astra 3 panel deski rozdzielczej

Jan Zomer

Poradnik | Nie wszystkich powypadkowych aut należy się bać. Podpowiadamy dlaczego

Poradnik | Nie wszystkich powypadkowych aut należy się bać. Podpowiadamy dlaczego

Poszukując samochodu z drugiej ręki narażeni jesteśmy na wiele niebezpieczeństw wynikających niejako z charakterystyki rynku pojazdów używanych. Tuszowanie uszkodzeń po przebytych wypadkach, stłuczkach, czy też bezczelne cofanie wskazań liczników, to tylko niektóre z nich. Nie wszystkich aut należy się jednak bać. Cześć uszkodzeń nie powinna dyskwalifikować danego auta.

Ford Focus II

Nareszcie jest brakujące ogniwo wielkiej trójki kompaktów. Pół roku po prezentacji Golfa V i Astry III pojawia się na salonie w Paryżu nowy, tak bardzo oczekiwany Focus drugiej generacji.

Opel Zafira II

Tak, chciałem być lotnikiem. Ale nigdy kierowcą autobusu. Może dlatego vany jakoś mnie nie pociągały. Ten jednak prowadzi się z werwą i precyzją niezłego GTi. W dodatku jest praktyczny, wygodny i dobrze wykonany. Wygląda na to, że o ile Opel nie przesadzi z cenami, będzie miał kolejny rynkowy przebój

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Toyota Prius - test | Za kierownicą

wypadają konkurencyjne modele? Pod tylną klapą Aurisa kryje się bagażnika o pojemności 354 l, VW Golfa - 350 l, Mazdy 3 - 340 l, Opla Astry - 370 l, Renault Megane - 405 l, Peugeota 308 - 348 l, Forda Focusa - 396 l, Fiata Bravo - 400 l, Kii cee'd - 340 l, a Hondy Civic - aż 485 l. Co może dziać się pod

Mazda 3 1.6 DI Turbo

kosztuje za zachodnią granicą około 18 tys. euro (czyli 85 320 tys. zł po kursie 1 euro = 4,74 zł, 23.01.2004). Dużo. Mam nadzieję, że na naszym rynku auto będzie kosztować nie więcej niż nowy Opel Astra III. W większości krajów pojazd oferowany jest w trzech poziomach wyposażenia: Comfort, Exclusive i Top

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium

pasuje 50 TDI. Niech nikogo nie zmyli to oznaczenie. Niemiecki producent wprowadził nową nomenklaturą sporo zamętu. Żeby rozszyfrować znaki na pokrywie bagażnika, warto spędzić dłuższą chwilę z cennikiem. Wtedy okaże się, że liczbę 50 zarezerwowano dla 3-litrowego diesla V6. 24-zaworowe serce napędowe

opel astra gtc vs seat ibiza cupra

witajcie mam dylemat nad wyborem 3 drzwiowego, małego auta do jazdy trasa/miast z przewagą trasy. Warunki to diesel max 2.0L, liczba koni min. 120, używany, max 3-letni w cenie ok. 40 tys. PLN. Astra wizualnie jest ładna natomiast nie mogę się przekonać do panelu środkowego deski

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

. A najmniej awaryjnym autem które miało u mnie przebieg powyżej 200kkm był opel astra II z bodajże 1998roku. Sprzedałem go przy około 260kkm i przez ten czas jedyna awaria jaką miał ten samochód to rozszczelnienie układu klimatyzacji. Nigdy nie zatrzymał się na drodze, serwisowany był przez pierwsze