amortyzator pneumatyczny audi a6

Moto.pl

Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?

Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?

Używane Audi A6 Allroad to jedno z najciekawszych uterenowionych kombi na rynku. Trzeba jednak uważać, bo w niektórych wersjach to model podwyższonego ryzyka. Co psuje się najczęściej w używanym Audi A6 Allroad 2.5 TDI?

Opinie Moto.pl: Audi A7 55 TFSI - Technologiczna rewolucja

Najnowsze Audi A7 nie jest efekciarskim autem łowiącym spojrzenia przechodniów. Przyciąga wzrok nienatarczywie, bo detalami. Za to kompletnie onieśmiela po zajęciu miejsca w środku.Sprawdziliśmy, jak jeździ wersja napędzana przez benzynowy silnik o mocy 340 KM.

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Początek wiosny to czas, w którym wielu kierowców decyduje się na zakup samochodu. Dlatego przygotowaliśmy dla was zestawienie, w którym znajdziecie najpopularniejsze używane auta nad Wisłą i ich wersje, których trzeba się wystrzegać.

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

wydatkami. Drugi poważny zarzut wobec Audi A6 Allroad to zawieszenie z pneumatycznymi amortyzatorami . To cecha A6 Allroad, która czyni z tego auta istną skarbonkę bez dna. Przy dużych przebiegach serwis zawieszenia jest prawie pewien, a jego koszty są bardzo wysokie. Niestety, A6 Allroad ma już swoje

Audi A6 Allroad

miejsce, jest za późno na jazdy. Zamiast dwóch pozostaje mi dzień na przygodę z nowym Audi. Diesli dość Słońce z trudem przedziera się przez zachmurzone niebo. Mijam rządek identycznych aut. Zaraz, a gdzie Allroady? Bo widzę same A6 Avanty... Nie! Plastikowe nakładki na błotniki, progi i zderzaki, no i

Audi Q7 - test

mnie pytaniem: "A schowek na okulary w tym Q7 jest?". Zatkało mnie. Ja emocjonuję się pneumatycznym zawieszeniem, a on pyta o schowek. Wujek, co z tobą? - pomyślałem. W samochodzie za 300 tys. zł chyba nie to jest najważniejsze! Pan w średnim wieku ostatnio przesiadł się z Audi A6 kombi do

BMW M5

myślą, że nie jest twoje... [MINI SŁOWNICZEK BMW] DSC (Dynamic Stability Control) - dwustopniowy system kontroli trakcji EDC (Electronic Damper Control) - trójstopniowa zmiana twardości amortyzatorów (comfort, normal, sport) MDrive - przycisk zmieniający tryb pracy skrzyni biegów, twardość zawieszenia

Re: Audi A6 | Skaza na honorze

opony Pirelli P Zero Corsa? Widziały gały co brały! Jeśli jesteś świadomym konsumentem powinieneś to wiedzieć. Kolejny przykład: w Audi A6 C6 do wyboru były trzy rodzaje zawieszenia: standardowe, sportowe i pneumatyczne. Konsument powinien wiedzieć przed zakupem jakie to rodzi skutki: w komforcie czy

Re: Zobacz, to zrozumiesz.

naprawdę daje się lubić, pod warunkiem, że się nie psuje. Ma swoje wady (ta średnica zawracania!), ale jest wygodny i pojemny. A zawieszenie miodzio, jeździłem audi q7 z zawieszeniem pneumatycznym, mam lexusa rx z takim zawieszeniem i powiem ci, że to w citroenie było najbardziej komfortowe (chociaż w