amortyzator pneumatyczny bmw x5

Piotr Mokwiński

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Za 50 tysięcy złotych można dzisiaj kupić prestiżowe SUV-y klasy premium, które w momencie premiery kosztowały po kilkaset tysięcy. Tylko czy nie pakujemy się pułapkę kosztów napraw i eksploatacji?

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

Za 50 tysięcy złotych można dzisiaj kupić prestiżowe SUV-y klasy premium, które w momencie premiery kosztowały po kilkaset tysięcy. Tylko czy nie pakujemy się pułapkę kosztów napraw i eksploatacji?

BMW X5 xDrive40e | Hybryda do walki z Audi Q7 e-tron

BMW zaprezentowało seryjną wersję X5 xDrive40e. To pierwsza hybryda typu plug-in bawarskiej marki, nie licząc specjalnej podmarki BMW i, pod którą dostępny jest model i8

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

przebiegiem może okazać się konieczna wymiana łączników stabilizatorów, amortyzatorów i górnych wahaczy. - Niska jakość plastików we wnętrzu, słaby akumulator, szwankująca klimatyzacja czy nie domagająca elektronika. » Testy Euro NCAP | Najbezpieczniejsze auta 2015 r. BMW X5 E53 Lata: 2000

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

eksploatacyjne podstawowych elementów generuje spore koszty. Wymiana tarcz hamulcowych z przodu to wydatek rzędu 1000 zł. Wysoka masa własna skraca też żywotność zawieszenia. Jeśli mamy do czynienia z pneumatycznym rozwiązaniem, wydatki serwisowe sięgają tysięcy złotych. Jeden amortyzator to koszt w wysokości

VW Touareg FL | Pierwsza jazda | Powściągliwe zmiany

VW Touareg FL | Pierwsza jazda | Powściągliwe zmiany

dostęp do internetu, z funkcjami informacji o korkach, POI oraz wyszukiwania Google, w tym Google Earth i Street View. BMW X5 - test | Wizytówka marki Touareg drugiej generacji debiutując na rynku był najbardziej naszpikowanym elektroniką Volkswagenem w historii, ale rozwój systemów bezpieczeństwa

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

-Pro, duże koło kierownicy, drogi pakiet wyposażenia wnętrza, zbyt wiele funkcji na dźwigni kierunkowskazów, płaskie siedziska, za duży skok pedału hamulca [KONKURENCI] BMW X5 3.0d 218 KM, 210 km/h, od 247 800 zł Równie dobry silnik, jednak osiągi trochę słabsze. Plusem jest zbliżona cena wyjściowa

Re: Audi A6 | Skaza na honorze

hurtowych ilościach. Taki sam przytyk odnośnie opon można wystosować do BMW, że montuje opony typu RunFlat (poza M3 i M5). Świetne opony na równe drogi. A to, że opony bardzo twarde i trzęsie na polskich drogach to już inna sprawa. To może inaczej. Jak kupisz Ferrari to też będziesz narzekał, że dali