audi a8 asf

Łukasz Kifer

Nowe Audi A8. Wrażenia z jazdy? To jak teleportacja do przyszłości

Nowe Audi A8. Wrażenia z jazdy? To jak teleportacja do przyszłości

Nowe Audi A8 to elegancka limuzyna, która jeździ samodzielnie i łączy w sobie wszystko, co ma obecnie do zaoferowania producent z Ingolstadt. Jednocześnie nie jest aż tak ostentacyjna, jak konkurenci.

Salon Nowy Jork 2016 | Audi R8 Spyder V10 | 540 KM bez dachu

W Nowym Jorku właśnie zadebiutowała R-ósemka w wersji Spyder. To auto, które łączy potężną, wolnossącą V-dziesiątkę z przyjemnością z jazdy kabrioletem

Audi A8 L Security | Luksusowa ochrona

Audi rozpoczęło produkcję modelu A8 L w wersji Security. Opancerzona limuzyna spełnia najwyższe wymagania obowiązujące tego typu pojazdy cywilne. Mocny pancerz wspomagają liczne dodatkowe systemy bezpieczeństwa

Pierwsze teasery nowego Audi A8

Pierwsze teasery nowego Audi A8

się po nowym Audi A8 ? Auto zostanie zbudowane na drugiej generacji aluminiowej ramy ASF (Aluminium Space Frame) i na początku będzie prawdopodobnie dostępne z czterema silnikami do wyboru. Najsłabszym miałoby być 3-litrowe wysokoprężne V6 o mocy 250 KM, a mocniejszym turbodieselem - 340-konne V8 o

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 90-te

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 90-te

bezpieczeństwa Saab 900 po liftingu otrzymał nazwę 9-3. Na zdjęciu w najmocniejszej wersji Viggen Prace nad samochodem z nadwoziem ze stopów aluminium rozpoczęto w Audi na początku lat 80. Pierwsze sukcesy pojawiły się dopiero po paru latach. W 1993 roku we Frankfurcie pokazano prototyp ASF, co oznaczało Audi

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

na bazie nowej platformy wykonanej w całości z aluminium. Audi Space Frame (ASF) nie ma sobie równych. Gdyby zbudować ją z tradycyjnych materiałów (stal) ważyłaby o 40 proc. więcej. A tak A8 nie przekracza dwóch ton nawet z najmocniejszym, czyt. największym silnikiem Diesla V8 (1995 kg). Z mniejszym

Audi TT

zrobione jest z aluminium. Wydawałoby się, że to nic szczególnego - w końcu już na początku lat 90. pojawiło się aluminiowe A8. Ale tamta koncepcja polegała jedynie na zmianie materiału - ze stali na aluminium. Później nadszedł czas na A2, nowe A8 i wreszcie na TT zbudowane w technologii Audi Space Frame

Re: A ty co, masz akcje Alcoa? :)

konieczności zgłębiania tego tematu. Zapominam o aluminium, jako kryterium przy zakupie SUVa... Jednak aluminiowe A8 D2 z ASF waży około 1730-1800kg, a porównywalne limuzyny ponad 2 tony. Różnica w prowadzeniu A8 i np. W220 500 czy 320CDi jest kolosalna (na korzyść A8). Czyli te różnice w wadze to jednak

A ty co, masz akcje Alcoa? :)

, jak Audi Space Frame, struktura konstrukcyjna nadwozia wykonana głównie z aluminium, ale nie tylko. Oprócz modeli wymienionych przez przedmówcę ma ją jeszcze TT, ale to nie znaczy, że wszystkie panele pokrywające tę konstrukcję są aluminiowe. O ile wiem SUVy audi nie są zbudowane na ASF, nie wiem czy

Re: A ty co, masz akcje Alcoa? :)

aluminio > we. O ile wiem SUVy audi nie są zbudowane na ASF, nie wiem czy q3 będzie. > Z innych SUVs posiadających aluminiowe panele są jeszcze infiniti fx50s i range > rover. Ale one z kolei nie mają aluminiowej struktury. Nie jestem pewien, któr > e elementy nadwozia są w nich

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8