audi a4 1.8 tsi test

msob

Mistrzowie oszczędności

Mistrzowie oszczędności

Ranking najbardziej oszczędnych aut pokazuje, że nie zawsze najbardziej ekonomiczne znaczy najtańsze

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Lubiana i chętnie kupowana w Polsce Skoda Octavia kończy właśnie 20 lat. Sprawdzamy jak kompakt Czechów zmieniał się na przestrzeni trzech generacji i czym zdobył serca kierowców na całym świecie

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

Oto pierwsze Audi, które kupicie w salonie Seata. Nie każdy przełknie jednak odgrzewany kotlet. Czy poza sprawdzoną technologią przypudrowanej A-czwórce wystarczy silnych stron, żeby konkurować z innymi "średniakami"?

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

120 900 zł (wcześniej 133 100 zł); - XC60 (wersja D3) od 127 700 zł (wcześniej 139 900 zł); - XC70 (wersja D3) od 141 100 zł (wcześniej 153 300 zł). Więcej: volvocars.com Marcin Sobolewski Unikatowy Nissan 300ZX Spyder - WIĘCEJ Qashqaiem w daleką podróż - TEST WIDEO Audi

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

dwusprzęgłowej nie wspominając). Najtańsza wersja Outbacka to wydatek ok. 147 tys. zł. Za 167 tys. można kupić Audi A4 Allroad z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 177 KM. Audi wprowadza nas jednak w segment premium.Zastanawiacie się, czy inżynierowie z Wolfsburga wstydzą się może nowej odmiany Passata? Nic

Testy używanych samochodów na YouTube

Witajcie, Zacząłem robić filmy z testami używanych samochodów i publikować filmy na YouTube. Jest już BMW 330d E46 z 2003r, Jeep Cherokee 4.0 XJ z 2000 i Ford Fiesta Sport MK7 z 2008. Wkrótce pojawi się Scirocco 2.0 TSI, Audi A8, Toyota Prius i Alfa 159. Wszystkie testy znajdziecie tutaj

Re: Volkswagen Scirocco - test

Honda Civic Type-R ma 193 Nm przy 5.600 min?1, ten Scirocco ma 280 Nm przy 1700-5000 obr./min. VW tez moglby zbudowac taki silnik jak Honda (ma zreszta juz wysokoobrotowe silniki np. w Audi RS4), ale po co? Ten silnik 2.0 TSI mozna wbudowac do Audi A6 (170KM), do Golfa GTI (230KM), do nowego Golfa

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

www.autobild.de/artikel/test-audi-a4-1.8-tfsi_vw-passat-1.8-tsi_527922.html -- sniperslaststand.blogspot.com

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

Re: VW nagrodzony za swoje reklamy

www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/2-audi-a6-2-5-tdi-silniki-historia-i-awaryjnosc-ktory-wybrac.html jednak przeszli samych siebie z nowymi silnikami 1.4 TSI ktore najczesciej sa do wymiany przed przejechaniem 30.000 km

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: Volkswagen wyprzedził BMW

www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami audi www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/2-audi-a6-2-5-tdi-silniki-historia-i-awaryjnosc-ktory-wybrac.html

Przewaga dzięki technice.

test porównawczy civica 1,4 type s, z silnikiem i-VTEC, z audi a3 1,2 TSI. Obydwa z manualami. Audi rozłożyło civica kompletnie pod względem elastyczności rozumianej jako zdolność przyśpieszania na ostatnich biegach. 4,6 sek. różncy na 4 biegu (60-100), honda prawie o połowę dłużej! 7,9 sek

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

benzynowe po prostu pozwalają uciąć trochę spalanie niczego nie tracąc na mocy i elastyczności. Nowa 7 waży tyle samo co rywale z V8, a jest albo tak samo albo nieco szybsza i pali litr mniej. I tak jest już prawie na całej linii doładowany vs N/A. 1.2 TCe jest lepsze od 1.6, 1.4 TSI/T-Jet jest lepsze

Re: Skoda Superb - test wideo

teraz potrzebował na prawdę dużego kombi i miał ok. 100-110tys. zł na samochód, to wybrałbym się właśnie do salonu Skody. W zależności od rocznych przebiegów celowałbym w wersję 1.8TSI (świetny silnik!!), albo 2.0TDI 140KM (niestety nie miałem jeszcze przyjemności). Jakby starczyło grosza, to

Re: Przewaga dzięki technice.

Vorsprung durch technik ? Nawet U2 to cytowało w którymś kawałku z Zooropy, w okresie fascynacji Niemcami po zjednoczeniu... W każdym razie: v-6 napisał: > > niedawno był w AŚ test porównawczy civica 1,4 type s, z silnikiem i-VTEC, z audi a3 1,2 >TSI. Obydwa z manualami

kup. Audi A3 jest pozbawione jakiegokolwiek sensu

zweryfikowania. I tak mamy nadwozia 5d, 1.4 TSI 125 KM, 6 biegów ręcznie, 6 poduch, 3x eletronika do jazdy (ale bez ESP), elektryka lusterek, lamp, szybx4, centralny, immobilizer, termometr, isofix, składane oparcia, regulacja fotela na wys. i kierownicyx2. Żadnych: ESP, klimy, radia, nawigacji, skór

nie do końca się rozumiemy

jeszcze zjebanie diesla za to, że powyżej 4000 obrotów traci moc i ciąg..:-))). O czym to świadczy - albo o stronniczości, albo o dyletanctwie młodych testerów, albo o sponsoringu... Testy Dlaczego w tym zestawieniu nie ma 320d, A4 2.0 tdi lub Octavii 2.0 TDI lub chociażby Focusa 2.0 TDCI lub Fabię 1

opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną w EU

." www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm?id=369 Tego Pana Niemcy nie kupili i proszę, jakie ciekawe rzeczy można przeczytać. I mimo tych i innych przewag skończył za Audi A3. Czyli poprzednim Golfem z 30% dopłatą za nic. I za BMW 1, z nieużywalnymi tylnymi siedzeniami. Żałosne. Naturalnie master test przeprowadzony został zaraz po

Re: Juz widze jak w Mercedesie w pospiechu projek

dowodzić, że sumarycznie będzie lepszy od BMW 5, bo również bardzo dobrze jeździ? (o czym nie wszyscy wiedzą, Volvo S80 V8 z zawieszeniem od Mondeo jeździ slalomy i płyty poślizgowe do takich samych prędkości jak ośmiocylindrowe BMW 5 i Audi A6 quattro) Al ma rację. Liczy się prestiż, którego Skoda po