audi a4 obsługa kokpitu

redakcja

Audi otwiera internetowy salon. Przejrzeliśmy najlepsze oferty na limuzyny

Audi otwiera internetowy salon. Przejrzeliśmy najlepsze oferty na limuzyny

Wszystkie modele w jednym miejscu. Audi otworzyło wirtualny salon, gdzie znajdziemy auta z metką premium dostępne od ręki. Wśród nich A4 i A6 z nowymi cennikami. Prześwietlamy ofertę niemieckiego producenta - czy warto postawić na premium w wyprzedaży rocznika?

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI - niech oznaczenia Cię nie zmylą

Najnowsze danie w repertuarze Audi garściami czerpie wzorce z poprzednich generacji. Stylizacją nieznacznie różni się od poprzednika, ale skrywa najnowocześniejszą technologię sprzężoną z dynamicznymi i jednocześnie stosunkowo oszczędnymi jednostkami napędowymi. Co się kryje pod maską wersji 50 TDI?

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

Do naszego garażu zawitało Audi A4 Allroad. Na jego przykładzie sprawdzimy, czy uterenowione kombi może być alternatywą dla niezwykle popularnych SUV-ów i crossoverów?

Zobacz wideo

Audi A4 Limousine Ultra 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Rewolucji nie będzie

Audi A4 Limousine Ultra 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Rewolucji nie będzie

jest bardzo zachowawcza. W porównaniu z poprzednim modelem nowe Audi A4 nieco urosło (jest dłuższe o 2,5 cm i szersze o 1,6 cm), ale masa własna może być niższa nawet o 120 kg - w zależności od silnika. Audi szczyci się również niezwykle dopracowaną aerodynamiką. Mimo klasycznego wyglądu współczynnik

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium

zawieszenia. Niemniej, należy uważać podczas podjeżdżania pod krawężniki i forsowania zapadniętych studzienek. Łatwo wtedy uszkodzić opony w rozmiarze 255/35 lub same felgi. Audi przekonuje też podczas pokonywania ostrych łuków. Zachowuje się w nich niewiele gorzej, niż wyraźnie mniejsze A4. Jest zwinne

Audi A5 Sportback 2.0 TDI | Test | Trudne zadanie

Audi A5 Sportback 2.0 TDI | Test | Trudne zadanie

silnik, wykonanie wnętrza, przyjemność prowadzenia, komfort jazdy, zestaw audio, system multimedialny z wirtualnym kokpitem i obsługą Apple CarPlay Hamulec Szukając emocji trzeba sięgnąć po mocniejszy silnik Audi A5 Sportback 2.0 TDI | Dane techniczne Silnik: diesel, R4 turbo, 1968 cm3Moc: 190 KM przy

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

prędkościomierzu po 7,3 s. Eksploatacja Alfy Romeo 159 3.2 V6 okupiona jest jednak ogromnymi kosztami wynikającymi z zużycia paliwa z łatwością przekraczającego 25 litrów na 100 km. 20 tysięcy złotych w zupełności wystarczy na zakup leciwego Audi A4 B5 wyposażonego w jedną z ciekawszych jednostek napędowych

Opel Insignia Grand Sport | Pierwsza jazda | Mocny gracz w klasie średniej

Opel Insignia Grand Sport | Pierwsza jazda | Mocny gracz w klasie średniej

przekonać do siebie nie tylko dotychczasowych właścicieli Insignii, ale też tych klientów, którzy do tej pory jeździli Passatami czy nawet przedstawicielami klasy premium. Tak. Opel wierzy w to, że dotychczasowi właściciele Audi A4 czy BMW serii 3 po szybkiej kalkulacji kosztów zajrzą do salonu niemieckiej

Jaguar XE 2.0 P 240 KM R-Sport | Test | Tylko nie mów do mnie kotku

Jaguar XE 2.0 P 240 KM R-Sport | Test | Tylko nie mów do mnie kotku

dla kierowcy. To jednak nie jedyny aspekt przy wyborze samochodu tego segmentu. XE nie będzie łatwo się przebić, ponieważ w kolejce do walki z Audi A4, BMW serii 3 czy Mercedesem Klasy C już wcześniej ustawili się rywale z Japonii - Infiniti Q50 oraz Lexus IS. Warto jednak zajrzeć do salonu Jaguara

Gwiazdy mijającego roku

Gwiazdy mijającego roku

wraz z wybranymi komentarzami redakcji przedstawia się następująco: BMW serii 3 Drogie sportowe sedany! Jesteście wspaniałe i spędzamy z wami wiele czasu. Nigdy nie zapomnimy pierwszego pomruku z wydechu Infiniti G37 i luksusowej atmosfery, która panuje we wnętrzu Audi A4. Niestety, nie możemy być

BMW 330d - test | Powrót syna marnotrawnego

Najsłabiej wypada wnętrze. W porównaniu z A4 wypada nietęgo. Audi jest nie tylko zdecydowanie obszerniejsze, ciekawiej zaprojektowane, ale również bardziej, hm, "beemkowe". Kiedy tylko BMW odeszło od otulających kierowcę kokpitów, Audi błyskawicznie wskoczyło na wolne miejsce. Choć wsiadając do

Saab 9-3 Cabrio

widocznośc do tyłu Konkurenci Audi A4 Cabrio 3.0V6, 220 KM, 219 tys. zł Sześc cylindrów i lepsze osiągi za porównywalna cenę. BMW 330Ci 3.0R, 231 KM, 203 tys. zł Najlepsze sześć cylindrów i wyraźnie lepsze osiagi za... wyraźnie niższą cenę CO PISZĄ INNI Brian Knight, Channel4 Kiepska widocznośc do tyłu, i

Audi A4 - 1998

Zamieniłem się na Audi A4 1.9 TDI (automat), 1998 rok. Jestem bardzo zadowolony. Posiada chyba full opcje tyle, że bez skóry. Przesiadłem się z passata - 1995. I troszke sie narazie gubie w obsłudze kokpitu :) . Chodzi mi głównie o klimatyzacje i komputerek. Jakby ktos mógłby mi troszke to

Re: Kia Soul | Za kierownicą

dostawcy i oczywiście własnych odczuć. Co do stylizacji kabiny, wydaje mi się, że dzisiaj nietrudno jest "zaszaleć" i trochę się wyróżnić. Kokpit Soula jest bardzo podobny do tego w Vendze, za czym idzie wygodna obsługa, jednak zabrakło mi w jego kształtach tego "czegoś", czegoś młodzieżowego (co u Juke'a