astra h 1.8 cosmo

msob

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

Jego zadziorne spojrzenie krótko pozostawia obojętnym. Dodajmy do tego legendarną japońską niezawodność i atrakcyjną cenę, a przepis na sukces mamy gwarantowany. Czy reszta wypada równie dobrze, skoro Lancer tak łatwo znajduje klientów?

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Jak najlepiej poznać nowy model auta? Warto pojeździć jego różnymi wersjami. W przypadku Mazdy 3 dolna granica to 63,9 tys. zł i 105 koni, a górna - 118,8 tys. zł i sporo ponad dwa razy większa moc. Pośrodku oferty znajdziemy 2-litrową "trójkę" z systemem i-stop i pakietem Sport. Czy to wystarczy, żeby połączyć oszczędność wersji 1.6 z pazurem MPS'a?

Opel Astra III

Kto by pomyślał, że spośród tylu aut, jakie testowaliśmy, największą ciekawość będzie wzbudzał ten - ledwie 425 cm długości, 125 koni i tylko 80 tys. zł. Astra III 1.8 sport.

Zobacz wideo

Opel Vectra i Signum

prowadzi - dodaje. Zewnętrznie oczywiście podobna do Astry, Vectry i Signum. Niemal ta sama osłona chłodnicy, profil zderzaka i chromowana szeroka listwa łącząca reflektory. W Vectrze i Signum 2006 zmienił się także wystrój wnętrza i deska rozdzielcza, która wydaje się teraz większa i elegancka. Pojawiły

Czy zmienia się trend na sprowadzanie samochodów ?

nie dostępne w Polsce. Ale do rzeczy. Wziąłem pod uwagę Opla Astrę H który jest jeszcze dostępny w salonach rosyjskich pod nazwą Family . Przeprowadziłem konfigurację w wersji Cosmo czyli najbogatsza ,kolor srebrny, silnik 1.6 benzyna z Пaкет "Cosmo" i wyszło 619 900

Re: co kupujemy za kilkanaście tysi?

Nie wiem co kupujecie. Ja bym kupił Astrę H za te pieniądze. 1,8 albo 1,6. Bez problemu znajdziesz wersję Cosmo czy coś podobnego (i wszystkie wymagane dodatki). Bezawaryjny to nie jest (choć 1,8 to świetny silnik), ale jak już cokolwiek się zepsuje to cena = czapka orzechów. Co do złodziei - ty

Re: Opel Astra III (2004 - 2011)

Miałem Astrę H przez 4 lata w wersji kombii wyposażenie Cosmo, silnik 1.7 CDTI 100 KM. Przez ten okres zrobiłem 112 tyś km. Mechanicznie nic się nie psuło. Tarcze + klocki hamulcowe wymienione przy 90 tyś. Rozrząd też dopiero przy 90 tyś ale tylko dlatego, że rozczelniła się uszczelka pod