astra 2 budowa zawieszenie

Jan Zomer

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

VW Golf, Opel Astra i Ford Focus, od końca lat 90. rywalizują o dominację w popularnym segmencie aut kompaktowych. Zażarta walka o klienta toczy się również na rynku wtórnym. Za auta sprzed blisko dwóch dekad trzeba zapłacić zaledwie kilka tysięcy złotych. Wersji silnikowych, wyposażeniowych, a także wariantów nadwoziowych nie brakuje. Czy to propozycje wciąż godne zainteresowania?

Opinie Moto.pl: Opel Grandland X 2.0 CDTi - nowy w rodzinie

Niecały rok musieliśmy czekać na uzupełnienie gamy Grandlanda mocnym dieslem. 2-litrowa jednostka spełni oczekiwania większości wymagających kierowców. Jak potężna moc w połączeniu z 8-biegowym automatem spisuje się podczas codziennej eksploatacji?

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.

Zobacz wideo

Opinie Moto.pl: Opel Grandland X 2.0 CDTi vs. Hyundai Tucson 2.0 CRDi - Diesel w SUV-ach ma się dobrze

Opinie Moto.pl: Opel Grandland X 2.0 CDTi vs. Hyundai Tucson 2.0 CRDi - Diesel w SUV-ach ma się dobrze

tej kwestii Grandland wypada podobnie. Niemiecki styl Projekt przedziału pasażerskiego czerpie wzorce z Astry. Brak mu francuskiej finezji, ale przekonuje za to prostotą i łatwą obsługą. Wszelkie przełączniki znajdują się w zasięgu wzroku i dłoni kierowcy. Na pokładzie znajdziemy automatyczną

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze

standardowej konfiguracji mieści 560 litrów. Po złożeniu asymetrycznego oparcia kufer pochłonie 1665 litrów. Wynik godny ścisłej czołówki segmentu. Projekt deski rozdzielczej nieco rozczarowuje. Jest minimalistyczny i czerpie wiele elementów z Astry. Styliści nie wspięli się na wyżyny swoich umiejętności

Opel Grandland X | Pierwsza jazda | Francusko-niemiecki mariaż

Opel Grandland X | Pierwsza jazda | Francusko-niemiecki mariaż

się wychylić, a układ kierowniczy jest zbyt mocno wspomagany. Aby rozwiązać ten problem, przydałoby się kilka trybów jazdy wpływających na siłę wspomagania i jakość tłumienia nierówności. Niemieckie wnętrze Projekt przedziału pasażerskiego czerpie wzorce z Astry. Brak mu francuskiej finezji, ale

TOP 10 | Auta, które nie chcą umrzeć

TOP 10 | Auta, które nie chcą umrzeć

. Opel Astra Classic to sposób na zaoferowanie klientom tańszego auta rodzinnego nie rezygnując przy tym z jakości. Produkowanej w Gliwicach Astrze IV towarzyszy więc Astra III sprzedawana jako Classic. Różnica w cenach jest bardzo wyraźna. Ceny Classica zaczynają się od 43 950 zł, na najnowszą generację

Opel Astra GTC

paliwa. Gołym okiem tego nie dostrzeżemy, a sportową sylwetkę Astry - jak najbardziej. Przed naszymi oczami schowane jest też zawieszenie. Coraz więcej nowych kompaktów ma wielowahaczową oś tylną. Opel zdecydował się na mniej nowoczesne rozwiązanie. Niewielkie rozmiary i masa oraz prostota budowy i

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

nadwozia na skręcanie wzrosła o 15 %, a na zginanie aż o 35 %. Po raz pierwszy w Golfie zastosowano drzwi o budowie modułowej, pozwalającej wymieniać oddzielnie samo poszycie zewnętrzne (obniżenie kosztów napraw). Dla poprawy własności jezdnych zastosowano z tyłu wielowahaczowe zawieszenie (przednie

Re: Rusza budowa CH "Na Ostatnim Groszu"

Kupcy szukają miejsca Wtorek, 2 marca 2004r. Już niedługo na targowisku na Gądowie, koło domu handlowego „Astra”, może pojawić się komornik z nakazem eksmisji. Do tej pory bowiem działa tam targowisko. Kupcy z placu nie mają gdzie się przenieść. - Handlujemy dopóki się

Re: Co lepsze - duzy czy maly silnik ?

5-biegowe automaty produkowane przez GM. > Dalej, zawieszenie.Moze i wspaniałe do 6 metrowej > limuzyny,toczacej sie 50 mph po prostym (bez zakretów) i gładkim (jak stół) > highwayu.Nie wspomne o chorobie morskiej (buja na boki jak cholera)bo coniektór > zy > moga akurat

Re: Co lepsze - duzy czy maly silnik ?

niemozliwe.Pomijam fakt, iz automaty występujące w vanach typu Voyager nie nadają sie do szybszej jazy niz 120 km/h.Po prostu sie rozsypują.Ale amerykanie takich rzeczy oczywiscie nie moga wiedziec, bo niby skad.Dalej, zawieszenie.Moze i wspaniałe do 6 metrowej limuzyny,toczacej sie 50 mph po prostym

z pamietnika posla

szpitala: "Drogi kolego, życzymy szybkiego powrotu do zdrowia. 34 za, 5 przeciw, 2 się wstrzymało". Czwartek Wczoraj na balandze doszliśmy do wniosku, że właściwie zapomnieliśmy o jeszcze jednym postulacie: Żądamy podwyżki diet do przeciętnej płacy kongresmana i wypłaty jej w dolarach. Fuck