audi a6 2.7 tdi moment

Piotr Mokwiński

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

Zestawienie żarówek w Audi A4

Audi A4 to najpopularniejsze auto z importu. I trudno się temu dziwić, bo ogrom wersji silnikowych jest wręcz przytłaczający. Prezentujemy zestawienie żarówek w Audi A4 generacji B5, B6, B7 i B8.

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Nowe A6 to mniejsze A8. Nie ma w tym krzty przesady. Niemal identyczne aktywne zawieszenie, mocne silniki, wnętrze dopracowane w najdrobniejszych detalach i wszechobecna elektronika. Tak jak flagowa limuzyna Audi, mniejsza szóstka to jeden z bardziej ugadżetowionych samochodów naszych czasów. Zastanawiam się tylko, czy nie za bardzo

Zobacz wideo

Audi Allroad

kurs euro = 4,35 zł) Inne wersje silnikowe 2.7 - 250 KM, 350 Nm 4.2 - 300 KM, 380 Nm Dane techniczne Audi Allroad 2.5 TDI Quattro masa własna/ładowność: 1790 (1825)*/630 kg

Konfrontacje: Audi A6 Avant vs. Volvo V70

wskazuje lepszego. I wcale nie jest nim zimny Szwed. Audi A6 Avant 2.7 TDI, Volvo V70 D5 - kompendium Model Audi A6 Avant 2.7 TDI V70 D5 Silnik wysokoprężny V6, 2698

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

próbuje wyrwać się z segmentu D premium? Do wyższego, w którym bryluje A6, brakuje mu zaledwie 3,7 cm. Na szczęście liczy się jeszcze kufer. Choć większy od Mercedesa i BMW o kilkanaście litrów, temu z A6 ustępuje o 66 litrów. Na złość konkurencji Z zewnątrz Audi wygląda elegancko. Nie brak mu jednak

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

W Ingolstadt zacierają ręce. Zapowiada się kolejny tłusty rok. I to wcale nie z powodu nowego Golfa Varianta. Tylko w marcu na świecie Audi sprzedało ponad 100 tys. aut. A ma być jeszcze lepiej. Po sukcesie SUV-a Q7 i dobrej sprzedaży A3, A4 i A6 nadszedł czas na sportowe emocje. Ich zapowiedzią

Audi A7

Na bazie Touarega/Cayenne powstanie w końcu 2005r duży SUV Audi. Lżejszy i 15cm dłuższy od protoplastów. Wnętrze na bazie A8, pneumatyczne zawieszenie w standardzie, silniki na początek to 3.0TDI z A6 i nowym 4,2 V8 z bezpośrednim wtryskiem i 345KM. Dojdzie bazowy 3,6 V6 FSI z 280KM

Re: Audi A6 3.0 TDI

Ty głąbie, jedyne Audi, które widziałeś, to pełnoletnia zespawana z trzech innych 80 wujka ze wsi, hehe. Widziałeś wnętrze BMW 7? Tam klimatyzacja jest ustawiana nieopisanymi liczbowo pokrętłami. Czy to znaczy, że ma "ręczny klimatronik"? W A8 też są pokrętła. W drugim rzędzie też. I co ty na

Audi A6.Wspaniałe auto!!!

Nowe Audi A6 jest wyrazem nieustannego dążenia Audi do ustanawiania nowych standardów obowiązujących w samochodach wyższej klasy. Jeszcze bardziej sportowa i wyrazista sylwetka, elektronika na miarę XXI wieku, zachwycające swoimi parametrami silniki, nowoczesne podwozie oraz wyjątkowo sztywne

Re: Audi A6 (1994-2004)

Witam wszystkich, pomyślałem ze dodam moja opinie na temat audi. Jestem posiadaczem trzeciego Audi. Pierwsze było A4 kombi 1.9 tdi 110koni z 97r, niestety byłem jego posiadaczem raptem 3 mce, do momentu kiedy nie przyjechałem do Polski, musiałem się z nim pożegnać, tak zdecydowali Szczecinscy

Re: Audi A6 (1994-2004)

Witam wszystkich, pomyślałem ze dodam moja opinie na temat audi. Jestem posiadaczem trzeciego Audi. Pierwsze było A4 kombi 1.9 tdi 110koni z 97r, niestety byłem jego posiadaczem raptem 3 mce, do momentu kiedy nie przyjechałem do Polski, musiałem się z nim pożegnać, tak zdecydowali Szczecinscy

nowe audi rs6

nie brakuje - 850Nm!! koncern vag, korzysta z doswiadzczen firmy matki - śkoda, w ktorej wyczynowy nowe audi rs6+tdi rezygnuje z napedu quattro, ktory stanowil powazna bariere w przenoszniu poteznego momentu obrotowego. nowa koncepcja, to powrot do klasycznego, przedniego napedu stosowanego od

Audi Q7 V12 TDI - potwór z Ingolstadt.

czy tylko ja mam wrażenie że kolejny bardzo mocny samochód z elektronicznie ograniczonym momentem obrotowym?? ile to razy już się słyszało moment ograniczony, itp. w o wiele mniejszych silnikach... a tutaj gigantyczny turbo klekot i 1000 nm?? nie za mało to?? no wiadomo że sprzęgła, skrzynie

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca wiem

Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

Firma DigiTec podkrecila dizla Audi A8 4.0 TDI seryjne A8 4.0 TDI ma 275 KM i moment 650Nm Tuner (drei Jahre, 100000 km) po modyfikacji silnik osiaga teraz moment 221kW/300KM przy 4000 obr/min moment wynosi 800 Nm przy 1800 obr/min A8 mimo ze ma karoserie z Aluminium wazy badz co

AudiA5 Kupno - POMOCY.

Witajcie. Od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem A3 2008 1,9 TDI, z auta jestem strasznie zadowolony, żadnych problemów, awarii, bardzo fajny koszt eksploatacji. Nastąpił jednak moment gdzie chce się przesiąść do modelu A5. Pytanie jaki wybrać silnik benzyna/on, jaka pojemność ? Które

Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

Mercedes wprowadzil cos podobnego do Eklasy a Audi wklada nowy silnik do A8 moc 326 KM moment 650 Nm przy 1600 obr/min (w 420 CDI odpowiednio 730 przy 2200 obr) skrzynia 6 biegowy tiptronic naped oczywiscie quattro zawieszenie pneumatyczne filtr czastek stalych umozliwiajacy spelnienie

Re: Mocniejszy 2,0TFSI w Audi A4.

Moment imponujący, szczególnie z 7-biegową skrzynią S-Tronic, czyli DSG dla silników montowanych wzdłużnie, osiągi i jazda będą zapewne rewelacyjne, tyle że w sumie cena tej wersji pewnie będzie dość zbliżona do 3,0 TDI czy 3,2 FSI...

Co bys kupil: A3 TFSI 200 KM czy TDI 140KM ???

krotki sondaz. zauzmy ze kupujecie samochod Do kupienia nowe Audi A3 Sportback TB albo TD: 2.0 TFSI 200 KM - moment 280 Nm od 1800 do 5000 obr (wyprzedzanie jak w dieslu czyli np 80-120 na V szybsze niz w TDI) 0-100 km/h w 7 s max. 236 km/h spalanie fabrycznie 7.7 do 7.9 L benzyny na 100

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

> Najlepsza ciekawostka, na jaką ostatnio się natknąłem: > Audi S5 0-100: 5,1 sek. > Audi A5 3.0 TDI 0-100: od 5,9 do 6,2 sek., różne źródła różnie mówią. Podaję za AMuS: 0-80/100/120/130/140/160/180 A5 3,0 TDI: 4,2/6,3/8,5/10,1/11,6/15,2/20,1 S5: 3,8/5,3/7,3/8,3/9,5/12,4/15,6

Re: Audi A4 avant quattro jaki silnik TDi wybrac

AWX i AVF to nowsze konstrukcje pompe duse, generalnie to te same jednostki poza że ten drugi jest z z 6-biegową skrzynią i nieco wyższym momentem obr. W Audi A4 jest akurat bardzo dużo AVF, to sprawdzony i niezawodny motor.

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

> Na tym przykładzie to najwyżej widać, że chipowany diesel jest bardziej trwały > niż seryjny :-) Kiedyś pisałem o A6 3.0TDI 300KM z roczną gwarancją (news też z > amus.de). Po prostu Audi ma pewnie jakieś "global policy" na dawanie tylko rocznej gwarancji w niektórych krajach

Re: Absolut - Audi Q7

: www.audiworld.com/news/05/a8tdi/header7.jpg Jak widać jadąc z obrotami 2200rpm mam moc około 203km (150kw). Te obroty to około 50% dostępnego zakresu obrotów. Gdybym jechał silnikiem z zupełnie płaskim momentem obrotowym (i o takiej samej mocy jak ten diesel - ok. 326km) to przy 50% zakresu obrotów będę miał moc ok. 160-170km. Czyli o

Re: silniki Audi

Lada moment pojawi się w ofercie silnikowej A4, 3,0 TFSI i to chyba będzie najlepsza propozycja. W drugiej kolejności wybrałbym 3,0 TDI. Jeśli w/w przekraczają Twój budżet, to można pomyśleć nad 2,0 TFSI/ 211 KM.

Re: Absolut - Audi Q7

charakterystyką diesla robionego pod moment obrotowy. Będzie to V10 TDI z phaetona. www.germancarfans.com/photos/3020912.007/1042.jpg Ten diesel ma moc 313hp. Czyli jest o 27km słabszy od Twojej benzyny 4.2 V8. Mimo to przy

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

Seryjne 4.2 w benzynie ma 6.4s do 100, natomiast moment > tylko 400Nm (2 razy mniejszy). Jak przyspieszamy momentem to gdzie się podziało > > przyspieszenie z tych 800Nm ??? Pewnie został na skrzyni biegów, dzięki czemu przy 3000 rpm TDi ma prędkość na danym biegu taką jak

Re: audi a4 jaki silinik najlepszy

, tylko moment obrotowy, ktory w turbodieslach jest potezny. Polecalbym 1.9 TDI lub 2.5 TDI. Oba szybkie i oszczedne.

Re: Audi A4 2.0 TDI 170 KM | Za kierownicą

No coz, nie dosc ze moje a prowadzi sie ospale jak krowa do obory, to jeszcze do tego padla pompa paliwa ((30.000 km). Co z tym sie wiaze to brak hamulcow, brak kierownicy i laweta w najbardziej nieodpowiednim momencie. Audi made in china - wstyd.

Re: AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.

CHARAKTERYSTYKA DIESLA NIE POZWALA NA POSIADANIE TAKIEGO SAMEGO MOMENTU OBROTOWEGO PRZY MAX MOCY , JAKI POSIADA BENZYNIAK. NP; 350 NM PRZY 2000 OBR/MIN A MOC 200 KM PRZY 5000 OBR W DIESLU SPOWODUJE FAKTEM DYSPONOWANIA NISKIM MOMENTEM I PRZYSPIESZENIEM PRZY DUZYCH PREDKOSCIACH, LEPSZE

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

: www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosci/chip-tuning-silniki-audi-seta-skoda-vw-skrzynia-7-biegowa-dsg-ustawienia-skrzyni.html Pozdrawiam v-6

Re: Absolut - Audi Q7

notmyself napisał: Zamiast operować pojęciami typu "elastyczność" lepiej zerknąć na > charakterystykę tego silnika. Np. tutaj: > www.audiworld.com/news/05/a8tdi/header7.jpg > Jak widać jadąc z obrotami 2200rpm mam moc około 203km (150kw). Te obroty to > około 50% dostępnego

Re: Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

Dziwne, że moment się nie zwiększył. Ciekawe, kiedy w końcu Audi przedstawi konkurencję dla 535d oraz E420 CDI. -- "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że można pole orać".

audi a4 dla dynamicznego

no poczytalem sobie u was troszku o tych dieslach i sie przekonalem. bylem przed zakupem na jezdzie testowej w salonie audi i wzialem a4 3.0 quattro oraz 1.9 tdi quattro. wpierw pojezdzilem benzyna i tak jak koledzy na forum zauwazylem: - jest to starawy silnik - w koncu benzynowy - w ogole

Re: FIAT PUNTO

> Poza tym Audi i Fiat to przepaść jakościowa. Zeby uscislic , nie pisze tutaj o wykonaniu ale o komforcie jazdy. Nie ma to jak Audi quattro 2,8 V6 ale przy tych cenach benzyny to trzeba miec stacje paliw :(, polecam silnik 1,9 TDI dobre osiągi i konsumpcja na poziomie 6-7 litrow ropy

Re: ano było :-))

klemens1 napisał: > Więc ciekawe dlaczego Audi A6 2.0 benzyna (130 KM) i 1.9 TDi (130 KM) mają > takie same przyspieszenie, mimo że moment tego drugiego jest znacznie wyższy? TDi ma wprawdzie wyzszy moment , ale na silniku. Na kolach momeny sa podobne,bo diesel ma mniejszy zakres

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

szymizalogowany napisał: Jak przyspieszamy momentem to gdzie się podziało > > przyspieszenie z tych 800Nm ??? A słyszałeś o czymś takim jak elastyczność?! To TDI ma 1,9s w zakresie 0-50km/h i 2,1s 50-100km/h :-))

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

Bredzisz. Wiesz, co to jest 6000 obr. w A8 4.2? -- "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że można pole orać".

Motodziennik: BMW wypala mózgi

2.0 tfsi ma 350nm momentu od 1,5 tys. obrotów, czyli tyle samo co 2.0 tdi... tylko, że2.0 tfsi ciągnie bez problemu do 5-6 tys... mowa o silnikach audi, przy innych markach jest podobnie...

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

Dajcie jeszcze info ile kosztuje te dodatkowe (BEZPIECZNE) 25KM. ps. Szymi - moc w dizlach zwieksza sie bezpiecznie o wiecej niz 10%. Problem tkwi w momencie obrotowym zwlaszcza przy niskich obrotach. ps2. No a w Sulejowku dobre fury robia !!! :->

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

duze_a_male_d_duze_m napisał: > szymizalogowany napisał: > Jak przyspieszamy momentem to gdzie się podziało > > > > przyspieszenie z tych 800Nm ??? > > A słyszałeś o czymś takim jak elastyczność?! To TDI ma 1,9s w zakresie 0-50km/h > i 2,1s 50-100km

Re: Co ważniejsze: moc czy moment obrotowy ????

. Jednak nie potrafię wytłumaczyć że np. Audi A6 2,5 TDi ma moment jak BMW M3, natomiast chyba nikt nie sądzi, że jest szybsze albo bardziej elastyczne :)). Może to jest tak, że moment jest potrzebny do ciągania przyczepy a nie do jazdy? Wiem jedno: lepszy większy moment niż mniejszy i to samo

Re: Diesel

Niech ci będzie Audi, choć to trochę inna technologia, nie Common Rail. Silnik 3.0 TDI ma 176 kW (240 KM) i zużywa 7,2 do 7,5 litra paliwa na 100 km. Moment obrotowy 450 Nm, no i w Audi A6 allroad quattro będzie to 7,2 sek. do setki. Mało? Dziesięciocylindrowy RS V10 Biturbo (benzyna) ma 4

Pomozcie mi wybrac samochod! benzyna czy diesel!

Witam, Zamierzam kupic nowe Audi A6 Limousine i mam duzy problem jesli chodzi o silnik. Mam do wyboru albo 1.9 TDI Diesel (cena 171 000 PLN) albo 2.4 V6 Benzyna (173 000 PLN). Co powinienem wybrac? benzyniak rozpedza sie do 100 km/h w 9 s diesel w 10.5 s ale znajomi fani diesli

Nowe DIESLE to kibel-gdzie ten moment 01boryna?

turbine a benzyny nie, jak porownac z turbo benzyna to nawet ten "bezwzgledny" moment juz nie jest atutem diesla: Diesle: VW 1.9TDi: 1896cm3, 130KM, 310Nm/1900 Obr 0-100 9.9s Passat 1418 kg Audi 2.0TDi: 1968cm3, 140KM, 320Nm/1750 Obr 0-100 9.5s A3 1340 kg Renault 1.9DCi: 1870cm3, 120KM

Re: Saab 9-5 2.3 TS Aero

Tia i benzyniaki są słabsze od "NOWOCZESNYCH DYSZLI" he he!!! Ciekawe jak Audi A4 2.5 TDI wypadło by przy tym "cherlawym benzyniaczku" 2.3T he he!!! AAAA Nie powinienem blużnić bo " termodynamika moment obrotowy" - czyli odwieczny bełkot pierdzących "DYSZLARZY" HE HE!!! pzdr!!!

jaki woz klasy luksus. byście wybrali dla siebie?

No właśnie do wyboru :(nie ma aut typu maybach czy rolls bo t juz ultra high-end:P) 1.Audi A8 2.Mercedes S 3.BMW 7 4.VW Phaeton 5.Cadillac Seville 6.Maserati quattroporte 7.Lexus LS 8.Jaguar XJ 9.Infiniti Q45 można by jeszcze trochę wymieniać ,ale te marki są

Re: porównanie 1,8 T i 1,9 TDi - zgodnie z życzen

. > TDI 150 KM jest potwornie wyżyłowany,a 1,8 T 150 KM to tzw.soft turbo. > Diesel 130 KM ma 310 nM ale tylko w wersji ze skrzynią 6-biegową, wersja > 5-biegowa osiąga 285 nM. Dodajmy, że wersja topowa wersja silika VW 1.8T montowana w Audi (225KM) ma max. moment 280Nm, w dodatku jest to

Re: taka ciekawostka - nowe Audi A4 vs A6 - 4:0

karakalla napisał: > E tam, jakie 4:0, jeżeli już to należałoby raczej odwołać się do koszykówki i t > amtejszej różnicy 4 punktów, powiedzmy 108:104. Poza tym A6 zaraz przejdzie lif > ting, po którym trafi do niego i np. ten nowszy 2,7 TDI i nowocześniejsze wypos > ażenie

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

napęd quattro możemy znaleźć w statecznym sedanie Audi A6 2.5 TDI. W quattro najnowszej generacji rozdziałem momentu obrotowego pomiędzy osie kieruje mechanizm różnicowy Torsen. Działa szybko i sprawnie, bez chwili zwłoki przekazując napęd na oś, która ma większą przyczepność. To zdecydowanie

Re: Audi Q5 czy Volvo XC60

zakresach obrotów szwedzkiego silnika dają świetną elastyczność i równomierne rozwijanie momentu i mocy, jednak zużycie paliwa ma on dużo większe niż silnik audi, w testach wyszło coś ponad dwa litry różnicy, a więc dużo. Poza tym w xc60 kiepsko go wyciszono i jest równie dobrze słyszalny, jak z natury dość

Re: jaki woz klasy luksus. byście wybrali dla sie

wodnik23 napisał: > No właśnie do wyboru :(nie ma aut typu maybach czy rolls bo t juz ultra > high-end:P) > > 1.Audi A8 > > 2.Mercedes S > > 3.BMW 7 > > 4.VW Phaeton > > > 7.Lexus LS > > 8.Jaguar XJ

Chodziło mi o coś innego

A mianowicie o to, że w moim Audi A6 2.5 TDi pedał gazu jest elektroniczny, to tzw. czujnik. W takim przypadku aby komputer dał czadu muszę dać gaz w podłogę. Charakterystyka silnika czy moment obrotowy to oczywiście inna bajka. Tym niemniej w tym przypadku "powolne" dodawanie gazu to nie to

Re: Audi A5 Sportback (i inne projekty z Ingolsta

tak samo szybko jak Q7 V12 TDI. W uwag dodatkowych, to - przyspieszenie do setki w 5,5 sekund w wykonaniu Q7 V12 TDI wolę odczytywać z testów, a nie broszurki Audi. Na ich stronach A6 3.0 TDI z automatem robi setkę w 6,8 sekund. W teście AMuS już prawie 8 sekund . - najmocniejsze X6 waży

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

zmainy biegow, a tym sie zmeczysz bo benzyna HONDY lubi i jest stworzona zeby sie krecila na wysokich obrotach) i moim zdaniem to ze wzgledu na silnik, jezdzilem tez 1.8T oraz 2.0(Audi i Passat). W momencie kiedy bedzie mnie stac na SL55 AMG to bede faworyzowal diesla, wole zaprosic zone

Najmocniejszy silniki diesla w AUDI

. Maksymalny moment obrotowy, wynoszący 650 Nm i dostępny już od 1800 obr/min, jest przenoszony na wszystkie cztery koła samochodu. Te parametry to zasługa m.in. dwóch turbosprężarek i dwóch chłodnic powietrza doładowanego. Dzięki temu pojazd rozpędza się od zera do "setki" w ciągu 6,7 s i może

Re: Alfa 156 po kolejnym liftingu

same. pozdr > A co w tym dziwnego? Audi też ma 2.5 V6 TDI w wersjach 163 i 180 KM.

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

, a i tak pewnie nie znajdę kompletnych. *** > Podaję za AMuS: > > 0-80/100/120/130/140/160/180 > > A5 3,0 TDI: 4,2/6,3/8,5/10,1/11,6/15,2/20,1 > > S5: 3,8/5,3/7,3/8,3/9,5/12,4/15,6 > > 60-100 IV/V: A5: 5,4/8,9; S5: 5,0/6,6 > > 80

Re: co wybrać MB 124 czy Audi A6 albo Toyota Aven

Z góry uprzedzam, że w żadnym wypadku się nie czepiam, ale: wytłumacz mi dlaczego uważasz, że A6 (de facto C4 po liftingu) jest nowocześniejszy od w124? Pomińmy wygląd bo to tylko kwestia gustu. Technicznie 250d z 1995 roku jest bardziej niezawodny od 2,5 tdi z tamtych lat. 250 jest 20

Cala prawda (?) o TDI koncernu VW

wyłącznie w ciężarówkach, jest zwiększanie gęstości powietrza poprzez jego schładzanie i podnoszenie przez to mocy silnika. Pierwszym z zaprezentowanych silników TDI była jednostka 2.5-litrowa, pięciocylindrowa, o mocy 120 KM i momencie obrotowym 265 Nm. Pozwalał on warzącemu ponad 1400 kg Audi

Stało się - nadchodzi Lamborghini Gallardo TDI!

drugiej turbosprężarki lub wymianę jej na większą, to nierozwiązana zostaje kwestia poszerzenia zakresu obrotowego pracy. Lamborghini pracuje również nad samochodem klasy SUV, który mógłby konkurować z porsche cayenne i audi Q7. Włoska firma ma już doświadczenie w tego typu pojazdach - w latach 1986

Re: Nowe BMW M5 w poślizgu

zdzichu, pewnie Twoj dresowóz z torsenem robi furorę na wsi, w koncu 1.9TDI, a może nawet 2.5TDI to potęga, nie? I ten moment obrotowy od którego się spuszczasz, pomimo, że 10 lat starsza beemka zostawia Cię na światłach :) Słyszałem też opinię, że auta z 4x4 są lepsze, bo w końcu hamują na

Re: AUDI A3 - prosze o opinie użytkowników

Mam 1.9 tdi 110 km 2001 rok. Samochód kupiłem w salonie. Przejechałem do dzisiaj 155 000 Auto sprawuje się świetnie. Pali ok 6,2 litra w trasie (140-150) w mieście 0,5 l. więcej. Daje dużo frajdy z jazdy. Moment 240 nm pozwala na żadką zmianę biegów. Silnik nie do zakatowania. Mój akuratco

Re: Cała prawda o Dieslu

Beja Beja 2001 Audi A6 4.2 - sprzedany :-( 1999 Acura Integra Type R - sprzedany :-( 1997 honda Accord 2.0 - RIP 1996 VW Golf - sprzedany

Re: Skodziarze niszcza polski przemysl motoryzacy

Na marginesie,Skoda to pepik,a Daewo jeszcze gorzej!!!!Czy nie możecie gadać o lepszych i bardziej luksusowych samochodach,np.Audi,cz VW Passat?Właśnie Passat to jest dopiero gablota!!!!Szczególnie z silnikiem 1.9Tdi bądz 2.5Tdi.1.9TDI chodzi jak marzenie!!!!!!310NM robi swoje

Re: Dlaczego Honda nie oferuje szybkiego automatu

swojego 3 l diesla automatu ,a oni ,że nie mają skrzyni która zniosłaby tAAAAAKI moment hehehe . Tylko ciekawe ,że w Mercedesach , Audi , BMW jakoś mają takie skrzynie . Po co w 530d steptronic, 320 V6 CDi 7G-Tronic i 3.0 TDi Multitronic i na koniec po co w 2.0 TDi DSG ???

Re: Accord 2,2 cdti ile wam pali ?

mnie ubawilas .Prawie 17 lat temu zastosowano pierszy silnik z wtryskiem bezposrodnim w samochodzie osobowym -AUDI 100 2.5TDI Gdzies 10 lat temu fiat opracowal system common rail i sprzedal firmie bosch. Wiec Honda opracowala silnik na podstawie rozwiazan tech. innych firm i to 17 lat pozniej

Re: Naprawdę sądzicie...

> u. Witam! Czyżby to był głupijasio z Lublina, który mając do wydania 300 tys. nie wiedział, czy audi quattro z automatem jest lepsze z silnikiem 3,2 FSI czy 3,0 TDI? W dodatku obca mu była różnica pomiędzy momentem obrotowym i mocą oraz obojętne zużycie paliwa pomimo przebiegu 50kkm rocznie. Na

Re: PorOwnanie BMW,Audi i Jaguara

normalnej jeździe 100-150km/h i niewielkim ruchu. 2,8 V6 30V pali prawie tyle co 3,7 tylko że prawie nie jedzie. Diesle Ciebie nie interesują więc nie piszę, ale dodam: 2,5 TDI V6 150KM `95-99 od 6-12l/100km droga eksploatacja i muł, awarie wałków i skrzyń tipronic, paski - dużo zamienników 2

Re: VW Passat R36 - 300-konna rakieta B6

- nihil novi. DSG w 170-konnym Passacie 2.0 TDI czy w S-Tronic w 2 litrowym, 270-konnym Audi TTS turbo muszą uporać się z tym samym momentem obrotowym w wysokości 350 Nm. > A poza tym rzeczywiście można się założyć, że sprzedaż bliska zer > owej, auto tylko dla najzacieklejszych fanów

Re: DSG / Tiptronic

Ciekawe dlaczego nie dają tej skrzyni do 2.0 FSI ,albo do Audi A4 z Quattro . Bo z racji tego ,że jestem zwolennikiem automatów ,to inaczej patrzyłbym na A4 3.2 Quattro ,gdyby było oferowane z DSG to samo tyczy się wersji 3.0 TDi Quattro . Przecież z ograniczoną ilością momentu ,jaki może

Re: AAAAaa wracajac do temtu...

tylko auto seryjne czy modyfikowane. Wieksza moc w serii w audi to bedzie 2.5V6, a to jest silnik drogi w eksploatacji. Choć fajny :) Wiec te 20km wiecej dla 320d w to jest plus. Natomiast audi ma nad 320d i accordem istotna przewaga - jest dostępna wersja quattro :) A im wiecej momentu tym bardziej

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: kupilem nowy samochod

nowa 330dxA ,która do 100 km/h ma 6,7 i max. 240 km/h . Chodziło mi o to ,że może mi ktoś wyjaśni dlaczego Passat z super skrzynką (sam chciałbym mieć taką ,ale w Pasku jakoś już nie) tak słabo przyspiesza i ma gorszą od konkurensji prędkość max. Może do Audi już niedługo ją wrzucą i tam będzie

Fiat Bravo

Doblo 1.9JTD i nie narzeka, 2 lata i zero awarii, z których "znany" jest Fiat. Myślałem też o czymś starszym - Audi 100/A6 2.5TDI. Na starcie już odrzuciłem BMW 525 TDS - koszmarny silnik (takie słyszę opinie). Silniki 2.0TD z Primery czy innych japsów odpadają - tylko 90KM w dużym samochodzie to za

Re: Nie do końca o to chodziło.

teraz A4 2.0 TDI.... takie 140KM (bez chipa, a ten jednak troche auto wzmacnia, nwet jesli nie jest to pelne 180KM...) Silnik 2.0 TDI 140 KM Produkowany: od 2004 do 2008 roku Moc silnika: 140 KM, przy 4000 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm Prędkość maksymalna: 212 km/h Przyspieszenie (0

Re: Kia Optima od 82 900 zł

Passat w "lidze z A4, BMW 3 i C klasy". No, no typowy fan wieśwagena. Chyba przeoczyłem moment kiedy to "pastuch" wdarł się do klasy premium zostawiając np Insygnie w "lidze samochodopodobnych". Udało mu się to zapewne dzięki silnikowi 2.0 TDI 140 PS na pompowtryskach. Ta sprawdzona i prestiżowa

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Art napisał(a): > Dlaczego? Ano jeśli VAG zaczyna odchodzić od pompowtryskiwaczy w swoich TDI > (3.3 i 4.0 w Audi A8 to common-raile!!!!) to coś jest chyba nie tak. Swoją > drogą ten 4.0 "TDI" wkrótce pojawi się w innych autach. Ma on moc 275KM i > moment

Re: Z pamietnika notmyselfa

> www.tuning.olsztyn.pl/UserFiles/File/wykresy/audi_a3_20_tdi.jpga > www.tuning.olsztyn.pl/UserFiles/File/wykresy/kia_sorento_crdi.jpg

Re: Alfa 156 po kolejnym liftingu

dziwnego? Audi też ma 2.5 V6 TDI w wersjach 163 i 180 KM. > > > Pozdrawiam

ależ to bardzo prosto wywnioskować...

/min Moment: 310 Nm przy 1900 obr/min 2.0 TDI Moc: 140 KM przy 4000 obr/min Moment: 320 Nm przy 1750 obr/min Jak widać doładowanie diesla zwiększa moc około 2 razy i moment około 2,5 raza Przykładając to do BMW nowy 535d bez doładowania miałby między 100 KM, a 130 KM i około 200 Nm momentu

Lexus IS220d traktor vs 10x cichsza konkurencja

detonacje. Czytaj terkot traktorowy klekota. Po drugie, mała demonstracja: Audi A6 2.0 TDI z zewnątrz i z wewnątrz podczas jazdy i przyspieszania: www.youtube.com/watch?v=YMBkiwvQ7v8&fmt=18 Lexus IS220d start

Re: Pompa wtryskowa kontra PD

Gość portalu: alek napisał(a): > greenblack napisał: > > > Pompowtryskiwacze pozwalają zwiększyć moc i moment przy jednoczesnym spadk > u > > zużycia paliwa. W osobowych PD stosuje tylko koncern VW-Audi. Reszta CR. > > Nie wydaje mi się, żeby można było

Parę faktów

LeMans, tam zadecydował zasięg diesla który miał prawie dwa razy mniej tankowań. Konia z rzędem temu kto mi poda przykład dużych wygranych samochodów wysokoprężnych w typowych imprezach wyścigowych. Co do momentu proszę spojrzeć jaki moment z silnika 2.0 ma Subaru Impreza STI, Audi S3 2.0 TFSI

było

Gość portalu: ST220 napisał(a): > Witam > Moment obrotowy decyduje o sile samochodu, a moc o tym jak szybko ta siła > zostanie wykorzystana. Więc ciekawe dlaczego Audi A6 2.0 benzyna (130 KM) i 1.9 TDi (130 KM) mają takie same przyspieszenie, mimo że moment tego drugiego

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

zaprezentowanym 2 lata wcześniej S2 Coupe. Auta te posiadały 5-cio cylindrowy silnik 2.2T 20V o mocy 230KM, stały napęd na 4 koła quattro i 6-cio biegową skrzynię manualną. Jednostka ta dysponowała momentem obrotowym wynoszącym 380Nm i zapewniała autu wspaniałe osiągi: przyspieszenie do 100km/h trwało 6 sekund, a

Re: Laguna II do Marcina

przestronność Audi i Laguny.Silnik 2.5 > > Tdi w A6 to marzenie,moment obr jak w ciężarówce-niedziwne,że subiektywnie mogł > o > ci się wydać,że 3000 Laguny jest przy nim ospałe("osiągi na papierze"lepsze ma > Laguna). >

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

BMW osiąga swoje maksimum i tak cenione w doładowanych silnikach wypłaszczenie. To, że wartość samego momentu jest nieco wyższa, jest zupełnie nieistotne - silnik Audi ma nieco większą pojemność, a dane w AMuS były mierzone bez uwzględnienia strat na napędzie. Gdzie jest więc owa przewaga

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

rywalami nie ma nadzwyczjnie dobrych osiagów(osiagi identyczne jak Alfa Romeo 1.6 T.S 120 KM)ale jest to juz optymalna pod wzgledem dynamiki jednostka napedowa dla a3 . niestety technika 20 zaworowej głowicy praktycznie nic tu nie daje(audi z reszt juz wycofało sie z tej koncepcji) ;silnik pracuje

Re: Passat, Legacy, 9-3

Bzdura z tym 4Motion. Mam dwa passaty B6 2.0 TDI. Jeden z napędem na przód, drugi 4Motion. Nie ma różnicy w trakcji TYLKO przy jeździe na wprost po suchej, gładkiej szorstkiej nawierzchni. W każdych innych warunkach Passat 4Motion jeździ JAK PO suchej nawierzchni zaprzeczając skutecznie prawom

Odpowiadam zbiorczo :-)

benzynowce są dynamiczniejsze od porównywalnych pojemnością TD, lecz duża ich część. Weźmy przykład Accorda 2.0, który przyspiesza do 100 w czasie 9s., a więc dużo lepiej niż Audi z benzynowym silnikiem 2.0 (i Audi 1.9TDI 130KM). Natomiast, jak porównamy samochody z turbodieslem i benzynowce z turbo

Re: Wiekopomne zdanie!

zmian. Moze te linki cos pomoga: A6 TDI (130 KM) www.autocentrum.pl/?FF=346&id_oferty=2130&marka=Audi&modelname=A6&amount=69&pagenr=1 A6 2.0 (130) KM

Re: Turbobenzyna BMW.

. Najmocniejszym dieslem Audi jest 150-konny 2.5 TDI. BMW może się pochwalić 2926 ccm R6, 184 KM... BMW było też chyba o prawie rok szybsze, jeżeli chodzi o diesla V8. > Ja nie jestem jakims fanem BMW wiec byc moze przegapilem jakis silnik , > ale jak piszesz o tym 4.4 to jest wyraznie slabszy od Audi

Re: Żadnej nie polecamy.

jednostce 2.5 V6 TDI (popularna w A6 C5) dodatkowo zużycie wałków rozrządu i uszkodzenie pomp wtryskowych; motor 2.0 TDI z początkowego okresu produkcji (lata 2003-06) miał często problemy z pękającymi głowicami, uszkodzonymi kołami dwumasowymi, czasami też luzem na wale korbowym; Skoda Typowe usterki

Nowy silnik diesla z Common Rail i turbiną Forda i PSA - 1,4

... . Kupujcie zatem auta z silnikami Duratorq TDCi 1,4 lub 1,4 Hdi Czytałem również, że Audi A2 jest wyposażany w silnik 1,2 Diesla z turbinką Ma moc 60 KM i napędza auto o wadze Cinquecento. I co wy na to "kochankowie" benzyny ???

Re: Pytanie do posiadaczy nowej Mazdy 6

nim nie robilśmy ,sprzedaliśmy koledze który też się bał disla ,jezdzi nic nie robi Znajomy ma też tdci ,kupował nowego z salony po 220 tys km ? wymienił wtryski i dalej jezdzi -tankuje w Auchan Jest tez jeden znajomy co ma wtopę ,kupił Audi A6 2,5 tdi używane po kimś - rozsypała się pompa

Re: Laserowe reflektory BMW

- samochód kolegi, sprowadzony w 2007r, ma przejechane ponad 200tys i od momentu sprowadzenia nic sie nie dzieje z ksenonem, swieci jak swiecił, zero wymian palników. 2) VW Passat B6 2.0 tdi 2008 - samochód kuzyna, wymiana w serwisie ksenonów po roku, trzeba było wyminic oba, choć spalony był jeden. koszt

Re: Laguna II do Marcina

jak BMW,Merc,Volvo,Saab)jest jakimś nieporozumieniem.A6 to klasa E,a Laguna D czyli powinieneś porównać A4 do Laguny.Nowe A4(z resztą stare też)ma przestronność wnętrza na poziomie auta klasy C,więc to by było na tyle jeśli chodzi o przestronność Audi i Laguny.Silnik 2.5 Tdi w A6 to marzenie,moment

Re: Nowy silnik diesla z Common Rail i turbiną Forda i PSA - 1,4(do T

Gość portalu: Tomasz napisał(a): A gdzie jest napisane,że A2 waży tyle co CC ? A2(1.4 TDI) waży jakieś aż 990 kg (Katalog AŚ 2001),czyli tylko 100 kg mniej niż Fiat brava 1.6 benz lub Escort 1.6. Lżejsze jest może jakieś "3 litrowe" za 50 tyś dojczmarek (dwie bravy,dwa Focusy

Re: Cała prawda o Dieslu

przenieś na drogę. A z praktyki. Kolega Ltekiem 2,5 tdi dołożyl przez kilkadziesiątmetrów jakiemuś sportowemu japończyńczykowi. Kierowca tamtego myślał że szybciej wystaruje ze świateł ale przegrał Bo 2,5 tdi rozkręcone do przyzwoitego momentu + doświadczony kierowca+ bliźniaki z tyłu + spora masa

Re: Nowoczesne silniki wysokoprężne - common rail

samochód nie spala dużo paliwa, wg producenta na każde 100 km > potrzeba średnio 6,8 litra. > Zadna rewelacja te silniki Fiata. VW/Audi ma 2.5 TDI 180 KM i 370Nm od 1500 obr.. Juz 1.9 TDI ma 130 KM i 310 Nm. Oba common rail'a na oczy nie widzialy :) Pozdro.

Re: Cała prawda o Dieslu

href="www.tuning.olsztyn.pl/UserFiles/File/wykresy/audi_A4_19tdi_pd_130.jpg" target="_blank">www.tuning.olsztyn.pl/UserFiles/File/wykresy/audi_A4_19tdi_pd_130.jpg</a> > (po tuningu juz calkiem przyjemny, po redukcji wpada sie w okolice maksymalnego > momentu, przed poprawkami bida a nedza) > > &#60;a

Re: Passat, Legacy, 9-3 czyli dlaczego tylko z 4M

> Jeśli w grę wchodzi Passat, odpuściłbym sobie 4motion. Jak to notmyself kiedyś > pisał: "załączy Ci się 5 razy w roku". Bzdura z tym 4Motion. Mam dwa passaty B6 2.0 TDI. Jeden z napędem na przód, drugi 4Motion. Nie ma różnicy w trakcji TYLKO przy jeździe na wprost po suchej

Re: Diesel vs. Benzyna

dla porównania zamieszczam dane techniczne jednego z poularniejszych pojazdów Audi A4 w dwóch wersjach silnikowych: diesla i benzyny. Wersja 2.0 Liczba cylindrów i pojemność silnika 4/1984 Moc w KM przy obr./min. 130/5700 Maks. moment obr. przy obr./min. 195/3300 Przyśpieszenie 0-100 km

Re: Dyzel czy benzyna? A po co turbina w benzynie

zalezy tylko ii wylacznie od marki-proponuje przejazdze bmw lub audi diesel to sie przekonacie czy slychcac silnik...a po trzecie: ze wzgledu na charakter pracy robie 5tys km/miesiac, mam tdi i wiem jedno: zadna benzyna nie sprawdzi sie tak jak wlasnie diesel, a przede wszystkim zadna benzyna nie

Re: Subaru Forester 2.0 D | Za kierownicą

kołami i paląc sprzęgło (z ASR). Różnica w poślizgu sprzęgła byłaby znikoma, bo to przecież nie jest tak, że 4x2 stoi w miejscu, a 4x4 rusza jak na asfalcie. Poza tym boxer diesel to nie jest jakiś potwór, to ma 150 koni. Nie słychać o problemach ze sprzęgłem np. w Audi A4/A6 3.0TDI quattro. @grzes A