astra iv prześwit

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

W każdym z segmentów mamy pokaźny wybór aut z drugiej ręki. Mając do dyspozycji 20 tysięcy złotych możemy skusić się na popularny model lub zdecydować się na nieco zapomnianą propozycję. Wybierając niedoceniany przez innych samochód, otrzymujemy relatywnie dobrze wyposażony i młody pojazd w atrakcyjnej cenie. W niektórych przypadkach warto zaryzykować.

TOP 10 | Auta, które nie chcą umrzeć

Są takie auta które, produkowane latami, wciąż znajdują nabywców. Często w krajach rozwijających się stanowią tanią alternatywę dla nowoczesnych konstrukcji, lub wręcz nie pozwalają im w ogóle zaistnieć

Poradnik | Rodzinne kombi za 10 tys. zł

Jeśli często wyjeżdżasz na wczasy z rodziną lub twój samochód stanowi mobilne biuro, powinieneś rozważyć kupno praktycznego kombi. Tego typu konstrukcje stanowią trzon sprzedaży większości producentów, więc znalezienie rozsądnego egzemplarza na rynku wtórnym nie powinno być problematyczne. Przedstawiamy wam kilka propozycji za 10 tysięcy złotych

Mercedes E63 AMG

Gdybyście widzieli tę Astrę! Ja mam okazję co weekend. Właściciel dumny i blady przyjeżdża nią po dziewczynę z sąsiedztwa. Wóz to ko(s)miczny: progi do ziemi, skrzydło do nieba, prześwit niemal zerowy. Wygląda na jakieś 300 koni. Że coś tu nie gra, poznałem po kołach, notabene monstrualnie jak na

Konfrontacje: Clio Sport/Ibiza FR 1,8 T

, można pomyśleć, że to dychawiczna wersja 1.2 przerobiona przez domorosłego tunera. Bo co za problem dołożyć podwójną końcówkę wydechu, spojler na klapie i jasne klosze tylnych lamp? Połowa jeżdżących po Polsce Golfów, Astr i Civiców ma takie atrybuty. Co wcale nie oznacza, że są szybsze od innych. Seat

Re: GOLF IV Variant - wrażenia po 11 500 km.

Jeżdżę Golfem 1,6 ale pięciodźwiowym-krótkim ( 24kkm ). Jak kupowalem też były promocje itp. Podobnie jak ty porównywałem AstręII , Fokusa i Golfa. Ford okazał się droższy , Astra z tego co pamiętam prawie to samo, wybralem VW. Porównywalem łaczne koszty z wyposażeniem i ubezpieczeniem. Ale