cr-v tylny napęd

Błażej Boner

Honda CR-V | Oto piąta generacja

Honda CR-V | Oto piąta generacja

Kilka dni temu Honda ujawniła wygląd piątej generacji niezwykle popularnego modelu CR-V. Oprócz nowego designu samochód otrzymał kilka nowych rozwiązań oraz nowe silniki

Salon Paryż 2014 | Odświeżona Honda CR-V

Na salonie samochodowym w Paryżu obok prototypów nowych generacji modeli Jazz i HR-V, Honda zaprezentuje także model CR-V po liftingu

Chimeryczna Honda

Silnik Hondy CR-V to kulturalny diesel i-CTDi o pojemności 2,2 litra z układem zasilania Common Rail. Z układem przeniesienia napędu jest już gorzej. Preferowanie przednich kół i zwłoka w załączaniu tylnych (napęd na obie osie nie jest stały) skutkują silną podsterownością i czynią auto najmniej przewidywalnym.

Chevrolet Equinox | Pokonać RAV4 i CR-V

Chevrolet Equinox | Pokonać RAV4 i CR-V

Chevrolet Equinox z wynikiem 277 589 sprzedanych sztuk zajął 14 miejsce na liście najlepiej sprzedających się samochodów w USA w roku 2015. Kompaktowy SUV General Motors musiał uznać wyższość i Toyoty RAV4 (10 miejsce; 315 tys sprzedanych aut), i Hondy CR-V (7 miejsce; 345 tys sprzedanych aut

Honda HR-V | Nie tylko benzyna

Honda HR-V | Nie tylko benzyna

przestronne wnętrze. HR-V otrzyma znany z modeli Jazz i Civic system Magic Seats, tylną kanapę z podnoszonym siedziskiem z możliwością jej całkowitego złożenia. Honda CR-V 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda Nowa Honda HR-V bazuje na platformie modelu Jazz. Pozycjonowana jest poniżej  większego CR-V, a jej

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

% przełożenia przekładni kierowniczej, powiększonego o 15 mm rozstawu przednich i tylnych kół oraz zmian w zawieszeniu, m.in. poprzez optymalizację charakterystyki sprężyn i amortyzatorów, a także zmiany sztywności stabilizatorów przechyłu. Jazda CR-V z nowym silnikiem jest przyjemna. Motor ochoczo zabiera się

Pojedynek używanych | Vitara vs CR-V

Pojedynek używanych | Vitara vs CR-V

ustępują tym ostatnim, ale nie do tego zostały stworzone.Honda CR-VCR-V to jeden z najmniej terenowych SUVów na świecie. Producent nigdy nie ukrywał, że napęd obu osi w tym aucie służy jedynie polepszeniu trakcji na śliskiej nawierzchni. Zaletą Hondy CR-V jest za to całkiem niska awaryjność, która

Honda CR-V od 94 900 zł

Honda CR-V od 94 900 zł

więcej zmieści się w bagażniku, który teraz ma pojemność 589/1669 l. Nowa za droga? Używane CR-V już od... Klienci będą mogli zdecydować się na jeden z trzech dostępnych silników. Pierwszy to jednostka benzynowa 2.0 i-VTEC osiągająca 155 KM. Drugi to również dobrze znany Diesel - 2.2 i-DTEC o mocy 150

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

. Poprzednia generacja była przestronna, ale szybko opadająca górna linia okien utrudniała wysokim rodzicom dostęp do tylnych foteli. W czwartej generacji CR-V nieco ją podniesiono. Wszystkich zmuszonych zapinać i wypinać swoje pociechy z fotelika ucieszy też duży kąt otwierania tylnych drzwi wynoszący niemal

Renault Koleos | Ceny w Polsce | Bardzo bogato wyposażony

Renault Koleos | Ceny w Polsce | Bardzo bogato wyposażony

benzyna 163 KM), od 109 100 zł (1.6 diesel 130 KM) Hyundai Santa Fe - od 141 300 zł (2.0 diesel 150 KM) Kia Sorento - od 147 500 zł (2.0 diesel 185 KM) Toyota RAV4 - od 101 900 zł (2.0 benzyna 152 KM); od 101 900 zł (2.0 diesel 143 KM) Honda CR-V - od 99 900 zł (2.0 benzyna 155 KM); od 113 200 zł (1.6

Honda CR-V - Z nowym dieslem

Honda CR-V - Z nowym dieslem

Honda Civic | Pierwsza jazda Nowy wygląd, oszczędniejsze silniki i lepszy napęd na cztery koła - to mają być atuty nowego CR-V. Ale po kolei. Wraz ze zmianą designu Honda będzie nieco krótsza (+ 0,5 mm, 4,57 metra długości) i niższa (- 3 cm, 1,65 metra wysokości). Wnętrze ma oferować jednak więcej

Salon Chicago 2015 | Honda Pilot | Trzecia zmiana

Salon Chicago 2015 | Honda Pilot | Trzecia zmiana

Salon Genewa 2015 | Honda Civic Type R | Detale wersji produkcyjnej Pilot to SUV Hondy o numer większy od modelu CR-V. Pierwsza generacja (2002) nawiązywała stylistyką do mniejszego modelu, w drugiej (2009) styliści Hondy szukali dla Pilota własnego stylu inspirując się prostokątami o

Salon Chicago 2015 | Chevrolet Equinox | Skromne zmiany

Salon Chicago 2015 | Chevrolet Equinox | Skromne zmiany

Buick Cascada | Amerykańskie kabrio z Polski Chevrolet Equinox to jeden z najpopularniejszych crossoverów w Stanach Zjednoczonych. Konkuruje m.in. z Toyotą RAV4, Hondą CR-V, czy Fordem Escape, w Europie znanym pod nazwą Kuga. Wszedł na rynek w dość kiepskim momencie, bo w 2009 roku, ale

Poradnik | SUV-y i crossovery za 30 tysięcy

Poradnik | SUV-y i crossovery za 30 tysięcy

Od drugiej połowy lat 90. rynek motoryzacyjny przeżywa poważne zmiany. Jedną z największą jest popularyzacja wspomnianych corssoverów i SUV-ów. W tej konkurencji japońscy i koreańscy producenci wyprzedzili konkurentów z Europy. Najlepszym tego przykładem jest Honda CR-V. Jej druga generacja, wciąż

Los Angeles Auto Show 2016 | Najważniejsze premiery

Los Angeles Auto Show 2016 | Najważniejsze premiery

wprowadza na rynek piątą generację niezwykle popularnego SUV-a CR-V. Samochód otrzymał odświeżony design, nowe technologie oraz ulepszone silniki. Przez dwie dekady wyprodukowano ponad 4 mln egzemplarzy tego modelu. Również w Polsce ten model cieszy się dużą popularnością. Kabina CR-V jest bardzo podobna do

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

nawrotowymi.NadwozieNajstarsze egzemplarze Hondy CR-V pierwszej generacji mają już 16 lat, dlatego warto zwrócić uwagę na ewentualne ogniska korozji. Przede wszystkim trzeba obejrzeć krawędzie pokryw i tylne nadkola. Nie zaszkodzi sprawdzić, czy prawidłowo działa zamek szyby w pokrywie bagażnika (można ją otwierać bez uchylania

Nissan X-Trail | Ceny w Polsce | Nie tylko Diesel

Nissan X-Trail | Ceny w Polsce | Nie tylko Diesel

KM) - od 101 800 zł Honda CR-V 2.0i (150 KM) - od 86 500 zł Toyota Rav4 2.0 Valvematic (152 KM) - od 103 900 zł ZOBACZ TAKŻE: Nissan X-Trail (2000 - 2007) - opinie Moto.pl

Nowa Honda HR-V | Crossover z bliska

Nowa Honda HR-V | Crossover z bliska

niecałe 4,3 m długości i będzie pozycjonowany poniżej popularnego SUV-a o oznaczeniu CR-V. Konkurencja w segmencie crossoverów segmentu B bardzo szybko się zaostrza, każdy producent chce mieć swojego przedstawiciela na tym modnym i stale rosnącym rynku. Szukasz używanej Hondy? Jakie zalety ma Honda HR-V

Honda Fit, czyli Jazz po raz trzeci

Honda Fit, czyli Jazz po raz trzeci

udało się powtórzyć. Może uda się to trzeciej generacji? Najnowsza Honda Fit prezentuje odważną stylistykę i nieco bardziej odchodzi od dotychczasowej koncepcji. Pozostało jednobryłowe nadwozie, pojawiły się za to ostre linie, czy przedni grill nawiązujący do modelu CR-V. Niestety profil nowego Fita

Honda HR-V | Pierwsza jazda | Powrót prekursora crossoverów

Honda HR-V | Pierwsza jazda | Powrót prekursora crossoverów

zbliżonych osiągach. Benzynowy 1,5 i-VTEC ma 130 KM i 155 Nm. Diesel o pojemności 1,6 litra to o silnik znany już z Civica i CR-V. Generuje 120 KM i 300 Nm. Z przodu przeszkadzać może nieco za mały zakres regulacji wzdłużnej siedziska i przeciętne wyprofilowanie oparć. Kolumna kierownicza regulowana jest w

Honda Vezel | Nowy SUV już w salonach w...

Honda Vezel | Nowy SUV już w salonach w...

silnikami. Trwają jeszcze rozważania nad nazwą modelu na europejskich rynkach. Może będzie to nowa Honda HR-V? Honda Civic Tourer - Pierwsza jazda | Powrót w dobrym styluVezel jest mniejszy od CR-V. Celem Hondy było stworzenie mniejszego i tańszego SUV-a o dynamicznej stylistyce (klamki tylnych drzwi

Salon Frankfurt 2011 | Subaru BRZ

Salon Frankfurt 2011 | Subaru BRZ

FT-86. Firma zdradziła także nazwę: BRZ, która tłumaczona jest w następujący sposób. "B" oznacza silnik typu boxer, "R" tylny napęd (rear-wheel drive), a "Z" Zenith.Pełna nazwa prototypu brzmi Subaru BRZ Prologue Boxer Sports Car Architecture II. Będzie on zwiastunem

Honda CR-V (1995-2006) - opinie Moto.pl

Honda CR-V (1995-2006) - opinie Moto.pl

Kto powinien zainteresować się Hondą CR-V? Ten kto chce wozić rodzinę nie tylko po utwardzonych drogach. Zjechanie z asfaltu nie grozi większymi komplikacjami, bo CR-V ma spory prześwit i napęd obu osi. Zwykle napędzane są koła przednie, ale na bezdrożach, gdy system Real Time 4WD rozpozna poślizg

SsangYong kusi szeroką gamą modelową

Korando jest pozycjonowany w katalogu nieco wyżej i plasuje się w segmencie Volkswagena Tiguana czy Hondy CR-V. 441-centymetrowe nadwozie zaprojektowane przez Giorgetto Giugiaro skrywa mocne jednostki napędowe i przestronne wnętrze. Potrafi zmieścić aż 1550 litrów bagażu (po złożeniu asymetrycznego

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

%. Pozytywnie zaskakuje szybkość działania układu, pozbawiona zwłoki charakteryzującej niektóre dołączane napędy w tej klasie (np. Honda CR-V). Najbardziej i najmniej awaryjne silniki Zastrzeżenia można mieć jedynie do skrzyni Powershift, po której nie czuć, że to dwusprzęgłówka. Wrażenia są zbliżone do tych z

Nowa amerykańska Honda Accord

to 161 KM, które na koła trafią za pośrednictwem skrzyni CVT. Chociaż moc silnika elektrycznego nie jest duża, to i tak umożliwia autu jazdę w trybie elektrycznym z prędkością do 100 km/h, a w mieście osiągnięcie dystansu do 24 km. ZOBACZ TAKŻE: Honda - ogłoszenia Będzie nowy Civic Type R Honda CR-V

Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle | Test | Transporter

jednostka wysokoprężna własnej konstrukcji i produkcji Hondy. Mniejszy motor również zbiera same dobre opinie i jest coraz szerzej stosowany, obecnie także w SUV-ie CR-V. Generuje 120 KM mocy. Można przypuszczać, ze to za mało, ale okazuje się to nieprawdą. Osiągi nie są sportowe, ale w zupełności

Honda CRV

. Pamiętając o słabości poprzednika, nie odmówiłem sobie sprawdzenia (standardowego w CR-V) napędu na cztery koła. Szutrowa droga wiedzie prosto w stronę morza. Ostro przyspieszam, przednie koła wznoszą tuman kurzu, dopiero po chwili reagują tylne. Tak, to wciąż auto przednionapędowe z dołączanym tyłem. Przy

Niezawodne japońskie auta do 15 tys. zł

zbudowaną na płycie podłogowej miejskiej Hondy Pilot z napędem 4x4 z CR-V, na dodatek z bardzo osobowym nadwoziem. To bardzo dobrze wyposażone auto (podgrzewane, welurowe fotele, napęd 4x4, klimatyzacja, pełna elektryka i tak dalej) z silnikiem benzynowym o mocy 105 KM. Przebieg? 185 tys. km. Rocznik? 1999

Honda CR-V vs. Mitsubishi Outlander - Gry i zabawy w terenie

nieprzystosowanego nawet do lekko wyboistej drogi. Kiedyś jeden z modeli Hondy nazywano popularnie żelazkiem, nowy CR-V z racji kształtu zasługuje na takie określenie idealnie. Nie oznacza to jednak, że Honda jest brzydka, to jak zwykle rzecz gustu. Na pewno jest ciekawa - tylne światła przypominają nieco te z Volvo

Honda CR-V

, centralny zamek, ręcz-ną klimatyzację, radioodtwarzacz CD, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby oraz lusterka zewnętrzne. Cena od: 99 400 zł Inne wersje silnikowe Jeden silnik Dane techniczne: Honda CR-V 2.0

Honda Accord Crosstour

. Marcin Lewandowski  Nie pozwólmy dzieciom ginąć!   Lifting Hondy CR-V - ZOBACZ WIĘCEJ Poradnik: samochodem po Europie - WIĘCEJ TUTAJ Samochody: Honda Accord - ogłoszenia

Auto Motor i Sport nr 10/2013

Nierzucająca się w oczy i najszybsza Skoda w historii - Octavia RS 40 Jeszcze szybszy Tylko 3,1 sekundy potrzebuje nowe Porsche 911 Turbo S na przyspieszenie do 100 km/h 42 Serce Civica Jak mały diesel radzi sobie z rozpędzaniem dużej Hondy Cr-V? 44 Prawie wyczynowe Modny mini Cooper w specjalnej

Samochody z innej bajki | Honda w USA

na płycie podłogowej CR-V. Element jest jednak od niego bardziej kanciasty, zadziorny i... młodzieżowy. Ma otwierane pod wiatr tylne drzwi, siedzenia wykończone tkaniną odporną na zabrudzenia i podłogę, którą można polać strumieniem wody i jest czysta. Element mieści cztery osoby, fotele wewnątrz

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

jakości. Centralny element deski rozdzielczej będzie stanowił nowy system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect (opcja) z 7-calowym ekranem dotykowym, który jest już dostępny w zmodernizowanej Hondzie CR-V (docelowo trafi do wszystkich modeli marki). W chwili debiutu rynkowego najmniejsza Honda będzie

TOP 10 | Pierwszy samochód

.   Micra odjeżdża z Europy Nissan Micra - ogłoszenia Znów coś japońskiego. Tym razem nieco większego i wyższego, co z pewnością docenią mniej doświadczeni kierowcy, którzy nie zwracają uwagi na krawężniki i dziury w asfalcie. Warto wspomnieć, że CR-V występuje także w wersji z napędem 4x4. Jest to

Top 10 | Samochody na ferie

(wciąż) atrakcyjne nadwozie, napęd na cztery koła, pojemny bagażnik (do 2000 litrów) i całkiem mocne silniki (140 i 150 KM). Poza tym to przecież Honda, więc najpewniej się nie zepsuje, gdy będzie najbardziej potrzebna.Nowa Honda CR-V | GaleriaKlasa R to taki ni wpiął, ni wypiął. Niby kombi, niby van

Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID | Test | Nie na pokaz

; zastąpił tryb "2WD'. W tym przypadku przez większość czasu moc jest przekazywana na koła przednie. Jeśli zajdzie taka konieczność, a więc nastąpi uślizg przednich kół, napęd zostanie automatycznie przekazany na tylną oś, ale przy niższym zużyciu paliwa, niż w trybie pracy "4WD AUTO". System

Toyota RAV4 - test | Pierwsza jazda

znajdą się malkontenci. Ale pewne jest, że auto w każdym calu jest lepsza. Większa, wygodniejsza, bardziej komfortowa, cichsza i oszczędniejsza. A czy ładniejsza? To już kwestia gustu. Historia modelu RAV4 w 1994 roku stworzył zupełnie nowy segment, w którym nie było konkurencji (Honda CR-V pojawiła

Honda CR-V i-CTDi

powitaniu. Jakość pracy, wyważenie, poziom głośności, wreszcie parametry nie różnią się istotnie od benzynowego odpowiednika. Tak jest w Accordzie i tego też spodziewałem się, wsiadając do CR-V po liftingu. Pojemny SUV Chłodny poranek to dobry moment na pierwszą próbę dla turbodiesla. Uruchamiam silnik przy

Samochody z innej bajki | Acura

cztery koła. Można powiedzieć, że to taki odpowiednik naszego CR-V - przynajmniej jeśli chodzi o wymiary, bo z technicznego punktu widzenia to samodzielny model. Do tego zadziorny i fajny z wyglądu.Acura NSX przejechała 658 tys. kmAcura RDX - ogłoszeniaKolejna Acura z napędem na cztery koła to MDX. Ma

Ford Kuga vs. Toyota Rav4 - test | Konfrontacja

nie byli gorsi, więc Toyotę czekał stały proces modernizacji. Efekt to czwarta generacja lubianej ravki. Now Honda CR-V od 94 900 zł Ford zaniedbywał tę klasę przez lata skupiając się na rynku amerykańskim, preferującym większe SUV-y (głównie Explorera). W 2000 roku w USA pojawił się Escape

4x4 bez tajemnic

podzielić na trzy kategorie. Punktem wyjścia jest obecność lub nie centralnego mechanizmu różnicowego, który pozwala autu z czterema napędzanymi kołami skręcać. Na zakręcie każde z kół przedniej i tylnej osi pokonuje inną drogę, a więc kręci się z różną prędkością. Ponieważ koła dostają napęd z jednego

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

Brytyjska firma jako pierwsza stworzyła konkurencję dla japońskiej koalicji w segmencie SUV. Freelander miał skutecznie zagrozić Toyocie RAV-4 i Hondzie CR-V. Znany z terenówek producent miał spore doświadczenie w kwestii napędu 4x4, ale rekreacyjny styl był dla niego czymś nowym. Efekt prac

Samochody z innej bajki | Honda w Japonii

Cóż, ostatecznie okazało się, że w pewnym stopniu Polska stała się drugą Japonią. Dlaczego? Otóż Polacy mogą kupować te same Hondy, co Japończycy. Łączą nas Jazz (w Kraju Kwitnącej Wiśni znany jako Fit), Civic, CR-V, Accord, CR-Z, Insight i do niedawna jeszcze Legend. A co nas nie łączy?Choćby taki

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

krewny, identyczny technicznie Hyundai ix35 kosztuje 77 100 zł. Reszta jest już droższa. VW Tiguan 1.4 TSI Trend&Fun (160 KM) został wyceniony na 95 190, a Toyota Rav4 2.0 Luna (158 KM) na 96 100 zł. Najdroższa jest Honda CR-V 2.0 Comfort (150 KM), którą w promocji można kupić za 105 200 zł (katalogowo

Toyota RAV4 2.2 D-Cat 180X - test | Za kierownicą

zrodziły się pierwsze japońskie SUV'y - Toyota RAV4 i Honda CR-V. Wyżej zawieszone, ale odarte z terenowych własności, z miejsca stały się ulubieńcami mieszkańców miast. Wielu europejskich producentów również próbuje swoich sił właśnie w tym segmencie. Udany debiut Volkswagena Tiguana oznacza dla

Dodge Nitro - Wybuchowy SUV

-czerwiec). Podobnie będzie z Nitro. Mocarz na kołach Nitro to SUV średniej wielkości. Jest o kilka centymetrów krótszy od Chevroleta Captivy, Kii Sorrento, za to nieznacznie dłuższy od Hondy CR-V. Wśród rywali wyróżnia się sporym rozstawem osi (276 cm), czyli krótkimi zwisami. Słowem, Dodge bardziej

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

. z Hondą CR-V i Toyotą RAV4. Niegdyś w Europie występował pod nazwą Maverick. Bliźniacze auta to Mazda Tribute i Mercury Mariner. Do napędu Escape służy 4-cylindrowy silnik 2.3 o mocy 156 koni lub 3-litrowy, 200-konny silnik V6. Mniejsza jednostka występuje również w połączeniu z małym silnikiem

TOP 10 | Auta, których nie produkują, a powinni

Najbardziej luksusowe modele Volvo, i przy okazji ostatnie z napędem na tylne koła, produkowane były od 1990 do 1998 roku. Najpierw nazywały się 940, potem 960, a na końcu S90 (sedan) i V90 (kombi). W każdym przypadku mowa o tym samym, wspaniałym aucie - wielkim, wygodnym, bezpiecznym, wzbudzającym

Ford Kuga - Spóźniony atak

. Już tegoroczny debiut VW Tiguana (uterenowione auto na płycie Golfa) wydawał się mocno spóźniony. Na rynku już rozgościły się Toyota RAV4, Honda CR-V, Land Rover Freelander czy Nissan X-Trail. Czym zatem zaskakuje Ford? Po całym dniu testów skłonny jestem przyznać, że Kuga bez kompleksów może walczyć

Konfrontacje: Toyota RAV4 vs. Suzuki Grand Vitara Grand 4

, a dźwięki, jakie wydaje przy próbie uruchomienia, przyprawiają o ciarki na plecach. CR-V wypada z gry. Vitara - wspomaganie nie wspomaga Choć wygląda jak pomniejszony Jeep Grand Cherokee, w terenie poczyna sobie nie gorzej. Jej atuty: reduktor, stały napęd na cztery koła z międzyosiowym mechanizmem

Volkswagen Tiguan - Czas osła

na samochód z zewnątrz. Podobieństw do Touarega też nie ma. Szkoda, bo ten większy wygląda atrakcyjnie. Tiguan jednak wydaje się zbyt pospolity. Daleko mu do odważnych linii Hondy CR-V czy pękatych kształtów Toyoty Rav4. Kształty ma stonowane, proste i bardzo grzeczne. Chyba odrobinę zbyt

Renault Koleos - test | Pierwsza jazda

Pierwsza przednionapędówka z rombem na masce odniosła sukces 45 lat temu. Tak wielki, że od czasu R4 konstruktorzy z Boulogne- Billancourt okazjonalnie tylko zaszczycali napędem tylne koła późniejszych modeli (m.in. 5 Turbo, Alpine iClio V6) -wszystkie dość narowiste i nieprzewidywalne). I słusznie

Mercedes GLK - Gwiazdka dla niani?

Koleosem, Nissanem XTrailem i Hondą CR-V na czele jest i mniejsza, i mniej luksusowa. Kanciasta do granic wytrzymałości sylwetka GLK nie każdemu przypadnie do gustu. Szybko można się jednak przyzwyczaić do ostrych przetłoczeń na całej długości auta, mocno zaznaczonych błotników i niemal kwadratowych

Konfrontacje: Hyundai Terracan 2.9 CRDi/Kia Sorento 2.5 CRDI

. Kia - od 1999 r. należąca do Hyundaia - skorzystała z doświadczeń macierzystej firmy i w zeszłym roku wprowadziła na rynek Sorento. Koreańskie SUV-y plasują się pomiędzy tanimi pseudoterenówkami, jak na przykład Honda CR-V, a pełnokrwistymi autami terenowymi klasy wyższej, które kosztują ponad 200 tys

Opel Antara V6 - mocarny SUV

znacznie niżej, bo przy 3,2 tys. obr./min. Konkurentami Antary są Chevrolet Captiva, Honda CR-V, Hyundai Tucson, Kia Sorrento, Mitsubishi Outlander, Seat Altea Freetrack (premiera we wrześniu), Suzuki Grand Vitara, Toyota RAV-4. Żaden z nich nie ma silnika o mocy przekraczającej 200 KM, nie mówiąc już o

Land Rover Freelander

Stary Freelander nie był u nas tak popularny jak Toyota RAV4 czy Honda CR-V. Jednak na Zachodzie królował w segmencie kompaktowych 4x4 przez pięć lat od rynkowego debiutu w 1997. W sumie znalazł pół miliona nabywców, by teraz, po ośmiu latach produkcji, odjechać na zasłużoną emeryturę. W jego

Subaru Forester 2.5XT

może dlatego tak wąskie - podłokietniki. Z tyłu składana kanapa i pokaźny, choć nieco mniejszy niż np. w Hondzie CR-V bagażnik. Zapewniające świetną widoczność cienkie słupki dachowe nasuwają obawy o wyniki prób zderzeniowych, ale to kolejna "zmyłka" Forestera: wszystkie testy potwierdzają

Konfrontacje: Ford Mondeo 2,2 TDCi Titanium X/Honda Accord 2,2 i-CTDi Sport

przyjemnych doznań, ale też skróciło czas wyprzedzania i jeszcze na autostradzie obniżyło obroty silnika. Być może sześciobiegowa skrzynka, która pojawiła się w modelu FR-V, zostanie przystosowana także do silnika i-CTDi. Tym bardziej że jeszcze w tym roku zobaczymy go we wspomnianym minivanie i w modelu CR-V

Honda CR-V 1995-2006

Jako były użytkownik Hondy CR-V rocznik 1998 w latach 98-01, a więc fabrycznie nowego modelu, muszę dodać, że napęd 4x4 oferowany przez Hondę w tym modelu, jest mniej więcej klasy obecnych miejskich SUV-ów. Nie nadaje się na jazdę terenową. Samochód z trudem radzi sobie z "

Re: VW Touareg zrzuca zbędne kilogramy

szosie. Diesel oferowany przez Suzuki też zbyt beznadziejny do dynamicznej jazdy on-road. Touareg ma *znacznie* lepsze właściwości terenowe niż X5, CR-V, RAV-4, CX-7, Lexusy RX, Audi Allroad/Q7. Konkurencją dla Touarega i bliźniaczego Cayenne jest tylko Range Rover (włączając wersje Sport). Nie znam

Re: Do greenblack`a

służyć do rajdów off-road ale chciałbym mieć coś , co nie > oklapnie mi w byle piasku albo nie będzie szarpać przy utracie przyczepności > jak honda CR-V ( koszmar , jeździłem ostatnio sporo). Permanentny 4x4, jeden z najlepszych na rynku. W Land Cruiserze, który obecnie wchodzi na rynki jest

Re: Volkswagen Touareg

johndoe napisał: > faktycznie, powinny sie znalezc idealnie za xc90 a przed cr-v :) Co to jest XC90? Oto jest pytanie! 7-osobowe kombi z Haldexem, bez reduktora, blokad mechanizmów różnicowych i poprzecznie umieszczonym silnikiem zbudowane na płycie S60/V70/S80. Dla przypomnienia - Haldex

Re: Subaru Forester vs Honda CR-V

CRV jest świetnym autem, z modelu na model bardziej dojrzałym Teraz ma poprawione dołączanie tylnych kół - co było słusznie krytykowane. Forester - ma bezkonkurencyjny napęd na 4 koła, ale .... -w Polsce ma słabą sieć serwisowo -dealerską i jest marką niszową -diesel boryka się ze słąbo dobranym

Re: Subaru Forester vs Honda CR-V

jeepwdyzlu napisał: > CRV jest świetnym autem, z modelu na model bardziej dojrzałym > Teraz ma poprawione dołączanie tylnych kół - co było słusznie krytykowane. > Forester - ma bezkonkurencyjny napęd na 4 koła, ale .... > -w Polsce ma słabą sieć serwisowo -dealerską i jest marką

Re: FORESTER, RAV4 CZY CR-V

Nowa Rav4 ma naped na 4x4 cytuje: "sterowany elektronicznie. (...)W razie potrzeby maksymalnie 45% momentu przenoszone jest na koła tylne. Na szczęście przewidziano możliwość ręcznego włączenia stałego napędu na 4 koła z podziałem momentu między przód i tył 55 do 45%."

Re: Terenowe - co wybralibyscie: HONDA CR-V (lub

Gość portalu: Miro napisał(a): > ZAWIESZENIE na polskie drogi!! Rzecz w tym, że pseudoterenówki maja zawieszenia przeniesione żywcem z osobówek. Czasami dokładamy jest napęd tylnej osi. Dalej nie rozumiem. Chyba, że mówisz o autach z solidnym zaieszeniem, na ramie itp. Pzdr Niknejm

Re: Honda CR-V executive 140 KM- co sądzicie?

Witam! Od razu zastrzegam - nie jechałem. Ale pozwolę sobie na dwie uwagi: 1. "Executive" to brzmi dumnie. Zresztą auto imponująco się prezentuje. I tylko 140 KM w dużym i przecież ciężkim samochodzie? 2. I sprawa poważniejsza: Czytałem w testach poprzedniego modelu, że dołączalny napęd 4