audi a3 2004 common rail

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Początek wiosny to czas, w którym wielu kierowców decyduje się na zakup samochodu. Dlatego przygotowaliśmy dla was zestawienie, w którym znajdziecie najpopularniejsze używane auta nad Wisłą i ich wersje, których trzeba się wystrzegać.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. 2.5 V6 TDI Samochody: Audi A4, A6, A8, Skoda Superb I; Volkswagen Passat

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

nadwozia. Nie zabrakło również podobieństw technicznych. Najważniejszym były benzynowe silniki z układem dwóch świec zapłonowych w każdym cylindrze i systemem zmiennych faz rozrządu oraz wysokoprężne jednostki napędowe JTD z nowoczesnym układem zasilania typu common rail. Alfa Romeo 147 to samochód, w

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: od 2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Fot. Volkswagen Mobil 1 Peak Life 5W50 4L

Re: Najmocniejszy 8-cylindrowy diesel w Audi

przełączające się i kompaktowe piezowtryskiwacze typu Inline Injector. Dzięki temu silniki Diesla stały się jeszcze bardziej wydajne i ciche, a przy tym oszczędne i ekologiczne. Po raz pierwszy zastosowano Common Rail trzeciej generacji w Audi A8 z nowym silnikiem Diesla o pojemności 3,0 l. Silnik ten już

Audi A6 3,0 TDi / 2,0 TDi

. (Markteinführung 2. Jahreshälfte 2004)" Więcej: www.autosieger.de/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=435 Co ja widzę??? Common rail w TDi??? "A łyżka

Re: Czystosc spalin - 3,0 TDi

Cytat: >> "Złota kropla oleju" 18.06.2004 15:15 (aktualizacja 21:05) Wyjątkowo oszczędny, wyjątkowo czysty: Automobilclub "Kraftfahrer - Schutz" przyznał firmom Audi i Bosch nagrodę "Goldener Öltropfen" za najnowszą generację wtrysku Common-Rail dla silników wysokoprężnych z

Zobacz jakim samochodem jeździ twoj mechanik

częściach. Te słynne koła dwumasowe i np. pompy paliwa w dieslowskich układach common rail mogłyby być trwalsze ale wtedy po pierwsze nowe auto byłoby droższe a po drugie firma nie miała by szansy na zarobek na serwisie i po trzecie auto zbyt długo jeździłoby bezawaryjnie i klient nie byłby skłonny kupić

Re: czystosc spalin w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych -

2050 barów, w przypadku promieniowej pompy rozdzielaczowej VP 44 ciśnienie we wtryskiwaczu wynosi ok. 2000 barów. Produkowany obecnie seryjnie system Common Rail osiąga ciśnienie rzędu 1600 barów. Kolejna generacja tego systemu, przewidziana do produkcji seryjnej w 2004 roku osiągnie ciśnienie