filtr cząstek stałych peugeot 206

sprawdź też:

peugeot

Jan Zomer

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Wbrew pozorom, w mieście może się także sprawdzić diesel. Wystarczy pokonywać rocznie około 30 tysięcy kilometrów, by wysokoprężna wersja zyskała sens. W małych autach zamontowano silniki dość proste konstrukcyjnie i pozbawione skomplikowanego osprzętu. Przedstawiamy Wam 8 rozsądnych propozycji za 10 tysięcy złotych. Kuszą niskim zużyciem paliwa i bogatym wyposażeniem

Zwykła część zamienna, a wydatki niebotyczne. Podpowiadamy, co w niektórych modelach kosztuje krocie

Bieżąca eksploatacja samochodu osobowego w większości przypadków generuje wydatki mieszczące się w łatwych do oszacowania granicach. Wszystko zależy oczywiście od segmentu oraz rodzaju jednostki napędowej. Różnice oscylujące wokół kilkuset złotych nie są znaczące. Na rynku znajdziemy jednak wiele modeli i ich dosyć popularnych wersji, których z pozoru zwykła naprawa lub wymiana eksploatacyjna wygeneruje pokaźne obciążenie dla domowego budżetu. Dobrych przykładów wcale nie musimy szukać pośród modeli kolekcjonerskich i sportowych. Znajdziemy je pośród często iście rodzinnych i praktycznych konstrukcji. Niekiedy wydatki udaje się w znacznym stopniu ograniczyć za sprawą regeneracji zużytych podzespołów. Poważny problem pojawia się w sytuacji, gdy do naszego auta nie są dostępne podzespoły regenerowane ani sensownej jakości zamienniki zdolne do długotrwałej eksploatacji. Sprawdźmy wobec tego, na jakie niespodzianki możemy się natknąć podczas rutynowej wizyty u mechanika. Wielu kierowców dopiero w warsztacie dowiaduje się, ile kosztuje określona wymiana w ich pojeździe.

Poradnik | Kupujemy używane 1,6 TDCI | Francuski hit eksportowy

Poradnik | Kupujemy używane 1,6 TDCI | Francuski hit eksportowy

stałych (do 2010 roku był dodatkiem opcjonalnym). W 109-konnym silniku montowano zarówno kłopotliwy DPF, jak i dwumasowe koło zamachowe. Po modernizacji w 2010 zastosowano wspomnianą ośmiozaworową głowicę. Po tym zabiegu francuski diesel generował 90-112 KM - w tym przypadku filtr cząstek stałych jest

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

dbać o sprawność układu smarowania "turbo", regularnie odwiedzając serwis. Słabym punktem w turbodieslach są filtry cząstek stałych. Lepiej wybierać wersje bez filtra, skorzysta na tym portfel. Przeniesienie napędu Gdy pojawia się problem z włączeniem biegu piątego i wstecznego nie trzeba

Raport specjalny: Superdiesle

, Ford FOCUS C-Max, Peugeot 206, Peugeot 307, Ford FOCUS II, Mazda 3 początek produkcji: 2004 rok W niektórych modelach ten silnik jest dostępny z filtrem cząstek stałych FAP. W Fordach Fiesta i Fusion oraz niektórych Citroënach i Peugeotach będzie dostępna wersja tej jednostki o

Ford Focus II

nowe silniki benzynowe spełniają normy emisji spalin Euro IV, a jednostki wysokoprężne mogą spełnić te standardy po doposażeniu w filtr cząstek stałych DPF. Jedyna wada Nadwozie nowego Focusa urosło w porównaniu z poprzednikiem. Rozstaw osi zwiększył się o 2,5 cm, a 

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

punktu widzenia ekologii było wyeliminowanie ze spalin tzw. cząstek stałych, czyli rakotwórczych drobinek niespalonego węgla. Sposobem na utylizację tych zanieczyszczeń okazało się wychwytywanie ich przy użyciu filtrów. Jako pierwszy na szeroką skalę zaczął montować takie filtry koncern PSA (Peugeot

Jaguar XJ6 D Sovereign

. Filtr cząstek stałych dba o to, by nawet przy pełnym otwarciu przepustnic z dwóch końcówek układu wydechowego nie dobywał się wstydliwy ciemny dym. Nie zastanawiając się zbyt długo, dociskam prawy pedał, starając się dogonić samochód przede mną. Już po paru sekundach strzałka prędkościomierza mija setkę

Peugeot 206 1.6 HDi Sport

sytuowanego o dwie klasy wyżej niż "206". Kolejna zaleta tego diesla to spalanie - średnio 5-6,1 l/100 km. Nowa wersja Peugeota prowadzi się bardzo dobrze, a to za sprawą nowego elektrohydraulicznego wspomagania układu kierowniczego (z modelu 307) o zmiennej i - jak przystało na auto sportowe - nie

Re: Kalkulacja...

Zgadzam się w pełni. Większość chorób nowotworowych jest obecnie powodowana właśnie zanieczyszczeniami powietrza, obok oczywiście żywności. Co do filtrów cząstek stałych to także jest racja. To naprawdę marna pociecha, że takie coś się montuje w mercedesie s-klasy, który stanowi maleńki promil