audi 2.0 tdi cr wady

Moto.pl

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Rynek wtórny od lat rządzi się swoimi prawami. W jego przypadku trendy pojawiające się wśród aut nowych nie mają aż tak silnego przełożenia. Widać to na przykładzie silników diesla, które wciąż wśród używanych cieszą się niemałym zainteresowaniem. Kierowców przekonuje wystarczająca dynamika i niewielkie zużycie oleju napędowego.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Zobacz wideo

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Lata: 2004-2008 Dlaczego? Awaryjny silnik i skrzynia biegów Zestawienie zaczynamy od jednego z ulubionych samochodów Polaków, a więc Audi A4, w dodatku z obowiązkowym wysokoprężnym silnikiem pod maską. Jednostka 2.0 TDI PD z lat 2003-2007 to chyba jeden z najgorszych silników w historii VW

TOP 10 | Pierwszy samochód

TOP 10 | Pierwszy samochód

, które zasłużenie stawiane było wówczas w klasie kompaktowej za wzór. Focus nie był jednak autem pozbawionym wad. Szczególnie dotyczy to egzemplarzy z pierwszych dwóch lat produkcji. Konstrukcja cierpiała na choroby wieku dziecięcego. Niewielkie usterki i błędy w oprogramowaniu Ford systematycznie

Land Rover Freelander 2 TD4.e | Test | Po męsku

Land Rover Freelander 2 TD4.e | Test | Po męsku

(34 700 euro). Gdy dodać do tego biksenony i kilka drobiazgów z listy opcji, uzbiera się 160 tys. zł. Za podobną kwotę możemy wyjechać z salonu Audi Q5 2.0 TDI (170 KM, 152 400 zł) oraz BMW X3 2.0d (177 KM, 158 800 zł). Nieco tańsze jest natomiast Volvo XC60 2.4D (175 KM, 137 000 zł). Ceny Toyoty

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

system tdi wraz z > Siemensem ze zaden CR nie jest wstanie w tej chwili osiagac tak wysokich > parametrow a jedyna wada jaka byla kultura pracy tez juz zniknela. > Co do slepej uliczki i silnikow TDI -tak sie sklada ze to najbardziej > popularny diesel w Europie.I napewno

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> > ma doswiadczenia duzego w common railach, Ciekawe skoro juz dosc dawno tez ta techike wykorzystuje. 2. to konkurent zupelnie nie > powiazany z fordem i volvo. Volvo kiedys kupowalo tdi od vw ale nie bylo > specjalnie zachwycone podobno. Nie ze nie byl zachwycony tylko audi nie

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

zdecydowanie wyprzedzac aktualne mozliwosci systemu CR.Chocby wtrysk paliwa ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

do CR to VW a dokladnie Audi juz od dosc dawna takie zasilanie stosowal w wiekszych silnikach diesla a w mniejszych trzyma sie wciaz techniki TDI. I co do silnika VW tez ma swoj 5 cylindrowy diesel 2.5 TDI montowany byl m.in. w Touaregu teraz zastapiony nowym silnikiem. Gdzies

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi > z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w > silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike CR wlasnie tez czytalem ze przechodzi na common rail w

Re: 320Cd Cabrio???

klekocik to ewidentna wada tego rozwiązania i nad jego likwidacją głównie się teraz pracuje. Z tym nie ma dyskusji. Posłuchaj sobie najnowszego silnika Audi 3.0TDI z piezzoelektrycznymi zaworami CR. To w tej chwili najłagodniejszy silnik na rynku, a i tak wątpię czy chciałbym go słuchać w cabrio.

Re: Nowy Passat.

cctwins napisał: > hm... no to powiedz dlaczego do Audi A6, A8 i Q7 ( w innych nie wiem) > montowane sa CR a nie "pompy" co ? skoro speniaja normy ? po co inwestowac w > nowy silnik skoro stary jest Ok ? Po pierwsze silniki V6 i wiecej TDI trafiaja do samochodw

Re: AbsoLutna FikcjA 159.

Piszac dobra mialem na mysli to, ze jest ladna (napisalem, ze jest za droga i srednio nowoczesna - to wady) oraz fakt, ze kupujacy AR w dupie maja to czy pali 10 czy 15 l oraz to czy jest tansza czy drozsza od VW, Audi czy Hondy. Osobiscie w ogole mnie nie interesuje czy jakakolwiek AR

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

zmieniona na inny plastik jak to bylo z 3. > A napisales ze plastiki ok.. plastik byl troche pogumowany wiec napisalem ze ok. chociaz za ta cene mogli by dac lepszy. > 4. A teraz Diesel - to nie jest TDI Audi (nie tych CR2) ze sie trzesie - Common > > Rail nie ma az takich

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

lepszy. > > > 4. A teraz Diesel - to nie jest TDI Audi (nie tych CR2) ze sie trzesie - > Common > > > > Rail nie ma az takich wibracji ze je czuc przy odpalaniu. Auto na pewno si > e > nie > > > > zatrzeslo.... > > > o masz i wez tu