avensis 1.8 multidrive s

redakcja

Zapomniany Avensis z nowym cennikiem

Zapomniany Avensis z nowym cennikiem

Toyota Avensis to weteran segmentu D. Polski importer przygotował nowy cennik i promocje, które sprawiają, że jest zdecydowanie najtańszym modelem w segmencie. Sprawdzamy, co japoński model ma do zaoferowania.

Toyota Avensis FL | Ceny w Polsce | Bez zmian

Toyota utrzyma dotychczasowe ceny modelu Avensis, ale po modyfikacjach wzbogaci się ich wyposażenie

Salon Genewa 2015 | Toyota Avensis | Europejski Japończyk

Toyota zbroi się przeciwko Passatowi I Mondeo. Na salonie samochodowym w Genewie zaprezentuje mocno zmodernizowany model Avensisa

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

. Za dopłatą 5 tys. zł możemy zamówić bezstopniową skrzynię Multidrive S, z którą otrzymujemy system start/stop. Nowy benzyniak jeszcze nie zastępuje wolnossącego 1.6/132 KM, który pozostanie w ofercie, zapewne do czasu wejścia w życie następnej normy emisji spalin. Toyota Auris FL | Ceny w

Wakacyjne rabaty

Wakacyjne rabaty

; - Corolla - ceny startują od 55 tys. zł zamiast 60 tys. zł. Dostępne są jeszcze przecenione egzemplarze wyprodukowane w 2009 roku: - iQ - upust 3,6 tys. zł; - Verso 1.8 Valvematic Multidrive S - upust 16,3 tys. zł; - Avensis (sedan) - upust 13,5-22,3 tys. zł; - Hilux - upust 17,1-27,1 tys. zł. Powyższe

Multidrive S vs DSG.

wyciszony i silnika nawet na wysokich obrotach specjalnie nie słychać. Ale na zużycie paliwa pewnie to wpływa. Tu dygresja: w mieście to auto pali 10l/100, brat twierdzi, że to dużo. Przedtem miał audi a4 1.8T, 160 KM z Multitronikiem, a więc też CVT. Paliło 8.6/100 a dynamika była wyraźnie lepsza. Ale było

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

AVENSIS vs INSIGNIA Na tym video jest porównanie Avensisa z Insignią w 1:33 jest slalom polecam zobaczyć bo widać kto dopracował układ jezdny a kto opowiada bajki o klasie premium

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Mam avensisa 1,8 od roku, nie wiem jak autor jeździe ale mój pali w mieście ok 9 na trasie poniżej 8 / oczywiście przekładnia CVT/ , może to melex ale ja sobie chwalę. Konfort, precyzja prowadzenia , cisza w kabinie - dla mnie to walory. ale pewnie się nie znam przecież mam już +50 czyli jestem

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Również miałem od nowości corollę 1,6 ( 2003r) Przez 6 lat przejechałem nią 170 tyś.km.Żadnej awarii. Wciaz posiadam (w USA) Toyote Corolla, rocznik 2003, z silnikiem o pojemnosci 1.8L oraz automatyczna skrzynia biegow (to typowa wersja w USA) i przejechalem nia bez problemow i awarii ponad 120

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

ksenonów no cóż też bym tego nie wybrał, i nie wybrałbym tej skrzyni aut, uważam ze optimum to 1.8 benz i manual (stos cena/ekonomia). Ps. nie kłóćcie się bo to śmieszne..

Re: Multidrive S Toyoty-opinie

Skrzynia Multidrive-S jest dostępna w moim aucie (VERSO 1.8) ale nie zdecydowałem się na nią po jeździe próbnej, co prawda innym autem (Avensis) ale z tym samym silnikiem co u mnie. Dopłata nie była duża (5 kzl) ale jazda mi się nie podobała. Wycie silnika na wysokich obrotach przy próbie

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

www.youtube.com/watch?v=yY8t7mQbqyQ Przecież to co robi tutaj Avensis to jest jakaś tragedia, nawet stara Vectra była lepsza :))...

Re: Fenomen VW

Avensis 1.8, Multidrive S będzie również montowana w modelu Verso-S z silnikiem 1.4, i jak napisałeś, jest montowana w modelu IQ.

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

silnik nie jest tak dynamiczny i nie pali tak mało jak TDI bo sam masz stare jak Świat wolnossące paliwożerne 1.8, które niby tyle pali przy emeryckiej jeździe. Na nic ci nie przyjdzie też zamiana na Toyotowskie D4D bo zawiedziesz się, że daleko mu do dynamiki i oszczędności TDI.

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

ostatnio mój nadęty sasiad spytał "jak tam dziadek"? w odniesieniu do mojego 9 letniego hothacha w stanie idealnym, powód mojej wielkiej radości. Dodam żesąsiad ma żoną 2 auta w leasingu przedtem jak go było stac miał trupa chryslera 3,8 który wydrenował mu kieszeń odparłem sąsiadowi: lepszy

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@Pluto co do silników Avensis, oferty Audi i Skody... 1. Superb nie Super B ;) 2. Toyota to nie Audi, ale są Lexusy, tam silniki będą :) 3. Skoro o silnikach... piszesz górna oferta Toyoty to dolna Audi... w USA pakują V6 do takich Toyot 4. z tym Premium to fakt jakieś nieporozumienie, chyba

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

1. Chyba piszesz o cytrynach z 96 roku? Idź do salonu pajacu i zobacz jak to teraz pokleili, a nie piszesz głupoty. 3. Współczuję samochodu, poprzedni gen Avensisów był bardzo awaryjny. 5. Kup sobie jakiegoś hot hatcha z blisko 300KM silnikiem i wal na tor. Obecnie na drogach nie potrzebny ci

Re: Multidrive S vs DSG.

Zgadza sie Kolego v-6 :)) Ze swojej strony dodam dwie sprawy: - Avensis 2.0 CVT tez da przyjemnosc z jazdy i to niemałą, jak: wciśniesz przycisk sport i przełączysz na manual, biegi zmieniajac lopatkami przy kierownicy. Auto zachjowuje sie (w sensie pracy na poszczegolnych biegach) jak na zwyklym

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Nie za bardzo rozumiesz o co chodzi. Zobacz filmik z Ferrari i Nissanem na mokrej nawierzchni w 1:16 widać jak zachowują się auta podsterowne na śliskich nawierzchniach

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@antyfragles: Też niedawno czytałem o szykowaniu nowości w Toyocie w postaci jakiejś GT z benzyniakiem z bezpośrednim wtryskiem (inni to maja od kilkunastu lat), ale to są modele marginalne, jak np. R8 w Audi. A ten Scion to rzeczywiście ciekawe, taki trochę jakby Seat dla VW, choć VW ma swoje

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Cóż, jestem użytkownikiem Toyoty Avensis rocznik 2009 - wziętej w leasing ;-) Wrażenia? 1. Brak awarii, poza przeglądami okresowymi nie odwiedzam serwisu. Z drugiej strony ktoś może powiedzieć nowy samochód, to każdy się nie psuje. Może z używanymi nie mam doświadczenia... 2. Stylistyka - poprawna

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@anonim: "Chłop wyjdzie z wioski, ale wioska z chłopa nie" - się sprawdza. Zwroty "pajacu" to potwierdzają. Brak podpisu - również (pewnie w aucie ma się "przyciemniane" szyby?). ad 1. Przejeździłem Pikasiakiem 170 tkm i wiem jaka to męka. Jeśli "anonimie" masz cytryne - ja szczerze współczuję. ad

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

ciekawostka na deser :) moto.pl/MotoPL/1,88571,6702885,Powrot_mikro_sportowcow.html Jak widać pod logiem Scion są wypuszczane usportowione modele. Bo marka Scion jest pozycjonowany dla młodych

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

1. Autor artykułu jak chce wybryków we wnętrzu to niech kupi citoena lub inne auto sklejone śliną. 2. Jak się przejedzie 5 km po parkingu to lepiej nie opowiadać o aucie. 3. Jeździłem rok Carinę E 16 lat temu a teraz od 3 lat Ave T25 (2.2 Cat). Tamta była nudna i prymitywna, ta zaprojektowana przez

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

zarobków. @muha ha Nie pisz o przeżyciach aut firmowych, jak dbacie o auta, tak macie. Teść miał od nowości corollę (2004) w 2010 zmienił na aurisa. Oba sobie chwali (mi auris nie podoba się ani z zewnątrz, ani wewnątrz). Oba z benzynowym 1.6. Średnie spalanie ma na poziomie 6.5l, więc chyba nieźle

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Również miałem od nowości corollę 1,6 ( 2003r) Przez 6 lat przejechałem nią 170 tyś.km.Żadnej awarii.Spalanie 7,5 litra przy codziennej jeździe po 600 tyś dość zakorkowanym mieście i 20 km dojazdach do niego.Oleju od zmiany do zmiany nie brała.Przez te 170 tyś km oprócz typowo eksploatacyjnych

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@fragles102 Darmowa reklama w artykule to nic do Twoich wpisów :)) Widać, że kochasz Toyo. Masz prawo, Twoja sprawa. Ale warto pozbyć się zaślepienia. 1. "PREMIUM TO TO CO DAJE POCZUCIE KOMFORTU LUKSUSU I GŁADKIEGO PRZEPYCHU ,ROZUMIECIE? GDZIE ELEKTRONIKA CZUWA I KORYGUJE NIE DOCIĄGNIĘCIA KIEROWCY

Re: Fenomen VW

. Multidrive S - jak pisałem - jest montowana w modelach Avensis i Verso z silnikiem benzynowym 1.8 i ze wszystkich znanych mi opisów wynika, że jest to skrzynia bezstopniowa CVT. Takie też wrażenie miałem podczas jazdy oboma tymi autami ze skrzynią Multidrive S. Obroty się wprawdzie zmieniały, ale w

Re: Fenomen VW

: > Chociażby we wszystkich modelach hybrydowych (Prius, Auris HSD, nowy mały Lexus > ) oraz w Avensisie i Verso z silnikiem benzynowym 1.8. odparlem > Wyzej wymienione modele Toyoty nie maja przekladni bezstopniowej. Gdzie w stosunku do Priusa, Aurisa i Lexusa hybrydy racje _mialem

Re: Fenomen VW

funkcje bezstopniowej przekładni, o których pisałeś. Multidrive S jest montowana w modelach Avensis i Verso z silnikiem benzynowym 1.8 i ze wszystkich znanych mi opisów wynika, że jest to również skrzynia bezstopniowa CVT. Takie wrażenie miałem również podczas jazdy oboma tymi autami ze skrzynią

Re: Co wybrać??

brakuje. Polecam wersję z silnikiem benzynowym 1.8 147KM i manualem. Silnik jest bardzo oszczędny jak na moc i wagę auta (ok. 7 l w trasie, ok. 8.5 w mieście) i niespotykanie cichy, przy 160 km/h go nie słychać, przy 180 jest tylko troszkę głośniej, ale wciąż nie przeszkadza w rozmowie. Szybciej (jeszcze