audi a3 wymiana rozrządu okres

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Które benzynowe silniki są godne polecenia

Wielu kierowców poszukuje sprawdzonych, bezproblemowych jednostek napędowych słynących z wysokiej niezawodności. Długoletnią i bezawaryjną eksploatację zapewniają wolnossące silniki benzynowe, których już praktycznie nie spotkamy w ofercie producentów na europejskim rynku. Warto zatem przyjrzeć się stosunkowo młodym autom z rynku wtórnego. Wybraliśmy dla Was 8 interesujących propozycji.

Poważne usterki w modelach, których nie należy już się bać

Wystarczy kilka lat rynkowej obecności danego modelu, by użytkownicy przekonali się o jego wartości serwisowej. Zdarzają się modele, w których usterki występują lawinowo i rujnują domowy budżet. To zostawia poważną rysę nie tylko na wizerunku konkretnej wersji, lecz również koncernu. By zatrzeć tę plamę, producenci organizują akcje naprawcze, a także poprawiają kosztowne dla kierowców niedociągnięcia. Które awarie udało się wymazać z niechlubnej klasyfikacji?

Zobacz wideo

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

bezpieczeństwa, ale na tylnych siedzeniach, powtórzyły się w egzemplarzach ze stycznia 1998 r. Audi A3, które zjechały z taśmy między grudniem 1997 r. a czerwcem 1998 r., wykazywały możliwość blokowania potencjometru pedału gazu, a w tych z produkcji w okresie styczeń-grudzień 1998 r. poprawiano pirotechniczne

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

granicznego przebiegu dla pasków zębatych w napędzie rozrządu. Doświadczeni użytkownicy tego modelu oraz warsztaty sugerują wymianę paska co 120 tys. km lub po sześciu latach. W silnikach Diesla w zależności od wersji powinno się go wymienić po 60 lub 90 tys. km, albo po sześciu latach. W turbodieslach 2.5 V6

Re: PorOwnanie BMW,Audi i Jaguara

,5 TDI V6 180KM `99-02 od 7-14l/100km droga eksploatacja i jeździ trochę lepiej, awarie skrzyń tipronic i osprzętu silnika, paski - mniej niż wyżej, ale sporo zamienników 3,3 TDI V8 224KM `99-02 od 8-15l/100km droga eksploatacja ale jeździ zajefajnie, koszmarny koszt wymiany rozrządu i mało

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

, że dali tego diesla do 3,0 CRD. O mniejszych Chryslerach ni > e ma co wspominać, wszak jeszcze chyba za czasów Daimler Chryslera trzeba było > je wyposażać w silniki diesla VW, jakby zrobienie wersji do montażu poprzeczneg > o jednostek C-klasse to było nie wiadomo jakie wyzwanie (a

Wklejam za AKP

Zaznaczę, że podanie zużycie paliwa nie dotyczy okresu, kiedy się nimi wyżywałem, bo wtedy w mieście palił np. ten A8 4.2 i 30 l/ 100 km przez pierwsze 2 miesiące, a na trasie to i 18 l/100km bywało, bo piłowałem go na tiptroniku. Jako ciekawostkę podam, że w Kielcach na torze na dystansie

Re: Jakość Mercedesa mitem

więcej takich przypadków. Czyżby jakość samochodów malała zamiast rosnąć? To jedna strona medalu. Stereotypy zupełnie tracą sens w wypadku nowych pojazdów. Dokładnie wszyscy producenci miewają wpadki. W nissanach rdzewieje tylna klapa, w alfach "pada" zmieniacz faz rozrządu. Audi TT lubiło