auta dziewulskiego

Piotr Kozłowski

SOP połknęła BOR. Teraz zjada własny ogon. "Kierowcy bez doświadczenia eskortują najważniejsze osoby w państwie"

SOP połknęła BOR. Teraz zjada własny ogon. "Kierowcy bez doświadczenia eskortują najważniejsze osoby w państwie"

- W SOP liczy się długość jakiegokolwiek stażu za kierownicą. Nieważne, że wcześniej woziłeś paczki, a dziś masz opancerzoną limuzyną eskortować najważniejsze osoby w państwie - mówi w rozmowie z Moto.pl Jerzy Dziewulski. Służba, która miała kojarzyć się z prestiżem, zaczęła być obiektem żartów.

Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

To był tydzień podsumowań i zapowiedzi. W kwestii premier prym wiedli Amerykanie. Jedna nowość zwaliła nas z nóg

Nowe auto prezydenta za 2 mln zł

Biuro Ochrony Rządu kupi nowe pancerne auto - limuzynę z najnowocześniejszym na świecie systemem zabezpieczeń kupi za 2 mln zł - czytamy w "Dzienniku"

25 000 KM na jednej imprezie

25 000 KM na jednej imprezie

19 977 KM. Na czele ponownie znajduje się Yellow Cab Dziewulskiego, ale dystans pomiędzy jego Ultimą GTR, a drugim z samochodów zmniejszył się za sprawą zgłoszonego Bentleya Continentala Speed o mocy 700 KM. Inne ciekawe auta to Porsche GT3 RS, Ferrari F430 Spyder, Mercedes CLK 63 AMG Black

Rage-Race 2009 - ostatni dzwonek

Rage-Race 2009 - ostatni dzwonek

Corvette Z06 . Nie zabraknie innych osobliwości. Klasyki będzie reprezentować Buick Riviera rocznik 1964, a za kierownicą 800-konnej Ultimy GTR zasiądzie Jerzy Dziewulski. Rage-Race to lajfstajlowy event dla posiadaczy oryginalnych aut i fanów dobrej zabawy. Adrenalina wyścigu po polskich drogach

Rage Race 2009 startuje!

Rage Race 2009 startuje!

Corvette i kilka egzemplarzy bardziej popularnych Porsche i BMW . Honoru klasyków bronią Buick Riviera '64 i Mercedes 450 SL '78. A za kierownicą 800-konnej Ultimy GTR zasiądzie po raz kolejny były poseł, entuzjasta samochodów - Jerzy Dziewulski. Rage Race to lajfstajlowa impreza dla posiadaczy

Ariel - stalowe nerwy mile widziane

Ariel - stalowe nerwy mile widziane

Jeremy Clarkson jeździł wersją wyposażoną w 2-litrowy motor z Hondy Type-R, który po dołożeniu turbosprężarki rozwijał moc 300 KM. Trudno wyobrazić sobie doznania, jakich dostarczać musi taki silnik w aucie ważącym zaledwie 500 kg. Bardzo chcielibyśmy zobaczyć minę Brytyjczyka podczas