amortyzator citroen c5

Filip Trusz

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross. Komfort, którego się nie spodziewasz i który od razu pokochasz

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross. Komfort, którego się nie spodziewasz i który od razu pokochasz

Dawno nie było w redakcji tak wygodnego samochodu jak Citroen C5 Aircross. Francuski SUV imponuje tym bardziej, że komfort, który oferuje pasowałby do znacznie droższych i większych aut klasy premium.

Kupujemy używane: Citroen C5 I FL. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używany Citroen C5 I FL - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.Jak sprawuje się używany Citroen C5 I FL?

Citroen C5 Aircross - cennik. Nowy SUV w Francji już w Polsce

W polskich salonach debiutuje Citroen C5 Aircross. Francuski SUV powstał na tej samej płycie podłogowej, co Peugeot 3008 i Opel Grandland X. Polski importer opublikował pełny cennik tego modelu.

Citroen C5 Aircross | 300 KM w elektryku

Citroen C5 Aircross | 300 KM w elektryku

modelu nie mogło zabraknąć komfortowego zawieszenia Citroen Advanced Comfort z progresywnymi poduszkami hydraulicznymi. Oprócz klasycznego zawieszenia w postaci amortyzatora, sprężyny i mechanicznego ogranicznika zastosowano tutaj dwa ograniczniki hydrauliczne, które mogą pracować w fazach lekkiego lub

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

nie warto rozwiązywać w ASO. Wymiana modułu może kosztować kilka tysięcy złotych. Zdecydowanie lepiej korzystać z usług niezależnych fachowców. Citroen C5 I – warto postawić na wersję po liftingu Ciekawą alternatywą dla Peugeota 407 jest Citroen C5 I generacji produkowany od 2000 do 2008 roku

Zawieszenie hydropneumatyczne | Poradnik | Nie taki diabeł straszny

Zawieszenie hydropneumatyczne | Poradnik | Nie taki diabeł straszny

latach wymiany wymagają  elementy gumowe narażone w czasie swojej pracy na wysokie ciśnienie płynu hydraulicznego. W następnych latach Citroen wprowadzał do sprzedaży kolejne modele wyposażone w hydropneumatyczne zawieszenie: CX, XM, C5 i C6 utrzymywały wszystkich klasowych rywali w temacie komfortu

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

głowy, to na jednej naprawie często się nie skończy. Dodatkowo w samochodach sprzed liftingu psuje się moduł komfortu i elektronika pokładowa. Dlaczego więc w ogóle należy brać ten samochód pod uwagę? » Używany Citroen C5 do 10 tys. zł - sprawdź ogłoszenia Egzemplarze po modernizacji w 2004

Poradnik | Rodzinne kombi za 10 tys. zł

Poradnik | Rodzinne kombi za 10 tys. zł

konstrukcje trwałe i ochoczo współpracujące z instalacjami gazowymi. Założony budżet wystarczy nam także na zakup innego francuskiego przedstawiciela segmentu D. Produkowany od 2001 do 2008 roku Citroen C5 pierwszej generacji dostępny był jaki liftback i przepastne kombi. Za 10 tysięcy znajdziemy godny uwagi

CITROEN C5 2.2 HDi

Konstruktorom Citroena C5 postawiono podstawowy warunek: auto ma być komfortowe. Aby spełnić założenie, przygotowano bardzo obszerne, wygodne nadwozie i wykorzystano zawieszenie hydropneumatyczne, którego trzecia generacja nazywa się Hydractive 3. Składa się ono z umieszczonych przy kołach kul

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

. By uniknąć długiego przestoju i kosztownych napraw, trzeba korzystać z usług renomowanych stacji benzynowych. Citroen C5 Tourer | Za kierownicą Elektronika Picasso to samochód pełen elektronicznych niespodzianek. W sposób nieuzasadniony mogą zapalać się lampki kontrolne, mogą pojawić się też

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

nieco kłopotliwy (na pocieszenie warto dodać, że podobnie jest w modelach innych marek), ale generalnie źle nie jest. Najbardziej zawsze martwi owo zawieszenie, ale Citroën robi je już od tylu lat i to jego specialité de la maison, więc naprawdę nie jest ono kłopotliwe. Citroen C5 Kombi

Hopa na Mucharzu - Citroen C4 by Loeb

wynurza się srebrne C5. Pędzi nim nasz specjalny kierowca testowy. Za sobą ma starty w rajdowych mistrzostwach Polski, a na koncie trzecie miejsce w klasie w Rajdzie Elmot, wysokie miejsca w Rajdzie Polski na N-grupowym Peugeocie i kilka innych punktowanych pozycji. Marek Nawarecki - bo onim mowa -bez

Re: Citroen Xantia

jak znam citroeny, to nie amortyzatory a tylnie kule beda do wymiany ... poza tym ze tyl opada, to pogarszaja sie parametry trakcyjne ... mam model 1.9 td, break, 145000 km, 5-latek i jestem zadowolony .. mysle o kupnie c5, albo c8 ...

Re: Czy posiada ktoś Citroena C5?

, ale nie na zawieszenie. Okazuje się, że zawieszenie HYDROPNEUMATYCZNE a nie pneumatyczne jest dość trwałe i wcale nie takie drogie w naprawie (normalne amortyzatory i sprężyny też się zużywają). Gorzej w tym C5 z elektryką - to jest najsłabsze miejsce cytryn i lubi czasem niemile zaskoczyć.

Re: Citroen C5(do greg)

imponujący.Może ktoś skonfrontuje koszt remontu zawieszenia Xantii z np.Passatem czy Primerą (w/w części) ? pozdro &#62 Mi osobiscie C5 się bardzo podoba ale nie wydaje mi sie abym mógł kiedykolwiek &#62 kupic tak drogie auto z salonu mysle że lepiej kupic je za dwa lata od &#62

Re: Nowy Citroen C4 Cactus

święte słowa. chociaż to hydro wolałbym alternatywnie do zwykłych amortyzatorów.

Zobacz, to zrozumiesz.

moto.allegro.pl/sfera-amortyzator-przod-citroen-c5-2-0-hpi-02r-i1299667000.html

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

Nasuwa się pewne spostrzeżenie, sam użytkuję Lagunę 2,2 dci od 2002 r. 311 tyś przebiegu w tym czasie wymieniane dwa razy przednie wahacze, amortyzatory + sprężyny przód tył, sprzęgło i koło dwu masowe oraz regeneracja sprężarki, przestał świecić panel klimy (wystarczy poprawić 1! lut i działa) a

Re: Citroen DS5 | Pierwsza jazda

@ktosiowaty Podnośnik hydrauliczny (dowolny) jest bardziej hydropneumatyczny niż zawieszenie citroena. W cytrynie pneumatyki jest tyci i znajduje się tylko w butlach nad siłownikami, natomiast całą "robotę" odwala hydraulika. Hydropneumatyczne są amortyzatory olejowo-gazowe, ale nie zawieszenie

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

można przekładać w przyszłości. Wystarczy co 2 lata udać się do zakładu zajmującego się nawet tylko sferami w Citroenach, przy tylko 5 "gruchach" będzie nas to kosztowało 150zł za pierwszym razem, za drugim już tylko 75zł a wystarczy pojechać raz na 2 lata! Do tego nabicie czy nawet wymiana jest to

13.000 km z citroenem C5. (długie)

aut w tej klasie i cenie, to oferta konkurencji wypadła dosyć blado. C5 z wyposażeniem wersji SX plus pakiety nazwany właśnie „Impress”, zrobił na mnie dobre wrażenie. Przebój pani Twain na szczęście nie opowiada o Citroenie. W tym miejscu powinien pojawić się dokładny spis rzeczonego

Re: Citroen DS5 | Pierwsza jazda

@Wombat, z tym podskakiwaniem aut z twardym zawieszeniem to trochę się zagalopowałeś :] nie ma takiej opcji przy twardym, fabrycznym, tj. dostosowanym do auta zawieszeniu... wyjątkiem są różnorakie samoróbki, źle dobrane sprężyny czy zużyte amortyzatory, ale tutaj też nie chodzi o to, czy

Citroen C6 wkrótce w Polsce!

Citroen Polska ujawnił ceny topowego modelu C6. Podstawowa wersja z silnikiem benzynowym o poj. 3 litrów (215 KM) kosztuje 190 000 zł. Cena najtańszego wariantu samochodu z jednostką wysokoprężną o poj. 2.7 litra (208 KM) wynosi 203 000 zł. Koszt topowej odmiany - również z dieslem - to 249 000 zł

Re: Citroen Xantia

mam xantię od 6-ciu lat. Generalnie nie miałem kłopotu przez 5 lat /obecnie ma ona 10 lat/. Teraz pojawiły się kłopoty z zawieszeniem ale tylko z winy niesolidnych naprawiaczy. Obecnie poszukuję tylnych amortyzatorów gdyż b. szybko opada tył w samochodzie ale ogólnie jest to fajne auto.

Re: Citroen DS5 | Pierwsza jazda

zawieszenia (a w starszych modelach również układ hamulcowy i kierowniczy). Potocznie przyjęło się mówić, że jest to zawieszenie hydropneumatyczne, ale gaz jest tylko w butlach na górze siłownika i nie jest środkiem czynnym. Po więcej szczegółów zapraszam do serwisu CITROEN. Amortyzatory olejowo-gazowe (twin

Fwd: Jestem szczęśliwym posiadaczem Citroena !

natomiast łatwość parkowania i rzadkie wizyty na stacjach benzynowych. Dwa miesiące temu mój teść podjechał pod dom C5. Nie mogłem zrozumieć faceta dlaczego zamienił Passata na C5 więc spytałem go a on dał mi kluczyki i posadził mnie za kierownicą. Jak ruszyłem to zatrzymałem się pod salonem sprzedaży

Fwd: Jestem szczęśliwym posiadaczem Citroena !

natomiast łatwość parkowania i rzadkie wizyty na stacjach benzynowych. Dwa miesiące temu mój teść podjechał pod dom C5. Nie mogłem zrozumieć faceta dlaczego zamienił Passata na C5 więc spytałem go a on dał mi kluczyki i posadził mnie za kierownicą. Jak ruszyłem to zatrzymałem się pod salonem sprzedaży

Fwd: Jestem szczęśliwym posiadaczem Citroena !

natomiast łatwość parkowania i rzadkie wizyty na stacjach benzynowych. Dwa miesiące temu mój teść podjechał pod dom C5. Nie mogłem zrozumieć faceta dlaczego zamienił Passata na C5 więc spytałem go a on dał mi kluczyki i posadził mnie za kierownicą. Jak ruszyłem to zatrzymałem się pod salonem sprzedaży

Fwd: Jestem szczęśliwym posiadaczem Citroena !

natomiast łatwość parkowania i rzadkie wizyty na stacjach benzynowych. Dwa miesiące temu mój teść podjechał pod dom C5. Nie mogłem zrozumieć faceta dlaczego zamienił Passata na C5 więc spytałem go a on dał mi kluczyki i posadził mnie za kierownicą. Jak ruszyłem to zatrzymałem się pod salonem sprzedaży

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

elektryczne szyby z przodu... WOW. I w dodatku ciągłe problemy z osprzętem silnika... a to alternator a to rozrusznik a to pompa wody... Ja już się doświadczyłem na niemieckich autach (VW Transporter T5) - służbowy do przewozu ludzi. Po 60 tys amortyzatory do wymiany... po 90 tys alternator. Serwisowany w

Re: Zawieszenie i skrzynia.

majkszczecin napisał: > co ty człowieku za bzdury wypisujesz? jakie amortyzatory? Takie, które są zamontowane w citroenie c5: pl.wikipedia.org/wiki/Zawieszenie_hydropneumatyczne

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) -c4 grand 1.6hdi

Drugi rok 23000przebieg zero problemów,zawieszenie głośne od nowości ale nic się nie dzieje na szarpakach ok amortyzatory 75 % oby tak dalej

Re: Olej w komorze przepustnicy powietrza !

W ZX występuje jeszcze zawieszenie "noramlne", w postaci amortyzatorów hydraulicznych dwustronnego dzialania i belki. Jesli chcesz fachowych informacji o zawieszeniu w C5 polecam Ci stronę www.citroen.triger.com.pl/ Tam na

Re: Peogeot 206 a Citroen C3

amortyzatory . przedni zawias ma podobna konstrukcje i trwałosc jak w 206 (co jakies 40-70 tys km trzeba wymienic wahacze -wybite sworznie i silentbloki. w c3 denerwowac mofga jedynie pewne usterki elektryki ,co szczególnie dokucza pojazdom z poczatku produkcji .Pozdrawiam Łukasz

Re: Jak to jest z ta gwarancja?

Kolega XM wygłasza bardzo dziwne opinie... Na dzień dzisiejszy to tylko C5 z nowych Citroenów posiada zawieszenie hydro,a co z Saxo,C3,Xsarą,Picasso,Berlingo,Evasion,C15,Jumper,Jumpy??? Od kiedy to Jaguar jest synonimem niezawodności? Od kiedy to amortyzatory są synonimem długowieczności? Czy

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

Gość: C4 - w xsarze i innych "porządnych " citroenach nie było belki skrętnej!!! belka skrętna jest w c-1 , c-2 , c-3 i c-4 . w starych cytrynach zawieszenie było zaprojektowane przez ferdka porsche jeszcze przed wojną i było pozbawione sprężyn. tylko nie była to belka skrętna a drążki skrętne

Re: Zamiast migaczy będziemy machać rękoma

Wy narzekacie, a to może być zabawne. Kursanci na kat. B będą się uczyć jak zregenerować amortyzator w Citroenie C5, wyregulować bębny w BMW i wymienić cewkę w Priusie. A na egzaminie będą musieli otworzyć maskę w Audi A2 i wskazać najlepsze miejsce umieszczenia grawitacyjnego zbiornika paliwa :) O

Re: Citroen XM

> ...... Na tylnej osi sa tez 3 gruszki > dwie na amortyzatorach i jedna na srodku osi. No i do czego ona wg Ciebie służy ??????? :-))) > Z tymi lampami to chyba bym Cie jeszcze naszybcie mogl > przekonac - zademonstrowac, gdybym mial XM-a pod reka. > mimo to bordkomputer

C6 w nowym wydaniu !!!!

"Citroen C6 został po raz pierwszy zaprezentowany w czasie Salonu Samochodowego w Genewie, niedawno ponownie powrócił na scenę, w czasie targów we Frankfurcie, po raz trzeci pojawi się już w salonach sprzedaży, co ma nastąpić pod koniec tego roku. Nowy model nawiązuje do tradycji Citroena

Re: citroen c-elysse czy renault clio zen

przerażeniem analizowali ilu klientów w salonach zostawia swoje używane VW i kupuje nowe Skody. Gorzej wyposażone - tak, bo ma być taniej. Ale to nie koniec różnic. Różnice są też w zawieszeniu, oponach. Takie Sandero ma na przykład stosunkowo duży skok amortyzatora i stosunkowo miękkie zawieszenie, raczej

Re: Citroen, Peugeot czy Renault?

Moje SUBIEKTYWNE odczucia: 1. Peugeot - bo są bardzo ładne (nie dot. 206 i 307) 2. Renault - bo w miarę ładne i praktyczne (np. espace) 3. citroen - bo są strasznie brzydkie (nie dot. c2) Co do trwałości to mam doświadczenia wyłącznie z Renault i chciałbym zdementować pogłoski jakoby

Re: Citroen XM

koszt Citroena niz XM- em. PO roku niestety gwarancja sie skonczyla i za te setki malych, powtarzajacych sie usterek trzeba bylo slono placic. Tak wiec jak na moj gust nowy samochod w cenie 64 tDM plus ok. 8 TDM napraw niezbednych w ciagu 2,5 roku usprawiedliwi mnie w twoich oczach, ze nie bylem

Re: Citroën C4 1.6 HDi, 2.0 HDi, 2.0 VTS

remo29 napisał: Pamiętam pierwsze egzemplarze XM'a - toż to był po prostu kosmos. I - o ironio > - jak "Odysei kosmicznej" zawładnął nim Hal. Auto dokończyło żywota jak mocno a > waryjne Zgadza sie, szwankowala elektronika i elektryka, ktora citroen nieopatrznie zamowil u boscha

Re: A nie jest tak...?

.... Jak ci walnie rurka, to wymienisz za kilkadziesiąt złotych. Jak pompa - to koszty są większe, ale też nie zabójcze. Jeszcze zależy, jaką generację (Xantia/BX/XM na LHM-ie vs. C5/C6 na LDS-ie) i wersję ("zwykła" vs. Hydractive) hydro masz w aucie. Ale wbrew pozorom nawet duży remont hydrozawieszenia to

Re: Używane | Citroën C5 2000-2008

możemy nie mieć problemów - chyba żaden amortyzator nie jest w stanie prześmigać takiej liczby kilometrów, natomiast w C5 zawieszenie jest bardziej twarde niż w poprzedniczce Xantii o Xm nie wspomnę, ale coś trzeba było zostawić dla C6. Natomiast komfort i tłumienie nierówności jest i tak ponadprzeciętne

Re: francuskie auta

minie okres chorób wieku dziecięcego i mozna śmiało zaufać takiemu samochodowi wybierając z francuskich aut 1. peugeot - najbardzie stonowany 2 citroen - najbardziej awangardowy , nowa c5 jest super! 3 renault - stara technologioa i najwięcej niedociągnięć słynna karta zamiast kluczyka do

Re: Pytanie o hamulec ręczny.

Witam! po pierwsze trezba zaznaczyc ,ze miedzy 3 generacjami zawieszen hydropneumatycznych w citroenach(i generacja -bx,II generacja xantia i III generacja c5 istnieja sopore róznice). punkt 1 o tyle bezsensowny ,ze juz w modelu xantia ,z hydropneumatyka 2 generacji, osiadanie po

Re: Citroeny - jak z niezawodnoscia, serwisem w Polsce itp.?

Mam ZX z '95r. Kupiony z przebiegiem 45tys, teraz ma 164tys. Po pierwsze radzę omijać ASO, ceny za części 2X wyższe, ceny części 3-4X wyższe niż np w sklepach Inter Cars, najlepszy jest zaprzyjaźniony warsztat wykonujący prace od A do Z. Trwałość silnika oceniam na 200-300tys km olej Total 5W

Re: Auto miejskie - Proszę o radę

> Dzięki za uwagi. Osobiście myślałam o Peugeot 306 ,Citroen Xsara, Renault Mega > ne lub właśnie o Fiacie Panda. Fiaty przekonują mnie tym że są niewielkie. Volv > o V70 to rzeczywiście rodzinny samochód , ale na teraz dla mnie za duży. Jeżdżę > czasem Citroenem C5 kombi i

Re: Citroën C3 (2001-09)

napędowego na 100 km przy spokojnej jeździe). Przy każdym tankowaniu do baku dolewam dodatek do oleju napędowego (koszt buteleczki na stacji to około 5 złotych) i nie mam najmniejszego problemu z silnikiem. Auto ma ponad 90000 km przebiegu i ani amortyzatorów anie sworzni ani wahaczy nie muszę wymieniać co

Re: Wrażenia z jazd C5, Mondeo, Accord, Laguna,Avensis

klekotalo w srodku. Poprostu takiego nie ma, nawet citroen ze swoim pneumatycznym zawieszeniem nie sprosta chyba temu zadaniu. Wiec moim zdaniem sprawdzanie samochodu czy klekocze czy nie nie ma sensu bo predzej czy puzniej klekotac bedzie. Zreszta ja lubie twardo zawieszone samochodu, a to sie odbija

Re: Czy RENAULT jest gorszy od PEUGEOTA?

Renault z nowoczesna stylistyka jest napewno najlepiej "widziane". Ale jednak produkty Renault sa nieznaczne gorsze od Peugeota choc lepsze od Citroena (jest to o tyle ciekawe ze P. i C. to jedne koncern ale produkcja czesto w roznych fabrykach) Mialem okazje na wlasne oczy sie przekonac o tym. W

Re: air suspension - dobry pomysl?

Gość portalu: darekk napisał(a): > jedyne samochody z zawieszeniem na poduszkach jakimi jezdzilem to wlasnie > cytryny (bx i c5). Kolega myli pojęcia. W Citroenach jest zawieszenie hydropneumatyczne, która ma tyle wspólnego z pneumatycznym, co turbodiesel z silnikem z bezpiśrednim

Re: BMW jest nowy król!

citroen xantia podobno do dzisiaj w ramach przyczepności jest niezłym mistrzem /chodzi mi tutaj o słynny test łosia/. Ja natomiast nie mogę się nadziwić ,że jak jade swoją wyhuśtana hondą ( stary kibel z 300 tys przebiegu na szafie 14 lat od wyjazdu z fabryki bez wymiany wahaczy, amortyzatorów

Re: poszukiwany Forman!!

podniesione do góry na skutek nierównośći to tylne będą dociskane zapewniając spokojne jazdę zapobiegając wzdłużnemu kołysaniu..Zawóry dławiące i zwrotne zastępują amortyzator w komorze hydraulicznej siłownika.W Citroenie kierowca ma możliwość sterowania tymi zaworami w czasie jazdy w zależności od

Re: naprawy gwarancyjne - ranking

Xsara Picasso żony(ale w Citroenie z mechanikami to ja już jestem "na ty") -gwarancja do grudnia 2007 1.luty 2006,przebieg 1800 km.-amortyzator przedni wymiana.Szef serwisu stwierdził,że rozpieprzony na maxa,podchodzi nieświadomy naszej rozmowy właściciel i tweirdzi,że amortyzator "troszkę się

Re: Koszty utrzymania samochodu

Jak wyliczyłem - dla samochodu o stosunkowo niskich cenach części np Citroen Saxo, Suzuki Swift(no i nie kupywanych w ASO) i przy niektórych wymianach dokonywanych samemu np. wymiana oleju czy klocków hamulcowych - to wyszło mi 5zł/100km (np. wymiany oleju, filtrów, opon, rozrządu, wycieraczek

znów auta-porownanie i wybór!

lotnicze z tyłu nie pomoda. Testowałam: citoen jumpy fiat scudo citroen C8 peguot 807 renault grand espace. Zdecydowanie, bezapelacyjnie w jezdzie wygrywa ten ostatni!!!! Sunie po prostu. Jechalismu nim po takiej zdodze z betonowych płyt. Mieciutko i miło. Poza tym jest bardzo wyciszony

Re: Kia sportage czy hyundai tucson?

- gdzie wyrwiesz lepszą cenę. Bo technicznie, te samochody to jest TO SAMO. To tak jakbyś wybierał pomiędzy Citroenem C1 a Peugeotem 107. Różnią się znaczkiem. Silniki, skrzynie, zawieszenia, przeniesienie napędu, hamulce, nawet część elementów wnętrza (np. przełączniki, klamki) jest TA SAMA. Nie

Re: zawieszenie nie na polskie drogi

godz wszystko a z tylu jak sie ma sciagacz tez nie > jest to trudne. czyli wychodzi 500 zł plus amortyzatory jeden amortyzator okolo 150 zł czyli 4 x 150 zł = 600 zł. 500 zł + 600 zł = 1100 zł. Kul w citroenie nie zamienia się na nowe (mozna ale po co) lecz nabija sie je gazem potocznie

Nie wytrzymalem...

firmy,czyli Citroena.Pochodna tego stalo sie uzaleznienie od zawieszenia hydropneumatycznego.Innego sobie juz nawet nie wyobrazam". To jest dopiero susces marketingowcow Citroena-przekonac znana osobistosc,ze jest cos,czego nie ma... Musze jeszcze cos dodac o panu Korzeniowskim-pare lat temu w

Re: Honda Civic Type R

zawieszenie? Ma moze sztywniejsze sprezyny, amortyzatory o innej > charakterystyce a moze i grubsze stabilizatory ale napewno nie ma innych > punktow mocowania wahaczy czy calkowicie innej konstrukcji. Te wymienone > przezmnie zmiany jakie moze miec typ R to niewiele i pewne niedostatki

Re: auto za 15000 zł

Ja nie polecam zbyt nowego auta - bo łątwo się nadziać na niespodzianke. Najlepieć nabyć Citroena AX (diesla) lub wersje benzynową. - Na starym aucie łatwo poznać czy jest orginalny lakier i tylko takie auto wybrać. Można też kupić peugeota 205 1.4 (jest wersja 84KM) ja taką 205 posiadam

Byłbym zapomniał o trabancie. Oraz PZInż403!:)))

technicznie nowatorski (reflektory w błotnikach , 5-7 osobowy, elektromagnetyczna skrzynia biegów, regulowane zawieszenie uniwersalne - szosowo-terenowe, podwójne hydrauliczne amortyzatory, regulowany prześwit (jak w citroenach z lat 60.), automatyczne smarowanie zwrotnic i drążków, hamulce hydrauliczne

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

owszem, takie egzemplarze się zdarzają, ale BARDZO rzadko (wśród internetowego klubu espero na ponad 100 samochodów są bodaj 2 takie). > W 100% są to różne konstrukcje: Espero jest przeszczepem Ascony/Vectry A - > podwozie oraz nadwoziem odrzuconym przez Citroena (tak miała wyglądć Xantia

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

- > > podwozie oraz nadwoziem odrzuconym przez Citroena (tak miała wyglądć Xanti > a); > > Lanos jest całkowicie nawą konstrukcją. > > Silniki 1.5 16V to równiez inne konstrukcje. > > Elementem wspólnym Espero i Lanosa jest jest tylko nazwa Deawoo. > > Naczytałeś