audi 100 promień skrętu

ZK

Audi A6 Avant allroad quattro - nowe niemieckie kombi o terenowym zacięciu

Audi A6 Avant allroad quattro - nowe niemieckie kombi o terenowym zacięciu

Choć moda na SUV-y trwa i nic nie zapowiada jej końca, uterenowione kombi nadal mają wielu zwolenników. Praktycznością nie ustępują podwyższonym braciom, a są bardziej kompaktowe i praktyczne w miejskim ruchu. Audi właśnie zaprezentowało najnowsze wcielenie modelu A6 Avant w uterenowionej wersji allroad.

Nowe Audi A8. Wrażenia z jazdy? To jak teleportacja do przyszłości

Nowe Audi A8 to elegancka limuzyna, która jeździ samodzielnie i łączy w sobie wszystko, co ma obecnie do zaoferowania producent z Ingolstadt. Jednocześnie nie jest aż tak ostentacyjna, jak konkurenci.

Audi zaprezentowało modele S6 Limousine, S6 Avant, S7 Sportback oraz SQ5, które pod maską skrywają silniki Diesla

Całkowity odwrót od silnika wysokoprężnego to kwestia czasu? Być może, ale Audi postanowiło jednak uhonorować tą wyjątkową jednostkę napędową, promując ją w najnowszych usportowionych modelach S6 Limousine, S6 Avant, S7 czy SQ5.

Jej wysokość klasa S. Samochód, który przepowiada przyszłość [MOTO 2030]

Jej wysokość klasa S. Samochód, który przepowiada przyszłość [MOTO 2030]

odchylić się od wzdłużnej osi pojazdu aż o 10 stopni. Wygląda to wręcz absurdalnie, ale pozwala na zwinniejszą jazdę i ograniczenie promienia skrętu potężnej limuzyny do nawet 10,5 m - poziomu niedostępnego dla niektórych kompaktowych aut. Nowością są również czołowe poduszki powietrzne dla pasażerów

Opinie Moto.pl: Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - zmienić zasady gry!

Opinie Moto.pl: Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - zmienić zasady gry!

naprawdę przyjemnie. Narzekać można chyba tylko na duży promień skrętu podczas jazdy po ciasnych uliczkach. Ile kosztuje Kia Stinger GT? Najmocniejsza Kia Stinger kosztuje wyjściowo 237 900 zł. Porównywalne Audi S5 quattro Sportback (3.0 354 KM) wyceniono na 313 700 zł, a BMW 440i xDrive Gran Coupe (3.0

Test Alfa Romeo Stelvio 2.2 Turbo Diesel (210 KM)  AT8 Q4 - Powrót do gry

Test Alfa Romeo Stelvio 2.2 Turbo Diesel (210 KM) AT8 Q4 - Powrót do gry

jazdy w korkach, auto zużywało średnio 10,5 l oleju napędowego na 100 km (jazda w trybach Normal i Dynamic w stosunku 50/50). To dobry wynik, biorąc pod uwagę dynamikę i duży zasięg auta. Podczas jazd w ruchu miejskim uwidoczniła się także inna cecha Stelvio – duży promień skrętu, który utrudnia

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

trybie Comfort), ale nie jest zbyt męczące w codziennej eksploatacji. Niedogodności, z którymi kierowca najmocniejszego Stingera musi się pogodzić podczas użytkowania, a które są odczuwalne w miejskiej eksploatacji to trochę zbyt duży promień skrętu oraz stosunkowo niewielki zasięg spowodowany wysokim

Motor Show 2015 | Nowości w Poznaniu

Motor Show 2015 | Nowości w Poznaniu

mocy 200 kW (272 KM) i motor 3.0 TFSI o mocy 245 kW (333 KM), rozpędzają nowe Audi Q7 od 0 do 100 km/h w 6,3 sekundy (TDI) lub w 6,1 sekundy (TFSI), a wysokoprężna jednostka V6 spala średnio zaledwie 5,7 l oleju napędowego na 100 km. Na pokładzie znajdziemy tu Modułowy System Infotainment drugiej

Jaguar XJR vs Lexus LS 600h L - Pazur czy masaż?

smuklejszy od konkurentów. Choć jest nieco wyższy, dłuższy i szerszy od Audi A8 - waży mniej. O ponad 100 kg. Jednak jego aluminiowe nadwozie nie we wszystkich budzi zachwyt. Ale o tym potem. Na razie pobłyskuje w promieniach słońca. To być może ostatni tak rześki poranek tej jesieni. Jest 7.30 rano. O10.30

Re: czym jezdzicie-czyli jakie autko dla kobiety

jeżdze Volvo V70, a wstecz: audi 100 volvo 940 suzuki vitara Renault Clio (oba wcielenia) I vitara była najmniejsza - reszta to kolosy około 5 metrów długiści - wszystkie manewrowały lepiej niż małe autka, bo mają dużo mniejszy promień skrętu. Cliówka zawracała na trzy razy na waskiej

Re: "Czarna perła", czyli 530 KM w Golfie R

przekracza wszelkie dopuszczalne normy prawne i granice rozsądku. Układ kierowniczy został tak zmodyfikowany pod jazdę na torze, że ?na co dzień? to auto nie skręca, promień skrętu nie pozwala w ogóle na normalne parkowanie. Zresztą totalnie zero-jedynkowe sprzęgło też nie pomaga, a po 45 min. jazdy