audi a3 1.4 tfsi dsg

msob

Mistrzowie oszczędności

Mistrzowie oszczędności

Ranking najbardziej oszczędnych aut pokazuje, że nie zawsze najbardziej ekonomiczne znaczy najtańsze

TOP FIVE | Kompakty

W serii artykułów TOP FIVE będziemy wybierać najlepsze samochody poszczególnych klas, naszym zdaniem oczywiście. Pod każdym artykułem zamieszczamy sondaż, w którym możecie wyrazić własne opinie. Zaczynamy od najpopularniejszych w Polsce kompaktów

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

Moda na softtopy wraca. Volkswagen przeprosił się z miękkim składanym dachem i po latach przerwy prezentuje klasycznego Golfa Cabrio. Czy najtańsze auto w klasie okaże się najlepsze?

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

do 5% i kredyt 50/50. Więcej informacji: alfaromeo.pl Audi A1 : pakiet promocyjny Comfort (klimatyzacja manuala, alarm, podłokietnik i Audi Parking System) dla wersji Attraction oraz Ambition (1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI) w cenie promocyjnej 6 010 zł (taniej o 1 390 zł) A3: pakiet promocyjny

Re: Audi A1 1.4 TFSI - mały mocarz

dokładnie rufin@ Różnica między Scirocco 1,6 TSI 160konną ze skrzynią 7 DSG a Sharkiem z tym samym motorem to różnica rzędu 5 tys i nie ma szans na przekroczenie 100tys, a wyposażenie standardowe Sharka jest praktycznie Full, do pełni brakuje mu tylko DCC, i tempomatu które są za dopłatą,

Re: Mocniejszy 2,0TFSI w Audi A4.

Moment imponujący, szczególnie z 7-biegową skrzynią S-Tronic, czyli DSG dla silników montowanych wzdłużnie, osiągi i jazda będą zapewne rewelacyjne, tyle że w sumie cena tej wersji pewnie będzie dość zbliżona do 3,0 TDI czy 3,2 FSI...

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

Sport Auto & Auto Motor Und Sport Slalom 18m: 68.2 km/h - Audi TT 2.0 TFSI 66.8 km/h - Audi TT 3.2 quattro, 250 PS 63.3 km/h - Audi TT 3.2 DSG MK1 61.4 km/h - Alfa Rome Brera 3.2 V6 Q4 68.2 km/h - BMW Z4 3.0 CS 68.1 km/h - BMW Z4M Coupe

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

masz racje, że seryjnie, ale tylko razem ze skrzynia 6 manualną, bo z dsg jest tylko napęd na przednia oś ( tak przynajmniej wynika z broszury na stronie audi: "Kto chce być szybki, potrzebuje mocnego silnika. Kto chce utrzymać przewagę, potrzebuje silnika mądrze gospodarującego swą energią

Re: Audi A1 od 66 950 zł

dobre sa te silniki i ile daja frajdy z jazdy przy niskim spalaniu. Szczegolnie wersja 1.4 ze skrzynia DSG w A1 to super polaczenie - i zadne Clio nie jest tu godne porownania, nawet jesli ma nieco lepsze osiagi.

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

mobile5 napisał: > Sport Auto & Auto Motor Und Sport > Slalom 18m: > 68.2 km/h - Audi TT 2.0 TFSI > 66.8 km/h - Audi TT 3.2 quattro, 250 PS > 63.3 km/h - Audi TT 3.2 DSG MK1 > 61.4 km/h - Alfa Rome Brera 3.2 V6 Q4 > 68.2 km/h - BMW Z4 3.0 CS > 68.1 km

Re: Które auta palą najmniej?

VW Passat 1.4 TSI BlueMotion Trendline DSG 7b (28 625; 90 (122); 7,1/5,1/5,8; 610)Audi A6 2.0 TFSI (34 950; 125 (170); 10,2/5,9/7,5; 746) (???) Ciekawe skąd te dane? Pewnie z katalogów producenta. Posiadam Passata 2.0 TFSI i te auto w mieście pali 14-15 l/100 (!!!) a na trasie nie da się zejść

Re: Dałnsajzing ale fajny

Ostatnio miałem do dyspozycji Audi Q2 1,5 150 KM dsg7. Auto skonfigurowane na ponad 160 000 zł. Silnik tak dziwnie pracował, że na początku myślałem, ze to 3-cyl 1,0 115 KM - musiałem zajrzeć pod maske i policzyć cylindry bo nie dostałem dowodu rej. do auta. 1,4 TFSI przy tym 1,5 TFSI brzmi o niebo

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

. Tak samo jak 1.4 TSI 140 PS jest lepszy od 2.0 FSI (0-100 to samo , pali o 1,15 litra mniej , przebieg mocy znacznie korzystniejszy, przeważnie można taniej ubezpieczyć a i bardziej skomplikowany silnik najpewniej generuje wyższe koszty serwisowe, z czego koncerny są bardzo zadowolone), tak samo ~3

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

> zne klimy, nawigacje etc. Myślałem np. o silniku, choćby ów hipotetyczny 3,0 TFSI nie musi koniecznie pojawić się w A4 teraz, może poczekać do liftingu (vide choćby brak w Europie BMW 535). To jednak wyłącznie domniemanie. > *** > > Moim zdaniem, podobne zjawisko nastąpiło, gdy

Re: miejski automatic dla faceta

mi tylko kilkudzesięciu koni mocy . A teraz brakuje ci tylko kilkudziesięciu tysięcy złotych. Takie mocne i naprawdę małe benzyniaki z wydajnym automatem to robi mini (cooper s) lub audi (tt, ewentualnie a1 z silnikiem 1,4 tfsi). A1 to nowość. W przypadku coopera s i audi tt 25k zł wystarczy na

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

foteli przednich i tylnych - odległość od siedziska tylnej kanapy do podsufitki - odległość od oparcia przedniego fotela do podpórki na stopę kierowcy, tzw. przegięcie - odległość od siedziska fotela kierowcy do podsufitki I mamy: - Audi A4 1.8 TFSI - 60 do 84 - 93 - 94 do 116 - 100

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

tylko bmw serii 1 z 2 litrowym motorem (kosztuje o 200 tys), od A3 z 2TFSI i DSG civ jest wyraźnie lepszy. Mazda 3 nawet się nie zbliża do tego poziomu. za 105-115 tys macie auto wielkości prawie passata czy oktawi, z absolutnie wszystkimi elektronicznymi bajerami na pokładzie. Adaptacyjny tempomat

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

nieodróżnialną - deformacji bocznej strefy zgniotu auta są nieodróżnialne Podsumowując w kolejności malejącej: - nowe A4 Avant quattro "z placu", optymalnie 1.8 TFSI (czystsze, najpewniej tańsze w utrzymaniu) - Passat TDI 170 DSG lub 1.8T Tiptronic - Legacy - reszta

Re: Użyczyli wam testowego samochodu do jazdy pró

Dzięki za odpowiedzi . Salon VW w Warszawie na Połczyńskiej Auto Viva : Zostałem obsłużony bardzo profesjonalnie i z jazdą próbną nie było problemów . Jeździłem nowym Passatem 2.0 TDi ,nowym Golfem V 2.0 TDi z DSG i nawet Audi A4 2.0 TFSI . Minusem był krótki odcinek testu . Ogólnie Golf

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

zaklepany i wyjdzie w 2009 > miałby pomóc go z niej ściągnąć. Powiedziałbym, że owszem, jeśli miałby AWD. Ale jak patrzyłem na udział quattro w ogłoszeniach używanych Audi na takim mobile.de, to dla A4 i A6 od 1998 po dziś wynosi on dokładnie 1/4. Więc i bez quattro taki Seat by zadziałał

Re: Lista cen Opla Insigni

supersilniki 1.6 niedoładowane są tuziny chętnych. Intuicja nakazywałaby jednak zaczynać sprzedaż 1.6 turbo tak szybko jak się da. VW nie każe ludziom czekać na 1.4 TSI. > Ano prawda, tak się przejąłem tym porównywaniem z Audi, że umknęło > mi jakoś Mondeo. Biada wam, przewodnicy ślepi, którzy