audi a4 1.4 tdi spalanie

Michał Dek

Audi A5 | Pierwsza jazda | Udany remake

Audi A5 | Pierwsza jazda | Udany remake

Po dziewięciu latach Audi A5 doczekało się zupełnie nowej generacji. Niemieckie coupe jest teraz lżejsze, mocniejsze i bardziej zaawansowane technologicznie. Niemcy podkreślają na każdym kroku, że to zwieńczenie wspaniałej, sportowej historii marki

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

Audi postanowiło połączyć dwie teoretycznie sprzeczne koncepcje - sportowe doznania z jazdy oraz funkcjonalność

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie [x]

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu czy koła dwumasowego. Złą sławą okryła się także 2.5-litrowa V-szóstka TDI . Montowany m.in. w Audi (A4, A6 i A8), Passacie i Superbie silnik zachwycał osiągami i niskim spalaniem, ale szybko okazało się, że generuje sporo kosztownych

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

turbodiesla Volkswagena 1.9 TDI. Polecamy tę jednostkę w Passacie, w Audi A4, a także w Skodzie Octavii. Wybraliśmy przystępną cenowo pierwszą generację najpopularniejszego auta w Polsce. W przypadku Octavii możemy trafić na bardzo dobre auto za niewielkie pieniądze. Z drugiej strony, wiele egzemplarzy na

Skoda Superb Combi | Ceny w Polsce | Szafa w dobrej cenie

Skoda Superb Combi | Ceny w Polsce | Szafa w dobrej cenie

silników będzie dokładnie taka, jak w wersji liftback. Klient będzie miał do wyboru pięć silników benzynowych i trzy diesle. Podstawową jednostką wysokoprężną w Superbie jest 1.6 TDI o mocy 120 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Występuje ona w wersji Green Line, która obiecuje spalanie na

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

benzyniak 1.6 MPI o mocy 75 KM, półkę wyżej znalazł się większy 1.8 20V o mocy 125 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przygotowano lubianego turbodiesla 1.9 TDI o mocy 90 KM. Z tym silnikiem Skoda Octavia spalała tylko 5,1 litra oleju napędowego na 100 km. Z biegiem lat gama silnikowa pierwszej

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

premium.Kompendium Dane techniczne Audi A1 1.2 TFSI Audi A1 1.4 TFSI Audi A1 1.6 TDI 105 Silnik R4, benzynowy turbo R4, benzynowy turbo R4, turbodiesel CR Pojemność skokowa cm3 1197 1390 1598 Moc maksymalna KM 86 / 4800 122 / 5000 105 / 4400 Maks. moment obrotowy Nm 160 / 1500-3500 200 / 1500-4000 250

Nowy Volkswagen Passat | Prezentacja modelu

Nowy Volkswagen Passat | Prezentacja modelu

Volkswagena Passata i Audi - już nie 80, ale A4. Obydwa modele dzieliły platformę ze wzdłużnie ułożonym silnikiem. Passat B5 mógł się jednak pochwalić dłuższym o 9 cm rozstawem osi, równym aż 270 cm. fot. Volkswagen | Volkswagen Passat B5 Powrót do montowanych poprzecznie silników w przypadku Passata

nie do końca się rozumiemy

.9 tdi? To są auta popularne i jak na swoją cenę bezawaryjne - z pewnością trudno by było o nich coś złego napisać. Polo i A2 Sorry ale nie rozśmieszaj mnie testowaniem gołego POLO z najsłabszym silnikiem. Dostał negatywy za mierne własności drogowe... Dlaczego nie Polówka z minimum 1.4? A2 nie będę

Rzeczywiste zużycie paliwa według AutoBilda

paliwa AUDI A3 SPORTBACK 2.0 TDI _ 5,5 ___ 6,8 ___ 23,6 ____ Diesel AUDI A4 2.0 TFSI __________ 7,1 ___ 8,1 ___ 14,1 ____ Super Plus AUDI A4 2.0 TDI ___________ 5,8 ___ 6,5 ___ 12,0 ____ Diesel AUDI S5 4,2 FSI ___________ 12,4 __ 13,7 __ 10,5 ____ Super Plus AUDI A5 3,0 TDI ___________ 7,2 ___ 8

Re: Czy diesel się opłaca?

oplaca sie po 10.000km/rok. Audi A4 2.0 A4 2.0 TDI (DPF) Diesel oplaca sie po 15.000km/rok. Opel Vectra 1.6 Vectra 1.9 CDTI (DPF) Diesel oplaca sie po 30.000km/rok. ALE np.: Opel Vectra 2.2 direct (114kW) Opel Vectra 1.9 CDTI (DPF) (110kW) Diesel oplaca sie po 10.000km/rok. Honda FR-V 2.0i Comfort

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

. Nowa 7 waży tyle samo co rywale z V8, a jest albo tak samo albo nieco szybsza i pali litr mniej. I tak jest już prawie na całej linii doładowany vs N/A. 1.2 TCe jest lepsze od 1.6, 1.4 TSI/T-Jet jest lepsze niż 2.0, 2.0T jest lepsze niż 3.2 (dlatego Edmunds wybrał nowe A4 2.0T a nie 3.2 do testu