amarok 3.0 tdi

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: VW Amarok 3.0 TDI vs. Mercedes X350d - porównanie. Pickupy z wyższej półki

Opinie Moto.pl: VW Amarok 3.0 TDI vs. Mercedes X350d - porównanie. Pickupy z wyższej półki

Są mocne, drogi, dzielne w terenie i przyjazne w codziennym użytkowaniu. Volkswagen i Mercedes w topowych wersjach silnikowych i wyposażeniowych potrafią dać sporo frajdy z jazdy nie tylko w terenie, lecz również na asfalcie.

Nadciąga nowy Volkswagen Amarok. Pikap to pierwszy model nowego sojuszu. I nie ostatni

Nowy Volkswagen Amarok tak naprawdę, od strony technicznej, będzie Fordem Rangerem. Jeszcze jakiś czas temu taka informacja by nas zdziwiła, teraz wiemy, że to tylko początek współpracy gigantów.

Ile kosztuje pikap w Polsce? Sprawdzamy ceny i silniki najpopularniejszych modeli nad Wisłą

Małe samochody użytkowe i dostawcze, takie którymi można jeździć na prawo jazdy kategorii B, stają się coraz popularniejsze w Polsce. Jednymi z nich są pikapy. Świetnie nadające się do ciężkiej pracy, ale też jazdy na co dzień. Nasze pikapy nie są tak wielkie jak te z USA.

Mercedes Klasy X 350d 4MATIC 2018 - cennik. Niemiecki wół roboczy z silnikiem V6

Mercedes Klasy X 350d 4MATIC 2018 - cennik. Niemiecki wół roboczy z silnikiem V6

przekazywanie napędu odpowiada automatyczna skrzynia biegów 7G-TRONIC PLUS, oferująca możliwość zmiany biegów za pomocą manetek. Cennik Mercedes X 350d 4MATIC startuje od 213 528 zł za wersję Progressive. Luksusowy wariant Power kosztuje od 226 074 zł. Dla porównania, Volkswagen Amarok z silnikiem 3.0

Volkswagen Amarok nie będzie miał sobie równych

Volkswagen Amarok nie będzie miał sobie równych

września 2016. Jak zapewnia Volkswagen, 3.0 V6 TDI wyróżnia się dużą dynamiką przy niskich obrotach i dużą elastycznością. Maksymalny moment obrotowy - w wysokości 550 Nm - dostępny jest już przy 1500 obr. na minutę. Moc? Dostępne będą trzy warianty: 163, 204 oraz 224 KM. Auto

VW Amarok wywraca kominy | Wideo

VW Amarok wywraca kominy | Wideo

jest jednym z najlepszych, jeśli nie najlepszym samochodem w klasie pickupów, ale zarzuca mu się, słusznie zresztą brak 6-cylindrowego diesla. Co prawda już z podstawowym silnikiem 2.0 TDI nieźle jeździ, ale optymalny do tego samochody byłby silnik znany choćby z Touarega, 3.0 TDI. Tym bardziej, że

Porównujemy Mitsubishi L200 i VW Amaroka. "Dwie definicje pickupa"

Porównujemy Mitsubishi L200 i VW Amaroka. "Dwie definicje pickupa"

/h: 11,8 sŚr. zużycie paliwa: 10,3 l/100 km (dane testowe)Prędkość maksymalna: 177 km/hCena: od 143 990 zł (za wersję Instyle Double Cab) VW Amarok 3.0 TDI Aventura | Kompendium Nadwozie: pickup, 4dMoc: 224 KM przy 3000 obr./minMoment obr.: 550 Nm w przedziale 1400-2750 obr./minSkrzynia biegów

Re: VW Amarok wywraca kominy

"VW Amarok jest jednym z najlepszych, jeśli nie najlepszym samochodem w klasie pickupów, ale zarzuca mu się, słusznie zresztą brak 6-cylindrowego diesla. Co prawda już z podstawowym silnikiem 2.0 TDI nieźle jeździ, ale optymalny do tego samochody byłby silnik znany choćby z Touarega, 3.0 TDI. Tym

Re: VW Amarok wywraca kominy

Szkoda tylko że silniki 2,0 BiTDI montowane w Amarokach mają po 163 KM a nie po 182 KM jak w nowym Multivanie. Rozumiem że obniżyli moc zwiększając moment obrotowy ale wolałbym żeby były dwie wersje tej jednostki w Amaroku - do wybrou klienta

Re: Isuzu D-Max niczym skała

Dzisiaj pick-upy kupują głównie firmy budowlane, drogowe i biroą te auta w leasing na 3 lata, nie potrzebują silnika 3,0 z wysoką akcyzą tylko mocnego i oszczędnego motoru 2,0. Dlatego w rankingach sprzedazy przegrywa ostatnio i Mitsu i Toyota a na pierwsze miejsce wysuwa się Volkswagen Amarok 2,0

Re: Toyota Hilux - nowy wygląd

Muszą coś zmienić konkurencja nie śpi, coraz większe powodzenie ma L200 czy Amarok który z silnikiem 2,0 BiTDI ma bardzo dobre wyniki spalania a ładowność jest nawet większa niż u Hiluxa

Re: Więcej mocy w Hiluxie

tego jeszcze przybędzie. Amarok wchodzi do produkcji z 2.0TDI - 122 lub 163KM. 340 i 400Nm.

Re: Mazda BT-50 i Ford Ranger

W porównaniu kabiny z paką wygląda bardzo nieproporcjonalnie, konkurencję to faktycznie rozśmiesza, i jak na nowe trendy to ma dosyć duży silnik w porównaniu np. z Amarokiem któremu spokojnie wystarcza silnik 2,0 BiTDI i mocą 163KM oraz napędem na cztery koła. Z tego segmentu ma jedną z

silnik globalny - VW chyba przesadza

dowiedziałem sie że w nowych crafterach wypadł już silnik 2.5 l 163 KM i zamiast niego bedzie/jest montowany 2.0 TDI o takiej samej mocy. Uwaga - do pojazdu o DMC 5 ton bedzie montowany 2 litrowy diesel. A jak sie komuś zechce przyczepke pociągnąc to zestaw pewnie do 7 ton dojdzie spokojnie

Re: Porównanie pick-upów | Test wideo

W życiu nie kupiłbym nowości od VW. Wszystkie inne pickupy mają historię i lada doświadczeń w tym temacie. VW jak zrobi coś nowego to parę lat do dopracowuje - patrz sypiące się 2.0TDI czy 1.4 TSI z piskami, 1.8TSI z sypiącym się rozrządem i wiele innych wpadek. Jak można liczyć na to że Amarok nie