astra h gtc silnik 1.4

Dariusz Dobosz

Opel Astra IV (2009-2015) - opinie Moto.pl

Opel Astra IV (2009-2015) - opinie Moto.pl

Czwarta generacja Astry doczekała się następcy i stała się wyjątkowo interesującą propozycją na rynku wtórnym

Opel Astra GTC - hot hatch z Polski

Opel pochwalił się najnowszą generacją dwudrzwiowej Astry. Czy Volkswagen ze swoim Scirocco i Renault z Megane Coupe mają powody do niepokoju?

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

Nacechowanych sportem samochodów z segmentu B i C nie brakuje. Na rynku wtórnym znajdziemy przynajmniej kilkunastu rasowych graczy. Nie każdy jednak zasługuje na uwagę. Na jakie hot hatche warto zatem postawić?

Opel Astra 1.7 CDTi sedan | Pierwsza jazda | Nie być nijakim

Opel Astra 1.7 CDTi sedan | Pierwsza jazda | Nie być nijakim

popularnego hatchback Opla. Rok później dołączyła do niego wersja kombi, zwana Sports Tourer, a w 2011 r. coupé, nazwane GTC. W Astrze nie brakuje także różnego rodzaju systemów wspierających kierowcę lub poprawiających komfort jazdy. Większość niestety za dopłatą. 3,5 tysiąca złotych kosztuje

Opel Astra GTC

silnik pracuje pod maską, GTC przyciąga wzrok. Również w środku jest niebanalnie. Kierowca i pasażerowie czują się tak, jakby usportowiona Astra ich otulała, a niewielkie okna powodują, że wydaje się bezpieczna niczym romańska twierdza. Jeśli usiądziesz z tyłu, od razu na myśl przychodzą skojarzenia z

Opel Astra OPC

Sport na konsoli. Jedynym zgrzytem jest rozszerzenie wersji silnikowych o słabsze jednostki, zupełnie nielicujące z nazwą i sylwetką auta. GTC 1.4 mówimy stanowcze nie! Nabywcy Astry OPC nie będą mieli tego dylematu. Opel Performance Center podpisał swoim imieniem i nazwiskiem tylko jedną wersję

Opel Astra III

Astra 1.4 Essentia (90 KM) - 58 500 zł 1.9 CDTI Essentia (100 KM) - 73 000 zł Volkswagen Golf 1.4 FSI Trendline (90 KM) - 58 290 zł 1.9 TDI Trendline (105 KM) - 69 000 zł Kompendium Opel Astra III 1.6 TWINPORT Moc maks. - 105 KM przy 6000 obr./min Maks. moment obr. - 150 przy 3900 obr./min Skrzynia

Seat Ibiza - Pocztówka z Ibizy

poczekać do jesieni, kiedy to pojawi się stylizowana na coupé (silniej opadający dach, mniejsza tylna szyba, szersze nadkola) wersja trzydrzwiowa. Znaczne różnice konstrukcyjne (niemal takie jak między Oplem Astrą III aAstrą GTC) mają uzasadniać odmienną nazwę tego modelu. "Brand Audi Group

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

Civic i żaden nie ma w podstawowej wersji tak małego silnika. Honda ma więcej wspólnego z Astrą GTC, która wygląda jak najmocniejsza sportowa wersja, a dostępna jest również z łagodnym silnikiem. Odydwa auta mają z tyłu belkę a prowadzą się bardzo dobrze. Civic bije za to GTC na głowę praktycznością

Re: Astra GTC 150 KM CDTI

tak, kup sobie opla. po 70k km do wymiany modul glowny silnika /PLN4k/, a wczesniej po 2 razy amortyzatory, sprezyny, alternator plus caly zgnily uklad wydechowy, nawet wycieraczki padly. w zyciu tego szitu nie kupie, a byla to astra 2000 1.8 elegance. a teraz funfel ma nowa vectre OPC i cala

Re: Opel Astra Hybrid

hybrydowa. Astra Diesel Hybrid osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 8 sekund. W teście zużycia MVEG koncepcja studyjna osiąga wynik poniżej 4 litrów, a więc wartość ta jest o 25% niższa, niż w przypadku porównywalnych modeli z silnikami wysokoprężnymi. Dwusystemowa

Samochody mniej trujace

hybrydowa. Astra Diesel Hybrid osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 8 sekund. W teście zużycia MVEG koncepcja studyjna osiąga wynik poniżej 4 litrów, a więc wartość ta jest o 25% niższa, niż w przypadku porównywalnych modeli z silnikami wysokoprężnymi. Dwusystemowa