audi 3.0 tdi układ wtryskowy

Moto.pl

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

Na rynku wtórnym wielkim zainteresowaniem cieszy się doceniane przez kierowców BMW X3 drugiej generacji i Audi Q5 w pierwszym wcieleniu. Każdy z nich oferuje wysoki komfort jazdy, świetne właściwości trakcyjne, bogate wyposażenie, odpowiednią porcję prestiżu oraz szeroki wybór jednostek napędowych. Niestety, skomplikowana konstrukcja przekłada się na znacząco wyższe koszty bieżącej eksploatacji jak i ewentualnych napraw. Na którą wersję warto się zdecydować?

Zobacz wideo

Poradnik - SUV-y z metką premium - Audi Q7 I i BMW X5 II. Czy warto ryzykować?

Poradnik - SUV-y z metką premium - Audi Q7 I i BMW X5 II. Czy warto ryzykować?

, sześciocylindrowy 3.0 w zależności od wersji generuje 272 - 306 KM i jest propozycją wartą rozważenia. fot. BMW Pierwsza generacja Audi Q7 produkowana była od 2005 do 2015 roku. Podobnie jak BMW X5 zdobyła ogromną popularność za oceanem, skąd pochodzi wiele importowanych egzemplarzy - przeważnie o

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

koszmarne koszty serwisu. fot. Land Rover Samochody japońskie to synonim niezawodności, ale i one mają swoje problemy. W starszych Mazdach 6 ostrzegamy przed silnikami wysokoprężnymi, które niepokojąco często się zacierają. Co się psuje? Układ wtryskowy, pompa wysokiego ciśnienia czy dwumasowe koło

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

. Produkowany od 1991 motor generował 90, 100, 101, 105, 110, 115, 130, a nawet 150 KM. Zastąpiony został przez jednostkę 2.0 TDI - 110, 140 i 170 KM. Niestety, egzemplarze z początkowych kilku lat produkcji sprawiają mnóstwo problemów. Pękające głowice, kłopoty z rozrządem, układem doładowania i wtryskowym

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

poważną wadę, którą są koszmarne koszty serwisu. fot. Land Rover Samochody japońskie to synonim niezawodności, ale i one mają swoje problemy. W Mazdzie 6 ostrzegamy przed silnikami wysokoprężnymi, które niepokojąco często się zacierają. Co się psuje? Układ wtryskowy, pompa wysokiego ciśnienia czy

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

występował w kilku wariantach - 143, 150, 170, 177 i 190 koni mechanicznych. Wyposażono go w listę wtryskową common-rail i do przebiegu rzędy 250-300 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności, poza typowo eksploatacyjnymi czynnościami serwisowymi. Gorzej ma się rzecz z 3.0 V6 TDI o mocy 240, 245 i

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

- strona Mercedes-Benz Klub Polska Nasze testy Mercedes E 63 AMG - (nie)zwykłe szare kombi Mercedes E 320 - na lata? Mercedes E 350 - z zastrzykiem energii Mercedes E 420 CDI - bitwa na diesle Audi A6 3.0 TDI kontra BMW 530d i Mercedes E 320 CDI - porównanie niemieckich limuzyn Mercedes Klasy E (W211

Raport specjalny: Superdiesle

szybsza niż w wypadku tradycyjnych, elektromagnetycznych. Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%. Taki układ wtryskowy stosowany jest np. w silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom

Re: Audi A6 - dlaczego tak dużo pali??

spalania. I tak jak już wcześniej sugerowali koledzy - wlej sobie kilka razy (raz na parę tankowań) jakiś środek do czyszczenia układu wtryskowego dla diesli - może to odrobinkę pomoże, a przynajmniej powinno przeczyścić nieco cały układ... Z drugiej strony patrzyłem w dane techniczne producenta

Re: Najmocniejszy 8-cylindrowy diesel w Audi

> greenblack napisał: > > > Volkswagen w Phaetonie i Touaregu ma 313-konne 5.0 V10. Może taki jeden cytacik: "Bosch w największych turbodieslach Volkswagen: W dziesięciocylindrowym silniku Diesla nowego Volkswagena Touareg zastosowano system bezpośredniego wtrysku oleju

Re: Czy chiptunning może byc szkodliwy dla silnik

zmieniono barzo dużo elementow, by móc wycisnąć te dodatkowe 30KM. Nowy układ wtryskowy i wydechowy, lżejsze i bardziej wytrzymałe tłoki, bardziej wydajne smarowanie i chłodzenie, wydajniejsza turbina. Czyli SPORO, jak na 30KM. Zwiekszenie o kolejne 30KM, bez żadnych modyfikacji materiałowych i

Tuning box do diesli

pompy i gotowe. Silnik tak wzmocnionego auta dysponuje podobno mocą większą od fabrycznej o 20- 30%.Ma też zużywać mniej paliwa o 0,5 litra - twierdzą właściciele firm tuningowych. Plug and Drive, czyli włącz i jedź - tak reklamowane są układy Chiptronic. Istnieją trzy podstawowe typy tych

Re: Passat & Avensis, dwa g... warte

ursus do odstawki chyba od przyszłego roku, klekocze, spala niesamowite ilości oleju smarnego i awaryjny układ wtryskowy (wymiana to około 8000zł) i doładowujący, drozszy niż zderzak w avensis (7600zł). Audi 2,7d i 3,0 są juz w technice common rail. Jedno wielkie za dla Passata to skrzynia DSG

Re: Diesel a zatankowana benzyna

- wszystko zależy od proporcji benzyna/ON. Jak benzyny jest więcej niż 1/5 objętości baku, to lepiej będzie jednak spuścić jego zawartość. Ale że benzyna zniszczy układ wtryskowy starego 1.9 TDI to bym się raczej nie podejmował tak odważnego twierdzenia. Po prostu benzyna, jako paliwo, nie jest podatna na

Re: Żadnej nie polecamy.

jednostce 2.5 V6 TDI (popularna w A6 C5) dodatkowo zużycie wałków rozrządu i uszkodzenie pomp wtryskowych; motor 2.0 TDI z początkowego okresu produkcji (lata 2003-06) miał często problemy z pękającymi głowicami, uszkodzonymi kołami dwumasowymi, czasami też luzem na wale korbowym; Skoda Typowe usterki

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

, elektromagnetycznych. Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%. Taki układ wtryskowy stosowany jest np. w silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu

Re: Diesel a zatankowana benzyna

wtryskowy starego 1.9 TDI to bym się raczej nie pode > jmował tak odważnego twierdzenia. > Po prostu benzyna, jako paliwo, nie jest podatna na samozapłon, co z kolei jest > (podatność paliwa na samozapłon) wymogiem dla silników wysokoprężnych. Dopóki > silnik nie będzie miał podanego

Diesel??? Niemożliwe??? A jednak...

Lupo oraz Audi A2 z silnikami o pojemności 1 litra, które spalają na setkę 3 litry oleju napędowego. Auto, które zużywa jeszcze mniej, wspomniane 0,89 l, jest również konstrukcją Volkswagena. Nie napędza go jakaś eksperymentalna miniaturka, ale jednostka o małej wprawdzie, ale przyzwoitej

Cala prawda (?) o dieslach koncernu VW...wedlug VW

uwidocznienia tego etapu rozwoju w logo TDI litera "I" otrzymała czerwony kolor. Kolejna innowacja wprowadzona przez Volkswagena to wtrysk wysokociśnieniowy. Wiedząc, że jakość spalania zależy bezpośrednio od wysokości ciśnienia wtrysku, Volkswagen opracował układ pompowtryskiwaczy zapewniających

Re: VW Golf V GTI Concept

tak fajnego jak Rx-8. ) ) Audi zdecydowało się zainwestwać w coś, co przynosi zyski. Równie dobrze można ) by zapytać, dlaczego Mitsubishi zrezygnowało z prac nad TDI i dopiero Audi ) dopracowało ten system. @gb To lubię - takie argumenty są godne polemiki. Dajmy więc przykład systemu

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

proekologiczne samochody. Dlatego Volkswagenowi nie wystarczył jeden przedstawiciel z gatunku trzylitrowców - wprowadzono na rynek Seata Arosę 3L, a niebawem do sprzedaży wejdzie Audi A2 TDI. Cechą wspólną wymienionych samochodów (poza oczywiście rekordowo niskim spalaniem) jest to, że znacznie obniżono

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

marki. Czy może być lepszy wybór? A jednak Audi A4 B7 2.0 TDI PD Multitronic może okazać się skarbonką bez dna z powodu fatalnego silnika i nietrwałej skrzyni biegów. Auta jak zapalniczki? Choć zjawisko zamierzonej nieprzydatności, czyli planned obsolescence, jest coraz bardziej powszechne i