astra h 1.6 twinport

Artur Włodarski

Opel Astra III

Opel Astra III

Kto by pomyślał, że spośród tylu aut, jakie testowaliśmy, największą ciekawość będzie wzbudzał ten - ledwie 425 cm długości, 125 koni i tylko 80 tys. zł. Astra III 1.8 sport.

Opel Zafira II

Tak, chciałem być lotnikiem. Ale nigdy kierowcą autobusu. Może dlatego vany jakoś mnie nie pociągały. Ten jednak prowadzi się z werwą i precyzją niezłego GTi. W dodatku jest praktyczny, wygodny i dobrze wykonany. Wygląda na to, że o ile Opel nie przesadzi z cenami, będzie miał kolejny rynkowy przebój

Wielki mecz Japonia - Niemcy

Golonka czy sushi, piwo czy sake, auto niemieckie czy japońskie - niełatwy wybór. Rozstrzygnięcie padnie po siedmiu rundach naszego wielkiego meczu: Japonia - Niemcy.

Dane techniczne

segment rynku: klasa C nadwozie: hatchback, 5-drzwiowe silnik: benzynowy 1598 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy moc maksymalna: 105 KM (77 kW) przy 6000 obr/min maksymalny moment obrotowy: 150 Nm przy 3900 obr/min przyspieszenie 0-100 km/h: 12,3 s prędkość maksymalna: 185 km/h skrzynia

Re: Jaki samochód do 18 tys. zł

Astra II (G) produkowana była od 1998 do 2009 roku (od wejścia do sprzedaży Astry III (H) sprzedawana była jako Astra Classic). Silników jest multum. Z benzynowych radzę omijać jednostki o pojemności 1,2 litra (65/75KM)... są dla tego auta po prostu za małe. Z 1,6 lepszą kulturą pracy wykazują się

Astra H czy Civic VII

Witam wszyskich forumowiczów:) Jako że mój obecny samochód niebawem skończy okrągły jubileusz (10 lat) to planuję zmianę na coś nowszego. Dodam że będzie to kupno używanego samochodu i o ile jeszcze niedawno zastanawiałem się właściwie tylko nad Astrą H (roczniki 2005-07, 1.6 Twinport 105KM lub 1

Re: Czy Astra 1,4 nadaje się na autostrady?

(co prawda 1,6), miałem Astrę I (1,4 - 8 zaworową popierdułkę o mocy raptem 60KM) i obydwie dobrze prowadziły się przy dużych prędkościach. Obydwie też co roku widziały szarpaki i solidną stację diagnostyczną i obydwie "robione są" na bieżąco. Sprawne zawieszenie jest nie mniej ważne niż

Nowy Opel Zafira !

dl/szer/wys: 4.47m/1.78m/1.64m dalsze nowosci to aktywne zaglowki, bluetooth, i system kontroli cisnienia w kolach silniki: najmocniejszy 200KM 2l turbo rozpedzi Zafire do 220km/h 2,2 l z bezposrednim wtryskiem benzyny (150KM) 1,8 l (140KM) podstawowy silnik to 1,6 o mocy 105KM 3 dizle 1,9CDTI

Opel - polecam naprawede wszystkim

silnikach Ecotec Twinport 1,4 i 1,6 Twinport z dwoma kolektorami dolotowymi, 25% recyrkulacją spalin (nie bójmy się zaworów recyrkulacji EGR - są nowe), szerszym paskiem rozrządu (wymiana po 150000 km) i nowymi kołami, pompa wody na zewnątrz na pasku wielorowkowym, zamiast napędzana paskiem rozrządu

Re: A ja na to sram:-D

> Dlaczego doplacalismy, zeby miec diesle, ktore podobno kopca, sa awaryjne > itp.? > Dziadek bo swojego czasu duzo jezdzil. Ja i ojciec z prostszego powodu. Podam > ten powod empirycznie. Ostatnio jechalem do wawy (mieszkam w gda) i z powrotem > astra II 1.4 twinport costam. Lyknela