audi a6 nawiew bagażnika

Tomasz Korniejew

Opinie Moto.pl: Audi A7 55 TFSI - Technologiczna rewolucja

Opinie Moto.pl: Audi A7 55 TFSI - Technologiczna rewolucja

Najnowsze Audi A7 nie jest efekciarskim autem łowiącym spojrzenia przechodniów. Przyciąga wzrok nienatarczywie, bo detalami. Za to kompletnie onieśmiela po zajęciu miejsca w środku.Sprawdziliśmy, jak jeździ wersja napędzana przez benzynowy silnik o mocy 340 KM.

Nowe Audi A6 2018 - wrażenia z jazdy

Nowa limuzyna z Ingolstadt łączy w sobie najnowsze zdobycze technologii z doświadczeniem inżynierów, dla których wciąż liczy się przyjemność prowadzenia samochodu. Jak jeździ nowe Audi A6, zaprojektowane przez polskiego designera?

Volvo S90 | Ceny w Polsce | Tańsze od Niemców

Poznaliśmy wreszcie ceny nowej flagowej limuzyny Volvo. Za najtańsze S90 trzeba zapłacić 171 tys. zł

Zobacz wideo

BMW 520d - test. Klasa wyższa w oszczędnym wydaniu

BMW 520d - test. Klasa wyższa w oszczędnym wydaniu

automatem kosztuje 208 600 złotych. Za Audi A6 2.0 TDI (190 KM) z dwusprzęgłową skrzynią i quattro trzeba zapłacić 213 900 zł. Konkurenci są wyraźnie tańsi, ale po zrównaniu wyposażenia, różnice w finalnej cenie zmaleją do kilku tysięcy złotych. Na tle rywali, BMW wypada bardzo nowocześnie. Przekonuje

Parę rad na długą drogę

, gorszemu samopoczuciu. * Nie zapominaj też o okularach przeciwsłonecznych, drobnych na autostradę, naładowanym telefonie komórkowym z roamingiem, chusteczkach higienicznych, latarce i tabletkach od bólu głowy (zakładamy, że i w Polsce nie ruszasz się bez apteczki i trójkąta).war Audi A6 - test wideo

BMW 535d xDrive | Test | Wiesz, że możesz, ale nie musisz

BMW 535d xDrive | Test | Wiesz, że możesz, ale nie musisz

4Matic jest o 4,5 tys. tańszy. Ma jednak tylko 265 KM i wyraźnie gorsze osiągi przy podobnym spalaniu. Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro może pochwalić się identyczną jak BMW mocą 313 KM, kosztuje mniej i jest nieznacznie szybszy. Ceny startują od 272,6 tys. zł. W przypadku każdego z tych aut cena bazowa to

Ford Mondeo 2.0 TDCI - ewenement

wyświetlacz na konsoli środkowej powędrować nieco wyżej - nad otwory nawiewu. Szkoda też, że po otwarciu klapy do bagażnika ścieka po niej deszczówka. I że w kosztującym 100 tys. zł aucie maska podparta jest prętem, a nie teleskopem. W sumie jak na klasę średnią wad tu niewiele. Konkurenci cierpią na bardziej

VW Phaeton W12

cylindrów. Złożyły się nań dwa silniki VR6 wystarczająco kompaktowe (dzięki 15-stopniowemu kątowi rozwarcia cylindrów), by napędzać najszybsze kompakty grupy VW - Audi A3 3.2 i Golfa R32. Jak łatwo zgadnąć, z połączenia najbardziej zwartych "szóstek" powstała najbardziej zwarta "dwunastka

Re: samochód za 5 tys - jaki ???

Miałem Audi 80 z XII 89rok 1.8 benzyna gazu nie zakłądałem wielopunktowy wtrysk 115km dosyć mało popularne silniki ale świetne.Dobre osągi a spalanie na trasie spadało do 6.5l !!! w mieście 8l ZALETY Silniki są dobre i moge polecić wszystkie 1.6 1.8 i 1.8 115km odradzam 1.9d bo nie są za

Re: Wyposażenie które chciałbym mieć w aucie...

frax1 napisał: > A czego Wam brakuje, a co można dokupić w opcjach - w tym lub jakimkolwiek inny > m modelu? Fajny temat (-: Poproszę: 1) Tunel na narty; 2) Przesuwane niezależnie tylne siedziska z pochylanymi oparciami; 3) Nawiewy wentylacji na tył (nie chodzi o te pod przednimi

Seat Ibiza

Kupiłem jakiś czas temu Cordobę, nówka sztuka 2003 1,4 16V. Kosztowała prawie tyle co Astra II, czyli samochód niby z klasę wyżej. No coż grupa VW zobowiązuje. "Panie skrzynia od Audi" mówił sprzedawca, i się zaczęło. Na dzień dobry źle zmontowamne nawiewy, wszystko działało odwrotnie, potem