astra 2007 trzydrzwiowy

M. Wołoszyn

Samochód do 15 tys. Jaki model wybrać?

Samochód do 15 tys. Jaki model wybrać?

Samochód do 15 tys. to kompromis między niską ceną zakupu i stosunkowo dobrą jakością. Jaki model wybrać?

Używane auto za minimalną pensję krajową. Jest w czym wybierać

Wbrew pozorom mając do dyspozycji tylko minimalną krajową pensję, możemy znaleźć nastoletni pojazd zdatny do dalszej eksploatacji. Z taką kwotą znajdziemy prymitywne i proste w serwisowaniu auta miejskie i kompaktowe, w przypadku których dostęp do części zamiennych nie jest problemem, a tym bardziej dużym wydatkiem.

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

Wśród używanych kompaktów największym zainteresowaniem cieszy się niemiecka technologia. Do tej grupy bez dwóch zdań należy Opel Astra III. Nie można jednak zapominać o hiszpańskim konkurencie z atrakcyjną linią nadwozia i dobrymi właściwościami jezdnymi.

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

tysięcy złotych. Czwarta generacja Astry w trzydrzwiowej odmianie wciąż jest w ofercie niemieckiego koncernu. GTC zaoferowano w 2012 roku, a w najmocniejszym wydaniu OPC o mocy 280 koni mechanicznych jest jak na lekarstwo na rynku wtórnym. Do zakupu mogą też zniechęcać wysokie ceny. Alternatywę stanowi

Zmartwychwstanie Calibry

Zmartwychwstanie Calibry

Astry w wersji trzydrzwiowej z definicji ma być bardziej ekonomiczna i ekologiczna niż zadziorna Astra III GTC. Lukę po tej ostatniej wypełni właśnie nowa Calibra. Agresywna stylistyka połączona ze sprawdzoną techniką Astry ma być gwarancją powodzenia. Te same kryteria

Poradnik | Sportowe kompakty za 30 tys. zł

Poradnik | Sportowe kompakty za 30 tys. zł

rynkowym konkurentem Volkswagena Golfa jest Opel Astra. W kategorii usportowionych odmian ta rywalizacja także trwa w najlepsze. W naszym budżecie zmieści się Astra trzeciej generacji - produkowana w latach 2004-2014 w kilku fabrykach na całym świecie. Nas interesuje wyłącznie flagowa odmiana sprzedawana

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

W 2007 roku Abarth powrócił w wielkim stylu wprowadzając do oferty model Punto. Z małolitrażowego miejskiego auta zaczerpnięto trzydrzwiową karoserię i część wystroju wnętrza. Abarth postawił na agresywne zderzaki, masywne progi i lotkę na tylnej klapie. Obła karoseria skrywa przestronne wnętrze

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy, z powodzeniem możemy przebierać w ofertach stosunkowo młodych i godnych uwagi kompaktów. Jednym z popularniejszych przedstawicieli segmentu C na rynku (aut nowych i używanych) nieprzerwanie pozostaje Opel Astra. W naszym zasięgu znajduje się III generacja

Niedocenione auta, które kupisz w przystępnej cenie

Niedocenione auta, które kupisz w przystępnej cenie

wystarczy na zadbany egzemplarz. Coupe jest droższe, ale zdecydowanie bardziej efektowne. W klasie kompaktowej zdominowanej od lat przez Volkswagena Golfa i Opla Astrę, tylko chwilami przebijają się auta japońskich, czy francuskich producentów. Auta znad Sekwany przekonują przede wszystkim niską ceną zakupu

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

zadowalającą dynamikę. Nissan Pulsar Nissan Pulsar Nissan Pulsar Nissan Pulsar Produkowana w polskiej fabryce w Gliwicach Astra pozostaje głównym produktem Opla. Na rynku ma już solidny staż, zaprezentowano ją bowiem w 2009 roku. Podobnie, jak u pozostałych producentów z Niemiec, Opel oferowany jest z

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagena Golfa V Volkswagen Golf V GTI - ani trochę wściekły Volkswagen Golf V 1.6 FSI - propozycja bazowa Volkswagen Golf 1.9 TDI kontra Opel Astra 1.7 CDTi VW Golf V, Ford Focus C-Max i Mercedes klasy A - co wybrać? Dariusz Dobosz Volkswagen Golf od emerytki - WIDEO

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Fiat Bravo - powrót do klasy kompaktowej W 2007 roku koncern Fiata postanowił ponownie zaatakować klasę kompaktową, wprowadzając do swojej oferty Bravo drugiej generacji – model pozostawał w katalogach do 2014 roku. Do seryjnej produkcji trafiła wyłącznie jedna odmiana nadwoziowa

Kia cee'd

segmencie C . Kia Cee'd Ford Focus Opel Astra III VW Golf Długość (cm) 423,5 434,2 424,9