astra 2007 trzydrzwiowy

Piotr Mokwiński

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

Wśród używanych kompaktów największym zainteresowaniem cieszy się niemiecka technologia. Do tej grupy bez dwóch zdań należy Opel Astra III. Nie można jednak zapominać o hiszpańskim konkurencie z atrakcyjną linią nadwozia i dobrymi właściwościami jezdnymi.

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

Nacechowanych sportem samochodów z segmentu B i C nie brakuje. Na rynku wtórnym znajdziemy przynajmniej kilkunastu rasowych graczy. Nie każdy jednak zasługuje na uwagę. Na jakie hot hatche warto zatem postawić?

Poradnik | Sportowe kompakty za 30 tys. zł

Nacechowany sportem kompakt to zakup wysokiego ryzyka. Z uwagi na dobre osiągi, znaczna część kilkuletnich samochodów ma powypadkową przeszłość lub wyczerpującą eksploatację. Niemniej, przy odrobinie szczęścia, już za 30 tysięcy złotych znajdziemy egzemplarze dające wciąż mnóstwo radości z jazdy.

Zmartwychwstanie Calibry

Zmartwychwstanie Calibry

Astry w wersji trzydrzwiowej z definicji ma być bardziej ekonomiczna i ekologiczna niż zadziorna Astra III GTC. Lukę po tej ostatniej wypełni właśnie nowa Calibra. Agresywna stylistyka połączona ze sprawdzoną techniką Astry ma być gwarancją powodzenia. Te same kryteria

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

W 2007 roku Abarth powrócił w wielkim stylu wprowadzając do oferty model Punto. Z małolitrażowego miejskiego auta zaczerpnięto trzydrzwiową karoserię i część wystroju wnętrza. Abarth postawił na agresywne zderzaki, masywne progi i lotkę na tylnej klapie. Obła karoseria skrywa przestronne wnętrze

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy, z powodzeniem możemy przebierać w ofertach stosunkowo młodych i godnych uwagi kompaktów. Jednym z popularniejszych przedstawicieli segmentu C na rynku (aut nowych i używanych) nieprzerwanie pozostaje Opel Astra. W naszym zasięgu znajduje się III generacja

Niedocenione auta, które kupisz w przystępnej cenie

Niedocenione auta, które kupisz w przystępnej cenie

wystarczy na zadbany egzemplarz. Coupe jest droższe, ale zdecydowanie bardziej efektowne. W klasie kompaktowej zdominowanej od lat przez Volkswagena Golfa i Opla Astrę, tylko chwilami przebijają się auta japońskich, czy francuskich producentów. Auta znad Sekwany przekonują przede wszystkim niską ceną zakupu

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

zadowalającą dynamikę. Nissan Pulsar Nissan Pulsar Nissan Pulsar Nissan Pulsar Produkowana w polskiej fabryce w Gliwicach Astra pozostaje głównym produktem Opla. Na rynku ma już solidny staż, zaprezentowano ją bowiem w 2009 roku. Podobnie, jak u pozostałych producentów z Niemiec, Opel oferowany jest z

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagena Golfa V Volkswagen Golf V GTI - ani trochę wściekły Volkswagen Golf V 1.6 FSI - propozycja bazowa Volkswagen Golf 1.9 TDI kontra Opel Astra 1.7 CDTi VW Golf V, Ford Focus C-Max i Mercedes klasy A - co wybrać? Dariusz Dobosz Volkswagen Golf od emerytki - WIDEO

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Fiat Bravo - powrót do klasy kompaktowej W 2007 roku koncern Fiata postanowił ponownie zaatakować klasę kompaktową, wprowadzając do swojej oferty Bravo drugiej generacji – model pozostawał w katalogach do 2014 roku. Do seryjnej produkcji trafiła wyłącznie jedna odmiana nadwoziowa

Kia cee'd

segmencie C . Kia Cee'd Ford Focus Opel Astra III VW Golf Długość (cm) 423,5 434,2 424,9