audi a3 1.4 tfsi wtrysk

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Audi A3 III - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Audi A3 III - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Poza rozchwytywanym Audi A3 ciekawą propozycją wydaje się oryginalne Volvo V40.

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Początek wiosny to czas, w którym wielu kierowców decyduje się na zakup samochodu. Dlatego przygotowaliśmy dla was zestawienie, w którym znajdziecie najpopularniejsze używane auta nad Wisłą i ich wersje, których trzeba się wystrzegać.

Zobacz wideo

Salon Paryż 2012 | Audi A3 Sportback

Salon Paryż 2012 | Audi A3 Sportback

poprzednia generacja Sportbacka. Po złożeniu tylnej kanapy do dyspozycji mamy 1220 litrów przestrzeni bagażowej. Audi A3 Sportback jest lżejszy od poprzednika i to nawet o 90 kg (w zależności od wersji). To przekłada się na lepsze osiągi i niższe spalanie. W wersji 1.4 TFSI masa własna wynosi 1205 kg. Skoro

Genewa 2010 | Audi A1 - karty na stół

Genewa 2010 | Audi A1 - karty na stół

benzynową - 1.2 TFSI, rozwijającą moc 85 KM oraz 160 Nm maksymalnego momentu. Mniejszy z turbodoładowanych benzynowców zużyje średnio 5,1 l/100 km. Najbardziej żwawe w całej stawce będzie 122-konne 1.4 TFSI o mocy 122 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 200 Nm, dostępnym w zakresie od 1500 do 4000

Małe (i oszczędne) jest piękne

Małe (i oszczędne) jest piękne

Mito 1.4 TB 1368 155 8,1 215 6,5 73 900 Audi A3 1.4 TFSI 1390 125 9,4 203 6,0 89 440 Citroën C5 1.6 HDI 1560 110 13,4 191 5,7 84 800 Fiat Bravo 1.4 T-Jet 1368 150 8,5 212 7,1 59 990 Fiat Linea 1.4 T-Jet 1368 120 9,2

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

to już 123 990 zł (po upuście 114 tys. zł), ale nawet tutaj musimy dopłacić za biksenony, podgrzewane przednie fotele z elektryczną regulacją czy audio BOSE. Sporo? Okazuje się, że konkurencja wymaga jeszcze grubszego portfela. Podstawowe Audi A3 Sportback 2.0 TFSI (200 KM) z dopracowaną skrzynią S

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

2.0 TFSI. a 1.8 nie ma wtrysku bezpośredniego, więc jest to 1.8 T - po prostu -- I do not feed the trolls.

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

pindoll napisał: > 2.0 TFSI. a 1.8 nie ma wtrysku bezpośredniego, więc jest to 1.8 T - po prostu > Jest nowy silnik 1.8TFSI ale o iel wiem o wsedl dopiero niedawno i chyba w 2006 jeszcze nie byl montowany

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

Bobek Exeo to będzie pewnie tańsza alternatywa dla A4 ale ja w Seacie i tak wole Leona jeśli się zastanawiasz to sobie obejrzyj teraz masz przecenioną wersje z silnikiem 1,8 TSI to niby nie 2,0 TFSI ale wtrysk z turbina dla mnie jest wystarczający i cenowo wyjdzie lepiej niż jeśli bedziesz czekał

Re: ja bym sie o Niemców nie martwił

najnowszym osiągnięciem VW jest TFSI - bezpśredni wtrysk połączony z turbo, 1,4litra 170 koni i średnio 7,1 litra benzyny95 na 100km(w Audi A3), a najnowszy ich TDI to 105 koni i ŚREDNIO 4,5 litra(poza miastem poniżej 4) i 120 g CO2 na km, a norma UE od 2012 to będzie 130 gramów. Pokaż mi

Re: koszt istalacji lpg do Audi a4

To jest silnik w wtryskiem bezposrednim 2.0TFSI wiec sprawa nie jest taka prosta.ny. Wynika to z zastosowania wtryskiwaczy umieszczonych w komorze spalania.Wtryskiwacze sa chlodzone przeplywajacym paliwem .System LPG musi wiec co chwile przerywac prace na gazie i przelaczac na paliwo

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

. Nowy silnik 2.0 TFSI łączy w sobie obie te zalety – doskonale sprawdza się na drodze i zużywa mniej paliwa. Technologia FSI® opiera się na sprawdzonej w sportach samochodowych technice wtrysku bezpośredniego. Z każdej kropli paliwa uzyskuje się maksimum energii, zmniejszając poziom

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

. 6,1% więcej. Z kolei dla Audi A4 2.0T dodanie quattro zwiększa zużycie o 12% . Przymijmy więc umownie 10%-owy wzrost zużycia. Po doliczeniu tego do wyniku BMW: BMW 535i twinturbo: 5,5 sec 0-96,6 km/h 11,5 l/100 km Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sec 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Pójdźmy dalej, dodając do

Re: A4 po dwch (prawie) tygodniach

. Zwiekszenie elastycznosci ma umozliwic uzycie dluzszych przelozen i summa summarum rezultowac obnizeniem normowego zuzycia paliwa o ponad litr. Koniec cytatu. > Czy > przypadkiem to TFSI to nie jest to samo co w silniku 1.4 VW? To jest TSI-Twincharger. A TFSI wg. dotychczasowej

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8