atrapa pod chłodnice avensis

Piotr Sielicki

Mazda 6 2.2 Skyactive-D AWD | Test | Ostatnie takie kombi?

Mazda 6 2.2 Skyactive-D AWD | Test | Ostatnie takie kombi?

Japońskie auta segmentu D w nadwoziu kombi to gatunek na wymarciu. Kiedyś bardzo popularne, teraz "zjedzone" przez modę na SUV-y i crossovery. Jeszcze nieco ponad dekadę temu w zasadzie każdy liczący się producent z Kraju Kwitnącej Wiśni miał w swojej ofercie duże rodzinne kombi. A Teraz? Trzeba się mocno zastanowić kto jeszcze oferuje takie auto. Jedną z nielicznych firm jest Mazda

Kia Optima od 82 900 zł

Wiemy już, ile w polskich salonach zapłacimy za nowego koreańskiego średniaka. Ceny Optimy startować będą od 82 900 zł

Renault Laguna - skok na podium

Francuzi chcą, by nowa Laguna trafiła do ścisłej czołówki segmentu D. Czy to możliwe? Owszem, ale też piekielnie trudne, bo oznacza walkę z Toyotą Avensis, Peugeotem 407 i Citroënem C5.

Zobacz wideo

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

styl. Masywna bryła o właściwie wyważonych proporcjach i śmiało kreślonelinie sprawiają wrażenie solidności. Niekonwencjonalnie wykrojona maska w kształcie trapezu oraz chromowana atrapa chłodnicy nadają sylwetce Škody elegancję, jakiej nie powstydziłoby się droższe o kilkadziesiąt tysięcy Audi. W

Cadillac BLS

rysunek atrapy chłodnicy powtórzono z tyłu wokół tablicy rejestracyjnej. Tu także zamontowano pionowe światła i znak firmowy marki - podłużny trzeci stop na szczycie pokrywy bagażnika wypełniony diodami LED. Patrząc na sylwetkę BLS, trudno dostrzec bezpośrednie koneksje z Vectrą czy 9-3. Płaskie

Ford Mondeo 1.8 SCi Trend X100

się wyjątkowo zgrabnie. Zmodernizowaną wersję z nowym silnikiem SCi oznaczaną fabrycznie jako "rok modelowy 2004" można rozpoznać po kilku szczegółach: chromowanej obwódce na atrapie chłodnicy (wcześniej tylko w wersji Ghia), zmodernizowanym zderzaku i nieznacznie zmienionych światłach