alternator punto 2

Filip Trusz

ADAC 2021. Niemcy wybrali najmniej i najbardziej awaryjne auta. Są niespodzianki

ADAC 2021. Niemcy wybrali najmniej i najbardziej awaryjne auta. Są niespodzianki

Niemiecki automobilklub ADAC przygotował kolejne zestawienie najmniej i najbardziej awaryjnych samochodów. Badano auta zarejestrowane od 2011 do 2018 r. Samochody podzielono na kilka klas.

Szukasz używanego auta z Niemiec? Raport ADAC 2020. Najmniej i najbardziej awaryjne

Wolny dzień to zawsze dobry moment na przeglądanie ogłoszeń z samochodami. Do Polski większość przyjeżdża z Niemiec. Dlatego postanowiliśmy przypomnieć raport awaryjności ADAC 2020. Ponad 3,7 miliona zgłoszeń, pięć klas i 113 samochodów 25 marek.

Raport ADAC 2020. Niemcy wskazują najmniej i najbardziej awaryjne samochody

Ponad 3,7 miliona zgłoszeń, pięć klas i 113 samochodów 25 marek. Niemiecka organizacja ADAC opublikowała kolejny raport awaryjności. Ostatnio przyglądaliśmy się modelom, przed którymi ostrzegała. Teraz sprawdzimy też te polecane.

Rajd Madery | Awans Szymona Ruty w ERC

Rail Vinho Da Madeira 1. Bruno Magalhaes/Paulo Grave (P) Peugeot 207 S2000 2:53.06,1 2. Vitor Sa/Pedro Calado (P) Peugeot 207 S2000 +57,6 3. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.34,3 4. Miguel Nunes/Victor Calado (P) Mitsubishi Lancer Evo X +4.20,1 5

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

pochodzi również toporna deska rozdzielcza. Pocieszają kubełkowe fotele i sportowa pozycja za kierownicą. Gamę jednostek napędowych otwiera 8-zaworowy silnik o pojemności 2 litrów i mocy 115 koni, dobrze współpracujący z instalacją LPG. Dla fanów silnych wrażeń przewidziano jednostki 2.5 V6 (170 KM) i 2.0

Alternator FIAT PUNTO

Witam!! Prosze mi poradzić jaki alternator moge założyć do mojego puntolota 1.2 75 sx , bo te fiatowskie wciąż pękają!!!

Re: Alternator FIAT PUNTO

witleg napisał: > Witam!! Prosze mi poradzić jaki alternator moge założyć do mojego puntolota > 1.2 75 sx , bo te fiatowskie wciąż pękają!!! Witam. Zadaj pytanie na stronce

FIAT PUNTO II - akumulator i alternator

Witam, mam Fiata Punto II 1.2 i problem. Padł mi akumulator, swoją drogą dziwi mnie niezmiernie, ponieważ samochód ma dopiero niecałe 3 lata. W związku z tym chciałem zapytać czy mogę mu zafundować nową mocniejszą baterię (tej chwili jest 400Ah/200A)? I jeszcze jedna sprawa. Słyszałem, że

Re: Clio 2, Punto 2, Octawia ? co radzicie?

Pokaż mi rdzewiejące (bezwypadkowe) Punto z tych roczników ;))) Punto jest przestronniejsze. Jeśli nie zależy Ci na osiągach, to polecam silnik 1.2 8v. Punto ma padający alternator, słabą stroną Clio są cewki zapłonowe. Oba są fajne, więc szukaj nie konkretnego modelu, a zadbanego

Fiat Punto sprzedam

Sprzedam Fiat Punto rok 1995 pierwsza rejestracja luty 1996 rok typ 55S 5 drzwi kolor niebieski metalik 2xPP, regulacja świateł elektryczna . immobilaizer , rozkładan tylna kanapa , przyciemnane szyby fabrycznie , przebieg 132 tys km , wymienione pasek rozrzadu , pasek alternatora , now

Re: alternator do fiat siena, już 2 pękł !

Z tego co słyszałem o tych alternatorach jest to nie tyle ich problem co lokalizacji i wody bryzgajacej na alternator. Radzę się temu przyjżeć i ewentualnie skombinować jakąś osłone albo podejrzeć jak to jest w innych pokrewnych fiatach (puntoII, albea) może tam już jest jakaś osłona.

Re: Alternator - fiat palio/siena ????

To jest wada fabryczna. 1.Stojan jest ściśle wpasowany w obudowę 2.Woda z pod kół chlapie na alternator, brak jakiej kolwiek osłony. Jeśli wjedziesz w kałużę to niestety rozgrzana obudowa pęka. To samo ma Punto I. Nie kupuj alternatora w serwisie, przepłacisz. Kup regenerowany w firmie która

Re: Nie wiem co wybrać .......

Problem wady konstrukcyjnej powodującej problemy z alternatorem to wada Punto I. Woda spod kół leciała prosto na obudowę. Zimna woda - gorąca delikatna obudowa o budowie ażurowej (w ten sposób rozpadły mi się 2 alternatory). Punto II już ma poprawioną wadę konstrukcyjną - alternator w innym

Re: Punto1-nie ładuje akumulatora jakaś znana ust

pavulon78 napisał: > Alternator padł. Niestet parę stówek za regenerację w plecy :( Nie popadajmy w paranoję.Nowy! alternator do Punto 1 to 120-150zł. Co do meritum przyczyn może być kilka: 1.banalna,po prostu przerwany/uszkodzony przewód 2.regulator napięcia 3.pasek 4.alternator

Re: Dlaczego punto2 ma tyle usterek?

pierwsza zrównoważona opinia.fiat robi nierówne jakościowo samochody.miałem punto w 1996 roku.nowy za kupę kasy.sypało się w nim wszystko,ale za numer z alternatorem przysięgłem sobie,że nigdy już nie kupię fiata.prawdę mówiąc myślałem,że za kpiny z milionów klientów to dziadostwo upadnie

Re: stilo 1.6 benzyna

Podłoga pod silnikiem bardzo dobra rzecz. Punto I jej nie miało i wystarczyło trochę więcej wody chlapiącej spod koła i pękał alternator (stało się tak 2 razy - na szczęście wymiana na gwarancji). W Punto II alternator zamontowano wyżej.

Re: Fiat Punto I

Mam Punto 1 z 1998 r. Przebieg niewielki 45000. Jestem bardzo zadowolony. Wymieniłem tłumik, alternator. Chętnie bym kupił Punto 2 po faceliftingu. Fiaty są lepsze niż o nich piszą. Polecam zwłaszcza te większe Multipla, Stilo. Radość z jazdy, ten włoski smaczek, 55 koni w tym samochodzie

Re: Punto 2 - samochód gaśnie na wolnych obrotach

Sprawdź alternator, lubią pękać obudowy i czasem nie da się uruchomić auta w ogóle bo nie ma siły zakręcić a czasem się da ale opór taki że gaśnie na wolnych. Za regenerowany dałem 150zł z wysyłką, wymieniałem sam

Re: alternator do fiat siena, już 2 pękł !

to teoria z tym nie posmarowanym alternatorem to dopiero rewelacja.kto tworzy takie głupoty?co do meritum to na alternatorach do punto i sieny powstały w polsce fortuny.dość powiedzieć,że jest to najczściej sprzedawany alternator w kraju.winne jest umiejscowienie i brak osłon od spodu

kłopoty z nowym punto

Witam serdecznie W nowym Punto II (2 mies) pojawiaja sie sygnalizacja awarii układu wspomagania i kontrolka silnika (problemy z katalizatorem) Kontrolki znikaja po wielokrotnym właczeniu i wyłaczeniu silnika.Problem ten pojawil sie juz 3 dnia uzytkowania samochodu a serwis juz 5 razy

Re: Fiat Punto II SX

Jestem użytkownikiem Punta MK II 1,2 8v. Auto przejechało 130 kkm i jak narazie poza typowymi awariami (czytaj padający alternator)nie mam z nim problemów. Do auta przekonują mnie śmiesznie niskie koszta części (np tarcze hamulcowe oryginalne + klocko LUKAS na przód do wersji 1,2 8v kosztują

Re: Dlaczego punto2 ma tyle usterek?

stereotypy?należysz do sekty fiata?podaję fakty:rok 1996 punto 1,3 75KM prawie 40 tys zł.przejechałem w 2,5 roku 65 tys km przygody;rozsypany alternator,rozrusznik,czujnik położenia wału,uszkodzenie cpu (holowanie),łuszczący się lakier na masce i zderzakach,tyle zawieszenie tragedia

Re: Chcę kupić nowego Fiata Punto II

Punto '98, 90 tys km - porszę oto moje konkrety: 3 razy wymieniane amortyzatory z tyłu, raz z przodu, wahacz - 2 razy, alternator - raz, akumulator. Sporo rzeczy wymieniłem jeszcze wramach gwarancji. Ale faktycznie jeździ się nim bardzo fajnie.

Re: alternator do fiat siena, już 2 pękł !

dokładnie tak jest.fiat doskonale wie,że w tych silnikach,alternator jest nisko umiejscowiony,nie ma osłony od spodu i rozgrzany alternator jest opryskiwany szczególnie zimą zimną wodą,błotem,itp(ale problem występuje po gwarancji,więc to nie ich kłopot) .wirujący wentylator

Szybkie pytanie o Punto.

punto 1.2 16v rocznik 2000)? Przy okazji, kiedys je juz pozyczalem i bylem nim w leksusowie przy okazji proszac o zerkniecie co tam jest do ogarniecia. Poniewaz kolezanka miala wtedy chlopaka, to do ogarniecia nic nie bylo, wiec poprosilem leksusa, czy nie moglby zainstalowac w nim radia. Leksus

Re: I co tu kupic?

greenblack napisał: > Punto 1.2 albo Panda 1.2 z bajerami. 2 lata gwarancji. Miał sie nie psuć :-) Miałem Punto (co prawda I) i nie polecam. Już na gwarancji poleciało sprzęgło, a tuż po gwarancji tylne zawieszenie. Alternator nie zdążył sie rozlecieć (typowa usterka), bo auta się

Re: Motodziennik: Przesunięta Alfa

A ten przełom jakościowy w Fiacie to nie zasługa Punto 2 czasem? O ile mnie pamieć nie myli to nawet wy to stwierdzaliście kilka razy. Sam miałem Punto 2 i oprócz alternatora( wada konstrukcyjna części) nie było z nim żadnych problemów, a na liczniku w momencie sprzedaży 330 tysięcy km.

Re: Fiat Punto II FL v Skoda Fabia

Sprecyzuj o jaki silnik 1,2 w fiacie ci chodzi 8v czy 16v? DO 8 v części są śmiesznie tanie. Za tarcze z klockami 120 zł... Pali od 5,2 do 7,5 litra. Do słabych punktów auta można zaliczyć alternator. Pękają czasem. Wyjściem jest montaż alternatora z Seicento. Zdarzają się też awarie elektrycznego

Re: Punto 2 - samochód gaśnie na wolnych obrotach

przypadek wiec na razie będę mógł zasnąć.. Alternatora też jeszcze nie oglądałem, ale obejrzę.. Dam jeszcze znać ... Pozdro.

Fiat PUNTO 1,2 ACTIVE, 106 tyś., 2003 rok

FIAT PUNTO 1,2 ACTIVE o mocy 60 KM z 2002 roku / I-sza rejestracja w 23 stycznia 2003 roku /wyposażony w manualną, 5-biegową skrzynię biegów. Kolor granatowy. Oryginalny przebieg 106 tyś. Liczba drzwi 2/3. Samochód krajowy zakupiony w polskim salonie. Auto jest bezwypadkowe w bardzo

Re: Fiat Punto

, *** Sprzęglo juz wymieniłem przy ok. 80/90 tkm, tarcze już ze 2 razy (ostro jeżdżę), wahacze jeszcze ni i raczej się nie zanosi > alternator klocki co 10 tyś (nie umieli tego naprawic) ***Alternator wysiadł przy 100 tkm (typowa wada tego auta - pęknięcie użebrowania obudowy, regenerowany z

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

wraz z zębatkami sprzęgło i skrzynia biegów i jeszcze raz alternator (4-ty rok użytkowania - niecałe 50 tys) Przy 70tys znowu alternator (w punto 2 nie ma żadnej osłony więc obudowa pęka przy kontakcie z każdą głebszą kałużą) To wszystko plus masa detali w stylu pęknięta linka od półki/deski w

Re: Plusy - Minusy >>Fiata Punto I<&#

- 133/136KM - dla znawców:D 1.7d/td (57/63/70KM) - w punto I diesle to niestety słaby punkt - silniki są w miarę trwałe, ale słabe i niezbyt oszczędne (na tle rywali), czasem pękają głowice. Punto I miewa problemy z zawieszeniem tylnym (belka), alternatory pękają, kłopotliwa bywa elektryka

Re: Fabia a Punto

Mam Punto 75sx z 98 i od niedawna Favoritkę z 99. Silniki : Punto rwie asfalt (bez przesady). Samochód reaguje na pedał gazu. Fabia się toczy szybciej lub wolniej. W Punto wysiadło mi wiele rzeczy (alternator 2x, centralka wtrysku, zawieszenie, alarm, centralny zamek wariuje, ...) ale

Re: Plusy - Minusy >>Fiata Punto I<&#

Mój znajomy ma takowe dzieło techniki 1.2 (chyba 75 KM) i w zasadzie narzeka, oprócz spalania. Ciągłe usterki, awarie, wszystko trzeszczy, piszczy w środku, zawieszenie siada raz dwa ponadto nie jest ani komfortowe (miękkie) ani sztywne (do dynamicznej jazdy) po prostu charakterystyka nijaka

Re: Clio2, P206, Ibiza, Corsa czy Punto2 ???

poczytale, az cud ze przez to przeszedlem i co pare postów ok a reszta to pusto słowia, baaaardzo przykre, nie mam ale powiem, slyszalem itp., żenada jezdzilem punto 1, powiem tak że przez pierwsze 2-3 lata ok, nie psuł mi się a około 30 tyś. rocznie, wkurzające są serwicy umawiasz się z

Fiat Punto - tragedia!!!

silentbloki, sworznie, tuleje, sanki, regeneracja belki - typowa usterka w puntach pierwszej generacji przód - wahacze, końcówki drążków, sworznie - łączny koszt to 3,5 tyś złotych 3.83 tyś - alternator. Typowa usterka w puntach, w wyniku oddziaływania wilgoci rozłupało obudowę która mechanicznie

Re: na co uważać przy zakupie punto?

z drobiazgów: układ wydechowy (mój wytrzymał 3 lata), sprawdź, czy nic nie wyje pod maską przy wysokich obrotach (4000-4500) - jak wyje, to alternator do wymiany, sprawdź, czy włącza się wentylator chłodnicy (lubi się zacierać), zobacz, czy nie ma wycieków przy uszczelniaczach przegubów

Re: Fiat Punto II - opis modelu

Mam Punto II z 2001 roku i mogę stwierdzić że nigdy więcej fiata !!! Sinik 1.2 przejechane niecałe 80k km i do tej pory musiałem wymienić pompę wody (strasznie hałasowała), alternator (stanął), komputer (a tak się spalił), wydech (odpadł ostatni tłumik) a teraz gubi płyn chłodniczy (jak mi

Re: Uciekające zasilanie

Czteroletnie punto, 35.000, akumulator ma 2 miesiące, we wrześniu wymieniałam alternator i rozrusznik, Mam wrażenie, że ten prąd ucieka gdzieś bokiem, może nie uziemiłam tej cholernej anteny? albo pasek, który łączy akumulator z alternatorem jest wyciągnięty? zaznaczam, że się na tym nie

Re: POLO czy PUNTO II???

Punto mam od ponad półtora roku. Kupiem je z przebiegiem 92 000 km. Od tej pory zrobiłem prawie 50 000. Auto spisuje się bez problemu. Po drodze wymieniłem sobie tarcze i klocki (kpl ok 130 zł), rozrząd (kpl z pompą wody ok 180) i alternator, bo lubi pękac (założyłem od seicento bo nie pękają

Re: Fiat PUNTO - jakosc?

Auta w tym przedziale cenowym jakościowo są podobne. Jednym pada to innym tamto a czasem zdarzy się udany model. Co do Punto to trafiają się czasem egzemplarze z silnikami które biorą więcej oleju niż powinny a powinny nie brać w ogóle, coś tam się działo z alternatorami jakiś błąd

Re: Skoda Fabia bądź Fiat Punto

problemow (tylne zawieszenie i alternator - sam mam PuntoI wiec wiem) zostaly zmienione. Niesety po ostatnim faceliftingu PuntoII zrobil sie znacznie brzydszy. Fabia generalnie z wygladu mi sie nie podobala no ale to takie moje subiektywne wrazenie. Jednak mialem okazje obejrzec sobie Fabie sasiada w

Re: Jak to jest z awaryjnością PUNTO II(tak naprawdę)?

: amortyzatory tylne - wymieniałem je 3 razy, alternator, amortyzatory przednie - tylko jeden raz, wentylator chłodnicy - 2 razy. Odstępy pomiędzy naprawami są równe, tak więc wynikają ze zwyczajnego zużywania się elementów, a nie z faktu, że trafiłem na kiepski egzemplarz. Podobno nowe PUNTO jest

Re: Fiat Punto II - opis modelu

forumowiczów H1, średnio 2 komplety ( 4 żarówki rocznie/jeżdżę przez cały rok na światłach ). Tuleje metalowo-gumowe wymieniam raz w roku koszt około 130 zł. Tylne amortyzatory wymieniłem po 40 000 km. Na Monero i do dziś nie mam z nimi problemów. Przednie są jeszcze fabryczne. 90 000 km. wymienia

Re: Czy poleciłbys przyjacielowi Punto II ?

moje jest ok (6 miesięcy, 12kkm) zanim kupiłem to zwiedziałem się co i jak z początku produkcji ciekło na podszybiu boshowski abs lubi się wysypać (włoski szit, ale czy bosh jest włoski?) był jeszcze problem alternatorów, ale teraz sa już poprawione w reflektorach produkcji valeo dość często

Re: Pożyczanie prądu

akum. i alternator, w dodatku mróż trzyma mocno (tego Sprintera...) i może Ci spalić alternator. Najbezpieczniej jest pomóc równemu lub mniejszemu. Kable połaczeniowe muszą być grube, w miare krótkie. po podłączeniu ze sobą 2 akumulatory niech silnik pracuje jeszcze przez parę minut aby trochę

Re: 5-6 letnie Punto czy 9-10 letnią Corollę?

krawędź załadunku, to plusy. Reszta dno > , > jakość wykonania, producent wsadził nie odpowednie łożyska w koła auta, > alternator też nie do tego modelu poza tym w takim miejscu, że musi paść (tuż > nad ziemią, stale zalewany wodą, przy najmniejszych opadach), beznadziejne

Re: Pawian bądź Punto - głupie pytanie...

alternatora, 2. zużyciem amortyzatorów, 3. zużyciem tarcz i bębnów hamulcowych, 4. korozją układu wydechowego (bardzo drogi pierwszy odcinek, a po wyrdzewieniu końcówki rury - wytopienie jednego ze wsporników tylnego zderzaka). 5. zmatowieniem i uszkodzeniami lakieru (począwszy od 2 roku garażowania

Re: OPEL CORSA kontra FIAT PUNTO

szybko go sprzeda. Miał problemy ze skrzynią biegów i alternatorem. Poza tym w rodzinie jest jeszcze Palio - a to już kompletna porażka. Tak więc jak widzisz nie mogę mieć dobrej opinii o fiacie. Osobiści Punto nie jeździłem - więc wrażeń z jazdy nie mam. Wiem tylko, że w tej chwili najlepszą

Re: Ciuciubabka klient - serwis

musiałby wymieniać te sławetne alternatory w Puntach I, choc ponoć w Punto II też pękają :( Kurde trza wytrzymać jeszcze te 2 miesiące i bedzie wiosna i juz nie bedzie stukać na zimno :) PS: Czasami myśle że Fiat powinien miec podany zakres pracy temperatur, i byłby to zakres temperatur na

Re: Skoda Fabia bądź Fiat Punto

> Na szczescie te czesci ktore W PuntoI powodowaly najwicej problemow (tylne > zawieszenie i alternator - sam mam PuntoI wiec wiem) zostaly zmienione. Niesety > > po ostatnim faceliftingu PuntoII zrobil sie znacznie brzydszy. > Fabia generalnie z wygladu mi sie nie podobala no

Ale która to generacja?

Punto II czy Grande? Bo o ile dobrze pamiętam właśnie w 2005 roku była zmiana modelu. W dwójce newralgiczny element to elektrowentylator chłodnicy - spokojnie raz na 2-3 lata do wymiany. Alternator nieco rzadziej. Poza tym silnik to raczej najmocniejsza strona tego auta. Niezbyt trwałe jest

Re: Fiat Punto czy Renault Clio?

Punto nie mam wiele zastrzeżeń poza: 1. Wymiana żarówki prawego reflektora oznacza jazdę do serwisu bo nie ma tam się jak dostać. 2. Dużo egzemplarzy zdarza się z nadmiernym zużyciem oleju (potwierdzone przez znajomych, pękającymi obudowami alternatora i wadami amortyzatorów. Fiat też więcej spala

Re: PUNTO 1.2 16V SPORTING 98r. - CZY TO DOBRY WÓ

, przekładnię kierowniczą ( czy nie "lata" góra - dół czyli wybite tuleje plastikowe w kolumnie ) 2. Hamulce - czy równomiernie hamuje , wycieki płynu itp, stan i grubość tarcz ... Zapytać się, czy auto było w ASO na "kampanii 4400" - wymiana lub konserwacja padliwych ( rdzewiejących ) przewodów

Re: HONDA Civic - woda na podłodze

(jeśli nie większość) właścicieli Punto i Sien. Tymczasem większość Civiców nie przecieka. Jak dotąd wiemy o 2 przypadkach - jw. Pzdr Niknejm

Re: Sprostowanie

Pokaz mi inne auto za ta cene ktore ma nowoczesna i orgilanla stylistyke. Oraz > calkiem niezle wyposazenie jak na "golasa" i 5 gwiazdek NCAP. 5 gwiazdek NCAP dostał grande punto z 7 (siedmioma) poduszkami. Wtej wersji dostanisz jedynie 2(dwie) poduszki przednie. Przy zderzeniu z dwiema

Re: Pierwsze Auto

tzn co raz w tygodniu wymieniasz? Bo ja w punto przez 2 lata i 40 tys km wymieniłem: Olej i filtry x 3 tarcze hamulcowe x1 klocki x2 rozrząd x1 alternator x1 (założyłem z seicenta niepękający.) Więc albo nie potrafisz użytkować swojego auta albo w życiu fiata nie miałeś. Ps. Ostatnio kupiłem

Re: fiat Palio-jakieś plusy?

Najlepszym wyborem będzie silnik 1,2 16v. 1,6 są paliwożerne. Słabe punkty to: nagminnie padający alternator, dorobne awarnie, jak dla mnie za słabe światła, auto zbudowane na płycie podłogowej UNO i w porównaniu np z Puntem ciaśniejsze w środku. Plusy: Jeśli auto jest bezwypadkowe to

Re: Najbardziej niezawodne auta

@gość Ja jeżdżę fiatem i nie narzekam na żadne usterki, jeździłem fiatami przez ostatnie 15 lat i 2, może 3 razy zdarzyła się usterka (pamiętam alternator w punto I i przecięty przez mechanika przewód chłodniczy w marei). Kluczem jest serwis wg zaleceń producenta. Sam robię przeglądy w ASO bo

Re: Punto II - wiosenne remonty

atlon napisał: 1. Rozrząd - przebieg mały, ale chyba czas wymienić, bardzo bym prosił o > podanie jaki producent, model, orientacyjna cena > 2. Pompa wody - jak wyżej Nie wydaje się by była taka potrzeba, radziłbym zdjąć obudowę i obejrzeć pasek, jak nie ma jakiś nadzerek

Re: HONDA Civic - woda na podłodze

krajowa statystyczna w/g wiązki toralnej 2 -go rzędu. > > > Jedne samochody maja pronblemy z > > pekajacymi obudowami alternatora a inne troche przeciekają. > > Problem z pękającymi obudowami alternatorów miał duży procent (jeśli nie > większość) właścicieli

Re: FIAT PUNTO II - czy warto kupić ?????????????

Alez moj fijat stanal tylko jeden raz. A jako ze mial tylko 2 lata naprawa tez nie byla droga - cos okolo 1500 zl, bo nie zepsulo sie nic powaznego, tylko pekl alternator, co jak na przebieg i rocznik jest sprawa normalna, a samochod przeciez musi kosztowac. Oczywiscie naprawa w drodze, wiec w ASO

Re: Opel Astra II silnik 1.2 16V

motoryzacyjną z poczciwym maluchem rocznik 88, potem pojawił się nowy Cinkuś 900, na którym miałam b. poważny wypadek, cudem z niego wyszłam z niegroźnymi obrażeniami,dzięki AC kupiłam nową 900 i po 1,5 roku za dopłatą u dilera kupiłam nowe Punto, a to z kolei po 2 latach na tych samych zasadach

Re: Oj Lukasz

zmodyfikowanym punto I . poprawiono skuteczne wszystkie wady poprzednika: problematyczna tylna belka , niskiej trwałosci amortyzatory i przednie wahacze,zlikwidowano problem pekajacych obudów alternatorów,nie ma problemów z wyciekami oleju ze skrzynii)wzmocniono konstrukcje ,która w tescie zderzeniowym

Re: FIAT PUNTO II czy to jest dobry wybor ?

. Chłopak twierdzi, że o awaryjność nie ma się co obawiać i że większe kłopoty ma z VW (na cześci czeka sie po 2 tygodnie - samochód na gwarancji). Inni moi znajomi mają fiaty (6 osób) bravo/brava 1,2; 1,4; 1,6 i sieny. Wszyscy są zadowoleni, a w sienie nie zepsuł się nawet słynny alternator

Re: Plusy - Minusy >>Fiata Punto I<&#

W lipcu "moj" Punciak 1,1 skonczy 9 lat. przejechal 120 tys. Ciezko nasze sie z zamiarem sprzedazy, mimo, ze to od dluzszego czasu drugi samochod (zona nim jezdzi i sie tak przyzwyczaila, ze zakup nowego jest na razie odkladany co kwartal "na pozniej") Najwieksza bolaczka to alternator. 4 razy

Re: Polecam

> z czystym sumieniem mogę polecić ten samochód; zrobiłem nim 120.000 > km i nigdy nie zawiódł; poj.1,2; moc 75kM; rocznik 1999; LPG; w > zeszłym roku zamieniłem go na nowy, większy wózek, ale zawsze z > sentymentem będę wspominał Palio; byłem nim m.in. 5 razy w Chorwacji

Re: Ile wytrzymuja silniki Fiata?

wytrzyma na pewno sporo. Pytanie na to, co z pozostałymi rzeczami, jak zawieszenie, alternator, skrzynia biegów, sprzęgło itd. itp. Moje doświadczenia z Punto I wskazują, że silnik się nie psuł. Padały inne elementy, co było kosztowne i upierdliwe. Pzdr Niknejm

Re: Co wybrac Fabia, Lanos, Astra, Siena czy Punto?

Czytam Wasze posty i dochodzę do następujących wniosków:Widoczni są tutaj zwykli, normalni i poczytalni ludzie tacy którzy zalecają kupno Thalii, Punto, Lanosa, Sieny czy Astry. Są też osoby jakby zakompleksione , nazwałbym ich "sieno lanoso Niegodne" Bo cóż to za marka np. Daewoo. Lepszy

Re: Doradzi ktoś o żarówkach diodowych LED do aut

Może tak szuka części? Ten ostatni nie jest kukułczy... to link do wyników wyszukiwania w Alledrogo. Wcześniej zdaje się o Punto 2 pytał. A jeszcze wcześniej zarżnął akumulator w W124 i nie miał go jak otworzyć (co pokrywa się z obecną historią, musiałby być bardzo konsekwentnym spamerem, żeby

Re: auto za 15000-18000zl

Vento ma 245tys przebiegu, to sporo jest nawe jak na VW, pewnie siądzie alternator, itd. Fiata możesz kupić już niezłego, Sienę ,Bravo, Brava, punto. Proponuje zorientuj się w swoim miejscu zamieszkania, czy ktoś auta sprowadza zza granicy, pójdź pogadaj i niech Ci cos sprowadzi, za 18 tys

Re: Mój własny raport awaryjności

reg.napiecia alternatora. 4.Punto1(1.1) nowy 2 lata 46 tys - zero (no zarowka kierunkowskazu ) 5.Yaris1.0 nowy 7 mies.(skasowany)- nic 6.Yaris1.0 nowy 4 lata 60 tys - zero problemow. 7.Yaris1.3 aktualnie pol roku - na razie nic sie nie dzieje,oby tak zostalo :-)) --- Polskę

Lancia Y10/Ypsilon

Lancia Y elefantino 1,1 pięć lat Poza zwykłym serwisem wymieniono; 1 rok , akumulator . pęknięta przednia szyba, "duże"? opory podnaszenia PP szyby wymagany servis - słaby silniczek 2 rok , zardzawiał w plastiku trzpień tylnej wycieraczki - STANĘŁA , 3-rok łożysko w PP kole

Elemeledutki

Trzeba trochę lepiej się przygotować do pisania artykułu, drogi Panie Redaktorze! "Funkcjonalność bagażnika obniża dzielona symetrycznie kanapa." Oparcie kanapy w Punto II było bądź bez podiziału, bądź z podziałem symetrycznym, bądź 1/3 na 2/3 - wybór należał (i nadal należy, bo model

Re: Czy Renault Clio to dobry samochod??

180/h, tylko po co/. Poprzednio jeżdziłem UNO 45 /3 lata / i Punto 75 /3 lata/. Po 3 latach w Punto o podobnym przebiegu padło kolejno: sprzęgło, alternator i elektronika. W porównaniu do w/w samochodów Clio jest nieco mniejsze w środku ale jakby milsze /rzecz gustu :-). Wentylacja jest nieco mniej

Re: Jaki Hatchback do 17000 zł?

nie potrzebuje ich wymieniać. Fiat Punto - czasem ktoś potrzebuje alternatora, o wymianę sprzęgła nikt nie pyta. Zresztą jak mówimy o wolnossącym czterocylindrowym silniku 1,2 - 1,4 to sprzęgło LUK czy Valeo, pasek rozrządu, czy jakiś inny osprzęt typu filtr oleju czy termostat będzie kosztować

U mnie były takie modele brane pod uwagę

Corolla, Octavianka 2, Stilo, Nowy Ford Focus, Xara Picasso, Hundaii Elantra, Mitsubishi Lancer, Renault Megan, Renault Scienic, Kupiłem w końcu Nowego Focusa drugiej generacji - bo ma rewelacyjne zawieszenie wielowachaczowe, duży bagażnik i bardzo dużą kabinę. Przedtem jeździłem Punto I

A mój kolega kupił nową Toyotę Yaris

spod uszczelki wylazło pęknięcie - po 2 tygodniach eksploatacji. Na szczęście w ramach gwarancji. Albo co to znaczy, że tuż po gwarancji trzeba było wymienić połowę zawieszenia. Albo co to jest trzykrotna wymiana alternatora, w którym pękała obudowa. Lub taki drobiazg jak ogniska rdzy na

Re: CLIO czy CORSA ?

Panowie wujaszek i ulubiony: Porównywałem najbidniejszą wersję corsy czyli 1.0 12v i najbidniejsze clio 1,2 8v. Warkot 3-cylindrowego silnika 1.0 był niesamowity - bliżej mu do jakiegoś traktora niż benzyny... Corsa była wyborem najtańszego nowego samochodu, który miał przejechać przez 2

Re: Szkoda sobie zawracać głowę Skodą

alternatora, 2. zużyciem amortyzatorów, 3. zużyciem tarcz i bębnów hamulcowych, 4. korozją układu wydechowego (bardzo drogi pierwszy odcinek, a po wyrdzewieniu końcówki rury - wytopienie jednego ze wsporników tylnego zderzaka). 5. zmatowieniem i uszkodzeniami lakieru (począwszy od 2 roku garażowania

Re: mały samochód dla kobiety

. Począwszy od wymiany szyby czołowej, bo się w trakcie użytkowania przemieszczała (z jednej strony się zapadała, a z drugiej podniosła) poprzez kilka razy alternator, wtryski, chłodnicę, pompę paliowową, pompę wodną, nawet się linki pourywały składanch foteli (była to wersja 3drzwiowa), 2 razy odpadła klamka

Wujaszek - czytaj ze zrozumieniem. Proszę :)

napędu alternatora i klimy. Na tym się kończy obsługa silnika 1.3 JTD Multijet 16V Piszę to bez żadnych złośliwości, na podstawie książki serwisowej do grande punto i danych serwisowych silnika 1.3 JTD M-jet 16V. Proszę Cię: nie powielaj opinii typu 250 tyś. km i koniec ;)

Re: No proszę! Jak się fijat świetnie sprzedaje :

sie specjalnie nie psulo, tylko wszystko w srodku juz trzeszczalo ale po takim przebiegu mialo prawo. Najwiekszym atutem byl silnik: 1,2 75KM. W nim nic nie nawalilo. Elektryka tez sie nie psula, pod koniec naszej eksploatacji przestalo swiecic kilka lampek na konsoli srodkowej, alternator caly

Re: mam astre

1.7 dti.2003/2004 rok, z korozją w II nie ma problemu. Przynajmniej nie zauważyłem nic niepokojącego. Silnik spoko - mógłby mieć więcej mocy, ale z reguly jeżdżę sam, na "pusto" - daje radę. większość przejeżdżam po mieście, do tego 2,3 razy w miesiącu dłuższa trasa. Spalanie ok. 6-6,5 l - tak

Re: Czy dzisiejsze samochody są nietrwałe?

Porównanie punto 1.1 7 lat, 110 tys km - wymiana alternatora, amotyzatory przód, czyszczennie rozrusznika, 1 raz wymiana wydechu - jeździ jak nówka fiat 125p po 7 latach, 90 tys km - częściowy remont silnika, wymiana amortyzatorów przód i tył parę razy, remont skrzyni biegów, wymiana

ja facet i tez sie poużalam

rewelacyjny i tak było do póki nie wyjechałem z komisu, po 2 dniach okazało się ze pekł alternator, potem wydmuchało uszczelkę pod głowicą naprawy 800zł szok dla studenta na utrzymaniu rodziców który kazda złotówkę odkłada żeby coś mieć, potem okazało się ze podłoga a raczej jej brak uniemozliwia uzytkowanie

Tak sie tyra w Polsce i do tego cie oszukaja

rewelacyjny i tak było do póki nie wyjechałem z komisu, po 2 dniach okazało się ze pekł alternator, potem wydmuchało uszczelkę pod głowicą naprawy 800zł szok dla studenta na utrzymaniu rodziców który kazda złotówkę odkłada żeby coś mieć, potem okazało się ze podłoga a raczej jej brak uniemozliwia uzytkowanie

jak tu założyć firmę, jak cie oszukaja

rewelacyjny i tak było do póki nie wyjechałem z komisu, po 2 dniach okazało się ze pekł alternator, potem wydmuchało uszczelkę pod głowicą naprawy 800zł szok dla studenta na utrzymaniu rodziców który kazda złotówkę odkłada żeby coś mieć, potem okazało się ze podłoga a raczej jej brak uniemozliwia uzytkowanie

Re: Widze, że zdania uczonych są podzielone

Gość portalu: noras napisał: > Oki, tylko dwie uwagi: > - porównujesz nowe Punto z czteroletnim Lanosem (oczywiście, że miałeś go od > nowości), ale nie porównujesz wrażeń z pamięci, tylko dzisiejsze. OK, ale czy gdybym porównywał nowego lanosa z punto to coś by się zmieniło? Z

Re: tylko fabia

nie polecę CZĘŚCI I SERWIS NIEBOTYCZNIE DROGIE. Wiem coś o tym bo myslałem rok temu o kupnie używanej Laguny 2,0 z 98 , ale odpuściłem po rozeznaniu cen serwisu. Może Punto nie jest wygodne w trasie choć nie wiem bo miałem okazję jeżdzić tylko na krótkich dystansach. Na miasto auto bardzo fajne

Re: Nie kupujcie Fiatów !

Gość portalu: Echo napisał(a): > Ludzie zastanówcie się dobrze przed kupnem Fiata. Ja tego nie zrobiłem w > 1999 r. przed kupnem nowego Fiata Punto i ponoszę tego konsekwencje, tj.: > - po dwóch latach eksploatacji musiałem wymienić klocki i tarcze hamulcowe; > - po dwóch

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

Dokładnie jest jak piszesz. Kupiłem nowe Grande Punto diesla 1.3 JTD Multijet za cenę wersji benzynowej. Ale nawet jeśli musiałbym dopłacić do diesla 2-3 tys. zł (bo takie są różnice) to bym dopłacił. Diesel 1.3 w wersji 90 konnej, ze skrzynią 6 biegową, spala mi w trasie poniżej 4 litrów ON

Re: Jakie autko za 20-25 tys. zł?

serwis tylko - szkoda, że nie chce sprzedać:) jest dużo sztywniejsza i lepiej wyciszona /ja mam jednopunktowy wtrysk on ma MPi/, ma nawet komputer pokładowy;) Ale na serio samochód wart zainteresowania bo swojej cenie nie ma równych / odpowiednio mozesz mieć 2 - 3 lata starsze Punto/. Nie jest

Re: Skoda, Vw czy Fiat?

Wynegocjuj dobrą cenę i zastanów się nad Grande Punto albo bliźniaczą Alfą Mito z silnikiem 1.3 Multijet, wersja 90 KM, najlepiej ze skrzynią 6ką (Grande bo Mito ma seryjnie). Ewentualnie nowa Corsa, ale jest chyba droższa od Grande i nieco tańsza od Mito. Grande Punto z tym silnikiem jest

Ja byłbym za a nawet przeciw

Sam osobiście jeździłem puntolotem przez 3 lata. To było Punto 75 ELX (a są jeszcze S, SX) i miało: el. szyby, autoalarm, centralny zamek, lakier metalik, halogeny 3 drzwi. Kupiłem go za 21500 pln (11.1998 r.) od drugiego właściciela jak miał niecałe trzy lata i 45000 km na liczniku

Re: nowa Albea - czy warto?

Mam Siene interesowalem sie albea, moim zdaneim ALbea to nie jest glupi wybor, w wawie nawet raz slyszalem u dilera ze LPG za 3000PLM mi zamontuja sekwencje, w Radomiu z koklei za 4500pln podraze jeszcze temat... Co do wad: Te z Sieny z pewnoscia sa w albei: - Alternator pada - wiatrak

Re: Czy dzisiejsze samochody są nietrwałe?

Gość portalu: ttt napisał(a): > Porównanie > punto 1.1 7 lat, 110 tys km - wymiana alternatora, amotyzatory przód, > tenże 125 p po 110 tys km - wymiana skrzyni biegów, silnik do kapitalnego To chyba troche kiepskie porownanie. 125 to cholernie stara konstrukcja. W Polsce byl

Polecam

z czystym sumieniem mogę polecić ten samochód; zrobiłem nim 120.000 km i nigdy nie zawiódł; poj.1,2; moc 75kM; rocznik 1999; LPG; w zeszłym roku zamieniłem go na nowy, większy wózek, ale zawsze z sentymentem będę wspominał Palio; byłem nim m.in. 5 razy w Chorwacji (bardzo pakowne auto); na

miałem toto "w rodzinie", sam jeździłem też czasem

odpowiadam - werjsa 1.2 60 KM 1. Samochód bardzo wygodny i poręczny. Jedyna wada to słaba widoczność do tyłu - trza się przyzwyczaić. Tylna szyba jest mała i boczne okienka z tyłu też - więc najlepiej wyjąć zagłówki z tyłu. 2. Do miasta samochód jest bardzo dynamiczny - do 80 km/h zwłąszcza

Re: jak u was wygląda teoria?

www.motofakty.pl/artykul/wymiana_plynu_chlodzacego.html 4. Zbiornik płynu spryskiwaczy - poziom sprawdzamy otwierając zbiorniczek, w zimę uzupełniamy płynem zimowym, a w lecie letnim. Warto wiedzieć także, że istnieje/ą i gdzie się znajduje/ą: 1. Akumulator 2. Filtr 3. Filtr powietrza 4. Pasek klinowy 5. Alternator 6. Chłodnica 7

Re: Stilo 5D -pierwsze wrażenia

. Nigdy więcej!!! Czy to przypadek że w Uno po 2 latach rozwarstwił mi się bak? Były jeszcze inne niedoróby np. stale wysiadająca lampka nad przednią szybą, przednia szyba w Punto pękła mi w czasie jazdy w tajemniczych do dziś niewyjaśnionych okolicznościach. W Punto 3 razy wymieniałem alternator