audi a 3 znaki identyfikacyjne

Dariusz Dobosz

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Model A4 nie szokuje stylizacją, ale ujmuje klasyczną linią i rozwiązaniami technicznymi, które mimo upływu lat trzeba uznać za nowoczesne

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfy Romeo są jak piękne kobiety - pociągające, ale kapryśne. Model 147 nie odbiega od tej reguły

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

elektronicznie sterowanej przepustnicy zaleconym przez serwis. Konsekwencją zaniedbania tych czynności jest "falowanie" wolnych obrotów silnika. ZNAKI IDENTYFIKACYJNE Tabliczkę znamionową umieszczono w komorze silnikowej, na gnieździe lewej kolumny zawieszenia. Numer VIN wybito w środkowej części

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

widoczna jest po otwarciu pokrywy silnika. Umieszczono ją na wzmocnieniu przedniego pasa, po lewej stronie. Numer VIN wybito w komorze silnika, w centralnej części przegrody czołowej. VIN Znaki 1-3 WAU - światowy kod producenta (Audi, Niemcy

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

siedmioosobowej 255 l). Przedział pasażerski można dowolnie aranżować poprzez składanie lub demontowanie foteli. Utrzymanie Alhambry nie stanowi wielkiego problemu. To samochód spod znaku Volkswagena, wiele części (zwłaszcza silnikowych) jest kompatybilnych z innymi modelami koncernu. Nie brakuje ani oryginalnych

Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - opinie Moto.pl

prawie 1 100 000 samochodów. Podczas mniej spektakularnych akcji nawrotowych poprawiano jeszcze śruby mocujące prawy tylny amortyzator i system aktywacyjny poduszki powietrznej dla kierowcy. Znaki identyfikacyjne Tabliczka znamionowa w formie naklejki umieszczona jest w komorze silnika na prawym nadkolu

taaa, jestem niekumaty

waskes29 napisał: > Albo jestes nie kumaty albo nie chcesz pojac .Dlatego wczesniej silniki nie > byly na tyle atrakcyjne bo posiadaly znaki identyfikacyjne ktore rudno bylo > zmienic i dlatego wiekszosc sie bala i nie bylo na to popytu. Weź mnie nie rozczulaj stwierdzeniem

Re: taaa, jestem niekumaty

robert888 napisał: > waskes29 napisał: > > > Albo jestes nie kumaty albo nie chcesz pojac .Dlatego wczesniej silniki n > ie > > byly na tyle atrakcyjne bo posiadaly znaki identyfikacyjne ktore rudno by > lo > > zmienic i dlatego wiekszosc sie