audi q5 3.0 tdi przyspieszenie

Redakcja

Ile można zaoszczędzić na SUV-ie klasy premium? Sprawdzamy na przykładzie nowego Audi Q5

Ile można zaoszczędzić na SUV-ie klasy premium? Sprawdzamy na przykładzie nowego Audi Q5

Ceny nowych samochodów klasy premium potrafią odstraszyć od zakupu wymarzonego auta. Nie wszyscy jednak wiedzą, że w salonie na klientów czekają gotowe, już skonfigurowane egzemplarze, na które są spore rabaty. Na nowe Audi Q5 - nawet 40 tysięcy złotych!

Nowe Audi SQ5 - pod maską wysokoprężne V6 o mocy 347 KM i 700 Nm

Nowe Audi SQ5 będzie miało pod maską mocnego, trzylitrowego diesla V6. SUV z Ingolstadt ma imponować osiągami i prowadzeniem, a przy tym nie zapomnieć o żadnej z zalet zwykłego Q5.

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

Porsche Macan S Diesel | Test | Chcę mieć SUV-a!

Porsche Macan S Diesel | Test | Chcę mieć SUV-a!

razem do dyspozycji otrzymaliśmy najbardziej rozsądną odmianę Macan S Diesel. Pod maską dobrze znany silnik 3.0 TDI, ale przecież nie jest tajemnicą, że Porsche należy do Grupy Volkswagen. Został on jednak dopracowany przez inżynierów z Zuffenhausen.  Druga ciekawostka, Macan dzieli płytę podłogową

Gama modelowa Porsche | Nie tylko 911 Carrera

Gama modelowa Porsche | Nie tylko 911 Carrera

na punkcie SUV-ów i crossoverów, Porsche potrzebowało małego, zwinniejszego i tańszego luksusowego SUV-a. Jako, że Porsche już od dłuższego czasu jest częścią koncernu-molocha Volkswagen AG, to Macan nie jest autorską konstrukcją marki. Mały SUV Porsche powstał na bazie popularnego modelu Audi Q5

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

wszystko. Niemiecka konkurencja za podobne fajerwerki wymaga słonych dopłat. Najtańsze BMW X3 drugiej generacji z 2-litrowym dieslem o mocy 177 koni i manualną skrzynią kosztuje 159,9 tys. zł, Audi Q5 2.0 TDI (170 KM) ze skrzynią S-Tronic - 162,2 tys. zł, a Infiniti EX 30d (238 KM) z automatem - 207 tys

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

3.0 TDI (209,5 tys. zł.). GAZ Egzotyczny design, skuteczne wyciszenie kabiny, dobre wykończenie, wysoki komfort jazdy, bogate wyposażenie HAMULEC Słabo wyprofilowane fotele, leniwy układ kierowniczy, niewielki bagażnik, słabe przyspieszenie SUMMA SUMMARUM Nie taki diesel

Re: Toyota GT 86 - znamy polskie ceny

Ta Tojota z Takim Powerem może być objeżdżana przez byle Vectry V6 po tuningu aerodynamicznym w wiejskiej stodole. Przecież CZTERY ZERA DLA FRAJERA ma lepsze osiągi ..i to w Suvie Audi Q5 3.0 TDI - przyspieszenie do 100km/h 6.5 sekundy. Nowe jeździdło Toyoty niestety ..tylko wygląda.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

? Porownywalne dane Audi A8L 4.2tdi zyzycie paliwa wm iescie 10.3 przyspieszenie 0-100 5.6 Lexus ls 600H zuzycie paliwa w miescie 11.3/100km przyspieszenie 0-100 6.3 Porownanie w/g takich samych norm wskazuje ze Audi jest nie dosc ze oszczedniejsze to jeszcze ma lepsze osiagi a przy

Audi A6.Wspaniałe auto!!!

(dla wersji 2.0 TDI i 2.4) Obręcze ze stopów lekkich 7-ramienne z oponami 225/55 R 16 (dla wersji 3.2 FSI i 3.0 TDI) Obręcze ze stopów lekkich 16-szprychowe z oponami 225/50 R 17 (dla wersji 4.2q) Koło zapasowe normalnej wielkości Wielofunkcyjne koło kierownicy w skórze do

Re: AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.

CHARAKTERYSTYKA DIESLA NIE POZWALA NA POSIADANIE TAKIEGO SAMEGO MOMENTU OBROTOWEGO PRZY MAX MOCY , JAKI POSIADA BENZYNIAK. NP; 350 NM PRZY 2000 OBR/MIN A MOC 200 KM PRZY 5000 OBR W DIESLU SPOWODUJE FAKTEM DYSPONOWANIA NISKIM MOMENTEM I PRZYSPIESZENIEM PRZY DUZYCH PREDKOSCIACH, LEPSZE

Re: BMW serii 5 (1995-2003) E39

komentarz do ------->>>30.03.10, 22:27 Gość: kłattro, czajisz ? Po pierwsze to twoje Audi A4 3.0 TDI nie ma 240KM tylko 233KM, chyba że posiadasz nowy model ze skrzynią S-Tronic, jeśli chodzi o przyspieszenie to wynosi ono 6.2s a nie 6.0s---oczywiście w przypadku 240KM S

Re: Peugeot 206 RC 2.0 / Škoda Fabia RS 1.9 TDI

Peugeot 206 RC Škoda Fabia RS przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 s 8,9 s elastyczność 60 100 km/h (IV bieg): 3,5 s 3,3 s elastyczność 80 120 km/h (V bieg): 5,0 s 4,9 s To chyba wyjaśnia wszystko. O połowę większy moment dyzla nic nie znaczy. Klonowski miszczu, dlaczego nie podałeś wyników

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

HP....................................16.02 254) Peugeot 306 Gti 167 HP. (97)..............16.03 255) Audi A8 3.0 Tdi Q. Aut. 233HP.............16.06 256) Wv Golf IV TDI 150 HP.......................................16.09 I teraz widać jak się mają "dyszle" do "dziadowskich benzynowek" Jakaś

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

HP...........................15.99 253) Citroen Xsara 2.0 167 HP....................................16.02 254) Peugeot 306 Gti 167 HP. (97)..............16.03 255) Audi A8 3.0 Tdi Q. Aut. 233HP.............16.06 256) Wv Golf IV TDI 150 HP.......................................16.09 257

Do posiadaczy silnków tdi,

mam ogromną prośbę, od kilku dni zdarza mi się że pedał gazu nie reaguje, zero przyspieszenia, od 2 przez 3 i 4, więc redukcja i po mału da się jechać płynnie. Zapala ok. Byłem w kilku warsztatach, naciskali gaz i przy nich było ok, pech. Poradzili znaleźć kogoś kto sie zna na tym silniku

Porównanie BMW vs Audi vs Subaru .

- automat ,diesel i fajne przyspieszenie raczej nie spotykana kombinacja u japońców) ,RS6 ,RS4 ,M5 ,E63 AMG ,nawet taka Skoda Octavia 2.0 TDI DSG , 335xiA i 535xiA (306 koni ,bardzo szybki automat i 4x4 cudo - oferowany w USA) itd. itp.

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

)....................................17.96 360) Skoda Fabia RS tdi 130 HP..................................18.01 361) Chrysler 300C 3.5 V6 253 HP. (04)..........18.03 362) Audi 100 2.8E 174 HP. (92).................................18.04 363) Saab 9-5 E 2.0T 150 HP. (99)..............................18.04 364) Peugeot 307 2.0 HDI 136 HP

Odwieczny spór - nowe zjawisko /very long vehicle/

ewentualnie porównywalnej pojemności i/lub mocy. Za materiał źródłowy potraktowałem Katalog Auto+ (nie ponoszę więc odpowiedzialności za ewentualne pomyłki w druku ;-) ). Pierwszy przypadek – AUDI A8 - silnik 4,2 moc 335 KM przyspieszenie 6,3s. cena 452,6 tys. PLN, - silnik 4,0 TDi moc 275 KM

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

wolniusieńko przyspieszyć do 130 nie przekraczając 2 tys. obrotów, a kręcenie samochodu do 3 tys. zapewnia naprawdę wystarczającą dynamikę. Co się dzieje w okolicach 4-5K obrotów niewiele mnie interesuje, bo zbyt rzadko sprawdzam to w praktyce. W związku z tym, że co innego się liczy - czy diesel kiedykolwiek

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

-Sport 106 HP.......................20.41 480) Mazda Mx-3 1.8 136 HP. (92)..............................20.41 481) Peugeot 406 coupé 2.2 HDI 136 HP...........20.42 482) Audi A6 2.5 TDI Multitronic 155 HP. (02).......20.42 483) Opel Corsa 1.6 Gsi 16v. 109 HP. (94)...................20.44 484

Re: Czy to prawda że wszystkie blondynki mają ...

Dyzel i benzyna o tej samej masie - oba automaty (oczywiście zdaje sobie sprawe z tego że to nie jest elastyczność tylko przyspieszenia) : Audi A8 4.0 TDI (2030 kg) BMW 735i (2010 kg) (275 KM/650 Nm) (272 KM/360 Nm) 60-100 4 s 4,5 s 80-120 4,5

Re: Ingolstadt strikes back - V12

dr.verte napisał: > > To ja pozgaduje trochę jakie będzie przyspieszenie do setki.Myślę że będzie > to zwyczajowe 6 sekund jak wszędzie ;-) Nie ma co zgadywać. Audi samo podaje ok 5.5s, co jest wynikiem lepszym od S4. Z silnikiem 3.0 TDI ten Q7 waży 2300kg. Nie wiem ile

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

W ogole te czasy przyspieszen do setki nijak sie maja do tego co mozna zobaczyc na YT. Lexus Ls600h-6.7s(445km) Audi A8 6.0-5.4s (450km) To dane fabryczne. A na filmach na YT w przyspieszeniach do 200km i dalej Lexus wygrywa wyraznie! To ile przegra A8 4.2 tdi z hybryda??? Czy hybrydy

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

Napuchnięta, nabrzmiała, tandetna i przepłacona toyota. Do tego wkręcają ludzi na hybrydę, że niby pingwiny ratują. Bzdura. @Piotrek: "Audi A8 (Typ D4/4H) 4.2 TDI, 350 KM: Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5s Srednie zuzycie paliwa: 7,6 l/100km Jak widzisz takie Audi A8 bije tego Lexusa w osiagach

Re: przejedz sie

maksymalna bez wiekszego wysilku "poszalec" powyzej 200km/h moze raczej znikoma ilosc wlascicieli diesla (audi 4,0 tdi, phaeton 5,0tdi, bmw 535d itp) pozdr myfirstalfa

Re: Elastyczność 80-120 km/h na V biegu

Audi A4 2.5 TDi 80-120 6.5 s BMW 320d 80-120 6.9 s Volvo S60 D5 80-120 6.5 s To są najszybsze przyspieszenia bez względu na zalączony bieg .

Zakup samochodu

. Do tej pory jeżdżę audi a4b6 1.9tdi 130km 2001r ale już się sypie, rdza zjada itd. Okazało się, że powypadek. Chciałbym żeby zakupione auto "nie wiało nudą", miało przyspieszenie podobne lub lepsze niż obecne audi.

audi a4 dla dynamicznego

no poczytalem sobie u was troszku o tych dieslach i sie przekonalem. bylem przed zakupem na jezdzie testowej w salonie audi i wzialem a4 3.0 quattro oraz 1.9 tdi quattro. wpierw pojezdzilem benzyna i tak jak koledzy na forum zauwazylem: - jest to starawy silnik - w koncu benzynowy - w ogole

Re: Audi A5 Sportback (i inne projekty z Ingolsta

tak samo szybko jak Q7 V12 TDI. W uwag dodatkowych, to - przyspieszenie do setki w 5,5 sekund w wykonaniu Q7 V12 TDI wolę odczytywać z testów, a nie broszurki Audi. Na ich stronach A6 3.0 TDI z automatem robi setkę w 6,8 sekund. W teście AMuS już prawie 8 sekund . - najmocniejsze X6 waży

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

HP. (97)..................21.73 566) BMW 318i 113 HP. (91).................21.74 567) Chrysler Neon 2.0 132 HP...................................21.77 568) Audi A4 Avant 1.9 tdi 110 HP. (97)...........21.78 569) Audi A3 tdi 100 HP. (ant.)...................................21.80 570) Mazda

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

..........................23.06 637) Renault Clio 1.5 dci 100 HP...............23.07 638) Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 163 HP........23.07 639) Ford Galaxy VR6 174 HP.................................23.09 640) Skoda Octavia 1.8 125 HP................23.12 641) Audi A3 TDI nuevo 105 HP

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

- spójrzcie na hybrydę Mercedesa - śmiech na sali Sam sie smiejesz. Ten Lexus przyspiesza w 6,3s do 100km/h, pali srednio 9,3 l/100km. Dla porownania: Audi A8 (Typ D4/4H) 4.2 TDI, 350 KM: Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5s Srednie zuzycie paliwa: 7,6 l/100km Jak widzisz takie Audi A8 bije tego Lexusa w

Re: co wybrac: Audi A4 czy VW Passat 1.8 T ?

Gość portalu: Stanik napisał(a): > Silnik 2,5 TDI osiagami niewiele bedzie odstawal od 1.8T szczegolnie jezeli > chodzi o przyspieszenie od 80 -120 i wyzej, a spalanie zdecydowanie mniejsze i > na tansze paliwo. Moj kolega ma 1.9 TDI i pali mu 6 - 6,5 litra, a jak ostro >

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

)..............13.89 148) Saab 900 coupe turbo 185 HP. (95)...........13.91 149) Audi A8 4.2 Q. 300 HP. Aut................13.92 150) Toyota Celica Turbo 4wd 208 HP. (93)..................13.93 151) Audi A8 4.0 tdi Q Aut. 275 HP. (04)...........13.99 152) Volvo S70 2.5 T 193 HP. (97)..............14.00 153

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

się natknąłem: Audi S5 0-100: 5,1 sek. Audi A5 3.0 TDI 0-100: od 5,9 do 6,2 sek., różne źródła różnie mówią. Dobre. > . Inne zmiany liftingowe to 143 konie w dieslu 2,0, wprowadzenie wersji 170-kon > nej w tej pojemności oraz RS6 sedan. No i pewnie będzie też skrzynia S

Re: Czy skrzynia DSG jest warta świeczki ??

przyspieszeń ze skrzynią DSG w Golfie V 2.0 TDi i Audi A3 3.2 v6 : www.einszweidrei.de/vw/golf520tdidsgcl2004-1.htm

Czy możecie zerknąć na te pomiary ?? Co to jest ??

Przeglądam gazetę "Auto Moto" a tam test czterech dyzli . Podają tam pomiary przyspieszeń 0-100 60-100 80-120 km/h i tylko te najszybsze bez względu na załączony bieg . Chodzi mi o to że Audi A4 2.5 TDI miało odpowiednio : 60-100 5 s i 80-120 6.5 s . Trochę mnie to zdziwiło bo moja Omega 2

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

) Opel Corsa 1.7 dti 75 HP......................30.28 887) Audi 80 1.9 Tdi 90 HP. (93)................30.31 888) Wv Polo 1.6 75 HP. (95)......................................30.39 889) Kia Sorento 2.5 crdi 140 HP. (04).........................30.46 890) Fiat Bravo 1.2 16v. 82 HP. (99).............30

Nowe DIESLE to kibel-gdzie ten moment 01boryna?

turbine a benzyny nie, jak porownac z turbo benzyna to nawet ten "bezwzgledny" moment juz nie jest atutem diesla: Diesle: VW 1.9TDi: 1896cm3, 130KM, 310Nm/1900 Obr 0-100 9.9s Passat 1418 kg Audi 2.0TDi: 1968cm3, 140KM, 320Nm/1750 Obr 0-100 9.5s A3 1340 kg Renault 1.9DCi: 1870cm3, 120KM

Re: Jak myślicie kradną Phaetony ? Chyba nie ? Bo

, 760i i A8W12. Przyspieszenia 0-100 miał 1-2 s. gorsze niż reszta, lokując się raczej w czasach osiąganych przez A8 4.2 czy S500 4M. W drugim 5.0 V10 występował przeciw A8 4.0TDI. Żadnej przewagi osiągów, a Audi lepiej i lżej jeździło.

Re: tescik M5 i inne na video

Polsce siec autostrad byla tak rozbudowana jak np. w Niemczech w Nadreni-Westfali, to dla wiekszosci ludzi na tym forum przyspieszenie od 0-100km/h przestalo by byc takie wazne. Na autostradzie spokojnie mozesz szybko poruszac sie samochodem o mocy 100KM, nawet mniej. Ale autostrad nie ma i trzeba

Re: Honda Insight - test

. (Oczywiście chodzi o Audi z silnikiem diesla i Seata Leon tdi) Osobiscie aktualnie jeżdże audi a5 z 3 litrowym silnikiem diesla. Głośność przy 100 km/godz - 66 decybeli. Przyśpieszenie do 100 km/h 5,9 sek i co chyba ważniejsze: 3,8 sek -przyspieszenie od 60 do 120 km/h. Przy średniej podróżnej 130 km/h na

Re: Peugeot 307 to najbardziej zajebista fura na świecie! kto zaprzecz

silnik benzynowy np. 3,0 V6 (210 > KM) - wyrob PSA/Renault, albo np. H6 3,0 (209 KM) - wyrob Subaru. A I TUTAJ CIE MAM.WYSTARCZYŁYBY JEDNOSTKI BMW 330D LUB VW-AUDI 2,5 TDI 150-180 KM. Jednym słowem dieslom peugota jeszcze dalego do siatowej czołówki, i jeszcze duzo wody musi

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

HP..................................25.26 748) Hyundai Accent 1.5 GLS 91 HP. (00)..........25.27 749) Skoda Octavia Combi 4x4 tdi 101 HP. (01)...........25.30 750) Toyota Yaris 1.3 86 HP.......................................25.33 751) Volvo 245 Polar 116 HP. (91

Re: Elastyczność 80-120 km/h na V biegu

przyspieszyc, n.p. zeby wyprzedzic, to przeciez nie bedzie dusil silnika > > na piatce, kiedy moze to zrobic na czworce lub trojce owszem prawda ale taie audi A3 2,0 TDI ma ten czas ok 8s na V biegu .Zapewne na IV miałby minimalnie mniej ( może 6,5s ) co i tak będzie b. dobrym wynikiem

Re: Octavia RS wygrywa Audi A4 .

marilicia napisała: > To twoje slowa: > > >Hmm.... Na stronie Skody czytam: > > >"Škoda Octavia RS to nie tylko "topowa" wersja modelu Octavia, ale również > >najmocniejsza (200 KM) oraz najszybsza (prędkość max.: 240 km/h; > >przyspieszenie 0

Re: Nie do końca o to chodziło.

A ja mysle, ze odczowalna roznica jest spora: Dane techniczne Audi 80 B4 Sedan 1.9 TD 75KM Produkowany: od 1991 do 1994 roku Moc silnika: 75 KM, przy 4400 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 140 Nm Prędkość maksymalna: 162 km/h Przyspieszenie (0 do 100km/h): 17,5 s Masa auta: 1270 kg I

Re: porównanie 1,8 T i 1,9 TDi - zgodnie z życzen

. > TDI 150 KM jest potwornie wyżyłowany,a 1,8 T 150 KM to tzw.soft turbo. > Diesel 130 KM ma 310 nM ale tylko w wersji ze skrzynią 6-biegową, wersja > 5-biegowa osiąga 285 nM. Dodajmy, że wersja topowa wersja silika VW 1.8T montowana w Audi (225KM) ma max. moment 280Nm, w dodatku jest to

Re: co wy widzicie w tych dieslach?

dyskusji) ale zarazem najlepszych diesli), 530d ma do 100 7.1s. To nadal jest gorzej niż 6.9 w 3.0i. Niestety nie podali czasu przejazdu 1km ze startu zatrzymanego. Vmax benzyniak ma, nawiasem mówiąc, tez większe, choć to już mniej ważne. > audi A3 (nowy 2.0FSI i 2.0TDI) 2.0 FSI - do 100: 9

Re: Izyda12 a Japońskie diesle?

wykladowco to co nazwiesz faktem a co prawda w tym przypadku? Audi A8 4.2tdi przyspieszenie 0-100 5.8sec (2.3tony!!!!) cena 90tys euro M lancer evo VII 2.0 turbo 0-100 6.1 sec cena 40tys euro Ktory z tych samochodow jest dla ciulajacego grosze "pierdzacego dziadka" i i ktory ma lepsze osiagi

Re: Bo przyśpieszenie 0-100 ma takie znaczenie

też prawie. Trzeba optymalizować moc, co osobiście sprawdzałem w zawodach na 1/4 z czasami mierzonymi fotokomórką. passek tdi moc przy 3750 s32.postimg.org/3qthysrbp/pasat_dl.png i zawsze kręcony wyżej z

Da się oszczędzać każdym samochodem

). Na trasie rano ciśnięty, w drodze powrotnej wolniej - od 5 do 7. Skoda Felicja 1,3 w trasie do 120 - zimą 6,5. Audi A6 2,5 TDi, automat - 6,4 (ale dopiero się go uczyłem - ma komputer, więc łatwiej panować nad spalaniem). Ogólnie - auta najwięcej palą ruszając, w korku, gwałtownie przyspieszając

Re: Nowe Audi S4 bez V8

nachyleniu większym niż 45 stopni. Tymczasem TFSI, jak większość silników doładowanych, ma w kluczowym użytkowym zakresie obrotów wzrost mocy liniowy, tym samym płaski wykres momentu obrotowego (który jest stosunkiem mocy do obrotów). Więc po prostu musi przyspieszyć auto szybciej niż 3.0 TDI, bo, mając

Re: Nowe diesle

greenblack napisał: > Gość portalu: Art napisał(a): > > > > Dlaczego? Ano jeśli VAG zaczyna odchodzić od pompowtryskiwaczy w swoich TD > I > > (3.3 i 4.0 w Audi A8 to common-raile!!!!) to coś jest chyba nie tak. Swoją > > > drogą ten 4.0 "TDI

Tuning box do diesli

pompy i gotowe. Silnik tak wzmocnionego auta dysponuje podobno mocą większą od fabrycznej o 20- 30%.Ma też zużywać mniej paliwa o 0,5 litra - twierdzą właściciele firm tuningowych. Plug and Drive, czyli włącz i jedź - tak reklamowane są układy Chiptronic. Istnieją trzy podstawowe typy tych

Re: PorOwnanie BMW,Audi i Jaguara

normalnej jeździe 100-150km/h i niewielkim ruchu. 2,8 V6 30V pali prawie tyle co 3,7 tylko że prawie nie jedzie. Diesle Ciebie nie interesują więc nie piszę, ale dodam: 2,5 TDI V6 150KM `95-99 od 6-12l/100km droga eksploatacja i muł, awarie wałków i skrzyń tipronic, paski - dużo zamienników 2,5

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

E (133KM), R5, silnik benzynowy (1991-1995) ? 2.6E (150KM), V6, silnik benzynowy (1992-1995) ? 2.8E (174KM), V6, silnik benzynowy (1991-1995) ? 1.9 TD (75KM), R4, silnik wysokoprężny (1991-1995) ? 1.9 TDI (90KM), R4, silnik wysokoprężny (1991-1995) Silniki: 2.0E (115KM), 2.0E 16V (140KM), 2.3E

raczej słabszy na DSG

rri.se/function/functiondownload.php?FileNameOne=STR-07010501-PS-Nm-C-1&FileNameTwo=STR-07010501-PS-Nm-C-2&FileNameThree=STR-07010501-PS-Nm-C-3&Make=Audi&Model=A3%202.0TDI%20q skoda.de/index.php?e=1-24-1-10 www.skoda.co.nz/showroom/octavia/Octavia_Specs_May_2007.pdf

Re: FABIA - Opinie użytkowników

-max także. Dlaczego jednak w Auto Bildzie (obecnie juz tylko na stronacch WWW) tescie porowczym Fabii TDI do Audi A2 i Mercedesa CDI , przy kategorii przyspieszenie widnieje liczba 10,5 s do 100km??? Myslalem, ze to pomylka, ale powtarza sie ona w paru jeszcze miejscach. Bardzo ciekawe. >

Re: Fakty i mity o dieslach

.9 diesel (ok. 70KM) 2004 rok przebieg 110 tyś km. Zapala idealnie w kazdych warunkach przyspiesza całkiem dobrze od 1500 obr/min ale na 80km/h przyspieszenie sie kończy. Spala ok 8..10 l/100km. Spalanie silnie zależy od temperatury. Duży plus za elastyczność silnika. 5. Passat 1,9 TDI (ok 140 KM) z

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

chcemy odnieść to do najbliższego pod względem masy EuroSUVa, to Mercedes ML 320 CDI spala średnio 10,58 l/100 km Do innych nie odnoszę, ponieważ są już zbyt ciężkie. Takie np. Audi Q7 3.0 TDI spala średnio 12 litrów na setkę Jest jednak w hybrydzie Lexusa pewien myk. Jak widać, na spritmonitor

Re: przesiadka z diesla na benzyne

doświadcza tej prawdy. To że masz dieslofobię nie oznacza że wszyscy ją mają. > jezdzilem nastepujacymi dieslami: > 1.9 TDI (SuperB) > C220 CDI (Mercedes klasy C) > 2.5 TDI (Audi A6 avant) > 4.0d (BMW 530d E60) > 2.0 TDCI (nowe Mondeo taksowka w UK) > > i jeszcze

Cala prawda (?) o dieslach koncernu VW...wedlug VW

. Silnik diesla o pojemności 1,5 litra spełniał wprawdzie bez problemu ówczesne wymagania stawiane jednostkom napędowym - pozwalał bowiem na przyspieszenie Golfa I od 0 do 100 km/h w czasie 18 sekund i na jazdę z prędkością 140 km/h, jednak dalszy rozwój jednostek wysokoprężnych wymagał

Tematy na forach motoryzacyjnych

McDrive teraz za wysoko! Audi A6 TDI-Forum - Gdzie jest wlew paliwa? VW-Forum - Jak zrobić mojego Polo 1.0 żeby był glośniejszy? Audi A8 Forum - Gdzie naprawiają Rolexy? Opel Forum: - Moja corsa nie rdzewieje (NAPRAWDĘ) (Temat zablokowany przez admina). Opel Forum: - Hammerite

Re: ile sie da wycisnac z maluszka?

sprawdzic Vmax i uwierzcie, ze to juz naprawde wystarczajaco duzo na ten samochodzik. Na co dzien mam zalozony chip V-techa, dzieki ktoremu mam zdecydowanie lepsze przyspieszenie (na seryujnym ten samochod nie chce jechac :-) ) i wtedy konkurentem dla mnei sa samochodu rzedu Mondeo 1.8 czy Laguna 1

Wklejam za AKP

km przy w miarę normalnej jeździe 100-150km/h i niewielkim ruchu. 2,8 V6 30V pali prawie tyle co 3,7 tylko że prawie nie jedzie. Diesle Ciebie nie interesują więc nie piszę, ale dodam: 2,5 TDI V6 150KM `95-99 od 6-12l/100km droga eksploatacja i muł, awarie wałków i skrzyń tipronic, paski

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

marki. Czy może być lepszy wybór? A jednak Audi A4 B7 2.0 TDI PD Multitronic może okazać się skarbonką bez dna z powodu fatalnego silnika i nietrwałej skrzyni biegów. Auta jak zapalniczki? Choć zjawisko zamierzonej nieprzydatności, czyli planned obsolescence, jest coraz bardziej powszechne i

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8