audi 80 płyn chłodzący

Piotr Mokwiński

Co to jest intercooler i jaką pełni funkcję? Znajduje się w większości współczesnych silników.

Co to jest intercooler i jaką pełni funkcję? Znajduje się w większości współczesnych silników.

Jeszcze w latach 90., wielu producentów informowało napisem na pokrywie bagażnika o obecności w układzie dolotowym intercoolera. Dziś jego stosowanie stało się na tyle powszechne, że informowanie o tym, że jest straciło sens. Co to jest intercooler i jaką pełni funkcję?

Nowy "Auto Motor i Sport" w kioskach

W naszym comiesięcznym przeglądzie prasy debiutuje u nas miesięcznik "Auto Motor i Sport". W najnowszym numerze przeczytacie m.in.: jaka jest anatomia wypadku, test Dacii Lodgy oraz porównanie aut z silnikiem Diesla kontra LPG

Ogrzewanie postojowe

Pokryte lodem szyby, wychłodzone wnętrze, skostniały silnik - oto samochodowe realia mroźnego poranka. Czy można to zmienić?

Zobacz wideo

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

, im mocniej wciskamy hamulec. Tu jednak zaoszczędzono parę euro na regulacji wysokości pasów i wskaźniku temperatury płynu chłodzącego. W dodatku przy 100 km/h na VI biegu wał napędowy wpada w wibracje i nieco hałasuje. Wreszcie kwestia wyglądu. Audi kontynuuje tradycję nudnej, ale praktycznej bryły

Chevrolet Corvette Convertible

jeśli nawet prawą stopą jedynie muskasz pedał, i tak nie unikniesz kontroli. Nam nie pomogła nawet późna pora. Panowie w białych czapkach też się interesują dobrymi autami. Jak tylko zauważyli tuż nad ziemią ksenony chłodzące asfalt lodowatą poświatą - machnęli lizakiem. Zamiast dokumentów - woleli

Re: Wskażnik temperatury płynu chłodn. w audi 80

Od kontroli przewodzenia i ewentualnym usunięciu utlenień na złączach i sprawdzeniu bezpiecznika bym zaczął. U mnie w Fordzie Escorcie 1,6 (1997) co jakiś czas gasła cała deska rozdzielcza, wskaźniki (paliwo, płyn chłodzący, obrotomierz) spadały do zera. Autoryzowany serwis Forda prognozował

Re: Audi 80

. 2. Olej w skrzyni od nowości zawsze Elf TRX/NFP 75W80 syntetyczny. Zmieniany ze trzy razy, ostatni raz przy likwidacji zapocenia (nikt normalny tego nie robi) przy wybieraku. Kupuję 7 banieczek 0,5 L, zostaje mi ze 3 setki. 3. Płyn hamulcowy ze trzy razy, głównie przy rozkręcaniu układu. Litr

Re: Audi 80 1.8 KE-Jetronic CIĘŻKIE URUCHAMIANIE-

Witam. Tak, raczej na pewno, no powiedzmy na 95 % nawalił czujnik pomiaru temperatury płynu chłodzącego. W moim Golfie było to samo, ale doszedłem do tego sam, a serwisy brały tylko kasę za porady. Musialem wymienic 2 czujniki: 1 do pomiaru i przekazywania informacji do komputera, 2 do pomiaru i

Re: PorOwnanie BMW,Audi i Jaguara

świateł oraz STOPU - cena około 1 złotego - Gnijący zacisk (komora rozdzielająca) przewodu "+" od akumulatora i innych, przykręcony z przodu do podłużnicy - wymiana złącza to w ASO 30zł + 60zł robocizna - wyłącznik Stopu, to w ASO 54zł + 37zł robocizna - płyn chłodzący (wszelkie dolewki

Re: AUDI A8 4.2 98/99

złotego - Gnijący zacisk (komora rozdzielająca) przewodu "+" od akumulatora i innych, przykręcony z przodu do podłużnicy - wymiana złącza to w ASO 30zł + 60zł robocizna - wyłącznik Stopu, to w ASO 54zł + 37zł robocizna - płyn chłodzący (wszelkie dolewki / wymiany na uniwersalne "nowe formuły

Re: Stary = skarbonka bez dna

-wo-zie/wnętrze - korozja reflektorów i podwozia. Zużyty mechanizm ustawienia fotela. Silnik/napędowy - wycieki oleju (z silnika i skrzyni biegów) oraz płynu chłodzącego (awarie pompy lub nagrzewnicy). Zużycie zewnętrznych oraz wewnętrznych przegubów napędowych. Haczy skrzynia biegów. Układ elektryczny - usterki

miałem 5 lat Megane na gaz, sprzedałem i kupiłem

w Reichu Mazdę Diesel. Dlaczego? Megane psuł się bardzo, z tym gazem były czasem klopoty - np. przewody do chłodzenia silnika puszczały płyn do chłodzenia, podobnie z chlodnicą, stale coś z tym było, był już co miesiąc u mechanika, miał 10 lat i 155 tys km, z tego 80 tys na gazie. Jak

Re: miałem 5 lat Megane na gaz, sprzedałem i kupi

Gość portalu: gugcia0 napisał(a): > w Reichu Mazdę Diesel. Dlaczego? Megane psuł się bardzo, z tym gazem były czasem klopoty - np. przewody do chłodzenia silnika puszczały płyn do chłodzenia, podobnie z chlodnicą, stale coś z tym było, był już co miesiąc u mechanika, miał 10 lat i