audi a6 konsola drewniana

mjl

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

Musi mieć klimatyzację, ładną tapicerkę, dobre radio, roletę w bagażniku, elektryczne szyby, czujnik deszczu, alufelgi no i ksenony. Po podliczeniu listy życzeń okazuje się, że nasze wymarzone auto zamiast 50 tys. zł kosztuje 20 tys. więcej. Zobacz ile trzeba dać za naprawdę dobrze wyposażone auto

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Z wielkiej niemieckiej trójki w nowej odsłonie pojawiło się jako ostatnie. Audi bacznie przyglądało się, co pokaże konkurencja, i po kilku miesiącach ujawniło swoją tajną broń - nowe A4. Czy podobnie jak w przypadku R8 i A5 ustawią się po nie kolejki?

Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend

Razem mają blisko 15 metrów długości i moc 818 koni mechanicznych. Wnętrza luksusowe, za to sylwetki zupełnie różne. I choć nie jest to pierwsza liga segmentu premium, Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend bardzo się do niej zbliżyły

Cena perfekcji - Jaguar XF SV8 vs. Lexus GS 460

projektanta Iana Callumna. Tuż obok stoi Lexus. Po niewielkim faceliftingu GS nabrał charakteru. Trzy lata zrobiły swoje i trzeba było wprowadzić kilka chirurgicznych cięć, by bez kompleksów auto mogło stanąć obok Jaguara i reszty -BMW 5, Audi A6 czy Mercedesa E. Delikatnie odświeżono atrapę chłodnicy i

VW Phaeton W12

cylindrów. Złożyły się nań dwa silniki VR6 wystarczająco kompaktowe (dzięki 15-stopniowemu kątowi rozwarcia cylindrów), by napędzać najszybsze kompakty grupy VW - Audi A3 3.2 i Golfa R32. Jak łatwo zgadnąć, z połączenia najbardziej zwartych "szóstek" powstała najbardziej zwarta "dwunastka