amortyzatory pneumatyczne audi q7

Piotr Mokwiński

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

Za 50 tysięcy złotych można dzisiaj kupić prestiżowe SUV-y klasy premium, które w momencie premiery kosztowały po kilkaset tysięcy. Tylko czy nie pakujemy się pułapkę kosztów napraw i eksploatacji?

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Auta, które kosztowały setki tysięcy zł, dziś kupimy za ułamek pierwotnej wartości. Trzeba jednak pamiętać, że musimy liczyć się z wysokimi kosztami eksploatacji, sporym zużyciem mechanicznym i wysokimi cenami części zamiennych. Którymi SUV-ami klasy premium warto się zainteresować?

BMW X5 xDrive40e | Hybryda do walki z Audi Q7 e-tron

BMW zaprezentowało seryjną wersję X5 xDrive40e. To pierwsza hybryda typu plug-in bawarskiej marki, nie licząc specjalnej podmarki BMW i, pod którą dostępny jest model i8

Audi Q7 - test

mnie pytaniem: "A schowek na okulary w tym Q7 jest?". Zatkało mnie. Ja emocjonuję się pneumatycznym zawieszeniem, a on pyta o schowek. Wujek, co z tobą? - pomyślałem. W samochodzie za 300 tys. zł chyba nie to jest najważniejsze! Pan w średnim wieku ostatnio przesiadł się z Audi A6 kombi do

Audi A6 Allroad

kół ze zmiennym rozdziałem momentu obrotowego między osie (Torsen), samoblokujący, centralny mechanizm różnicowy, wielowahaczowe zawieszenie z pneumatycznymi miechami, regulacją prześwitu... ma wszystko to co Q7. Łącznie z opcjonalną regulacją siły tłumienia amortyzatorów. W normalnych warunkach

Re: Zobacz, to zrozumiesz.

naprawdę daje się lubić, pod warunkiem, że się nie psuje. Ma swoje wady (ta średnica zawracania!), ale jest wygodny i pojemny. A zawieszenie miodzio, jeździłem audi q7 z zawieszeniem pneumatycznym, mam lexusa rx z takim zawieszeniem i powiem ci, że to w citroenie było najbardziej komfortowe (chociaż w