audi a2 1.2 tdi cena

Moto.pl

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Audi to marka niezwykle popularna na polskim rynku. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się kilku modelom-pułapkom, które mogą was narazić na poważne wydatki [x]

Audi A1 Sportback - test | Za kierownicą

Rozstaw osi w A1 się nie zmienił. Na tej samej przestrzeni znaleziono jednak miejsce na dodatkową parę drzwi. Sportback ma podbić serca tych, którzy o trzydrzwiówkach nie chcą nawet słyszeć

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

Motoryzacyjni giganci od lat starają się przebić kultowy model Mini. Swoich sił próbuje teraz Audi. Choć to nie pierwsza próba z maluchem klasy premium, są spore szanse, że się uda

Raport specjalny: Superdiesle

: Audi A2, Seat IBIZA, Škoda FABIA, VW POLO, VW LUPO początek produkcji: 1999 rok Jedyny silnik trzycylindrowy wśród turbodiesli tej wielkości. W Europie Zachodniej dostępne jest lekkie Lupo 3L, które ze zmniejszonym silnikiem 1.2 TDI 61 KM osiąga średnie zużycie paliwa 3 l/100 km, oraz Audi A2

Audi A6 2.5 TDI

Witajcie!Mam taki dylemat.W salonie Audi maja do sprzedania dwie,czy trzy Audice A6 Avant 2.5 TDI.Nieźle podpasione-skory,bixenony,multitronik itd.Są to nowe samochody,ale w starej budzie.za to w super cenach-130 000 zł.Sa to auta,ktore nie zeszly przed wejsciem nowego Avanta A6.Teraz nie

AUDI A2 2002' 1.4 TDI sprzedam dobra cena !

Jesli jest ktos zainteresowany moge sprowadzic samochod AUDI A2 1.4TDI z 2002r przebieg 68tys srebrny metalic . Wyposazenie : climatronic ,wsp. kierownicy,ABS, 4xPP ,elektryczne szyby ,i lusterka, radio CD ,alufelgi . Samochod jest w tej chwili jeszcze w Niemczech jest uszkodzony

AUDI a6 2,5 tdi spalanie

czy warto kupic audi a6 99-2002 2,5 tdi ,napiszcie o wadach i zaletach o cenach ,bo spotkalem się zopinią że za 99 rok mozna wydać 36 tys, że to naprawde górna granica.

audi a2 czy renault modus?

A2 90tyś przebiegu 2001rok TDI full opcja Modus 10tyś przebiegu 2004-2005rok też ma wszystko cena podobna - 30tyś co wybrać?? -- Setki książek za darmo w podaj.net

Re: Octavia 2 TDi wygrywa z Audi 2 TDi i Volvo 2

Powiemy że skoda nadrobiła nad audi 11pkt za bagażnik i 17pkt za cenie.

Re: Audi A 6 1,9 TDI czy 2,5 TDI?

Nie wiedziałem o tym że z tych silników wydobyto seryjnie 180 koni, jest takie auto do kupienia nawet za rozsadna cenę ale wcześnie chciałbym poznac opinie na temat tych trzech silników.

Re: Audi A6 2.5 TDI

Witam! jesli rocznik 2005, to bardzo dobra cena jak na tak wposazone A6 z tym silnikiem.gorzej,jesli to 2004. Pozdrawiam Łukasz

Re: Audi A6 2.5 TDI

takie same ,tyle ze 2004 to juz 2 letni samochód ,a ceny uzywanych spaaaaaaaaaadaja,tak wiec 2005 to okazja za 130000zł, rocznik 2004 duzo mniejsza. chyba ,ze to komus nie przeszkadza . nowe Avant z tym motorem i wyposazeniem kosztował ok 180 tys. Pozdrawiam Łukasz

Sprzedam czesci do Audi A3 i A8

1.Kierunkowskaz Audi A3/S3 2009r bez tempomatu cena 150 zl 2.Kolektor ssacy Audi A8 4.0 TDI 2004r cena 1500 zl 3 2x przepustnica kolektora ssacego Audi A8 4.0 TDI 2004r. 500 zl szt. Powyzsze ceny moga podlegac negocjacji. Nr kontaktowy 504557662.

Re: Audi A6 2.5 TDI

uki145 napisał: > Witam! jesli rocznik 2005, to bardzo dobra cena jak na tak wposazone A6 z tym > silnikiem.gorzej,jesli to 2004. Pozdrawiam Łukasz A co z 2004 to jakies inne byly? Cena wydaje sie byc dosc atrakcyjna {w stosunku do nowego} co prawda to poprzedni model ale

Audi A4 1.9 TDi Avant

Witam Państwa, Nie orientuję się w cenach używanych samochodów, ale mam okazję kupić bezywpadkowe Audi A4 kombi z 2001 roku z przebiegiem 115 000 km. Cena jest ciekawa, ale dla mnie podejrzanie niska. Ile taki samochód powinien normalnie kosztować? Z klimatyzacją itd. Dodam, że cennik

Skad taka roznica w cenie 2.0TDI w Audi i VW ?

Chodzi mi o silnik 2.0 TDi.Wezmy dla porownania Najnowsze Audi A3 Sportback i Golfa V w tych samych wersjach i dla porownania silnik 1.6 FSI. Audi A3 Sportback Attraction 1.6 FSI - Cena katalogowa brutto: 97 934 PLN Audi A3 Sportback Attraction 2.0 TDI - Cena katalogowa brutto: 102 974 PLN

Re: AUDI a6 2,5 tdi spalanie

często jeżdżę A6 2.5 v6 TDi Quatro / seria 180 KM / a to 205 KM w manualu i naprawde jest to czysta przyjemność - autko z 2001 roku w wersji Avant ale i ta cena ok 70 tys za ta wersję powala na kolana

Nowoczesne silniki wysokoprężne - ceny

,- Audi A3 1,9 TDI (90 KM) - PLN 74 500,- Audi A3 1,9 TDI (110 KM) - PLN 78 700,- Audi A3 1,9 TDI (130 KM) - PLN 82 200,- Audi A4 1,9 TDI (100 KM) - PLN 90 400,- Audi A4 1,9 TDI (130 KM) - PLN 100 800,- Audi A4 2,5 TDI Quattro - PLN 147 600,- BMW 320d (136 KM) - PLN 111 000,- BMW 330d (184 KM

Re: fabia 1.2 htp czy audi a4 1,9 tdi z

bierz fabke - to audi to gowno po wypadku - sadzac po cenie i roczniku), moze rozpasc sie na drodze albo sie kolo urwie. Widzialem jakie super wozy sciagaja kolesie na lawetach a potem jeszcze glupsi zachwycaja sie nimi w autokomisach i na forach a juz zupelne cymbaly takie fury kupuja.

Re: AUDI a6 2,5 tdi spalanie

jezeli 180KM to wersja quatro czyli sporo cięższa wersja no i automat, cena jak piszę 36tys za 99 rok to niewiele patrząc np. na moje A4 Avant 1.8T z przełomu 98/99 tyle że salon polska i nawet nieryśniete dałem 33000 zł + koła16 lato 2000 czyli 35000 zł. Mysle że warto sie dokładnie przyjżeć

Kupię Audi 100/A6

2.5 TDI w rozsądnej cenie, chętnie wersja Avant. Oferty na mail gazetowy

KUPIĘ - AUDI A4 AVANT TDI (2000/2001r.)

bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce, najchętniej z silnikiem 2,5TDI, ewentualnie 1,9TDI, przebieg do ok.120tys., cena ok.50tys., oferty proszę przesyłać na: katrem@poczta.onet.pl

Re: Audi A4 2.0 TDI 170 KM | Za kierownicą

Audi to Volkswagen w cenie Mercedesa Audi bez quattro - to jak Gin bez Toniku awd - to frajer, co lubi przepłacać

Re: Nowa Octavia-Ceny wspaniale!

tato1 napisał: > Zapowiada sie hitem roku nowa Skoda Octavia!Za wersje diesel Elegance 2.0tdi > tylko 23tys.€!!! Audi A3sportback 2.0TDI - 23450Eu. Bmw 120d (163KM) 24400Eu

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca wiem

Ceny Mini w Posce

Zaczynają się od 65 000 zł (64 780,1.6 115 KM -81 550zł,1.6 163 KM -100 720zł,1.4 D -76 540 zł) Wydawało mi się to BARDZO drogo ale przypomniałem sobie,ze Audi A2 kosztuje na dzień dobry 70 920 zł,A2 tdi 1.4 80 750 zł,A2 tdi 61 KM (3 l) 93 360. Moze ktoś policzy po jakim przebiegu zwraca się

Audi A4 2.0 TDI 140 KM - Zatarty silnik

Witam, O ile cena sprzedaży ww auta powinna być niższa w przypadku sprzedaży auta z zatartym silnikiem. Pytam bo w rodzinie właśnie została zatarta A4 B7 z 2008 r. z przebiegiem 124000 km. Auto kupione jako nowe w salonie i do końca serwisowane w ASO. Podobno usterka bardzo powszechna (jakiś

Audi A7

(powstały na bazie 3,2 montowanego np. w A3). Jako top rozważany jest 5,2 V10 z Lamborghini, z mocą zmniejszoną do 420KM, ale zwiększonym do 550Nm momentem, będzie też V8 diesel z moca 300KM. (piszą jeszcze, że benzyna V12 byłaby za duża i za ciężka, ale myślą V12TDI????). Ciekawe jaka będzie cena

Audi A4 IV (B8) 2,0 TDI 170KM Quattro

różnych marek. Nasza aktualna oferta: www.raiffeisen-leasing.*.pl Kontakt : moto.gratka.pl/tresc/audi-a4-iv-b8-2-0-tdi-170km-14969998.html 694 493 929 ; 666 032 617 Niniejsze

Audi A6 2.5 TDI Kombi czy moze cos innego ??

Mam zamiar kupic wlasnie takie auto. Rocznik 2003/2004 cena cos okolo 15-17 tys Euro. W wiekszosci bede jezdzil tylko po niemieckich autostradach. W roku miedzy 40 a 50 tys. km. I po 3-4 latkach do sprzedania. Co sadzicie o tym wyborze, czy moze cos innego wybrac ?? Pozdrawiam Gagal

Ceny opcji w Audi A4 1.9 TDI Quattro

Cena wersji podstawowej 127 059 zł. W 5 -osobowym samochodzie za 130 tyś zł dopłacamy na dzień dobry za trzeci zagłówek z tyłu oraz za środkowy pas trzypunktowy!!!!!!!!!!!!! -podstawowy rodioodtwarzacz kasetowy 2650 zł ;-) -z CD 3890 zł -nawigacja satelitarna i audio Bose 21 620 zł

Re: Audi A6 2,5 TDI Quattro 180km

bosko, a jaka cena? -- Pozdrawiam RD s4.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=93281

Re: Audi A6 4.2 Tiptronic - GAZ ?

To powiedz mi jaki jest rozsądny silnik do A6 oprócz ww. 4.2 i 2.7T ? Mówię o modelach paro letnich gdzie jeszcze 3.0TDI nie występowało... 2,8 jest za słabe na taką budę i quattro - a przecież właśnie dla tego napędu kupuje się audi. Miałem ten silnik w a4 i jest spoko ale szału nie robi, więc

Re: Audi A4 1.9 TDi Avant

nie ma i nie było silnika 1,9 TDi w audi 135KM tylko 96Kw - 131KM ewentualnie 90KM i 116KM mało napisałes o tym carze ale w/g eurotaxu z silnikiem 85Kw cena wynosi 37500

Re: Mocniejszy 2,0TFSI w Audi A4.

Moment imponujący, szczególnie z 7-biegową skrzynią S-Tronic, czyli DSG dla silników montowanych wzdłużnie, osiągi i jazda będą zapewne rewelacyjne, tyle że w sumie cena tej wersji pewnie będzie dość zbliżona do 3,0 TDI czy 3,2 FSI...

Re: Nowa Octavia-Ceny wspaniale!

tato1 napisał: > Gość portalu: AdM napisał(a): > > > tato1 napisał: > > > > > Zapowiada sie hitem roku nowa Skoda Octavia!Za wersje diesel Elegan > ce 2.0 > > tdi > > > tylko 23tys.€!!! > > > > Audi

Re: Nowa Octavia-Ceny wspaniale!

Gość portalu: AdM napisał(a): > tato1 napisał: > > > Zapowiada sie hitem roku nowa Skoda Octavia!Za wersje diesel Elegance 2.0 > tdi > > tylko 23tys.€!!! > > Audi A3sportback 2.0TDI - 23450Eu. > Bmw 120d (163KM) 24400Eu

VW DROŻSZY OD AUDI !

Audi podało niedawno ceny Q7,wersja 3,0 tdi quattro tiptronic kosztuje 239 800 zl,podczas gdy vw touareg z manualną skrzynią biegów, silnikiem 2.5 tdi i mniejszym nadwoziem to koszt rzędu 247 590 zł. Touareg z tyn samym co Q7 silnikiem kosztuje około 280 000!

Do sprzedania: A4 2.0TDI 2008 - 21 900 zł

moto.allegro.pl/audi-a4-nowy-model-2-0-tdi-s-line-2008r-i1510553346.html -- ======================================================= Cześć Rysiek

Audi A4 Kombi 1.9 TDI - Czy warto?

Aktualnie jestem zainteresowany sprowadzeniem takiego samochodu z Niemiec. Dysponuje kwotą 20 000zł i właściwie jestem zdecedowany na kupno tego auta(ceny tych aut w Niemczech 1996-1998r. wahają się pomiędzy 4000-5000 euro). Moje pytanie dotyczy czy warto za te pieniądze kupić ten pojazd i czy

Re: Audi A4 1.9 TDi Avant

: www.allegro.pl/item153978009_audi_a4_kombi_1_9tdi_135km_6_biegow_navigacja.html i też niby ma 135 KM. Ale cenę dużo wyższą :) ???

audi A6 i opel astra kombi 2,0 TDi z 2004

Czytałam wątki ale zgłupiałam dokumentnie można rzec. Mam dwie dziewczynki: 3 lata, 14 kg, szczupła (chciałam kupić kiddy Guardian pro), druga 6,5 lat, 27 kg, niezbyt szczupła też model Kiddy 15-36 kg. Przede wszystkim bezpieczeństwo, cena na końcu. Proszę o pomoc !!

Ceny Passata CC

Już ujawniono. 1,8 TSI - 30 300 € (normalny - 27 125 €) 2,0 TDI - 30 775 € (27 200 €) 3,6 V6 - 40 800 € Nie wiadomo, jak wygląda sprawa wyposażenia, ale znając VW trudno przypuszczać, że podstawowy CC to nie była Turkish Saint Edition. Rzut oka na Audi

Re: Audi A4 2.0 TDI 170 KM | Za kierownicą

A cena z artykulu tez jest z kosmosu. Na oko podobnie skonfigurowana wersja na stronie audi.pl 184 tys. zl. Klienci wala drzwiami i oknami na pewno po te auto...

Sprzedam pakiet zx10 i audi A4 tdi

Jak w tytule cena kawa rok prod 2004 stan perfekc. salon polska 1 wlaciciel duzo dodatkow akrapović Aui 97 1,9tdi Avant (110km) automatic ,klima ,i elektyka szyb i lusterek itd. stan bdb po faceliftingu na 2000rok. Cena za wszytsko 40 tys. zlSprzedaje bo wyjezdam na stale za granice

audi a4 2.5 TDI quatro avant vs. bmw 330 d touring

rodzinne kombi z "lekko"sportowym zacięciem!;) w grę wchodzi również audi a4 2.5 TDI z 2004 bez napędu na wszystkie koła... ale na razie zepchnięta jest na trzecie miejsce...

Re: Skad taka roznica w cenie 2.0TDI w Audi i VW

polityka cenowa Vw/Audi to chyba temat na pracę naukową - warto rzucić okiem na porównanie cen i wyposażenia między A4 Avant 2.0/1.8T i odpowiednio A6 Avant 2.0/1.8T. Cena A6 Avant 2.0 wygląda na dumping :)

Re: Audi A6 (1994-2004)

@TATA -->> Bierz A6 2.5 TDI, jeden z lepszych silników, nie taki kultowy jak 1.9 TDI ale też bardzo dobry. Nie słuchaj, że wymiana rozrządu kosztuje tutaj 1800 czy 3000 zł....takie są ceny ale dla Audi A6 model C5 a Ty masz do wyboru model C4 któy ma silnik rzędowy a nie ''V-ke'' która jest

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

"Ale czy warto zapłacić 271,53 za każdy ze 130 milimetrów długości A8 w wersji L? Jest jeden powód, dla którego warto to zrobić. Nie, nie ten, że jest po prostu droższy. To w przypadku Audi stale ten sam powód: zbyt wielu ludzi myli zwykłe A8 z mniejszym A6. A ono jest sporo tańsze." Może już po 4

Audi A6 2.0tdi '05 czy to w ogole dobry pomysl?

eksploatacji, to cos co mnie interesuje. Cena jest mi na reke, ale wynika ona glownie z tego, ze jest to slawetne 2.0 TDI z poczatkowych lat produkcji. Czy warto sie w to pakowac? Zdaje sobie sprawe, ze 2.7 lub 3.0 tdi to inna bajka, ale ja analizuje ten konkretny egzemplarz, bo powyzej wymienione odmiany sa

Re: Audi A4 1.9 TDi Avant

nowszy model wartość wg eurotax 48650zł zdarzaja sie okazje ale własnie na nie trzeba zwrocic szczegolna uwage chyba ze to auto od rodziny, znajomych, znajomych znajomych ;) a twoja cena ile wynosi

Re: silnik 2,5tdi w A6

Akurat to jeden z najlepszych silnikow diesla z tamtego okresu a jesli chodzi o problemy z glowica to dotyczyly one pierwszych silnikow 2.5TDI jeszcze 5-cio cylindrowych o V6 nie slyszalem zeby cos bylo nie tak . Jesli cena nie rozni sie znaczaca to jasne ze lepszy bedzie A6 niz Passat

klocki hamulcowe

Sprzedam klocki hamulcowe firmy FERODO - nowe do auta: Audi 80 1.9, 2.0, 2.3 i A4 1.6, 1.8, 1.9, Seat Toledo 1.9 TDi, Volkswagen Golf III 2.0 GTi 16V i Passat 1.6, 1.8, 1.9D - cena 50 zł

Re: Skad taka roznica w cenie 2.0TDI w Audi i VW

Sprawdzilem,zarowno Golf 1.6 jak i 1.9tdi ma w tym przypadku identyczne wyposazenie,tak samo jest z Audi,samochody roznia sie jedynie silnikami.

Lista cen Opla Insigni

spodziewał, szczególnie że powyżej jeszcze dwie wersje wyposażeniowe. W ogóle 2935 € dopłaty za Haldexa to dość dużo, skoro w Audi za Torsena wołają 2350 €. Bardziej dla ludzi wersje: 2,0 CDTI (160 KM) - od 29 755 €, tymczasem A4 2,0 TDI Attraction (170 KM) - 32 200 €, czyli tu

Re: Audi A1 od 66 950 zł

wyjebane w kosmos ceny że hej, ja wybieram 2,3 tdi z klimą i gazem już zamuwiłem i czekam, potem delikatny tóning, brewki, diody i sprej i jazda

Audi A4 - ktos reflektuje?

Takie cos jest. Sa jacys chetni? Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan kolor: gris Dauphin, Xenon, Bose sound system, CD changer (6 CD), klimatyzacja automatyczna 2

Re: Audi A4 2.0 TDI 140 KM - Zatarty silnik

dark13 napisał: > Cena rynkowa (ok 40tys) minus 5-6 tys Dlaczego minus 5-6 tys? Jeżeli te 5-6 tys. to jest koszt wymiany silnika, to gdybym miał kupić ten samochód, chciałbym większego upustu, bo biorę kota w worku bez jazdy próbnej, a nie wiadomo co jeszcze poprzedniemu

Re: Kupno audi a3 niemcy/belgia

. / 1.9 TDI. Lepiej kupić Golfa V. Wielkość ta sama, silnik ten sam 1.9 TDI a cena 10 tys.zł niższa :) W audi płacisz za znaczek:)

Re: Audi A4 2.0 TDI 140 KM - Zatarty silnik

Cena rynkowa (ok 40tys) minus 5-6 tys Nie powinno byc problemu z sprzedaza ale tez szkoda jesli auto pewne to lepiej naprawic i jezdzic. Do tego silnika jest dedykowany zestaw naprawczy ktory eliminuje problem W tym silniku element wart kilkanascie euro robi szkody na kilka tysiecy

sprzedam audi a4 combi

Witam mam do sprzedania audi A4 combi 1,9TDI 90KM rok prod.1998 zarejestrowany po wymianie oleju wszystkich filtrów i pasków,amortyzatorów tył, na wyposażeniu : ABS CENTRALY ZAMEK ALARM ALUFELGI 4 PODUSZKI POWIETRZNE KLIMA KOMPLET OPON ZIMOWYCH Z FELGAMI LAKIER METALIC WSPOMAGANIE

Re: Audi Q7 V12 TDI!

bo niestety w tym chorym kraju ceny samochodow, a szczegolnie luksusowych sa wziete z kosmosu co najmniej.. cla i inne oplaty sa wariackie.. porownaj cene nowego RS4 cabrio na przyklad w szwajcarii i polsce pozdrawiam

Audi A3 I (8L) 1.9 TDI Ambition sprzedam 1999 rok

Audi A3 I (8L) 1.9 TDI Ambition Data produkcji: 1999 Rodzaj paliwa: Olej napędowy (diesel) Pojemność: 1.9 l Moc: 90 KM Nadwozie: Hatchback Liczba drzwi: 2/3 Przebieg: 298 000 km Sprzedam Audi A3 z 1999 roku, sprowadzone z Niemiec. W Polsce jestem 3 właścicielem, poprzedni

Re: AUDI A6 TDI KOMBI 95 r

z importu za 1/2 ceny nowych (z gawarancja fabryczną). Mozliwośc zakupu samochodów krajowych i z importu na raty, z upustami z importu do 40-60% ceny nowego, bezwypadkowe. NAJLEPSZE WARUNKI, NAJNIŻSZE CENY, NAJDOGODNIEJSZE RATY, NAJWIĘKSZY WYBÓR BANK POJAZDÓW UŻYWANYCH W razie

Sprzęgło Sachs 3000815001 VW Passat 1.9 Tdi B5 Aud

: AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI (1995.01 - 2000.11); 1896 ccm - 90 KM/66 kW 1.9 TDI (1995.10 - 2000.11); 1896 ccm - 110 KM/81 kW 1.9 TDI quattro (1996.09 - 2000.11); 1896 ccm - 110 KM/81 kW 1.9 TDI (1995.12 - 2000.11); 1896 ccm - 75 KM/55 kW AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI (1996.02 - 2001.09); 1896 ccm

Zakup Volvo S40/v40 audi A4

Mam sprawę Stoję przed dylematem zakupu auta chciałbym prosić o pomoc w dokonaniu wyboru miedzy volvo v40 1.9 tdi a audi a4 1.9 tdi. Zauważyłem ze volvo nie trzymają ceny w porównaniu do audi. Moje pytanie brzmi: jak wyglądają koszty utrzymania v40 w porównaniu do a4. Volvo w dobrym

Re: Nowa Octavia-Ceny wspaniale!

.0 > > > tdi > > > > tylko 23tys.€!!! > > > > > > Audi A3sportback 2.0TDI - 23450Eu. > > > Bmw 120d (163KM) 24400Eu > > ___________ > > ...Zulu..........Ceny sa takie: > > www

Prawda o oleju opałowym

Mój znajomy twierdzi,że w ciągu 3 lat przejecjał swomi 6 letnim audi tdi 160tkm na "opale" bez jakichkolwiek problemów technicznych.Jedynie regularnie wymienia filtry i oleje...Co o tym sądzić? Cena oleju opałowego to ok. 1/2 ceny ON.

Re: Audi A6 2.5 TDI Kombi czy moze cos innego ??

Ale tylko po 2002 roku. Tak to typowy wol roboczy do bardzo czestej jazdy. Przestrzegac wymian, nic wiecej sie nie stanie. I dosc dobra cena... -- ;o?

Re: Audi A4 1,9TDI - za ile???

siema, właśnie w poniedziałek nabędę Audi A4 1,8 TD Turbo Quatro. Myślę, że za 35000 zł spokojnie nabędziesz fajne autko z ok. 97/98 rok. Myślę, że cena bez opłat to jakieś 27/28000 zł + musisz liczyć ok 4-5000 dodatkowych opłat akcyza + rejestracja no i ubezpieczenie też ci pochłonie jakieś

Audi A6 3.0 TFSI - cena

. www.autobild.de/artikel/facelift-fuer-den-audi-a6_763344.html Okazuje się, że 3.0 TFSI z tiptronikiem będzie kosztował 47 900 €, podczas gdy 3.0 TDI ze skrzynią ręczną - 45 300 €. Dla obu modeli cena dotyczy wersji quattro. Katalogowo 3,0 TFSI robi 100 km/h w 5,9 sekundy, sądząc po testach ostatnich modeli Audi może to być wartość bliska

Re: audi a4 jaki silinik najlepszy

Ja polecam z benzyny 1.8T. Naprawde niezly sinik. Mozna brac o wikeszych pojemnosciach ale uwazam, ze jesli ktos kupuje samochod z 1997 roku to nie zamierza walic duzo kasy na paliwo i oplaty. Najrozsadniej wziac 1.9 TDI 110KM. Bo juz troche lepszy niz 90KM. 2,5TDI juz wieksza pojemnosc

sprzedam audi a4 2000r

AUDI a4 1.9 tdi 110k 2000r tel.502-719-542 Witam. Na sprzedaż posiadam bardzo ładną A4 oczywiście po liftingu. Auto od pół roku zarejestrowane w Polce, jestem 1 właścicielem WYPOSAŻENIE: - ABS - ORYGINALNE ALUFELGI - AUTOALARM - CENTRALNY ZAMEK - 4 ELEKTRYCZNE SZYBY - ELEKTRYCZNE LUSTERKA

Co wybrać? Audi A3 czy BMW 318 ti Compact

Które z tych aut wybrać? A3 za tą samą cenę mogłaby być lepiej wyposażona, silnik 1.8 benz. lub (raczej) 1.9 TDi (130 ps). Dzięki za odpowiedż!

Re: Ceny opcji w Audi A4 1.9 TDI Quattro

przez ten weekend jezdzilem audi a4 3.0 i musze powiedziec ze znakomicie on chodzi. naprawde zdziwilem sie ze to autko tak mi sie spodoba. szczegolnie przyjemne jest odejscie na pierwszych trzech biegach- wyrywa calkiem sprawnie (0-100 km/h w 6,9 sek) polecam !

Re: Co myslicie o Audi 2.5 TDi Allroad ??

jeździłem tym w Niemczech - tylko 2 tygodnie, jak go brałem z wypożyczalni samochód miał przejachane 2,5 tys km. Wersja full - skórzane podgrzewane fotele, automat, pełna elektryka , GPS/radio/CD/DVD z 7" LCD w jednym kolcku itp. Jedno słowo - BAJKA Pomimo że samochodzik w automacie

Re: Ceny opcji w Audi A4 1.9 TDI Quattro

Slawku ,niestety jest to samo tutaj.Duzo ludzi juz zaczyna omijac VW iAudi na rzecz japoncow.Potem sie przekonuja ze sa o wiele lepsze i powoli Helmuty sami sie stawiaja z boku.Takie jest zycie.Pzdr.Michal

Re: Audi nie będą już takie same

@JK, co napisał: Policzę fanom Audi. Nowe Audi A4 2.0 TDI ~140tys. zł Porównywalna wyposażeniowo i mocowo Laguna III 2.0 DCI ~80tys. zł. Po 3 latach i 100tys. km. Audi 75-80tys. zł. znajdź mi takie Audi, chociaż oferty on-line... tylko nie podawaj linków do rozbitków zza granicy i z przebiegami po

Re: co wybrac: Audi A4 czy VW Passat 1.8 T ?

Gość portalu: Stanik napisał(a): > Ja bym bral Passata. Technologia praktycznie ta sama, silnik ten sam, a cena > zdecydowanie nizsza. Mozna w to miejsce wziac lepsze wyposazenie albo silnik > 2,5 TDI :). dlaczego TDI? diesel lepszy sie wydaje?

Re: Audi a4

"obiektywnej oceny" podam porównanie silników: 1. spalanie - ocenili że Accord pali mniej niż A4 (wersja 2.2 CTDi Accorda i 2.0 TDI A4) 2. przyspieszenie - lepszy Accord zarówno w 0-100km/h jak i elastyczności werdykt w programie - punkt dla Adui A4... i tyle odnośnie "obiektywizmu" DSF

Re: 5 groszy

auto.gazeta.pl/auto/2079555,48227,0,0,2231459.html?ktory=12&page=1 wezmy sobie cene audi 4.0 tdi z auto.gazeta.pl/auto/2079555,48227,0,0,2231459.html?ktory=13&page=1 sprawdzmy osiagi i spalanie 4.2 na

Re: Seat Exeo ST 2.0 TDI | Za kierownicą

- 1941mm, w Superbie II - 2212mm; pojemność bagażnika: Exeo - 460 litrów, Octavia II - 585 litrów, Superb II - 595 litrów. A w okolicach 65 tysięcy można już myśleć o koreańczyku klasy średniej. @Gość ciekawa propozycja dla ludzi ktorzy chcą mieć audi Jeśli ktoś chce mieć Audi, to robi to albo dla

Re: Ceny opcji w Audi A4 1.9 TDI Quattro

Gość portalu: Sławek napisał(a): > -ogrzewana przednia szyba 2500 zł ta cena to dziwoląg. Tyle chyba nawet nie kosztuje taka szyba nowa + 300PLN za wstawienie w warsztacie. A wtedy pozostaje w zapasie zwykła nieogrzewana:-))

Re: Pomóżcie wybrac auto do 150 000!!!

Hmm... Audi A6 2.0 TDi - NOWY 1.97 2006 r. Cena 159000 PLN Dobrze ze nie robia A6 1.6 FSI bo wtedy mogl by sie zmiescic w cenie do 150k PLN

prośba o radę

Witam wszystkich Zastanawiam się nad kupnem auta do wydania jest 40 000 tys zł., moje typy to: - Audi A4 (B6) 2001 silniki w tej cenie można znaleźć egzemplarze z silinikiem 1.8 T; 1.9 TDI; 2.5 TDI (quatro), - Volkswagen Golf V, 2004, silnik 2,0 TDI - Ford Mondeo 2004, benzyna 1

Re: Mercedes A 160 lub A 140 ?

tylko te ceny A 200 cdi podchodzi pod 100 000 zl za te cene kupujesz np. passata 2.0 tdi, osobiscie polecalbtym jakis mniejszy kompakt na miasto typu leon czy audi A3 z silnikiem tdi

Nowe Audi A8

szarżujących cen ropy czy kłopotów w Ameryce. Jednak wydaje się, że grupa VW/Audi jest pewna swoich pozycji i technologii, brak jakichś rewolucji. Auto ponad 5 m, z aluminium, deklarowane masy własne 1650-1900 kg, na modułowej platformie, której mniejsze wersje są wykorzystywane również w A4/A5/Q5, a będą w A6

Re: tylko mazda !!

Słownik sobie kup, aż oczy bolą jak się ciebie czyta. Cena - Audi trzyma cenę, a to o czymś świadczy. Poza tym, kupując taką 626 z 1998r jaki masz wybór? 1.8 90KM, 2.0 115KM i 136KM i diesel 2.0 100KM i to wszystko o czym wiem. A Audi? 1.6 101KM, 1.8 125KM, 1.8T 150KM, 2.4 165KM, 2.6 150KM, 2

Re: Ceny opcji w Audi A4 1.9 TDI Quattro

VW oszczedza na czym moze - w Passacie tez nie ma trzeciego zaglowka i pasa trzypunktowego, w podstawowej wersji Golfa sa opony 175/80R14 (smiech na sali), Fabia Basic ma z kolei 155/80R13, a Ibiza w standardzie ma reflektory z zarowkami H4, Polo ma komputer pokladowy dopierow najdrozszych

Re: 2.5 TDI w Audi A6 powyżej 2000 roku

to będziesz jeździł. Odstawiając druciarstwo/zaniedbania szybko popłyniesz aż się zdziwisz :) Silnik moim zdaniem wart uwagi jak robisz trasy. Na małe przebiegi czy miasto to chyba jest na wyrost. 1.9 tdi (nawet 130km) moim zdaniem w A6 należy odpuścić. Raz że ciężko będzie znaleźć z

Re: Skad taka roznica w cenie 2.0TDI w Audi i VW

a jak sie zmienia poziom wyposazenia w obu modelach ? moze golf 1.6 to golas a z dieslem juz cos mu dokladaja. moze audi od poczatku ma te czy tamte bajery. sprawdziles?

Re: opłacalność Diesla przy tych cenach się nie z

No to przykład porównania równiez aut różnych marek. Alfa Romeo 166 z silnikiem 2.5 V6 automat i audi A6 2.5 TDI automat Alfa srednio 15-18, Audi srednio 8-10. z doświadczenia :) -- If everything seems under control, you're just not going fast enough

Re: Audi Q3 | Pierwsza jazda

@hansman wchodze na stronę mitsubishi i jest tam cena od 84 490 (bez upustu byłoby 87 990) za 1.8 DID MIVEC (2WD) 6 MT (150KM) więc porównuje ją do AUDI Q3 2.0 TDI 140 z napędem na przednie koła !!! - w cenie od 123 500. Oba auta maja naped na 1 oś Oba mają podobnie słabe wyposażenie - bez

Re: Ceny opcji w Audi A4 1.9 TDI Quattro

To co nie dziwi was,że w samochodzie za 130 tyś dopłacić trzeba nawet za podstawowego kaseciaka i to aż 2650 zł,trzeci pas trzypunktowy czy trzeci zagłówek z tyłu? pozdrawiam

Re: Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Ceny wysokie, bo jak na razie tylko lepsze silniki w ofercie. Nie ma np. 2.0 TDI.

Re: AUDI A3 2.0TDI(03r) czy BMW 3 Compact 2.0 td(

Dzięki Panowie. W opiniach póki co REMIS. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze zabierze głos w tej sprawie. Może ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi modelami, które szczególnie utkwiły w pamięci, zarówno pozytywne jak i negatywne. Będę wdzięczny za każdą informację, każde doświadczenie. A może jakaś

Re: Skoda Octavia 1,9TDI

Gość portalu: darekk napisał(a): > > Oktawia jest na płycie Audi A3. > > czyli plycie Golfa. > i Bory > i Toledo > i Leona > > = wielkosc wnetrza na poziomie mniejszych kompaktow poprzedniej generacji > > ale silnik wart polecenia Ale Audi

Re: Seat Exeo ST 2.0 TDI | Za kierownicą

Przesadzacie, że chcielibyście Exeo za 60tyś. Przecież to cena samochodu kompaktowego! Ja za swoją Mazda 3 2.0 dałem 80tyś! A przecież Exeo to samochód o klase większy. W tej chwili za podstawową wersję TDI 143KM trzeba zapłacić 88tyś i jest to cena adekwatna do klasy i wielkości samochodu ale nie

Re: Audi A1 od 66 950 zł

Znajomy kupil kiedys a2 w salonie za 100k pln, wszyscy mowilismy ze go popier***, a tu okazalo sie ze przejechal narazie 400 k km i spala mu mniej niz 4l( 1.4 tdi). Jesli to auto zachowalo jakosc a2 to oplaca sie go kupic mimo ceny, dla mnie przegieciem jest natomiast brak klimy w standardzie, co

Re: co wybrac: Audi A4 czy VW Passat 1.8 T ?

Ja bym bral Passata. Technologia praktycznie ta sama, silnik ten sam, a cena zdecydowanie nizsza. Mozna w to miejsce wziac lepsze wyposazenie albo silnik 2,5 TDI :).

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8