audi 1.8 tfsi opinie

Piotr Mokwiński

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Poprzednie generacje niemieckich limuzyn takich jak Mercedes klasy E W212, BMW serii 5 F10 czy Audi A6 (C7) cały czas wyglądają świeżo, a już za kwotę 50 tysięcy złotych jesteśmy w stanie kupić dobry egzemplarz.

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Audi A4 to od wielu lat bezsprzeczny król polskiego rynku wtórnego. Przyglądamy się bardzo popularnej w ogłoszeniach generacji B7. Sprawdzimy jednak nie tylko, na co zwrócić uwagę w A4. Mamy dla was także kontrpropozycję - Mercedesa Klasy C z tych samych lat.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

W tym kraju Audi sprzedało ponad 50 tys. aut. W jeden miesiąc!

W tym kraju Audi sprzedało ponad 50 tys. aut. W jeden miesiąc!

naszego celu, którym jest dostarczenie w tym roku znacznie ponad pół miliona samochodów na rynek chiński" - powiedział Luca de Meo, Członek Zarządu ds. Sprzedaży AUDI AG. ZOBACZ TAKŻE: Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI | Test | Otwarcie sezonu Najpopularniejsze oleje silnikowe w Okazje.info - lipiec

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

W latach 90. Volkswagen wprowadził do oferty turbodoładowany silnik o pojemności 1.8 litra. Po kilku latach obecności na rynku przywarła do niego opinia pancernego. Profesjonalni tunerzy bez większych przeszkód wyciskali z niego ponad 400 KM i wykorzystywali w najbardziej wymagających sportach

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

poprawić właściwości jezdne. Kabriolet dołączył do oferty w 2002. Ma miękki, składany automatycznie dach, zazwyczaj bogate wyposażenie i szeroki wybór jednostek napędowych. fot. Audi W ogłoszeniach dominują odmiany 1.8 Turbo o mocy 163 koni mechanicznych i 225 Nm dostępnych przy 1950 obr./min. Silnik

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

silnikowych. Na pokładzie można znaleźć klimatyzację regulowaną w dwóch strefach, wydajny system audio, a także kolorową, dość precyzyjną nawigację. Za 30 tysięcy złotych kupimy jedynie egzemplarze z początkowych lat produkcji wyposażonych w kłopotliwy silnik 1.8 TFSI 160 KM lub 2.0 TFSI generujące 200 KM

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

paliwa, co uniemożliwia tani montaż instalacji gazowej. 1.8 i 2.0 TFSI z początku produkcji zmagają się ze znanym problem nadmiernego zużycia oleju silnikowego. Można zainteresować tymi silnikami w przypadku modeli wyprodukowanych po 2012 r., ponieważ przeprowadzono modernizacje mające na celu

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

benzyniak 1.6 MPI o mocy 75 KM, półkę wyżej znalazł się większy 1.8 20V o mocy 125 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przygotowano lubianego turbodiesla 1.9 TDI o mocy 90 KM. Z tym silnikiem Skoda Octavia spalała tylko 5,1 litra oleju napędowego na 100 km. Z biegiem lat gama silnikowa pierwszej

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

ostatniego z reprezentantów niemieckiej Wielkiej Trójki. Aktualnie Audi nie oferuje w swoich salonach małych modeli bez dachu, oprócz Audi TT Roadster - stąd tak wysoka cena. Podstawowa jednostka 2.0 TFSI osiąga 230 KM mocy i 370 Nm momentu. Współpracuje standardowo ze skrzynią ręczną o sześciu przełożeniach

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

będzie się sprzedawać ta z najmniejszym silnikiem, czyli 1.8 TFSI. To kompromis między ceną (125 tys. zł) a osiągami (160 KM, 8,6 s do setki). A może klienci częściej będą wybierać wersję 2.0 TDI? Silnik o mocy 143 KM spala około 7-8 litrów na 100 km. Producent zapewnia jednak, że można zejść do 5,5

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

charakteru, po podsumowaniu punktów okazuje się, że żaden z konkurentów nie jest tak dobry. Ceny: od 110 100 zł - 1.8 TFSI 120 KM Najlepsza wersja: 1.8 TFSI 160 KM - 121 100 zł 2.0 TDI  170 KM quattro - 147 300 zł   2. BMW 3 Trójka wciąż pozostaje nie tylko najlepiej prowadzącym się

TOP FIVE | Kompakty

TOP FIVE | Kompakty

bagażnik, świetne zawieszenie i silniki. Trzeba tylko zaakceptować zielony, przypominający kalafior znaczek na masce. To auto dla ludzi, którzy kierują się rozsądkiem i nie ulegają presji społecznej. Ceny: od 1.4 (80 KM) - 47 200 zł Najlepsza wersja: 1.6 TDI (105 KM) -  64 600 zł 1.8 TFSI (160

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

Nie wiem czym tu się podniecać. Posiadam volvo 440 turbo, jest to konstrukcja typowa dla końca lat 80, 1.7 pojemność, 122km i moment 175nm od 2000 do 5000. Do setki przyśpiesza w 9s albo i nawet mniej. V-max to 210 km/h. Jak widzę ile tu oni elektroniki musieli dodać i jakie kosmiczne technologie

1,8 TSI skoda

Witam forumowiczów Przeczytałem o nowym silniku audi 1,8 TFSI, który ma być a może juz jest oferowany w Oktavii. Porównuje parametry techniczne legacy, accorda, oktavii, sportowca alfy brery, choć i lexus is 250 nie odbiega tu zbyt daleko, i wychodzi mi, że silink oktavii w tej wersji (160 KM

audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

Witajcie serdecznie zawęziłem wybór nowego samochodu do tych 2 modeli. Audi 2.0 TFSI z Stronic i quattro w s-line czy może 328i ze sportowym automatem ale bez x-drive w m-pakiecie. Pytania: 1. czy 4x4 robi różnicę? 2. czy radość z jazdy jest rzeczywiście po stronie bmw? 3. Nie ukrywam

Re: Audi A3 1.6

LOL!! to jest slaby silnik. za slaby do dosc ciezkiego audi. przymierzalam sie do takiego, jednak wybor padl na cos z zupelnie innej beczki. wg artykulow, testow, opinii to bardzo trwaly silnik. wykonczenie w audi bardzo dobrej jakosci, choc oczywiscie bardzo konserwatywne. co do 1.6 fsi

Mam niezłe porównanie

.0 benzyna kontra 1.8 TFSI). Również wygląd zewnętrzny przemawia za Audi (te LEDy do jazdy dziennej). Z drugiej strony, Mondeo jest obszerniejsze. Tylna kanapa i bagażnik. Bagażnik w A4 to rzeczywiście nieporozumienie - ma rozmiar 100cmx100cm. Za to w Mondeo chyba około 130-140cm szerokości. Wadą Audi

Motodziennik: Żarłoczna Tesla S

Ja moge podzielic sie swoja opinia na temat silnika 1.4 TFSI o mocy 125 KM zamontowanym w Audi A3. Jak do tej pory przejechalem 20 tys km i nie zanotowalem ani jednej najmniejszej usterki / wady itd. No ale to jest ten mniejszy silnik, nie tak skomplikowany i wysilony jak omawiany tu z kompresorem

Nowe coupe dla mojej kuzynki:)

Budżet elastyczny, choć na Aston Martina DBS jej nie starczy. W grę wchodzą więc takie wozy: -Alfa Romeo Brera 1.75 TBi (tu wyjątkowo bierzemy pod uwagę model Spider; wiem, raczej nie do kupienia już, ale może gdzieś tam coś, w każdym razie ciekawią mnie wasze opinie), -Audi A5 2.0 TFSI