audi a8 3.0 benzyna

Filip Trusz

Wiemy, ile kosztuje nowe Audi A8. Dwie V-szóstki na start

Wiemy, ile kosztuje nowe Audi A8. Dwie V-szóstki na start

Audi wprowadza właśnie do polskich salonów nowe Audi A8. Flagowa limuzyna przyjechała do Polski z dwoma podstawowymi silnikami. A polski cennik nowego Audi A8 otworzy...

Nowe Audi A7 Sportback - piękny wygląd i technologie prosto z A8

Wczoraj późnym wieczorem Audi w swojej siedzibie zaprezentowało nowe Audi A7 Sportback. Jeden z najbardziej stylowych modeli producenta otrzymał nie tylko nową, odświeżoną stylistykę, ale został też naszpikowany technologiami prosto z nowego Audi A8.

Prześwietlamy ceny | Audi

Jak bogate wersje wyposażenia windują bazowe ceny poszczególnych modeli? Odpowiadamy na to pytanie, prześwietlając cenniki wszystkich modeli. Dziś przyjrzeliśmy się Audi

Eksperci z całego świata wybrali Samochód Roku. To ulubione luksusowe auto Polaków

Eksperci z całego świata wybrali Samochód Roku. To ulubione luksusowe auto Polaków

Cayenne oraz Porsche Panamera. Na razie w salonach Audi znajdziemy dwie bazowe wersje nowego A8 z silnikami V6. Za diesla 3.0 TDI 286 KM trzeba zapłacić 409 000 zł, a benzynę 3.0 TFSI 340 KM - 441 000 zł. Z czasem do oferty dołączą mocniejsze silniki - V-ósemki, hybrydowa odmiana e-tron oraz najbardziej

Już niedługo dziennikarze wybiorą Auto Roku. Znamy Waszego faworyta. Zażarta walka w głosowaniu

Już niedługo dziennikarze wybiorą Auto Roku. Znamy Waszego faworyta. Zażarta walka w głosowaniu

strategię. Na początek sprzedaży do Polski przyjechały dwie bazowe wersje V6. Audi A8 50 TDI (3.0 286 KM) kosztuje 409 000 zł, a 55 TFSI (3.0 340 KM) - 441 000 zł. Jeszcze w tym roku sukcesywnie w sprzedaży będą się pojawiać kolejne odmiany: V8 (diesel i benzyna), hybryda e-tron oraz najbardziej prestiżowa

BMW serii 7 | Ceny w Polsce | Drożej od konkurencji

BMW serii 7 | Ceny w Polsce | Drożej od konkurencji

konkurencji? Bazowa wersja Audi A8 z silnikiem diesla i seryjnym napędem quattro (3.0, 262 KM) jest o wiele tańsza. Kosztuje 367 740 zł czyli o 56 292 zł mniej. Nawet w luksusowej klasie aut to sporo. Tak samo sytuacja wygląda przy jednostkach benzynowych. Audi A8 jest zawsze tańsze. Trzy litrowa benzyna

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu czy koła dwumasowego. Złą sławą okryła się także 2.5-litrowa V-szóstka TDI . Montowany m.in. w Audi (A4, A6 i A8), Passacie i Superbie silnik zachwycał osiągami i niskim spalaniem, ale szybko okazało się, że generuje sporo kosztownych

Audi A4

102 do 255 KM bądź czterech wysokoprężnych - od 2.0 TDI (140 KM) do 3.0 TDI (204 KM). Trzy z motorów na benzynę napędzały już poprzednią wersję A4: 1.6 (102 KM), 2.0 (130 KM) i turbodoładowany 1.8 T (163 KM). Nowe są jednostki z bezpośrednim wtryskiem benzyny - 3.2 FSI (255 KM) i

Audi A6 3.2 FSI

znajdą się wersje z silnikami benzynowymi 2.4, 3.2 FSI i 4.2 oraz turbodiesel 3.0 TDI. Ceny będą się wahać od 168 tys. do 338 300 zł. opinia auto+ Nowa limuzyna Audi nie powiela błędów konkurentów. Jej najmocniejsze punkty są równocześnie ich najsłabszymi. Pojawienie się A6 to sygnał dla Mercedesa-Benz

Re: MegaDiesel BMW coraz bliżej

Kupuje diesle bo są szybsze! Na mojej trasie 1300 km tankuje tylko raz. Mój kolega z benzyną trzy razy. To jest około 20 minut dłużej. Ja kończę drugi kieliszek gdy on dojeżdża. Ja Audi A5 3,0 diesel, on A8 4,2 benzyna.

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

200 KM bez turbo wciągnęgo sprintem do 200 km/h. Mówię szczerze: papier tego nie oddaje ale A6. 3.0 TDI nie ma szans z cifem Type R w sprincie więc tym bardziej A8

Re: Nowe Audi A6 | Galeria

muszę potwierdzić pogorszenie jakości i niezawodności auta. W latach 90tych posiadałem świetne, wypasione A6C4 2.8, w którym się NIC nie psuło. Lało się benzynę (dosyć dużo przy szybszej jeździe) i już. W obecnym (A6 3.0TDI) miałem już dwie usterki elektroniki (w tym typowe dla modelu problemy ze

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

200 KM bez turbo wciągnęgo sprintem do 200 km/h. Mówię szczerze: papier tego nie oddaje ale A6. 3.0 TDI nie ma szans z cifem Type R w sprincie więc tym bardziej A8 Stawiam żwir przeciwko kokosom, że moje is-f jest szybsze od twojego tajp-era..

Audi A7

Na bazie Touarega/Cayenne powstanie w końcu 2005r duży SUV Audi. Lżejszy i 15cm dłuższy od protoplastów. Wnętrze na bazie A8, pneumatyczne zawieszenie w standardzie, silniki na początek to 3.0TDI z A6 i nowym 4,2 V8 z bezpośrednim wtryskiem i 345KM. Dojdzie bazowy 3,6 V6 FSI z 280KM(powstały na

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

, „stary” silnik 3,2 i np. 3,7, który montowano jakiś czas w > S350 oraz stary, ale również bardzo dobry automat 5-biegowy, montowano (i montu > je się) w tym modelu jakiś archaiczny silnik 3,5 z wykopaliskowym 4-biegowym au > tomatem... Aż dziw, że dali tego diesla do 3,0 CRD. O

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

mysli benzyne 3.6 napedzajacego tez Superba i 3.0tdi napedzajacego w koncernie VW niemal wszystko! A taka Toyota (ktorej zdaniem wielu do np.Audi w prestizu brakuje)dla Land Cruisera(i TYLKO dla niego!!!)opracowala diesla 4.5l od podstaw.Mimo ze kokosow na jego sprzedazy nie zbije bo glownym rynkiem

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

> Na tym przykładzie to najwyżej widać, że chipowany diesel jest bardziej trwały > niż seryjny :-) Kiedyś pisałem o A6 3.0TDI 300KM z roczną gwarancją (news też z > amus.de). Po prostu Audi ma pewnie jakieś "global policy" na dawanie tylko rocznej gwarancji w niektórych

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8