bezawaryjne samochody samochody

sprawdź też:

samochód

msob

Wolimy bezawaryjne samochody

Wolimy bezawaryjne samochody

38 proc. naszych Czytelników wybiera auto z powodu bezawaryjności, 16 proc. - prestiżu, a 14 proc. - funkcjonalności. A dlaczego nie kupilibyście znowu samochodu tego samego producenta?

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie [x]

Porady | Dbajmy o "Turbo"

Samochód z turbodoładowaniem stawia użytkownikowi dodatkowe wymagania. Ich spełnienie to gwarancja długiej, bezawaryjnej pracy turbosprężarki. Przedstawiamy małe ABC turbodoładowania

Rolls-Royce i ryzyko pożaru

Rolls-Royce i ryzyko pożaru

Właściciele 1900 Ghostów (589 w samych Stanach Zjednoczonych), wyprodukowanych w okresie od września 2009 do września 2010 roku, zostali listownie zaproszeni do odwiedzenia serwisów. Powodem jest wadliwy sterownik pompy wodnej, który może ulec przegrzaniu i w skrajnych przypadkach spowodować groźny

Rover 75 - opinie Moto.pl

może imponujące (12 i 10,5 s), ale na stacji benzynowej będziemy się czuli jak w każdym innym sklepie, a nie jak w domu. Bolączki Do aut brytyjskich przylgnęła etykietka awaryjnych - nie jest to jednak wina samych samochodów, ale raczej specyfika naszego rynku - przez wiele lat specjalistyczny serwis w

Citroen C1 po delikatnych zmianach

Citroen C1 po delikatnych zmianach

sylwetce żywy i silny charakter z akcentem elegancji. Dostępna od drugiego poziomu wykończenia chromowana listwa podkreśla zaokrąglony kształt osłony, potwierdzając jednocześnie energiczny i nowoczesny wizerunek C1. Przyczepność do nawierzchni sprawia, że samochód dobrze trzyma się drogi, co przyczynia się

Koniec z ekierkami we Włoszech. Będą mandaty za "zimny łokieć"

Koniec z ekierkami we Włoszech. Będą mandaty za "zimny łokieć"

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla We włoskim Kodeksie Drogowym nie znajdziemy zakazu prowadzenia samochodu z ręką wystawioną poza obrys drzwi, ale policja uznaje to za zachowanie zagrażające bezpieczeństwu. A to jest już podstawą do ukarania kierowcy mandatem. W świetle jednego z

Z archiwum moto.pl | Top 5 | Niezniszczalne

Z archiwum moto.pl | Top 5 | Niezniszczalne

razem wtórnym) jak świeże bułeczki. Trudno się dziwić. Korozja mu niestraszna, komfort podróżowania nawet dziś jest bardzo wysoki, a ciągłe udoskonalanie konstrukcji sprawiło, że jeśli gdzieś istnieje podium dla najbardziej bezawaryjnych samochodów, to z pewnością W124 już zaparkował na jego najwyższym

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę

Ceny nowych samochodów na europejskim rynku sięgają powoli absurdalnego poziomu. Widać to zwłaszcza po wciąż bardzo popularnych w Polsce kompaktach. Za wzór segmentu uchodzi oczywiście Volkswagen Golf. Siódemka po niedawnym liftingu kosztuje wyjściowo nad Wisłą 67 990 zł. Dużo. Nawet bardzo, jeżeli

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Ford od zawsze oferował wielki wybór jednostek napędowych we wszystkich swoich modelach. Jednak ostatnimi czasy sukcesywnie pozbywa się z oferty bezawaryjnych, wolnossących silników benzynowych. Jednym z nich dostępnych między innymi w Mondeo IV generacji był 2.0 16V Duratec. Ta czterocylindrowa

Czy oryginalne części zamienne są dobrą inwestycją?

Czy oryginalne części zamienne są dobrą inwestycją?

adnotacjami o wymianie oryginalnych części zamiennych. Nieprzypadkowo Toyota znajduje się w czołówce zestawienia samochodów tracących najmniej na wartości po 3 latach użytkowania - jest to marka uważana za bezawaryjną, wykorzystująca innowacyjne rozwiązania, a do tego stosująca części zamienne najwyższej

Gazeta Wyborcza z multimedialnym poradnikiem "Twoje prawo jazdy"

Gazeta Wyborcza z multimedialnym poradnikiem "Twoje prawo jazdy"

Multimedialny przewodnik dla kierowców zawiera m.in.: - nowe, aktualne testy egzaminacyjne kat. A, B, C, D,- przepisy, znaki, sygnały drogowe,- tabelę mandatów i punktów karnych,- nowe prędkości dozwolone,- technikę kierowania samochodem i motocyklem.Cena płyty z "Gazetą Wyborczą" wynosi

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

najwyższej jakości. Do dyspozycji niemal zawsze mamy pełną elektrykę wraz z wszechstronną regulacją elektryczną foteli. Rozbudowany zestaw audio i dedykowaną klimatyzację - dumę modelu. Dla bezpieczeństwa, powinniśmy jednak skupić swoją uwagę wyłącznie na wersjach benzynowych - są bezawaryjne i nie generują

Poradnik | Typowe usterki manualnych skrzyń biegów

Poradnik | Typowe usterki manualnych skrzyń biegów

Chyba nikt z nas nie wątpi w to, że światem motoryzacji w pewnym stopniu rządzą stereotypowe opinie. Wedle jednej z obiegowych mądrości, kierowcy szukający możliwie prostego, bezawaryjnego i taniego w użytkowaniu samochodu, powinni skupić się na egzemplarzach wyposażonych obowiązkowo w manualne

Karora Firda | Wideo

Karora Firda | Wideo

.   »> Bezawaryjny kompakt - Ten samochód ma doskonałą opinię i może być Twój «<

Poradnik | Płyny eksploatacyjne. Niedobór któregoś z nich może skończyć się tragedią

Poradnik | Płyny eksploatacyjne. Niedobór któregoś z nich może skończyć się tragedią

tysięcy kilometrów. Następnym na liście lekceważonych jest płyn chłodniczy. Te kilka litrów kolorowej, odpornej na skoki temperaturowe substancji warunkuje bezawaryjną pracę każdej jednostki napędowej przez setki tysięcy kilometrów. Poza szczelnością układu chłodzenia, to właśnie ilość i stan płynu

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

Lata: 1997-2008 Daewoo Lanos nie ma dobrej prasy. Wielu kierowców podchodzi do niego pogardliwie. Czy naprawdę poczciwy Lanos zasłużył na takie traktowanie? Nie. To tani i niedoceniony samochód, który ma swoje wady, ale rekompensuje je niską ceną i niezawodnością. Lanos nie sprawia wielu

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

. Samochody Hondy cieszą się opinią mało awaryjnych, a silniki benzynowe japońskiej marki potrafią pracować bezawaryjnie przez wiele lat. Honda Civic VII zadebiutowała w 2000 roku, dwa lata później do oferty dołączył diesel (1.7 i-CD Ti), a w 2003 roku silnik 2.0 VTEC 160 KM. Samochód był dostępny jako

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Turbo generował 200 KM, zużywając przy tym spore ilości paliwa. fot. Volvo Kierowcy szukający zdroworozsądkowego samochodu pozbawionego jakichkolwiek emocji, powinni sięgnąć po niemiecką produkcję z 1.6 MPI pod maską. Konstrukcja inżynierów koncernu VAG obecna była już w latach 90. Produkcję

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti | T est | Pierwsza jazda Z opinii, jakie można znaleźć o tym samochodzie, wynika, że najbardziej krytykowany jest jego wygląd. O gustach się nie dyskutuje, a w przypadku samochodów używanych stylistyka ma trzeciorzędne znaczenie. To, czego małemu crossoverowi Skody nie można odmówić

Poradnik | Rodzinne kombi za 10 tys. zł

Poradnik | Rodzinne kombi za 10 tys. zł

serwisowanie, aby przez lata cieszyć się bezawaryjną pracą. Pożądanym dodatkiem jest stały napęd na cztery koła ? trwały i bezproblemowy. Niestety, znalezienie A4 B5 z rozsądnym przebiegiem jest trudnym zadaniem. Odradzamy kupno wyeksploatowanych diesli. Kolejnym ulubionym modelem polskich kierowców jest

Poradnik | Youngtimery, na których można w przyszłości zarobić

Poradnik | Youngtimery, na których można w przyszłości zarobić

nie jest to model warty zainteresowania. Dobrze zachowany egzemplarz będzie nie tylko bezawaryjny, jak również nie straci już na wartości. Pod maską sprawdzi się opracowany wspólnie z PSA widlasty silnik 3.0 V6 o mocy 167 KM. Prawdziwym rarytasem jest topowy wariant 3.0 V6 Biturbo 4x4. 268 KM trafia

Raport TUV 2015 | Najlepsi

Raport TUV 2015 | Najlepsi

Zwycięzca znowu ten sam. Porsche 911 z dużą przewagą zgarnia dla siebie pierwsze miejsce. W czołówce coraz więcej Japończyków Zaskoczeniem może być świetne piąte miejsce Forda Fusion. Starszych Fordów zwykle nie kojarzymy z samochodami bezawaryjnymi, jednak Fusion zdaje się zaprzeczać tej opinii. 01

Poradnik | Tanie i praktyczne auto za 5 tysięcy

. Prosty układ jezdny i jednostki napędowe pracują bezawaryjnie do przebiegu 200-300 tysięcy kilometrów. Do statecznej jazdy w zupełności wystarczy czterocylindrowy silnik 1.1 lub 1.4 o mocy 60 lub 75 KM. W latach 90. ogromną popularnością na rynku aut nowych cieszyła się ostatnia prawdziwa Skoda zbudowana

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

koła zamachowego. Wykorzystane sprzęgło nie grzeszy trwałością. Z drugiej jednak strony, jego wymiana pochłania ledwie 400 złotych. Od 2001 roku ogromną popularnością wśród użytkowników samochodów autorstwa koncernu Renault-Nissan cieszy się czterocylindrowy diesel 1.5 dCi. Początkowo jednostka

Jak Polacy korzystają z samochodów? | Badania

Castrol i Ford | Razem od 100 lat Dziś samochód stał się niemal nieodłącznym elementem życia. Często nawet do sklepu za rogiem jeździmy autem, nie zdając sobie sprawy z tego, że może to mieć zgubny wpływ na silnik. Miejski tryb jazdy, krótkie trasy, częste zatrzymywanie się i ruszanie - to

Z archiwum moto.pl | TOP 10 | Najlepsze silniki

jednostki napędowe produkowane w ostatnich dziesięciu latach. Pamiętajmy jednak, że obecność konkretnego silnika w zestawieniu nie oznacza wcale, że samochody w nie wyposażone będą bezproblemowe w eksploatacji i można je kupować bez dokładnych oględzin. Nawet najlepsza jednostka, która nie była

Poradnik | Rozsądne auta rodzinne z Azji za 20 tysięcy złotych

egzemplarzach możemy liczyć na skórzaną tapicerkę, fabryczną nawigację i elektryczne sterowane fotele. Do napędu Avensisa II najlepiej nadają się proste i bezawaryjne silniki benzynowe: 1.8, 2.0 i 2.4 o mocy 129, 147 163 KM. Nie zachwycają niskim spalaniem, ale też nie zaskakują właściciela żadnymi poważnymi

Najbardziej niezawodne SUV-y

Niezawodne SUV-ySUV-y to najmniej usterkowe ze wszystkich rodzajów aut.SUV-y są coraz bardziej popularne, ale czy bezawaryjne? Jak wynika z raportu DEKR-y, najbardziej niezawodnym SUV-em jest Honda CR-V.Pojazdy typu SUV są coraz bardziej popularne, ale czy bezawaryjne? Oto lista najmniej

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

Lata: 2001-2007 Zaczynamy od okrytej złą sławą Laguny drugiej generacji. To samochód, którego drugie imię to awaryjność. Trzeba się liczyć, że w Lagunie II prawie na pewno wystąpią mniejsze lub większe usterki. My postanowiliśmy przestrzec Was przed popularnym dieslem 1.9 dCi. Ten silnik w

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

zaproponować model Yeti. Na SUV-a Czechów nie znajdziemy zbyt wielu narzekań kierowców, a auto uchodzi za raczej bezawaryjne. Jednak nie ma samochodów idealnych. Czemu się przyjrzeć dokładniej podczas oglądania Skody Yeti? - Przy dużych przebiegach może lekko szwankować 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

rynku wtórnym. Zwłaszcza tych, którzy poszukują samochodu nie najtańszego, za to gwarantującego bezawaryjną eksploatację. Jednak by ten model rzeczywiście dobrze się spisywał, muszą być spełnione dwa warunki: regularny serwis i wysokiej jakości części. Z tymi ostatnimi nie ma większego problemu

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys. zł

. Samochód doskonale się prowadzi dając kierowcy sporo przyjemności. Do dynamicznej jazdy wystarczy już silnik benzynowy 1.6. Jedynym poważnym problemem pierwszego Focusa jest korozja atakująca sukcesywnie od spodu podwozie, drzwi, nadkola i tylną klapę. Aby przez kilka lat mieć spokój z "rudą"

Na te samochody musisz uważać! | Raport usterkowości

Usterki: 41,9% egzemplarzy W naszym zestawieniu opieramy się na danych Niemieckiego Stowarzyszenia Dozoru Techniczego (TUV), więc pewnie wielu zarzuci Niemcom promowanie własnej motoryzacji i uwypuklanie wad samochodów z innych krajów... Możliwe, że w jakimś stopniu tak jest, ale akurat w

Spokojnie, to tylko elektronika

podzespołów. Im więcej miejsca zajmuje oprogramowanie i ma więcej różnych zadań, tym trudniej jest je skutecznie przetestować oferując klientowi bezawaryjny produkt. W przypadku samolotów jest to wymóg bezwzględny z uwagi na bezpieczeństwo, samochód zaś zawsze można zatrzymać mimo niedziałającej elektroniki i

Odznaka "Wzorowego kierowcy" wraca do łask

podkreślenia poważnej roli kierowców pojazdów samochodowych w gospodarce narodowej i wyróżnienia kierowców pracujących wzorowo oraz w celu upowszechnienia wzorowych bezawaryjnych metod ich pracy" . Według ostatnich zapisów z 1987 roku odznaka była zaszczytnym wyróżnieniem oraz wyrazem uznania dla wzorowej

Top 4 - najlepsze używane turbodiesle

| Samochody dla emerytów Mercedes W124 to auto niezniszczalne. Korozja mu niestraszna, komfort podróżowania nawet dziś jest bardzo wysoki, a ciągłe udoskonalanie konstrukcji sprawiło, że jeśli gdzieś istnieje podium dla najbardziej bezawaryjnych samochodów, to z pewnością W124 już zaparkował na jego

Chevrolet Cruze 4d 1.8 LPG | Test | Chłodna kalkulacja

. Nieskomplikowana jednostka napędowa z dobrze dobraną i poprawnie skalibrowaną instalacją gazową powinna pracować bezawaryjnie przez długi czas. Gaz Promocyjna cena montażu LPG, poprawne działanie instalacji, brak utraty gwarancji na samochód, niskie koszty eksploatacji Hamulec Stosunkowo mały zbiornik LPG

LPG dla TSI | Eksploatacja

Do niedawna właściciele aut z bardzo nowoczesnymi silnikami TSI w naszym kraju nie mieli szans korzystania z zasilania LPG, które pozwoliło by obniżyć koszty eksploatacji a jednocześnie zapewniło by bezawaryjną pracę układu i odpowiednio wysoką trwałość elementów silnika. W ubiegłym roku Skoda i

Najbardziej awaryjne auta według TUV

Najnowszy ranking oparto na ponad ośmiu milionach przeglądów rejestracyjnych, które przeprowadzono w okresie od lipca 2011 do czerwca 2012 roku. Samochody podzielono na pięć kategorii wiekowych: -   auta dwu-/trzyletnie (średni wynik usterkowości wyniósł 6,1%), -   auta cztero

Honda Civic (2005 - 2011) - opinie Moto.pl

Mieliśmy już Civica będącego małym, pudełkowatym autem miejskim i Civica o sportowym zacięciu, z niskim nadwoziem przypominającym coupe. Był też taki, który nawiązywał kształtem do minivanów i jednoznacznie kojarzył się z autami rodzinnymi. W 2005 r. Honda pokazała samochód, który nie dość, że nie

Wywiad | Lappi: Uroda pomaga wygrywać

. Niedzielna rywalizacja to dla Lappiego kolejne 4 oesowe zwycięstwa - dwa na Paprotkach i po jednym na Tałtach i Mrągowie. W konsekwencji bezbłędnej i bezawaryjnej jazdy załoga Esapekka Lappi i Janne Ferm dowiozła do mety 69. Rajdu Polski niekwestionowany triumf, a 21- letni Fin został  najmłodszym

Mitsubishi Evolution X FQ400. Najszybszy samochód rodzinny.

Evolution X FQ400Najszybszy samochód rodzinny.Dobra wiadomość dla wszystkich miłośników Evo. Szefostwo Mitsubishi dało "zielone światło" nowej, 400-konnej wersji Lancera Evolution X.Dobra wiadomość dla wszystkich miłośników Evo. Szefostwo Mitsubishi dało "zielone światło" nowej

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

samochód lepiej uważać. Zaawansowane technologicznie Hondy trzeba oddawać w ręce dobrych fachowców. Tylko wtedy można liczyć na bezawaryjną eksploatację.Historia modelu1995 - premiera modelu, nadwozie kombi 5d1997 - rozpoczęcie sprzedaży w Europie, silnik benzynowy 2.0 (128 KM)1999 - niewielka modernizacja

Toyota Yaris II (2006 - 2011) - opinie Moto.pl

batalii, dlatego przede wszystkim wydłużyła nadwozie o 11 cm. Yaris wciąż był jednak samochodem krótszym od niektórych rywali, co pozornie stanowiło jego wadę. W praktyce okazało się jednak, że mniejsze gabaryty uczyniły z niego samochód niezwykle zwrotny i łatwy w parkowaniu, a we wnętrzu wcale nie

Sołowow: Peugeot to fajny samochód

fajne, to dobry samochód, sympatycznie się nim jedzie, ma duży potencjał. Startowałem nim po raz pierwszy i myślę, że jest jeszcze sporo zapasu, który mógłbym wykorzystać przy lepszym ustawieniu. Jest duża konkurencja. Koledzy jeżdżą coraz szybciej, coraz lepiej, co widać po czasach. Praktycznie w

Nissan Almera (2000-2006) - opinie Moto.pl

siebie brzemię odpowiedzialności i potwierdzić słuszność wyboru, a potem czekać na rozwój wypadków... Almera N15 w 1995 roku zastąpiła produkowanego przez prawie trzydzieści lat Sunny. Pierwsza generacja zdobyła opinię samochodu bezawaryjnego. Trzyletnia gwarancja była na naszym rynku czymś nowym, co

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Nowoczesne rozwiązania techniczne, dynamiczne silniki, świetne podwozie, nienaganny montaż, bardzo dobre materiały wykończeniowe, obszerne wnętrze, duży bagażnik - oto mocne punkty Passata B6, które czynią z niego samochód niezwykle udany od strony użytkowej. Aluminiowe komponenty podwozia, silniki

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

. Zapewnia wystarczającą dynamikę, jest trwała (poza miską olejową, która szybko rdzewieje), bezawaryjna i ma rozrząd napędzany łańcuchem. Ale ma jedną poważną wadę. Jest nią wysokie spalanie w mieście, które może dochodzić nawet do 12 l/100 km. Zupełnie odwrotna sytuacja jest w trasie, gdzie nawet przy

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

działania opiera się na przekładni hydrokinetycznej. W dużym uproszczeniu składa się ona z dwóch "misek" z łopatkami zwróconych ku sobie i szczelnie wypełnionych specjalnym olejem. Podczas pracy silnika na biegu jałowym wirowanie cieczy pomiędzy nimi jest na tyle małe, że samochód stoi w miejscu

Seat Arosa (1997 - 2005) - opinie Moto.pl

Niektóre samochody stają się atrakcyjne na rynku aut używanych po wielu latach, gdy ich ceny znacząco spadną. Jednym z takich przykładów jest Arosa, niewielkie autko spod znaku Seata, bliźniak Volkswagena Lupo. Wydawało by się, że w przypadku hiszpańskiego  "malucha" mówienie o

Suzuki Ignis (2000-2007) - opinie Moto.pl

Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda Samochód pokazany przez Suzuki w 2000 r. podczas salonu w Paryżu otrzymał zupełnie nową nazwę "multikompakt", ze względu na nowatorskie podejście do ukształtowania nadwozia. Podczas gdy inni producenci stawiali raczej na małe minivany, Suzuki

Honda HR-V (1998-2006) - opinie Moto.pl

śliskich jezdniach zadba o sprawniejsze przyśpieszanie, precyzyjne utrzymywanie założonego toru jazdy i utrzymywanie stabilności samochodu przy gwałtownych manewrach w krytycznych sytuacjach.Z utrzymaniem Hondy HR-V nie ma większego problemu. Została ona zbudowana na płycie podłogowej i przy wykorzystaniu

VW Jetta Hybrid - test | Dobrze, czyli drogo

Volkswagen nie spieszył się z przygotowaniem własnej technologii hybrydowej. Powód był oczywisty. Europejczycy zakochani w silnikach wysokoprężnych patrzyli na hybrydy jak na półśrodek. Półśrodek popularny głównie w USA z powodu niechęci Amerykanów do zakupu samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Czy

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

Nowa Toyota Camry - bez rewolucji Toyota klasy średniej wyższej zostałaby w naszym kraju zupełnie zapomniana, gdyby nie rynek wtórny. Samochód, który kiedyś dostępny był o oficjalnej ofercie Toyoty, znikł z polskich salonów, a rolę flagowej limuzyny przejął po nim Avensis. Tymczasem, w latach

Volvo 850 (1991-1997) - opinie Moto.pl

łukiem. W przypadku samochodu takiego jak Volvo 850 podstawą bezawaryjnej eksploatacji i trwałości podzespołów jest stały dozór fachowego serwisu. Dokładnie sprawdźmy (najlepiej w centrum diagnostycznym), czy sprzedający na tym nie oszczędzał. A jeśli zdecydujemy się na zakup, to również nie możemy na

Rajd Akropolu | Boski triumf Loeba

pokładowym swojego DS3 WRC dowiedział się, że może zwolnić. Dostałem sygnał, że Petter stoi na trasie odcinka i przestałem cisnąć. Kiedy minąłem jego samochód na poboczu, okazało się, że dalsza część trasy ma bardzo zniszczoną nawierzchnię, więc i tak nie mógłbym na niej utrzymać wcześniejszego tempa

Nissan X-Trail (2000 - 2007) - opinie Moto.pl

zawory przy pompie. Benzynowce nie mają typowych słabych punktów i praktycznie się nie psują. »> To jeden z lepszych samochodów Nissana«< Przeniesienie napędu Przy normalnej jeździe szosowej i w lekkim terenie układ przeniesienia napędu z pewnością będzie służył bezawaryjnie

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

pamiętać, że rozrzut jakościowy w przypadku Astry I jest duży. Są egzemplarze psujące się ponad miarę, są też takie, które latami jeżdżą niemal bezawaryjnie. Utrzymanie i obsługa Astry I nie sprawia jednak większych problemów. Dostęp do tanich części zamiennych nie stanowi problemu. Można znaleźć też

BMW 5 (2003-2010) E60 - opinie Moto.pl

wyspecjalizowanych serwisów. Zamienników części zamiennych do tego modelu jest niewiele, a i tak lepiej z nich nie korzystać jeśli samochód ma bezawaryjnie jeździć przez wiele lat.Historia modelu2003 - premiera modelu (sedan), wersje benzynowe 520i (170 KM), 525i (192 KM), 530i (231 KM), 545i (333 KM), wersja z

Toyota Yaris | Za kierownicą

. Yaris to obecnie jedno z najbardziej bezawaryjnych aut na rynku, dlatego właściciele niechętnie się z nim rozstają. (...) Oczami kierowcy Wiem, że są tacy, którzy lubią zegary umieszczone pośrodku deski rozdzielczej, i są też ich zdeklarowani przeciwnicy. Ja należę do tych drugich i widocznie także w

Toyota Corolla Verso (2001-2009) - opinie Moto.pl

bezawaryjnej jazdy jest jednak znalezienie egzemplarza w dobrej kondycji i regularnie serwisowanego, a potem dokładne sprawdzenie go od strony technicznej. Naprawianie usterek w Corolli Verso nie należy do tanich, podobnie jak obsługa. W przypadku tego modelu nie ma co liczyć na tanie zamienniki i usługi

TOP 10 | Auto dla studenta

więc na zakup samochodu zasilanego autogazem. Podstawowe kryterium przy jego wyborze to bezawaryjna eksploatacja. Trudno ze studenckiego kieszonkowego lub zarobków z dorywczej pracy pokryć koszty poważnej awarii. Do rankingu wybraliśmy przeważnie auta miejskie i kompakty - ich ewentualne naprawy

Hyundai i30 (2007 - 2012) - opinie Moto.pl

konstrukcyjną, która sprzyja bezawaryjnej pracy. Koszty utrzymania też nie są wysokie, ale mogły by być niższe gdyby nie brak zamienników i wysokie ceny części eksploatacyjnych. Historia modelu 2007, marzec - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, 2007, kwiecień - wersja kombi 2007, lipiec - rozpoczęcie

Toyota Corolla (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Dziewiąta generacja kompaktowej Toyoty, debiutująca w 2001 r., otrzymała nie tylko nowe nadwozie o znacznie nowocześniejszej formie. Cały samochód zaprojektowano od nowa, tworząc pojazd bardziej dojrzały, bezpieczniejszy i lepiej wyposażony. Założenia konstrukcyjne i stylizację przygotowano w

VW Transporter T4 (1990-2003) - opinie Moto.pl

demontuje, by uzyskać przepastny kufer.Volkswagen T4 nie jest co prawda mistrzem niezawodności, ale powszechnie uznaje się go za samochód bardzo trwały. Solidność konstrukcji nie budzi zastrzeżeń, jakość wykonania też stoi na najwyższym poziomie. Z wykończeniem bywa różnie. W Multivanie czy Caravelle

Citroen C5 1.6 THP | Test | Francuski z krwi i kości

Solidny jak... Oczywiście producent tak a nie inaczej reklamując to auto, przede wszystkim chciał zwrócić uwagę na to, że nowe C5 będzie tak niezawodne i bezawaryjne jak legendarne już pod tym względem niemieckie marki. Może się to wydawać nieco dziwne, ale w naszym, pełnym stereotypów i

Która generacja BMW serii 3 jest najlepsza

zasobnym portfelem, potem nierzadko tuningują. BMW E30 to trwałe i żywotne samochody, potrzebują jednak regularnego serwisowania by służyły bezawaryjnie. Trzeba dbać o regularne wymiany paska rozrządu i doglądać paska klinowego (ma tendencję do przecierania). W układzie przeniesienia napędu najszybciej

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

ogumienia. Niżej zawieszony i utwardzony samochód otrzymał również seryjnie montowany system stabilizacji toru jazdy ESP. Efektem było dużo pewniejsze zachowanie auta na zakrętach (ale i zauważalne obniżenie komfortu). Sprzedaż ruszyła ponownie, i to bez większych problemów. Zapotrzebowanie na małego

Mercedes A (1998-2004)

ogumienia. Niżej zawieszony i utwardzony samochód otrzymał również seryjnie montowany system stabilizacji toru jazdy ESP. Efektem było dużo pewniejsze zachowanie auta na zakrętach (ale i zauważalne obniżenie komfortu). Sprzedaż ruszyła ponownie, i to bez większych problemów. Zapotrzebowanie na małego

Jeszcze się taki nie urodził, co kobiecie by dogodził.

Tak to już z nami kobietami jest.Patrząc przez pryzmat siebie i grona moich znajomych myślałam, że wiem, czym pragną jeździć kobiety. Jednakże po usłyszanych ostatnio w radio wynikach ankiet na temat najseksowniejszego samochodu wybieranego przez kobiety, gdzie na pierwszym miejscu znalazł się

Suzuki Baleno (1993-2006) - opinie Moto.pl

wykończony i lepiej wyposażony Baleno kosztował sporo więcej. Na innych kontynentach cena nie odgrywała tak istotnej roli, na Starym Kontynencie była decydująca. Zalety Baleno dla wielu osób nie były na tyle przekonujące, by zdecydować się na ten znacząco droższy samochód. Stąd niezmienne powodzenie

Rajd Jordanii | Ogier wygrał o 0,2 sekundy

walczyć do końca  - przyznawał Sébastien Loeb.Petter Solberg najpierw stracił 10 s. docierając do mety OS15 z oponą zsuniętą z felgi, a później, na OS17, opuścił drogę i uszkodził samochód tak, że nie mógł kontynuować jazdy. W tej sytuacji, zakładając bezawaryjne dotarcie do mety, Ogier

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

diesli rośnie ryzyko zakupu egzemplarza wyeksploatowanego, z dużym przebiegiem, a przy dzisiejszych cenach autogazu równie tania okaże się jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku . A które kombi można kupić za około 7 tys

Jak napisać dobre ogłoszenie?

zużycie paliwa, wymianę opon, a nawet kto jeździł autem i czy kierowca był palaczem. Musimy pamiętać, że każdy klient chce wiedzieć o aucie jak najwięcej, a próba zatajania odpowiedzi będzie działać na naszą niekorzyść. Na rynku samochodów używanych panuje spory tłok. Auta są w najróżniejszym stanie, a

RSMP | Klasa N3 podsumowuje Świdnicki

nie oddaliśmy go do końca. Mam nadzieję że kolejne rajdy zakończą się dla nas podobnie, a Honda będzie tak bezawaryjna, jak w Świdnicy. Wynik sportowy jednak nie znaczy nic przy tragedii, która miała miejsce na OS 11. Chcielibyśmy przekazać najszczersze wyrazy współczucia dla rodziny oraz najbliższych

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

silnika. Podwoziu trudno jednak stawiać jakiekolwiek zarzuty. Prowadzi samochód świetnie, z dużą rezerwą bezpieczeństwa. Bardzo dobrze zachowują się też układ kierowniczy i hamulce. Mniej przyjemnie wygląda strona eksploatacyjna. Samochód jest zaawansowany technologicznie, ma sporo elektroniki. Nie

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

Japoński kompakt nie miał większego szczęścia na polskim rynku. Swego czasu regulacje prawne stawiały samochody z Dalekiego Wschodu na przegranej pozycji. Także Mazda miała z tym problemy, jej interesy reprezentował prywatny importer, sprzedaż była symboliczna. Rynek wtórny zasilany był głównie

Kupujemy używane auto z automatem

- jego silnik mniej się zużywa. W zamian spala o 1-2 litry więcej paliwa na każde 100 km i wolniej się rozpędza, choć tempo zmiany biegów nowoczesnych skrzyń staje się nieosiągalne dla człowieka. Wśród skrzyń, tak jak wśród samochodów, są mniej i bardziej bezawaryjne. Do tych ostatnich należą na pewno

Toyota Corolla Verso

Zaprojektowaniem nowego modelu Verso zajęli się specjaliści z europejskiego studia ED2. Udało się im stworzyć linię łączącą w sobie charakterystyczny styl Toyoty z dynamiką, którą tak cenią europejscy klienci. Verso to samochód dla siedmiu osób. Niestety, dwie muszą się zadowolić mniejszym

Używana Mazda 323 (1998-2003)

Japoński kompakt nie miał większego szczęścia na polskim rynku. Swego czasu regulacje prawne stawiały samochody z Dalekiego Wschodu na przegranej pozycji.Także Mazda miała z tym problemy, jej interesy reprezentował prywatny importer, sprzedaż była symboliczna. Rynek wtórny zasilany był głównie

Toyota Celica (1989-1993) - opinie Moto.pl

razu, ale może znacznie skrócić jego bezawaryjną pracę, tak jak luz w jednym z elementów zawieszenia automatycznie negatywnie wpływa na pozostałe. Podobnie woda z kranu (nawet latem) niszczy układ chłodzenia. Handlarze I samochody po bardzo poważnych wypadkach, składane w całość za pomocą elementów

Cała prawda o gwarancjach cz. I

Zacznijmy od początku. Czym jest gwarancja. To okres lub przebieg, w czasie którego producent gwarantuje bezawaryjne działanie swojego produktu. W razie awarii zobowiązuje się więc do usunięcia usterki na własny koszt. W przypadku poważnej awarii możliwa jest wymiana sprzętu na nowy. W motoryzacji

Mitsubishi Colt (1992-1997) - opinie Moto.pl

O jakości Mitsubishi Colt najlepiej chyba świadczą czołowe miejsca w rankingach na najbardziej bezawaryjny samochód. Metryczka Producent zatroszczył się, byśmy wybierając Colta nie musieli głowić się nad wyborem wersji nadwozia (jest tylko jedna). Silników do wyboru jest kilka, wszystkie benzynowe

Toyota Yaris D-4D Sol

liftingu niewiele zmieniono w wyglądzie samochodu. Jedynie wytrawny obserwator zauważy zmodyfikowane reflektory i subtelną korektę wnętrza. Bezawaryjny Podstawowa wersja Yarisa z silnikiem wysokoprężnym kosztuje nieco ponad 43 tys. zł. Testowana, najdroższa odmiana Sol przekracza już magiczną sumę

Toyota Yaris (1998-2005) - opinie Moto.pl

samochód przyjęto w Europie bardzo dobrze. Co prawda oryginalny zestaw elektronicznych wskaźników osadzony centralnie w czymś na kształt długiego tunelu budził sporo kontrowersji, ale w końcu został zaakceptowany jako swoisty symbol nowoczesności. Gorzej z ogromnymi połaciami szarych tworzyw sztucznych

Nissan Almera - opinie Moto.pl

ciężkie warunki pracy, a jednak jeśli będziemy o nie dbać zgodnie z zaleceniami, to odwdzięczą się wyjątkowo bezawaryjną pracą - w wypadku silników benzynowych może to być 500 tys. km, Diesel, dzięki temu, że jest to starsza konstrukcja (w dodatku wolno ssąca) może w sprzyjających warunkach przejechać

Mercdes klasy A (1997-2004)

ogumienia. Niżej zawieszony i utwardzony samochód otrzymał również seryjnie montowany system stabilizacji toru jazdy ESP. Efektem było dużo pewniejsze zachowanie auta na zakrętach (ale i zauważalne obniżenie komfortu). Sprzedaż ruszyła ponownie, i to bez większych problemów. Zapotrzebowanie na małego

Citroën Xantia (1992-2001) - opinie Moto.pl

ulegają rozdzielacze ciśnienia, wysokociśnieniowe przewody hydrauliczne, kolumny resorujące. W wersji Activa zawodzi system stabilizacji poprzecznej i samochód staje się nerwowy. Podstawą bezawaryjnej pracy hydropneumatyki jest regularna obsługa dokonywana przez mechanika o odpowiedniej wiedzy. Płyn LHM

Daewoo Matiz (1998-2008) - opinie Moto.pl

. Można trafić na samochód niemal bezawaryjny albo taki, w którym ciągle będziemy zmagać się z problemami.Dariusz Dobosz

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

wyglądał na udany, chociaż samonośne nadwozie Land Rover tworzył po raz pierwszy. Samochód wyglądał dobrze, nie powielał pomysłów konkurencji, gwarantował spory komfort jazdy, był funkcjonalny (trzydrzwiowa wersja miała demontowany sztywny lub miękki dach), w obu odmianach nadwoziowych zapewniał sporo

Mitsubishi Lancer 1.6 Comfort plus

obręcze, ABS, poduszki czołowe, boczne i kurtyny. Taki samochód kosztuje 66 990 zł. Zaś za podstawową odmianę o nazwie Comfort - uboższą o poduszki boczne i kurtynowe - trzeba zapłacić 61 990 zł, czyli porównywalnie do produkowanych w Europie kompaktów Toyota Corolla czy Peugeot 307.Silnik 1.6 nowego

Subaru Legacy Spec. B - test | Za kierownicą

przesuwają się po szybie, czuć, że z zapasem obliczono ich sztywność i dzielnie poradzą sobie nawet z mocnymi powiewami wiatru. Ale najprzyjemniej jest chwycić obszytą delikatną skórą kierownicę. To wbrew pozorom wciąż rzadkie doznanie. W wielu samochodach otrzymujemy coś, co przypomina w dotyku sprasowane

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

W naszym dzisiejszym zestawieniu zabrakło łakomych kąsków z plakatów i książek "Samochody marzeń". Powód? Na zakup sprawnego Nissana 300 ZX, Toyoty Supry IV, Mitsubishi 3000 GT, BMW serii 6 (E24) czy 8 (E31), Mercedesa SEC/CL, a nawet Renault Avantime'a trzeba przeznaczyć nieco

Volvo 240 (1974-1993) - opinie Moto.pl

, wygodnego i bezawaryjnego auta z klasycznym napędem na tylną oś. Metryczka W 1966 roku Volvo wprowadziło na rynek model 144 - jedno z najbezpieczniejszych aut w tamtych czasach. Oprócz hamulców tarczowych (na wszystkich kołach) i pasów bezpieczeństwa (na wszystkich siedzeniach) auto miało kontrolowane

Niezawodne samochody

autach, ale nawet przypalany rozgrzanym do czerwoności żelazem nigdy nie podzieli się tymi informacjami publicznie. Siłą rzeczy, kupując i eksploatując samochód, opieramy się na tym, co usłyszymy od fachowców, znajomych, czy też przeczytamy w publikacjach. Te ostatnie są cennym i - co najważniejsze

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

zdarzają się w nim wyjątkowo rzadko. Jest to jednak samochód zaawansowany technologicznie, czego przykładem mogą być zmienne fazy rozrządu, bezpośredni wtrysk benzyny, wielowahaczowe zawieszenie tylne czy katalizator tlenków azotu w jednym z turbodiesli.Dla zachowania dobrej kondycji technicznej pojazdu

Pomoc w wyborze samochodu.

Chcę kupić samochód za +/- 10 tys zł. Najbardziej mnie interesuje kombi. Samochód będzie wykorzystywany w 50% procentach miasto i 50% trasa. Silnik maksymalnie 2.0 ze względu na opłaty. Wiadomo... najlepiej żeby ten samochód był bezawaryjny i bezkorozyjny. tak się nie da.. wiem. dlatego najbardziej

Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś km

Bezawaryjny znaczy - zero napraw ,nawet dupereli ,tylko wymiana olejów,płynów,filtrów . Jest taki samochód ??

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: strong napisał(a): > Bezawaryjny znaczy - zero napraw ,nawet dupereli ,tylko wymiana > olejów,płynów,filtrów . Jest taki samochód ?? 3 typy: - Honda Accord - Toyota Camry - Lexus LS400 Pzdr Niknejm

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: strong napisał(a): > Bezawaryjny znaczy - zero napraw ,nawet dupereli ,tylko wymiana > olejów,płynów,filtrów . Jest taki samochód ?? Mitsubishi Lancer z silnikiem benzynowym 1.3. przejechalem nim 400 tys km. Jak ktos jest zainteresowany szczegolami eksploatacji to

Re: jaki samochód używany?

Słusznie nie ma auta bezawaryjnego lecz można minimalizować wszelkie tego typu sytuację. Jeśli ktoś dba o samochód, serwisuje regularnie i nie oszczędza na tym wówczas możemy długo cieszyć się takim samochodem...

A co z mocą?

man_sapiens napisał: > > Z tym że najmłodsi kierowcy powodują najwięcej kolizji > > Ci jeżdżący swoimi samochodami (i płacący więcej) czy ci jeżdżący samochodem le > ciwych rodziców (płacących mniej)? > Nie ma dobrego rozwiązania. Zmuszanie właścicieli samochodów do

Re: Daewoo nexia ..z cyklu niedoceniane skarby

Zapomniało się już ile u nas kosztował jakikolwiek zdatny do reanimacji samochód spoza bloku wschodniego zanim weszliśmy do UE? Nexia to praktycznie Opel Kadett E. Prosty, w miarę bezawaryjny. Rdzewiał? Pospawa się i polakieruje. Robocizna tania jak barszcz. A że trumna na kółkach? Nikt o tym nie

Re: 3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

Bezawaryjnym? W którymś poście wypisywales rzeczy które naprawiałeś w swoim bezawaryjnym das szwindel. Ale grunt ze przeszedł badanie tech. Wtedy nawet opiłki żelaza w oleju nie są problemem. A co do wymian oleju w moim samochodzie to ie robie tego w aso. Robi to mechanik. Ale ja rozrzutny

Re: Pierwszy samochód

Gratuluję prawa jazdy! Polecam Ci nasz ostatni hit rodzinny- opel meriva. Nigdy nie mieliśmy równie dobrego samochodu w porównywalnie niskiej cenie. Jest to samochód doskonały dla początkującego kierowcy, bo intuicyjny w prowadzeniu, prosty jak budowa cepa (Niemcy jak coś wymyślą to to naprawdę

jak chcesz bezawaryjny samochód to

kup mazdę, jak chcesz do 27 tys to mazda 626 z 2000 lub 2001 roku jestem wręcz pewien że się nie zawiedziesz www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=8934&Strona=2 auto.gazeta.pl/auto/1,52402,292681.html

Re: 3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

Misiaczku kilka rzeczy. Twój samochód nie jest bezawaryjny co sam napisałeś. Czy jest dobry? Dla mnie samochód ze świecąca się kontrolką i opiłkami żelaza w oleju taki nie jest. Dla ciebie może być. Pomijając wyjątki każdy samochód traci na wartości. Każdy samochód pochłania koszty. Pytanie kto ile

Re: Na co wydajecie najwiecej pieniędzy a co jest

kasy i wszystko mi się wydaje zbyt drogie gdy chodzi o: - gadżety (ma działać zgodnie z przeznaczeniem i być bezawaryjne) - samochód (ma jeździć, mało palić, wygodnie się mieścić na miejscach parkingowych w mieście, być bezawaryjny, nierzucający się w oczy żeby nie kusił do kradzieży ;) ) - ciuchy

Re: jaki samochód używany?

Jak wiadomo Toyota uchodzi za bezawaryjną, może nie w 100% bo nie oszukujmy się nie ma samochodów całkowicie nie zawodnych ale akurat ta marka mnie przekonała, jeżdżę Avensisem, nic się nie psuje jak na razie, ja jestem zadowolony

Re: Samochód do 20 tys.

-diesel-super-stan-okazja-ID21334 To bezawaryjny samochód -- <a href="HTTP://malito.pl">Darmowe ogłoszenia</a>

Re: Nie ma to jak MPK

Ale kto ci wmówił, lub nawet dał gwarancję, że MPK jest takie fantastyczne i bezawaryjne? I jeśli w to uwierzyłaś, to dlaczego nadal poruszasz się samochodem? -- Religia jest jak penis - nie obnoś się z nią publicznie, nie wpychaj dzieciom, nie ustanawiaj prawa na jej podstawie, nie myśl za jej

Re: Auta 2+3 - tylko koszmarki?

Moja siostra kupiła rok temu bmw serii 2 GT. Może nie jest to najładniejsze bmw i najpiękniejszy samochód jaki miała ale 7 osobowy. Mało pali, zwinny, bezawaryjny.Spokojnie mieszczą się z tyłu foteliki dla 7 latka, 3 latka i niemowlaka. Generalnie samochody typowo rodzinne są niezbyt urodziwe:) A

Re: jaki samochód używany?

Bezawaryjne jest auto poprawnie użytkowane przez poprzedniego właściciela albo nowe. Jeżeli planujesz kupić samochód używany idź do salonu aut polesingowych bo tylko w ten sposób masz gwarancję tego, że nie kupisz kota w worku :)

Re: jaki samochód używany?

Najbardziej bezawaryjnym autem jest Toyota Avensis II d4d diesel. Mało pali i fajnie lata. Zobacz np. ten egzemplarz

Honda to samochód całkowicie bezawaryjny.

Kupujemy w rodzinie hondy z salonu od kilkunastu lat. Zero awaryjności. Fakt że samochód mógłby być tańszy.

Re: Samochód do 20 tys.

dominick0 napisał(a): > Szczerze mówiąc najbardziej sensowna jest Toyota avensis II d4d diesel. > To bezawaryjny samochód

Re: Ktory elektryk tak potrafi?

Zachar w jednym z odcinków testuje Teslę i właściciel przyznał, że jechali dwoma samochodami gdzieś do Niemiec - Tesla była spóźniona o 1.5h. Zaletą niewątpliwie było to, że elektryk jechał za darmo - tankowania na superchargerach teslowskich miał dożywotnio gratis. Piszę "miał", bo teraz trzeba

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Albo kup używany z przebiegiem 399 999 km to ten jeden kilometr napewno przejedziesz bezawaryjnie hłe hłe hłe .

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Niemieckie dane są złe i be. Lansują w nich tylko prawdziwie niemieckie samochody.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

to samochód służbowy najlepij z wojska lub z policji (spokój z mandatami piciem itp)

Re: Samochód...

kupisz za 20 tys. (kilku moich znajomych myślało, że jak wydadzą 25 tys. to nic nie będzie trzeba robić przy aucie, oczywiście się mylili). Ja bym kupił auto za 10 do 20 tys max. Sam mam samochód 10-letni, który się bardzo rzadko psuje (ale nie polecam, bo model ten nie jest uznawany za bezawaryjny, to

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

po tej wypowiedzi stwierdzam ze ty jednak DEBIL jetses wzywali do serwisu tz ze awaryjna?? LECZ SIE

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Kup sobie jakis model na bateryjke i radyjko bo samochodu, ktory wytrzyma taki przebieg na naszych torach do testow zawieszen, nie znajdziesz -- Pisze to powoli bo wiem, ze powoli czytacie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ważny, z tym, że ja przeszedłem odwrotną drogę od VW do Renault. W którym kupiłem samochód tańszy a wg mnie przyjemniejszy i bardziej bezawaryjny :)

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Wszystko zależy od kwoty jaką chcesz przeznaczyć na auto. Jeśli to przynajmniej 80 tysięcy zlotych, to proponuję Subaru Imprezę 2.0 lub jakieś Legacy również wolnossące. Spokój i bezawaryjność gwarantowana.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Auta można porównywać ale serwisu, dróg itp. już nie. I o to prowadziłem tą batalię. Przyjmuję EOT. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gdzie takie dane mogę przeczytać. Niemieckie badania mnie nie interesują - inna kultura techniczna, drogi, na przeglądach nie oszczędzają i mozna jeszcze długo wymieniać. Czekam na linka... POzdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: AdM napisał(a): > A iloma szt. zamierzasz jeździć? Jedną. Ale lubię minimalizować ryzyko :-) Nadal czekam na odpowiedź Z2. Jasną i klarowną ;-)) Pzdr Niknejm Pzdr Niknejm

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Niezawodność nie tylko zalezy od marki itp. auta ale (przede wszystkim) od jego serwisowania. To jest moja opinia i można się z nią nie zgadzać. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

> To też fakt, natomiast lepiej tych serwisantów odwiedzać rzadziej niż częściej, Jeżeli jest dobry (serwisant) to odwiedziny nie są częste co oznacza i kosztowne. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Proponuje FIATA STILO!!!! 1.8 16V.... Moj ma juz 350.000 km i bez problemu nim sie przemieszam... nawet z predkoscia 200km/h!!!!!!

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

50l oleju + 400l oleju napędowego. Niestety cholernie awaryjny, ale za to 50lat gwarancji na perforację blachy :)

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Stary, ale te 300tys trzeba w jakims konforcie przejechac a octavka jest twarda niczym lenin na placu czerwonym :D

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

skoda, skoda fabia 1.2 HTP tyle przejedzie i to nawet na gazie i przy opuszczaniu co drugiego przeglądu z wymianą płynów i filtrów!

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: AdM napisał(a): > Co to znaczy generalnie dużo sie psuje? Generalnie dużo to można powiedzieć o > 1000 aut, a nie o konkretnym jednym. Chodzi o konkretne modele samochodów. Wiadomo, że jedne maja większe skłonności do awarii i usterek niż inne. Wszystko oczywiście w

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Tylko ze co 50 tys bedziesz musial wszystko zmienic: silnik, skrzynie biegow, uklad kierowniczy, itd ..... Nie bez powodu stracili rynek nie tylko europejski szmatlawcy. Niedlugo to nawet zwyklego samochodu zrobic nie beda umieli. Schodza po prostu na psy !!!!!!!

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Dalej nie rozumiem – jeżdżę sporo i nie widuje aut stojących na poboczu o 3 nad ranem, więcej sam przejechałem sporo kilometrów i nigdy nie miałem problemu z dotarciem do celu, choć nie posiadam według opinii auta „bezawaryjnego”, napiszę więcej – m.in. dużo jeżdżę

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

niknejm napisał: > Owszem. Tylko jeśli jedno auto generalnie dużo sie psuje, a drugie mniej, to > które będzie częściej odwiedzać równie dobrego (np. tego samego) mechanika? Co to znaczy generalnie dużo sie psuje? Generalnie dużo to można powiedzieć o 1000 aut, a nie o konkretnym jednym.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Audi 100 90" 2.0 lub 2.3 na 2.0 zrobilem 300 tysiecy i tylko klocki amory plyny na 2.3 zrobilem 320 tys km i to samo auta te eksploatowane sa do dzisiaj

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Na polskich drogach to niemożliwe. Na niemieckich każda Toyota i Honda. Volkswageny tylko po usunięciu niedoróbek. Cóż czasy się zmieniły i dla mnie wyrób niemiecki staje się powoli synonimem niedoróbek. Byle nie włoszczyzna, ślimaki i inne.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Ja miałem Mondeo. Jeździłem nim przez rok. Zrobiłem 73 tyś km. Nic sie nie psuło. Zadnej awari. I wpadłem do rowu cały sie połamał. Teraz nie bedzie jeździł. Ale polecam Mondeo. Dobre auto.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Masz 100 tyś zł. Propozycja bardzo konkretna: Kup Wartburgi 1.3 (po jakieś 2 tyś... czyli 50 egzemplarzy) Gwarantuje że przejadą wiecej (przynajmniej niektóre) a przy okazji nie zaznasz bólu kosztów serwisowania. Myśle że propozycja warta przemyślenia.

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

To sie porusza na gasiennicach ? I nie musze sie zatrzymac jak mnie zatrzymuja. Moge tylko przyspieszyc. W ostatecznosci oddac strzal z lufy. To musi byc jednal drogi sprzet (no i w ekspolatacji 50l oleju na 100 km).

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Na Camry mnie nie stac chociaż ostatnio ktoś na forum pokazywał na sprzedaż Camry 3.3 sprowadzoną z USA i cena była mniejsza od wersji 3 l oferowanej w Polsce . LS400 :) marzenia tralalala . Szukam czegoś do 100 tyś zł .

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

MB ale w wersji na Taxi. Musisz zglosic w salonie ( najlepiej niemieckim) ze kupujesz wersje na Taxowke. Doplacisz troche ale wszystko jest wzmocnione i obliczone na duuuzo wiecej km niz "seryjny"

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

nie ma. blisko ideału jest oktawia TDI mojego brata, 200tyś km i ma "już" drugie klocki, trzecie jakieś gumy w zawieszeniu przednim i raz przepływomierz. pierwsze sprzęgło, tłumik itd!

Benzyna turbo - proste pytanie

Czy ktoś może się już pochwalić bezawaryjnym przebiegiem 150000 km lub większym w samochodzie z silnikiem benzynowym turbo? Jezeli tak, bardzo prosze o info , model auta i wersja silnikowa. Interesują mnie konkrety. Piszę pod kątem rozeznania się czy warto, planując zakup jakiegoś rozsądnego

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > Niezawodność nie tylko zalezy od marki itp. auta ale (przede wszystkim) od > jego serwisowania. To jest moja opinia i można się z nią nie zgadzać. Ależ jak najbardziej zgadzam się. :-) Pytam tylko, czy przy identycznym serwisowaniu 1000 sztuk np. Megane II

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > > To też fakt, natomiast lepiej tych serwisantów odwiedzać rzadziej niż > > częściej, > > Jeżeli jest dobry (serwisant) to odwiedziny nie są częste co oznacza i > kosztowne. Owszem. Tylko jeśli jedno auto generalnie dużo sie psuje, a drugie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Nie zgodzę się, przesiadłem się na Octavię z Clio i nie czuję różnicy, nawet jest bardziej komfortowa bo ma większe koła i dziury na których renówka podskakiwała Skoda połyka bez problemu. Może masz za wyskokie ciśnienie w oponach? Jak odebrałem Skode ze sklepu to miała z przodu 2.8bara, a powinn

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

jest taki samochod.Nissan Altima 1999 robiony na Ameryke Polnocna.2.4 l ,155 HP,Twin Cam ...2 bieg 110/h,3 bieg 155/h ,4 180/h ,5 220/h bo przy tej szybkosci jest elektronicznie blokowany.Mam teraz 109 000 przebiegu i zero napraw.Na gwarancji nie bylo co zglaszac.Od wymiany do wymiany oleju nie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: strong napisał(a): > Ale Accordy były ostatnio wzywane do serwisu ,więc odpadają . Owszem. Opaska uciskowa na jednej z gumowych rureczek mogłaby sie zsunąć (co zresztą spowodowałoby tylko niewielkie zwiększenie emisji par oleju do atmosfery), więc wezwali na wymianę tej blaszk

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

gorzej, a każdy model samochodu w PL dostaje tak samo w tyłek, bo eksploatowany jest w takich samych warunkach. Ja to wiem, Ty to wiesz, Niki27 i inni to wiedzą, tylko... nigdy tego nie przyznacie. ;-)) Bo prawda boli :-) Pzdr Niknejm P.S. Z mojej strony EOT

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

z tym związanych. Większość aut na rynku wtórnym mają piętno niefachowych napraw i dlatego jest taki ruch na używane samochody. Ja autem jeżdżę niemal do samego końca a potem sprzedaję 'ile kto da' ale nie dla zysku. Pozdrawiam Z^2

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

jazdy półsprawnym samochodem (bo np. sprzęgło padło po 1000km przebiegu i ledwo działa, albo drugi bieg nie wchodzi). Ponadto koszty napraw mogą byc bardzo wysokie. W Oplach (silniki Ecotec) plagą jest przedwczesne zrywanie sie paska rozrządu - remont silnika po takim wydarzeniu to dużo więcej niż

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

..........a nawiazujac do tematu,ktory poruszylem wczesniej,mialem jyz 13 samochodow,ale zaden nie sprawowal sie tak dobrze jak Nissan.Mam rowniez nowa Mazde3 GT,ale nie moge o niej duzo powiedziec,bo ma tylko 7000 Km przebiegu.Moge tylko powiedziec,ze jestem zakochany w tym samochodzie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Ale Gaja przesadzasz celowo, nie? U jakiego dealera pracujesz? Jechałem laguną do Włoch i było Ok. Jechałem octavią do Monachium i też było Ok. Fakt w obu przypadkach autobahn i gaz do podłogi. Mondkiem byłem pod Lyonem i też da się wyrobić. Ogolnie volvo60 zdecydowanie najlepiej wypadło na trasie d

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Nie mam nic do badań prowadzonych w Niemczech ale my żyjemy tu, w Polsce i jest to chyba różnica. Jezeli uważasz, że te badania sprawdzą się dowolny miejscu na ziemi to wystarczy powołać jeden ośrodek niezależny i koniec sporów. Wiesz, że w Budapeszcie jest duzo jeżdżących Trabantów, dlaczego, prz

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > > Owszem. Tylko jeśli jedno auto generalnie dużo sie psuje, a drugie mniej, > > to > > które będzie częściej odwiedzać równie dobrego (np. tego samego) mechanika? > > Jeżeli mechanik jest 'lipny' to nawet z najbardziej niezawodnym autem będ

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > > A ja widuję. Czasami pomagam nieszczęśnikom, którzy tak utknęli... > > Proste. Masz szczęście :-) > > Widać to jest bardziej potrzebne... ;) Jest, ale ja wolę pomóc szczęściu (i kupić coś co generalnie mało sie psuje). :-) > Nie twierdzi

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

> Audi 100 90" 2.0 lub 2.3 na 2.0 zrobilem 300 tysiecy i tylko klocki amory plyny > na 2.3 zrobilem 320 tys km i to samo auta te eksploatowane sa do dzisiaj Polonez syna ma prawie 200 tysięcy (1996), auto codziennie wozi go do pracy (Warszawa) i jeszcze nie wywalili go z roboty za spóź

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Sa dwa, ale nie wiem czy i jak mozesz je kupic. Jeden to odmiana Morrisa, ktora jest uzywana jako londynska taksowka - wysokie toto, zebys kapelusza nie musial zdejmowac i takie pudlowate jakby, ale podobno nie do zdarcia. Londynczyk, ktory kiedys pracowal w takim garazu taksowek zaprzysiega ze na

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: zuum napisał(a): > hmmm.... > > Dobre zawieszenie maja tylko wersje z zawieszeniem blinsteina pozatym subaru ni > e > sa 4x4/4wd, tylko awd (all wheel drive), gdzie ECU decyduje o ilosci mocy > przekazywanej na kazde kolo. LOL dla znaffcy w Imprezie/Forester

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

pomocy a w dalszą drogę wyruszam taksówką. Niech taki scenariusz niech zdarzy się raz w roku i kosztuje 2000 zł – a jest to tylko średni roczny spadek wartości auta „bezawaryjnego”. Na pewno nie znajdzie się taki, który da uciąć sobie głowę, że auto „bezawaryjne” nie

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Gość portalu: Z^2 napisał(a): > Gdzie takie dane mogę przeczytać. Niemieckie badania mnie nie interesują - > inna > kultura techniczna, drogi, na przeglądach nie oszczędzają i mozna jeszcze > długo wymieniać. > Czekam na linka... Aha, niemieckie dane be... Hm... :-)) Sugerujesz

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

Alez mnie nie chodzi o amortyzatory czy zawieszenie... chodzi o wnetrze, o te paskudne fotele na ktorych sie siedzi jak na taboretach (musialam pokonac odcinek 1100km w wersji wlasnie TDI 2003r. - z klima i generalnie calym wypasem jaki proponuje skoda (bez skory)) i to byl prawdziwy koszmar (az

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

samochody bardziej awaryjne są zawsze tańsze... Nie twierdziłem, że cena decyduje o awaryjności nawet marka nie ma takiego znaczenia jak dostępność do solidnego i dobrego serwisu. Dlatego przy kupnie auta decydują w moim przypadku wzajemne relacje z potencjalnymi serwisantami mojego auta. Pozdrawiam Z

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

dołożonym tylko radiem) za 60600zł lub Civica 5D 1.4LS High (w porównaniu z Megane nie ma tylko kurtyn) za 59100zł wolę Civica. Co też dość skutecznie obala Twoją tezę, że samochody bardziej awaryjne są zawsze tańsze... Pzdr Niknejm

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

. Pomaga to w przyczepnosci kol do drogi i jest to sterowane za pomoca ECU. Przyznaje ze w poprzedniem poscie zle to okreslilem mowiac ze pojedyncze kola, chodzilo mi o przod albo tyl. Dla zainteresowanych ktorzy znaja angielski polecam ta stronke o samochodach www.thecarguy.com/, a w szczegolnosci ten

Re: Potrzebuję bezawaryjnego samochodu na 400 tyś

hmmm.... Dobre zawieszenie maja tylko wersje z zawieszeniem blinsteina pozatym subaru nie sa 4x4/4wd, tylko awd (all wheel drive), gdzie ECU decyduje o ilosci mocy przekazywanej na kazde kolo. Dwulitrowe wersje z 125KM nie maja turbo tylko to sa czterocylindrowe boxery. Wersje z turbo (np. Imprez