audi 80 wymiana eksploatacyjna

Jan Zomer

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

Samochód w cenie lodówki albo telewizora? Za 3500 zł można kupić sprawne auto miejskie, nadgryzione zębem czasu coupe albo... Zapraszamy do naszego cotygodniowego rankingu

Zobacz wideo

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

. Z opóźnieniem trafiały do niego techniczne nowinki, takie jak sześciocylindrowy silnik czy napęd 4x4. Ale choć traktowany był początkowo trochę po macoszemu, w niczym nie umniejszało to jego walorom eksploatacyjnym. Zapewniał podobny, stosunkowo wysoki komfort jazdy, oferował równie przestronny

Automatyczne skrzynie biegów. Które warto polecić, a które omijać szerokim łukiem?

Automatyczne skrzynie biegów. Które warto polecić, a które omijać szerokim łukiem?

Zdecydowanie każdy specjalista zajmujący się regeneracją przekładni automatycznych poleci konstrukcje inżynierów Mercedesa. Te z przełomu lat 80. i 90. o oznaczeniu 722.4 i 722.5, odznaczały się wyjątkową długowiecznością. Montowano je w między innymi modelach W190, W124 i W202. W stosunku do

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Następca 1.4 i 1.6 MPI Niemiecki, czterocylindrowy benzyniak stał się bezpośrednim następcą wysłużonych, lecz bardzo wytrzymałych i cenionych przez użytkowników silników 1.4 i 1.6 MPI o mocach 80-105 KM. Małolitrażowa konstrukcja pojawiła się na rynku w 2009 roku. Do zrealizowania założonych planów

Czy diesel się opłaca?

pocieszeniem w tym przypadku jest porównywalna cena usług oraz materiałów eksploatacyjnych skoro po pokonaniu 60 tys. km wersją benzynową w serwisie będziemy dwa razy, natomiast dieslem aż trzy, czyli mamy dodatkowy koszt użytkowania ekonomicznego auta w postaci około 800 zł za przegląd z wymianą oleju.Spośród

Re: Motodziennik: Rankingi niezawodnych

160 tys to ja robie w 2lata audi 80 z 92 roku.. ioricz typowo eksploatacyjnych wymian nic nie robie. klocki tarcze filtry wymiana oleju tulejki,..

Re: Audi 80 za i przeciw

raz do połowy , potem trzeba jakąś spręzynę pokonać i następne 50% otwarcia . Do tego jeszcze proste toto jak cep i większośc napraw ( eksploatacyjnych wymian ) można zrobić samemu, nawet wymiana sprzęgła to pikuś. Aaa, i jeszcze części po złotufce i jest tego pełno - na każdym rogu sklep

Re: AUDI A4 1.8T

wadliwy element mniej. I wogole koncern VAG juz nie robi takich aut jak kiedys kiedy to golf2 byl nei do zajechania a audi 80 b4 kosztowaly tylko tyle co paliwo i elementy eksploatacyjne. Pozdro JAvus

Re: Żegnajcie, pompowtryskiwacze!

,że VW to firma robiąca tak niezawodne auta jak w latach 80- czy 90-tych.Taki betonowy elektorat woldzwagena-nikt im nie powie,że białe jest białe:-) << Piszesz kolego bzdury. Skoda, czy się to tobie podoba, czy nie posiada te same części i podzespoły co Audi, Seat czy Volkswagen. Oktavia 2FL

inny punkt widzenia

hondy civic , opla astry,czy golfa odpowiednich rocznikowo ). w porównaniu z tymui pojazdami eksploatacja zadbanej 145 nie wychodzi drogo ,ale całkowiceie porównywalnie (kwestia mniejszej podatnosci na zaniedbania eksploatacyjne opla i VW jest przy tym załozeniu nie brana pod uwage).gdyby wziasc

Re: Polscy miłośnicy Renault w Księdze Rekordów G

150 tys km, a nawet 220 tys km w przypadku Laguny. A ostatnio przez przypadek sprawiłem sobie Leona TDI. Zdarzało mi się też czasem jechać BMW 320 TD, Volvo s80 czy Audi A6 3,0 TDI, ale też nową Primerą czy Accordem 2,2 Vtec - mówię tu oczywiście o prowadzeniu tych aut. Mam więc przekrój aut

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

> Moi znajomi jeżdżą róznymi autami i nie musi ich być 100 000. > Wszyscy prędzej czy później muszą coś wymienić eksploatacyjnego. Nie kazdy Ci powie czy cos wymienial czy nie... > Wg mnie nie ma reguły i żaden ranking nic tu nie ma do rzeczy. powolujesz sie na opinie