audi a3 asystent hamowania

sprawdź też:

asystent

redakcja

Ile kosztuje najładniejszy kompaktowy sedan na rynku? Sprawdziliśmy rabaty na A3 Limousine

Ile kosztuje najładniejszy kompaktowy sedan na rynku? Sprawdziliśmy rabaty na A3 Limousine

Czterodrzwiowa wersja A3 łączy w sobie elegancję ze sportem. Jest dostępna z szeregiem dynamicznych silników i w rozmaitych konfiguracjach. Początek roku to także szansa na skorzystanie z dużych rabatów.

Audi A3 2.0 TDI Limousine | Pierwsza jazda | Techniczna aktualizacja

Audi wprowadza do słownika nowy termin - "techniczna aktualizacja". Facelifting odchodzi do lamusa. Pierwszym modelem poddanym takiej aktualizacji jest Audi A3

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Poza rozchwytywanym Audi A3 ciekawą propozycją wydaje się oryginalne Volvo V40.

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XI | Bezpieczeństwo

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XI | Bezpieczeństwo

: funkcja awaryjnego hamowania (Front Assistant), asystent pasa ruchu (Lane Assist), hamulec antykolizyjny (Multicollision Brake), aktywna funkcja ochrony kierowcy i pasażera z przodu (Crew Protect Assistant) czy funkcja wykrywania zmęczenia (Driver Activity Assistant). Opis wszystkich systemów znajdziecie

Test Skoda Octavia 2.0 TDI 4x4 Laurin&Klement. Samochód rozsądnych marzeń

Test Skoda Octavia 2.0 TDI 4x4 Laurin&Klement. Samochód rozsądnych marzeń

wspierają nas oczywiście asystenci. Cała masa asystentów. To choćby adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości, system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem, rozpoznawanie znaków, system utrzymania pasa ruchu, funkcja wykrywania zmęczenia kierowcy, system automatycznych

Pierwszy kontakt z nowym Mercedesem Klasy A - mocny podmuch z dwóch stron

Pierwszy kontakt z nowym Mercedesem Klasy A - mocny podmuch z dwóch stron

sprawdzić, czy Klasa A sprosta wysokim wymaganiom, jakie sama sobie postawiła. Po pierwszym kontakcie mogę tylko stwierdzić, że zapowiada się znakomity kompakt. Audi A3 i BMW serii 1 muszą szybko odrobić lekcje.

Audi Q5 wrażenia

krótki zakres obrotów, brakuje mu tchu. Skrzynia to maskuje, ale nieudolnie. Diesel (mały) w aucie tej klasy jest do dupy... -A spalanie przekracza 11 litrów. Na autostradzie 13 Masakra.. Zbiornik 65 litrów nie starcza na 500 km... -Asystent pasa ruchu. Nie da się z nim jechać. Szarpie. Przełączyłem

Re: No to sie emocjonujmy!!!!

No widzisz mam takie systemy w Audi (są w standardzie): - ostrzeżenie o zmęczeniu- - system monitoruje zachowanie kierowy i jak jest nietypowe proponuje przerwę komunikatem na wyświetlaczu i sygnałem dźwiękowym - Audi pre sense - system z kamerą w szybie, który w razie niereagowania na hamujący

Megatest - Škoda Superb 1.8 T Elegance

fortecy: www.euro-ncap.com/details.php3?id=car_150_2003 Owszem, z jednej strony skraca drogę hamowania - wspomaga niezdecydowanych kierowców, którzy hamują w ostatniej chwili, Asystent hamowania został

Kolo plota

, co dalo by mi mozliwosc pelniejszego precyzowania pytan i odpowiedzi. Ale niech tam... > A do Ciebie "Kierowiec" już cos wyżej napisałem - zacytowałem Ci tekst z > książki S. Zasady na którą się powołujesz - i jest tam opisany sposób > najskuteczniejszego hamowania - oczywiście BEZ