka marka zasługuje według Ciebie na miano premium, podeprzyj to argumentami :).

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Analogia cienka, ale powiedz co w takim razie według Ciebie jest premium. Już wiemy, że Audi nie jest premium. BMW zapowiadające trzycylindrowe silniki, wkładające plastiki Mattela do X1 i chińskie wadliwe szyby do nowej 5tki itd też chyba nie należy do tego segmentu.. A może to proper premium to

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat a nie 8 giogwą Czwórkę, która nadal jest w sprzedaży ;-). Gdyby Audi sprzedawało A6 Tour w wariancie 150KM i nowe A6 w wariancie 250KM i 350KM i z pełnym wyposażeniem dostępnym w momencie premiery, to można byłoby to traktować jak analogię. Tymczasem Apple wprowadzając na rynek nowy model daje

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Twardych danych nie znam, ale biorąc pod uwagę, że A6 nie ma ani Torsena, ani Haldeksa - śmiem wątpić." A ja, zważając na to, że A6tki sprzedało się w 2011 761 sztuk, natomiast samej serii Q prawie 1250 egz. (nie mówiąc już o 756 egz. A4) raczej śmiem się nie zgodzić ;). "Właśnie - i kupując iPh

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"jednak fakt, któremu konsekwentnie próbujesz zaprzeczać jest taki, że Audi odchodzi od Torsena na rzecz mechanizmu sterowanemu elektronicznie." Ochodzi czy nie odchodzi - jakieś 90% wyjeżdzających obecnie z salonu modeli z Quattro nadal ma Torsena, albo ew. Haldex. Zresztą dyskusja była o porównan

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat Napisałeś o wszystkich nowych Audi, a nie europejskich nowych Audi ;-). Prawda, biję się w piersi, jednak fakt, któremu konsekwentnie próbujesz zaprzeczać jest taki, że Audi odchodzi od Torsena na rzecz mechanizmu sterowanemu elektronicznie. @pat zapłaciłeś za świadomość posiadania czegoś lep

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Patrząc na cennik najsensowniejszym wyborem jest wersja 2,0 TDI 140 KM + 4Motion za 121 tys zł. Niewiele drożej od bazowego 1,8 160 KM ale oszczędniej no i z napędem na 4 koła. Nie chce się wierzyć ale tyle samo kosztuje ... Skoda Octavia Scout 2,0 TDI

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Ktoś tu napisał, że A4 to premium bo blablabla .... Prosze państwa - ponad 90% sprzedazy aldi u nas to nie żadne 4x4, V8, cutsomizowane kombinacje skóry etc .... bo ktoś kto by kupował A4 (czyli pseudo-szkodę) i napakował takie wyposażenie musiałby zapłacic kilkaset tys. zł majac dalej cos co ze

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat "Cóż, ja w ogóle nie uważam 4 cylindrowych dizli za warte uwagi, ale skoro lubisz takie traktory, to spoko." Świat i technika poszła do przodu, więc nie wszystko musi klekotać jak 1.9TDI ... (chociaż i słynne V6 VW nieziemsko klekotały) No super, mam wielką możliwość wyboru wyposażenia samoch

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

A co sie jeszcze liczy? Kiepski silnik, kiepskie wykończenie, wysoka cena (w Polsce).. Dodajmy jeszcze to wspaniałe mityczne SAWD, które z każdym kolejnym modelem jest kastrowane, nie mówiąc już o wersjach połączonych ze skrzynią CVT, gdzie nie ma ani szpery, ani centralnego dyfra ;-).

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

czytam wasze komentarze na temat skody superb i śmiać mi się chcę jak widzę takich wieśniaków jak wy w autach 20 letnich bmw audi i mercedes których nie stać na nowe auto a próbują się dowartościować starym złomem hehe...........

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Moj Stilo ma wyzszy moment obrotowy mimo mniejszej mocy i duzo szybciej przyspiesza, a zuzycie paliwa duzo mniejsze niz u VW, wyposarzenie niczego sobie nawet jak na 2012 standard. Coz wole jezdzic swoim 10 razy tanszym i bezproblemopwym autem-zero awarii tylko serwis i drobne czesci zamienne, sorry

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

I po co te denne porównania do jakiegoś bieda subaru?? Choć VW nigdy nie miałem, to jednak wywodzi się z VAG, a tu raczej konkurencji pod względem prestiżu i jakości nie ma. Niemieckie samochody to wyższa półka od jakiegoś subaru. Pozdrawiam. Jan Jagisław.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@ser - człowiek ma rację, sprawdziłem... A redaktorzyna powinien napisać że to artykuł sponsorowany a nie żaden obiektywizm...

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Andrew masz rację w 100% jazda tym czymś z kura na masce to wstyd, ale emeryci będą zachwyceni do kościoła szkodą podjechać itp.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@andrew, Jak zapewne Ci wiadomo Doskonałą Czeską Skodę krytykują w Polsce wieśniackie guanojady z czworaków, które w przerwach przy rozrzucaniu obornika marzą o 20 letnim bmw czy 30 letnim mercedesie. Pod remizę guanojady jeżdżą zdezelowanym golfem I. Tyle w temacie krytyki Doskonałej Skody

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@Adam Dlaczego model zrobiony na siłę? W odsyłaczu do artykułu jest podtytuł: "Passat niby-terenowy". To mówi samo przez się.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Cienka, ale jakich uzywac skoro nawet taka nie znajduje zrozumienia ;P Wiec jeszcze raz wolno i dokladnie:) Kawa ze Starbucksa obiektywnie mowiac to slaba sieciowka, powiedzmy tak jak bys chodzil do Sfinksa i mowil, ze stolujesz sie najlepszych restauracjach:) Aczkolwiek picie czegos takiego uwaz

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Dżony@ jak nie czujesz różnicy pomiędzy Touaregiem, a Alltrackiem to bardzo nie ma sensu dalej się zastanawiać jak to określiłeś "zamordowaniem" sprzedaży. Z 4MOTION możesz kupić Golfa, Passata, Tiguana, Touarega. Nie każde z nich jednak wjedzie w taki teren jak Touareg, nie każdy z nich ma pneumaty

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Tymczasem Apple wprowadzając na rynek nowy model daje ci kompletnie wyposażony produkt, Audi natomiast kasuje za każdy drobiazg. Jeśli dla ciebie to to samo, to nie mamy o czym dyskutować." Nie rozumiesz wybitnie tej analogii i nie chce mi się już tego rozwijać. iPhona też możesz sobie rozbudować

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Na tym, że w iPhonie nie dostaniesz tego (oprócz BT, który jest w wersji 4.0) za żadną dopłatą, bo ktoś uznał, że to złe rozwiązanie i już, ale jeśli ktoś uznał, że coś jest dobrym rozwiązaniem, to masz to w standardzie. W Audi ktoś uznał, że skórzana tapicerka, napęd na 4 koła, automatyczna skrzyn

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@pat Napisałeś jeszcze o prime line. Akurat Audi Concert jest tam w standarcie: Dostałeś linka do oficjalnego cennika, a podajesz odnośnik do oferty jakiegoś dilera. Standard oznacza, że ma to każdy samochód, a nie tylko w jakiejś konkretnej wersji, czy w promocji jakiegoś sprzedawcy. @pat nie dos

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"To nie jest gołe A3. Gołe A3 nie ma automatu w standardzie." @liczbynieklamia: Poza automatem jest gołe.. :D. "Otóż to. TAKIE Audi to jeszcze można pod premium podciągnąć, ale mówienie per premium o golasie z materiałową tapicerką, stalowymi felgami i małym R4 pod maską to po prostu jakiś żart." @

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Przecież Audi już zrezygnowało z Torsena w najnowszej generacji quattro. Oczywiście zrezygnowało na rzecz mechanizmu sterowanego elektronicznie." W której niby generacji Quattro? Haldex był w TT i A3 od zawsze. Reszta ma torsena. Nawet najnowsze S7.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Chciałeś mi dociąć?" Każda Twoja wypowiedź to jest taka "docinka", że ja już nie muszę ;). "Wyluzuj Pacik i ciesz się dobrą pogodą" No niestety, u mnie pada i zimno, ale pozdrawiam wieś :-)..

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@volsksdojcz ; Chlopie myslisz jak licealista .Zal mi Ciebie ,moc silnika jakosc wykonczenia .Slabe masz argumenty.

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Diesle PSA uważam, za jedne z najlepszych (obok włoskich jtd), a współpracę którą nawiązało BMW z PSA utwierdza mnie w tym fakcie." Cóż, ja w ogóle nie uważam 4 cylindrowych dizli za warte uwagi, ale skoro lubisz takie traktory, to spoko. "Mam takie pytanie (może dla Ciebie trudne) czy model A4

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

"Aldi nie istnieje jako premium do czasu aż nie przestanie montować tzw. multitronika (czytaj przekładnia a'la rowerowa) i brać części (w tym silniki) od szkody. To damo n/t ludo-wagena." A BMW wstawiające chińskie szyby, wspólpracujące przy dieslach z PSA (Peugot/Citroen) i biorące automaty od GM

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Jak jade swoją i obserwuję drogę moją Octavką w tdi to smiać mi sie chcę i zastanawiam się jaka depresja może spowodować zakup w salonie nowych takich aut jak renault i citroen

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

czymkolwiek przebija audi allroad? ---- C-zero www.citroen.pl/citroen-c-zero/

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Redakcja mogła by się ustosunkować do tego Haldexu II. Auto samo w sobie fajne. Zgadzam się, że wersja z napędem na jedną oś to pomyłka. W polskich warunkach 4x4 jakie by nie było to i tak najsensowniejsze rozwiązanie, tym bardzie w samochodzie, który ma wykazać się "zdolnościami terenowymi."

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

@ser: wiesz co to znaczy cena netto? ;-).. Dodaj do tego VAT, akcyzę i wychodzi grubo ponad 160 tysięcy.. @xxx: Jeśli rozpatrujesz samochody 10 letnie (jak A2) to rzeczywiście to już w dzisiejszych czasach żadne premium. Jednak aktualne A4 jak najbardziej się do tego zalicza ;).

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Rower na dachu musi być. Niby nic takiego, ale tutaj ratuje sytuacje. Patrzymy na "terenowego" Passata jak na auto bardziej uniwersalne, wielozadaniowe. Na dachu zwykłego kombika nie wyglądałby tak fajnie:) Moim zdaniem 4x4 powinno być standardem w tej wersji. Zakup Alltracka z napędem na przód to t

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Jak to mozliwe ze 1.8TSI przyspiesza szybciej niz 2.0 TSI ??? Czy skrzynka DSG zabiera ponad sekunde???

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

Tylko passtuch w tdi-ku. Szyk, elegancja oraz poważanie wśród sąsiadów i znajomych. Z plusów należy wspomnieć o wykończeniu wnętrza plastikami pozyskanymi z przetopionych dziecięcych wiaderek z piaskownicy, co pozwala myć wnętrze bezpośrednio wodą ze szlaucha. I ten ponadczasowy design. Jeżeli właś