audi 2.5 tdi multitronic

Piotr Mokwiński

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Początek wiosny to czas, w którym wielu kierowców decyduje się na zakup samochodu. Dlatego przygotowaliśmy dla was zestawienie, w którym znajdziecie najpopularniejsze używane auta nad Wisłą i ich wersje, których trzeba się wystrzegać.

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Audi to marka niezwykle popularna na polskim rynku. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się kilku modelom-pułapkom, które mogą was narazić na poważne wydatki [x]

Zobacz wideo

Zestawienie żarówek w Audi A4

Zestawienie żarówek w Audi A4

wariantach mocy: 1.9 TDI – 101, 115 i 130 KM, a także 2.5 TDI – 163 i 180 KM. Ten najmocniejszy pozwala rozpędzić niemiecką limuzynę w 8,4 sekundy do setki. Zestawienie żarówek w Audi A4 w Audi A4 B6 Światła pozycyjne przód: W5W lub H6W Światła pozycyjne tył: P21/5W i R5W Światła krótkie: D2R

Audi A4

dostępny z mocnymi silnikami - 3.2 FSI, 3.0 TDI oraz turbo-doładowanym 2.0 T FSI. Multitronic - łączący zalety przekładni manualnej i automatycznej - powinien idealnie pasować do jednostki 3.2 FSI (255 KM). Producent pamięta o wielbicielach Audi z napędem na cztery koła. Dla

Audi A4

) 2.0 (130 KM) 2.5 TDI (163 KM) 2.0 T FSI (200 KM) 3.0 TDI (204 KM) 3.2 FSI (255 KM) - S4 (344 KM

AUDI A4 AVANT 2.5 TDI QUATTRO

skrzyń biegów (ręczna, automat i multitronic).Audi A4 Avant poza wysoką ceną i za długą listą opcji nie mogę wiele zarzucić. Klimatyzacja jest, co prawda, montowana seryjnie już w podstawowym modelu, za to niestety trzeba dopłacić za przydatne drobiazgi, takie jak elektrycznie sterowane szyby z tyłu i

Audi A4 2.0 multitronic. Pewny wybór

jaki sens ma drukowanie takich "testów" - "BMW jest sportowe, MB komfortowy, TDI klekoczą, Honda jest dynamiczna, Toyota bezawaryna" itp itd bzdety, które przepisywane są bez ładu i składu od Auto Świata po Motor i od Obrotów po AMS. Czy tak naprawdę ciężko jest przejechać się Audi i napisać

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Od kiedy CVT są bezawaryjne?? Multitronic przy Audi to właśnie CVT. W A6 2.5TDI wymagał remontu zwykle co 60 000km !!

Re: plaques de transit

Audi A4 avant 2.5 TDI V6 163cv Multitronic (6 vit) S-line + full wypas, 05/2003 41 000 km ;-))))))))))

Audi A6 | Premiera na żywo już dziś w Moto.pl

@2.5 TDI bardzo dobry wpis. ja wprawdzie nie mialem takich problemow z silnikiem 2,5 ale za to multitronic zdenerwowal mnie z nawiazka. fajnie byloby jak ktos podobnie opisalby obecny 3,0 TDI. tez ma spadki mocy i chlepcze olej na potege. zwlaszcza przy szybkiej jezdzie.

Audi A4 - ktos reflektuje?

Takie cos jest. Sa jacys chetni? Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan kolor: gris Dauphin, Xenon, Bose sound system, CD changer (6 CD), klimatyzacja automatyczna 2

Re: POMOCY AUDI A6 !!!!!!!

kbw2 napisał: > czyli jeśli zastanawam się nad paskiem 1,9 tdi 130KM i audi A6 2,5 Tdi t > wchodzic w audi? Inna klasda, to samo spalanie a i koszty podejrzewam podobne > bo to jedna rodzina. Czy mam rację? Te dwa samochody laczy tylko kilka elementow przedniego

Re: Audi A4 2.0 TDI 170 KM | Za kierownicą

@1234567890jankowal nie, nie sa godne polecenia. ich jakosc jest co raz gorsza. praktycznie z modelu na model sa bardziej awaryjne. przy czym audi zamiast przyznac sie do bledow to brnie dalej i wciska kit klientom. np. multitronic. ta firma istniej tylko i wylacznie autom sluzbowym i moze rynkowi

samochod do sprzedania

hej sprzedaje swoj samochod: Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan kolor: gris Dauphin, Xenon, Bose sound system, CD changer (6 CD), klimatyzacja automatyczna 2

Re: co sadzicie o sam. z autom. skrzynka biegów

Akurat z automatyką w Audi to bywa różnie. Do 2.5 TDI długo stawiali na Multitronic. Multitronic to bezstopniowa przekładnia i jeździ się tym zajebiście, po pewnym okresie przyzwyczajenia (na początku jest dziwne, jak obrotomierz od zera do 100 kmh stoi na 1.500 obrotach i ani drgnie. Tylko problem

Re: Audi to...

+ quattro(Torsen w większości modeli) + wnętrza o bardzo wysokiej jakości + nieliczne na rynku w pełni aluminiowe samochody - A2 i A8 + FSI technika z przyszłością, ale nie tak świetlaną, jak zakładano + Tiptronic i przede wszystkim Multitronic - automaty szybsze niż ręczne + DSG - prawdziwa

Jednak jest przednionapędowe A8:(

diesla", bo chyba nie 2.5 V6. Swoją drogą można podziwiać postęp, jaki dokonał się w kategorii luksusowych limuzyn z dieslem. 6 lat temu A8 2.5 V6 TDI 150 KM było prawdziwą sensacją, a mocniejszy był tylko S300 TD. A dzisiaj? Pozdrawiam

epsy takimi biednymi wozkami jezdza?

a slyszalem ze takei superbryki a tu patrz pani... > Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 > km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan to tak jak z singlami po 30 stan nieby idealny a wciaz single

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

porażka 2.0 tdi żarł olej jak jeb...ęty... kupiłem verso z 1,8 ale maulaną skrzynie i wkońcu nie musze jeździć co chwile do serwisu. zresztą wystarczy zerknąc na raport TUV ADAC i wszysko jasne... pali 8,1 miasto głównie przebieg 55 tys km.

Re: Audi: księga usterek

Moja księga usterek do 120kkm emeryckiej jazdy: A4 B7 1.8T: -cewki(wszystkie cztery), -pęknięte sprężyny(tył,obie;)), -nieszczelności w układzie chłodzenia, -wymiana sterownika w skrzyni multitronic(najdroższe), -kompletne sterowanie elektrycznej szyby(przód,pasażer) A4 B7 2.0TDI: -łożysko

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

witaj waskes29, chce kupić audi A6 z roku 2002 - 2003 z silnkiem 2,5 TDI - o mocy 163KM lub 180 KM, - skrzynia automatyczna tiptronic lub multitronic, - jak się uda to quattro Proszę powiedz szczerze, bo się na audi nie znam, czy to dobry wybór. Wszyscy dookoła własnie odradzaja

Re: No to wyczerpałeś temat :)

trypel napisał: > J amoge tylko dodać że porównując DSG w nowym passacie (tegoroczny) z silnikiem > 2.0 TDI i A4 z multitronikiem z tym samym silnikiem to jednak wolę skrzynię > bezstopniową. Podpisuję się obiema rękami, a nawet powiem więcej: Multitronic czyni takie auto jak

Re: Superb kombi jak Octavia?

najpopularniejsza będzie opcja 2.0TDI 140KM. Co do wersji 3.6FSI 260KM - szkoda, że niedostępne jest 2.0TFSI 211KM 4x4. Np. w Audi A5 3.2FSI 265KM z 6-biegowym Tiptronic robi 0-100km/h w 6,6sek. Wersja 2.0TFSI 211KM z 7-biegowym Multitronic - 6,5sek.

Mam 65 tyś i NIE MOGĘ kupić samochodu.

2.5 tdi - odpada bo 90 % aut ma skrzynię MULTITRONIC, podobno niewypał, który się strasznie psuje, a koszty wymiany niebotyczne. 2. A4 - j.w. 3. BMW 320d, 520d - padają wtryski, bmw ZALECA wymianę co 80 tyś, koszt około 5 tyś zł. Nie za tanio. 4.VW Passat - kradną jak cholera

Re: Dlaczego Honda nie oferuje szybkiego automatu

swojego 3 l diesla automatu ,a oni ,że nie mają skrzyni która zniosłaby tAAAAAKI moment hehehe . Tylko ciekawe ,że w Mercedesach , Audi , BMW jakoś mają takie skrzynie . Po co w 530d steptronic, 320 V6 CDi 7G-Tronic i 3.0 TDi Multitronic i na koniec po co w 2.0 TDi DSG ???

Re: VW to nie überwagen:-)

i almera a potem... elektronika w VW - szok. Mieliśmy ich sporo więc mieli jakiś tam pogląd. Nie pada nic poważnego tylko elektronika która jest upierdliwa. Zresztą co tu daleko szukać, ostatnio zadzwoniła klientka że rozpadło jej się A6 które od nas wynajeła - nówka sztuka. Zero mocy. 2.0 TDI

Re: Toni co Ty na to?

, potyn VW, potyn SKODA a nojlepszy je AUDI Ale tysz momy kupa problymow skisz reklamacje!! moga pora wciepnonc´: Pumpe Düse we TDI Turbolader we TDI Steuerkette (keta rozrzondu) w TSI Zündspule (cewka zapuonowo) w MPI i FSI Zylinderkopf we TDI Multitronic we A4, A6 zarosciaue zadnie klapy

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

-Sport 106 HP.......................20.41 480) Mazda Mx-3 1.8 136 HP. (92)..............................20.41 481) Peugeot 406 coupé 2.2 HDI 136 HP...........20.42 482) Audi A6 2.5 TDI Multitronic 155 HP. (02).......20.42 483) Opel Corsa 1.6 Gsi 16v. 109 HP. (94)...................20.44 484

Re: ADAC Pannenstatistik

, bo Audi tysz kedyjs bouo zmuszone tonio kupowac teile a droso pszedowac auta ! Automatik - wiysz jake problymy mo multitronic - sam niy musza wiela uosprawiac Klima - dojs czynsto wysiado i smierdzi na schimmel Radio / Navi - elektryczne problymy Motor - TDI 6 Zylinder mo problymy z

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

) Hyundai Sonata 2.5 V6 160 HP. (99).....................16.62 283) Audi A6 2.8 Multitronic 193 HP. (00)..........16.62 284) Mazda 3 2.0 150 HP..........................................16.67 285) Peugeot 206 GT 138 HP (00)................................16.74 286) MB CLK 270 cdi 170 HP

Re: Jak robimy test pod wynik :)

nowych roczników (powiedzmy >=02). Już na pierwszej stronie (przy sortowaniu cenowym) wyskakują auta z motorami np. 2,5TDI. A po takim silniku idzie np: "Multitronic-Getriebe, Klimaautomatik, Dachreling, elektrisches Schiebedach, elektronisches Stabilitätsprogramm, Antiblockiersystem

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

blazej71 napisał: > witaj waskes29, > chce kupić audi A6 z roku 2002 - 2003 z silnkiem 2,5 TDI > - o mocy 163KM lub 180 KM, > - skrzynia automatyczna tiptronic lub multitronic, > - jak się uda to quattro > Proszę powiedz szczerze, bo się na audi nie znam, czy to

Jak robimy test pod wynik :)

niepoznaki, chłopaki wzięli motor 1.8T. Mogli przecież testować 1.6 :) W A4 mamy do dyspozycji silniki 3.0 TDI oraz 3.2 FSI - oba V6. Skoda nie daje ich nawet do Superb. Zaś do Octavi Combi nie wchodzi nic ponad rzędową 4-kę. No, ale o tak drobnym szczególe autorzy najzwyczajniej zapomnieli :) Do

Re: Przyszedl (juz;) chyba czas na zmianę."Poradz

. Pozatym wbrew pozorom ułatwia jazdę w mieście. Włączysz się bezpiecznie tam gdzie fwd będzie mieliło kołami - szczególnie w deszczu śniegu itd. Co do osiągów to cudów się po 2.0 tdi nie spodziewaj (chyba że to 170km) ale będzie to sprawny samochód do poruszania się. zarówno q jaki i multitronic troche

Re: Żadnej nie polecamy.

jednostce 2.5 V6 TDI (popularna w A6 C5) dodatkowo zużycie wałków rozrządu i uszkodzenie pomp wtryskowych; motor 2.0 TDI z początkowego okresu produkcji (lata 2003-06) miał często problemy z pękającymi głowicami, uszkodzonymi kołami dwumasowymi, czasami też luzem na wale korbowym; Skoda Typowe usterki

Re: Pytania kompletnie niedoswiadczonej blondynki

przyjechać w każdej > chwili. Yaris jeździł tylko po mieście, może poza jednym wyjazdem w > ciągu tych 4 lat na trasę 300 km. Od nowości nie kasowany był > komputer spalania i pokazywał 8.5 l/100 km. Teraz żona jeździ > sportbackiem 2TDI S-tronic i po 3 tyś komputer wskazuje 7.4 (to

Re: "Czarny czwartek" jak słynna "Krwawa niedziel

: www.mercedes-benz....lasssaloon.html Można także wziąć pod uwagę Audi A4 jednakże weszła do salonów już nowa A4 i nie wiem czy stylizacja ci podejdzie do gustu. Nie mniej jednak jest wersja 1.8 TFSI (benzyna) o mocy 160 koni ze skrzynią manualną za 125 000 zł albo diesel 2.0 TDI o mocy 143 koni ze skrzynią Multitronic za 138 000zł

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

usportowionych aut - wyższe o połowę (Ford Focus ST), dwie trzecie (Golf GTI) lub nawet dwukrotnie (Audi S4, BMW M3). . Strzeż się tych aut Ale nawet wśród tańszych aut łatwo wdepnąć na minę i wybrać wersję kosztowną w naprawie lub wybitnie awaryjną. Np. Audi A4 B6 2.0 TDI PD Multitronic (beznadziejny

Re: Bo przyśpieszenie 0-100 ma takie znaczenie

delikatnie operować prawym pedałem lub podróżuje ze stałą prędkością. Wówczas silnik zaczyna pracować na niskich obrotach. Przy 130 km/h obrotomierz Audi z bezstopniową skrzynią Multitronic wskazuje 2450 obr./min. Gdyby samochód posiadał manualną, 5-biegową przekładnię, silnik kręciłby się w tempie 3200 obr

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

marki. Czy może być lepszy wybór? A jednak Audi A4 B7 2.0 TDI PD Multitronic może okazać się skarbonką bez dna z powodu fatalnego silnika i nietrwałej skrzyni biegów. Auta jak zapalniczki? Choć zjawisko zamierzonej nieprzydatności, czyli planned obsolescence, jest coraz bardziej powszechne i