audi 80 wymiana eksploatacyjna

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Automatyczne skrzynie biegów. Które warto polecić, a które omijać szerokim łukiem?

Rynkowy udział skrzyń automatycznych dynamicznie rośnie. Przed dwoma laty, na Starym Kontynencie wynosił aż 25 procent. Wynika to z popularności dwusprzęgłowych przekładni, a także wyższego komfortu jazdy i coraz lepszej dynamiki. Wśród rozmaitych konstrukcji możemy wyróżnić konstrukcje bezstopniowe, zautomatyzowane, skrzynie z dwoma, zazwyczaj mokrymi sprzęgłami, a także hydrokinetyki. Nie wszystkie okazują się pancerne. Na które warto zwrócić uwagę, a których zdecydowanie unikać, by oszczędzić sobie wysokich kosztów eksploatacyjnych?

Kompresor. Co to jest kompresor, jak działa i jakich kosztów się spodziewać?

Co to jest kompresor? Nie jest tak popularny jak turbosprężarka, ale wciąż powszechnie występuje w wielu europejskich silnikach. W Stanach jest motorem napędowym jednostek z 6, 8 lub 12 cylindrami. Jak działa i czemu służy stosowanie kompresora?

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

tanich i i trwałych rozwiązań. Regeneracja kosztuje około 600 złotych. 80-konny wariant wyposażono w turbo ze zmienną geometrią - regeneracja to koszt 1500 złotych. 1.4 TDI montowany był między innymi w Audi A2, VW Lupo, Polo, Skodzie Fabii i Rapid. Nowoczesne silniki wysokoprężne autorstwa japońskich

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

obejmujących starsze samochody, niemieckie auto również plasowało się w czołówce. GLK pojawił się na rynku w 2008 roku i pozostawał w ofercie do 2015. W stosunku do BMW X3 lub Audi Q5, w Mercedesie próżno doszukiwać się krągłości i obłych kształtów. W niemieckim projekcie dominują kwadraty i prostokąty, co

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

220-315 koni), a także turbodoładowane diesle (75-konne TD lub 90-konny TDI). Audi 80 słynie z doskonałej ochrony antykorozyjnej. Przyszły właściciel musi jednak przymknąć oko na przeciętną przestronność wnętrza, mały bagażnik, ubogie wyposażenie podstawowych wersji i typowe usterki. Uwagi wymaga

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

. Z opóźnieniem trafiały do niego techniczne nowinki, takie jak sześciocylindrowy silnik czy napęd 4x4. Ale choć traktowany był początkowo trochę po macoszemu, w niczym nie umniejszało to jego walorom eksploatacyjnym. Zapewniał podobny, stosunkowo wysoki komfort jazdy, oferował równie przestronny

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Następca 1.4 i 1.6 MPI Niemiecki, czterocylindrowy benzyniak stał się bezpośrednim następcą wysłużonych, lecz bardzo wytrzymałych i cenionych przez użytkowników silników 1.4 i 1.6 MPI o mocach 80-105 KM. Małolitrażowa konstrukcja pojawiła się na rynku w 2009 roku. Do zrealizowania założonych planów

Czy diesel się opłaca?

, małym pocieszeniem w tym przypadku jest porównywalna cena usług oraz materiałów eksploatacyjnych skoro po pokonaniu 60 tys. km wersją benzynową w serwisie będziemy dwa razy, natomiast dieslem aż trzy, czyli mamy dodatkowy koszt użytkowania ekonomicznego auta w postaci około 800 zł za przegląd z wymianą

Re: Motodziennik: Rankingi niezawodnych

160 tys to ja robie w 2lata audi 80 z 92 roku.. ioricz typowo eksploatacyjnych wymian nic nie robie. klocki tarcze filtry wymiana oleju tulejki,..

Re: Audi 80 za i przeciw

raz do połowy , potem trzeba jakąś spręzynę pokonać i następne 50% otwarcia . Do tego jeszcze proste toto jak cep i większośc napraw ( eksploatacyjnych wymian ) można zrobić samemu, nawet wymiana sprzęgła to pikuś. Aaa, i jeszcze części po złotufce i jest tego pełno - na każdym rogu sklep

Re: AUDI A4 1.8T

wadliwy element mniej. I wogole koncern VAG juz nie robi takich aut jak kiedys kiedy to golf2 byl nei do zajechania a audi 80 b4 kosztowaly tylko tyle co paliwo i elementy eksploatacyjne. Pozdro JAvus

Re: Żegnajcie, pompowtryskiwacze!

,że VW to firma robiąca tak niezawodne auta jak w latach 80- czy 90-tych.Taki betonowy elektorat woldzwagena-nikt im nie powie,że białe jest białe:-) << Piszesz kolego bzdury. Skoda, czy się to tobie podoba, czy nie posiada te same części i podzespoły co Audi, Seat czy Volkswagen. Oktavia 2FL

inny punkt widzenia

hondy civic , opla astry,czy golfa odpowiednich rocznikowo ). w porównaniu z tymui pojazdami eksploatacja zadbanej 145 nie wychodzi drogo ,ale całkowiceie porównywalnie (kwestia mniejszej podatnosci na zaniedbania eksploatacyjne opla i VW jest przy tym załozeniu nie brana pod uwage).gdyby wziasc

Re: Polscy miłośnicy Renault w Księdze Rekordów G

150 tys km, a nawet 220 tys km w przypadku Laguny. A ostatnio przez przypadek sprawiłem sobie Leona TDI. Zdarzało mi się też czasem jechać BMW 320 TD, Volvo s80 czy Audi A6 3,0 TDI, ale też nową Primerą czy Accordem 2,2 Vtec - mówię tu oczywiście o prowadzeniu tych aut. Mam więc przekrój aut

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

> Moi znajomi jeżdżą róznymi autami i nie musi ich być 100 000. > Wszyscy prędzej czy później muszą coś wymienić eksploatacyjnego. Nie kazdy Ci powie czy cos wymienial czy nie... > Wg mnie nie ma reguły i żaden ranking nic tu nie ma do rzeczy. powolujesz sie na opinie