awaryjność aut 10 letnich ranking

Piotr Mokwiński

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

Masz rodzinę i masz do wydania 20 tys. zł, ale nie masz auta? No to najwyższy czas, by je kupić! Przedstawiamy najciekawsze modele kombi w cenie około 20 tys. zł

Opel Vectra B (1995-2002) - opinie Moto.pl

Uniwersalny charakter to jeden z najmocniejszych punktów Vectry przysparzający jej wielu zwolenników. ?Średniak? Opla należy do najchętniej sprowadzanych używanych aut, podobnie jak VW Golf czy VW Passat

Top 10 | Samochody rodzinne do 13 tys. zł

Top 10 | Samochody rodzinne do 13 tys. zł

EuroNCAP). Awaryjność? W kategorii 4-5 lat kompaktowy van Renault zaparkował na 75. pozycji (DEKRA), ale już wersja 7-letnia plasuje się na 38. miejscu. Scenic więc jest jak wino - im starszy, tym lepszy. ZOBACZ TAKŻE: TOP 10 | Samochody za 3500 zł TOP 10 | Kombi do 20 tys. zł Samochody

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

ekstrawagancji oraz, tak dla przeciwwagi, wyspecjalizowanej w budowaniu konserwatywnych, trwałych aut. Produkcja Mazdy 6 w wersji sedan i liftback ruszyła w Japonii w sierpniu 2002 roku (kombi - w listopadzie). Wtedy rozpoczął się także montaż modelu w amerykańskiej fabryce Forda w Michigan (wersje przeznaczone

Raport awaryjności TUV 2016 | Niemcy na czele

Raport awaryjności TUV 2016 | Niemcy na czele

Mercedesy, w grupie aut 4-5-letnich najlepsze okazało się Audi. Przedstawicielami marek z Kraju Kwitnącej Wiśni jest Mazda, której modele 2 i 3 zajęły odpowiednio 9. i 10. miejsce. Na drugim biegunie rankingu znalazła się Dacia Logan. Aż co czwarty egzemplarz tego modelu posiadał poważne usterki. Niewiele

Re: Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

2011 ? Ranking awaryjności? Roczne auto w ogóle powinno mieć jakąś awarie? Ludzie , tu jest Polska tu się jeździ autami 5,10, 15- letnimi. Auto które ma rok z reguły robi 10 tys. km. Co to jest? Pokażcie ranking Japońców 10 latków, Koreańców , Niemców, Francuzów, które mają po 150-300 tys. na

Re: Ranking najbardziej niezawodnych

....spójrz na raporty awaryjności 11letniego Polo i 3-4letniego Polo...11 letnie jest na 10 miejscu a 3-4 letnie daleko w tyle chyba na 40 :) aż tak cie to boli że mam lepsze auto niż ty mimo że starsze ??? Hahaha

Re: 206, Ibiza, Polo, Corsa, Baleno?

No właśnie. Według statystyk te Fiesty są słabiutkie jeśli chodzi o bezawaryjność. Nie wiecie jak na stronie ADAC i TUV można znaleźć rankingi awaryjności samochodów 10-letnich i starszych? Tylko chodzi generalnie o rankingi sprzed kilku lat gdzie by były uwzględnione auta z drugiej połowy lat

Re: Złodzieje wybierają niemieckie

@m - "Zadbany 10 letni Volkswagen a także Toyota są mniej awaryjne od Fiata czy Forda w tym samym wieku....potwierdzają to rankingi awaryjności...i sam to wiem z doświadczenia...więc to nie tylko stereotyp....trochę prawdy w tym jest...." Piszesz o autach 10-15letnich, ale to nie one są obiektem

Re: Złodzieje wybierają niemieckie

Zadbany 10 letni Volkswagen a także Toyota są mniej awaryjne od Fiata czy Forda w tym samym wieku....potwierdzają to rankingi awaryjności...i sam to wiem z doświadczenia...więc to nie tylko stereotyp....trochę prawdy w tym jest.... Poza tym liczba skradzionych aut się zmniejsza...Nie wynika to z

Re: Sprzedaz 2004 wg. marek

auta do 3 lat 3-5 i 5-7 podane usterki w ponad 100 markach tylko ..bez przebiegów i co warty taki ranking? Znam auta 10 letnie o przebiegu 60 tys. km i znam roczne o przebiegu pow. 100 tys. km.

Re: Sprzedaz 2004 wg. marek

. Dżizas. Idź na jakiś kurs statystyki. Proszę... > Ostatnio analizowałem trochę wyniki podane przez Dekrę. > Wszystko fajnie auta do 3 lat 3-5 i 5-7 podane usterki w ponad 100 markach > tylko ..bez przebiegów i co warty taki ranking? > Znam auta 10 letnie o przebiegu 60 tys. km i

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

> Ja z zasady omijam auta z dolnej połówki takich rankingów. Po prostu > minimalizuję ryzyko, zwłaszcza, że często kupuję auta 3-letnie - a z wiekiem > ryzyko awarii niestety wzrasta. Kupując statystycznie mało awaryjnego 3-latka > na starcie mam mniejsze szanse awarii niż w

jakość: klasa D, wozy nowe do pięcioletnich: TUV

Dzięki uprzejmości Auto-Świata, mogłem zapoznać się ze statystyką awaryjności aut wg TUV. Zerknałem tylko na klasę, która interesuje mnie osobiście (D) i na wiek, właściwy dla aut eksploatowanych przez na ogół pierwszego (co najwyżej drugiego) właściciela, a więc do 3 lat i 4-5 lat. Wyniki

Re: najekonomiczniejszy... (łączne koszty)

nieistniejących rankingów awaryjności 5-10 letniej toyoty yaris 1,4D. piszę o swoich doświadczeniach dla ludzi, których interesuje rachunek ekonomiczny posiadania auta. twój głos tez jest ważny w tej dyskusji bo dobitnie pokazuje, że decydując sie na naprawę auta lub jego sprzedanie/złomowanie trzeba mysleć

Re: "oszczędna"

że najwięcej paliwa oszczędzają w mieście. A największą > ich zaletą jest bezawaryjność. Prius prowadzi tutaj we wszystkich rankingach. I > proszę nie powielać mi tutaj bajek o tym że co trzy lata akumulatory są do wym > iany! Baterie spokojnie wytrzymują 10 lat! > Na marginesie

Re: Młodych kręcą stare. Dziedziczenie używanych

To ty piszesz bzdury i to wielkie jak Himalaje. Po pierwsze, jeśli kupiłeś Renault to nie masz zielonego pojęcia o motoryzacji (marka ta zajmuje we wszystkich rankingach konsekwentnie od 30 lat - od tylu lat je śledzę - ostatnie miejsca we wszystkich klasach aut pod względem awaryjności); Po

Re: Jakim trzeba być frajerem, żeby kupić taki sz

nie jeździł bo w tych artykułach i rankingach awaryjności Polo wypada słabiutko..." Ten sam argument co Twój, ale oczywiście ograniczenie nie pozwala Ci tego dostrzec... Pytanie 2: Dlaczego porównujesz utratę wartości auta za 10tys z autem za 50tys ? Już Ci kiedyś pisałem i nawet podawałem

Re: jakość: klasa D, wozy nowe do pięcioletnich:

końcu stawki mają 3 razy większą awaryjność > niż te na początku. Przeczy to spotykanej czasem opinii, że obecnie nie ma > samochodów złych i że wszystkie prezentują podobny poziom. Jeżeli w jednym > modelu 5 aut na 100 ma problem, a w innym 15 na 100, to chyba jest różnica. Zgadza

Re: Ala jest brzydka, bo Ola ma krosty

jimmyjazz napisał: > Pewnie że to nie to samo - ale ciężko uznać za awaryjność tylko sytuacje gdy > auto staje na drodze. Bo to że hamulce padają, wyposażenie się psuje - to też > jest awaryjność. Samochody na drodze stają sporadycznie (głównie z braku paliwa