c max grand wymiary bagażnika

Krzysztof Słomski

Ford C-MAX FL | Pierwsza jazda | W stylu Focusa

Ford C-MAX FL | Pierwsza jazda | W stylu Focusa

Ford kontynuuje odświeżanie oferty modelowej. Po modernizacji Focusa przyszła kolej na kompaktowe minivany C-MAX i Grand C-MAX. Miałem już okazję pojeździć pierwszym z nich

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Rodzinny S-MAX chwalony jest za swój sportowy charakter, objawiający się w stylistyce nadwozia oraz ponadprzeciętnych własnościach jezdnych, oczywiście jak na minivana. Właśnie debiutuje druga generacja tego modelu. Czy jest równie udana?

Ford C-Max od 63 300 zł

Do polskich salonów wjeżdża nowy minivan Forda, a w zasadzie dwa minivany - C-Max i Grand C-Max. Najtańszy model - C-Max Ambiente z 1,6-litrowym benzyniakiem o mocy 105 koni - kosztuje 63 300 zł

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

od* zł Chevrolet Orlando 4652 454/1594 60 990 Citroen Grand C4 Picasso 4597 685/1843 73 900 Ford Grand C-Max 4520 439/1742 70 100 Kia Carens 4525 536/1667 65 990 Opel Zafira Tourer 4658 650/1860 96 850 Peugeot 5008 4529 679/1754

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

największą zaletą jest praktyczność. W wersji Grand może pomieścić nawet siedmioro pasażerów, sam bagażnik jest bardzo duży, a odsuwane tylne boczne drzwi ułatwiają dostęp do wnętrza. Kierowca ma pod ręką sporo miejsc na drobiazgi, z których większość można ukryć w schowkach. Do wad Granda trzeba zaliczyć

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. I | Dzień dobry

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. I | Dzień dobry

- 4,42 m lub 4,82 m (wersja Grand). Sprawdź oferty specjalne na nowe Fordy Podstawowe zalety tego typu samochodów to duża przestrzeń we wnętrzu, mnóstwo schowków i duży bagażnik. Przesuwne boczne drzwi po obu stronach samochodu ułatwiające zajmowanie miejsca w drugim rzędzie, czy niski próg załadunkowy

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

inna stylizacja tylnej klapy, wzorowanej na S-Maxie. A propos tylnej klapy, ta kryje od 432 l do 1684 l. Grand C-Max przy 7 fotelach ma 56-litrowy bagażnik, przy 5 przestrzeń rośnie do 439 l, przy 2 - do 1706 l.Wsiadam do środka. Wnętrze C-Maxa jest takie samo w obu odmianach. Typowo fordowskie

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

Ford Tourneo Courier | Pierwsza jazda | Najmniejszy w rodzinie

, Grand Connect i największy Custom), a także modele:  B-MAX, C-MAX, Grand C-MAX, S-MAX i Galaxy. Dla każdego coś miłego, w każdym segmencie. Ale czy to aby nie mnożenie bytów ponad konieczność? Na to pytanie najlepszej odpowiedzi udzieli rynek. Tourneo Courier robi pozytywne wrażenie. To przemyślana

Wybieramy najlepszego kompaktowego minivana

Wybieramy najlepszego kompaktowego minivana

Orlando 7 465x184x164 90/454/1490 R4, benzynowy,1796 cm3 141 59 990 Citroen C4 Picasso 5 447x183x168 500/1735 R4, benzynowy, 1596 cm3 120 60 200*(78 800) Citroen Grand C4 Picasso 7 459x183x170 210/576/1950 R4, benzynowy, 1596 cm3 120 63 800*(81 400) Ford C-Max 5 438x183x163 432/1725 R4, benzynowy

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

testowanej Zafiry, czyli wersję Esclusive z silnikiem 2.0 HDi o mocy 150 KM, wyceniono na 118 tys. zł. Jeszcze tańszy jest Renault Grand Scenie (Bose 1.6 dCi - 104 150 zł), ale jego najmocniejszy diesel ma tylko 130 KM. Ford Grand C-MAX 1.0 EcoBoost/100 KM kosztuje minimum 70 100 zł. Najbardziej zbliżona do

Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat | Konfrontacja | Dogonić królika

Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat | Konfrontacja | Dogonić królika

| Pierwsza jazda | Przepis na sukces Materiały partnerów zobacz wybrane produkty Dywaniki samochodowe VOLKSWAGEN... Sprawdź cenę > Światła do jazdy dziennej DRL... Sprawdź cenę > THULE Ford Grand C-Max 5D... Sprawdź cenę > Sirio Triflex

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Citroen C4 Picasso 1.6 VTi (5-os.) 500-1734 l 742 kg Citroen C4 Grand Picasso 1.6 VTi (7-os.) 208-1951 l 714 kg Ford C-Max 1.6 (5-os.) 460-1620 l 483 kg Mazda5 2.0 (5-os.) 538-1678 l 583 kg Opel Zafira 1.6 (5/7-os.) 645/140-1820 l 570 kg Peugeot 5008 1.6 VTi (5-os.) 679-1754 l 498 kg

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Verso. Jest po prostu Verso - które czerpie po trosze z każdego z poprzedników. Chociaż z wyglądu samochód przypomina Corollę Verso, jeździ na płycie najnowszego Avensisa. Ten sam co w przypadku nowego sedana rozstaw osi nokautuje konkurencję. 278 cm to o 4 cm więcej niż Grand Scenic, o 5 cm więcej niż

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

model Pojemność bagażnika    Ładowność Citroen C4 Grand Picasso 208/576/1951 l 714 kg Ford Grand C-Max 56/439/1706 l 483 kg Mazda 5 (7-os.) 112/426/1485 l 635 kg Opel Zafira 140/645/1820 l 570 kg Peugeot 5008 (5-os.) 580/1754 l 498 kg Renault Grand Scenic 208/752

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

3 października 1946 roku podczas 33. salonu samochodowego w Paryżu. Frekwencja pierwszego po wojnie salonu była niezwykła: w ciągu kilku dni ekspozycje w Grand Palais odwiedziło 809 tys. osób. Renault 4CV było główną atrakcją salonu i wzbudzało większe emocje niż ekskluzywne Delage D6 czy wyścigowe

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Zawieszenie przód kolumny MacPhersona Zawieszenie tył wielowahaczowe Ogumienie 235/45 R18 Masa 1652 kg Poj. bagażnika 308/2325 l Przysp. 0-100 km/h 8,8 s Śr. spalanie (fabryczne) 8,1 l/100 km V maks. 217 km/h Cena od 133 000 zł Marek SworowskiZOBACZ TAKŻE:Ford S-Max od 95 tys. złUżywany

Re: Ford Focus c-max czy Renault Scenic

Jeżeli chodzi o wymiary to wykopałem aż folder o Sceniku i podaję: długość całkowita: Scenic: 4,263m Grand Scenic: 4,496m rozstaw osi: Scenic: 2,685m Grand Scenic: 2,736m. Zwis tylny (liczony od osi do końca samochodu): Scenic: 0,723m Grand Scenic: 0,851m. Reszta wymiarów praktycznie bez